Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun huone...salaperäinen peräkammari  (Luettu 120516 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #165 : 19.09.2010 12:35:03 »

Mulla on Kuu ihan omassa huoneessaan, eli nelosessa, eli Kuun koti on... mun koti! Kuulostaa kyllä oikealta, eli viihdyn kotona ja se on paras paikka maailmassa. Tarkennan vielä, että lapsuudenkotini on paras paikka maailmassa. Eli koti on minulle hyvin tärkeä, edelleen vaikka asun eri paikkakunnalla, haluan viettää lomat lapsuudenkodissa perheen kanssa ja haluaisin joskus oman talon samalle tontille (sijaitsee maalla, tilaa on). Sielä tunnen oloni mukavimmaksi. Mut sitten, koska  kuu on Kaksosissa, en ole TIPPAAKAAN äidillinen tai perus-naisellinen, parisuhteessakin olen se "mies".
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #166 : 19.09.2010 13:32:31 »

Mikähän siinä on, että vaikka kuu saattaa olla samassa useammalla, niin tavat toimia on monenkirjavat. Mietin siis vain, että onko toi mun  aurinko jousimies sit se mikä tekee sen että mulla on jotenkin kivaa lasten kanssa. Ja viihdyn heidän kanssaan ihan älyttömästi.( Eli siis tarkoitan että en ehkä halua lapsia kohtaan kovettaa itseäni. Aikuisia kohtaan kyllä sitten sitäkin enemmän.  Embarrassed) Ja kuitenkin teen sen niin että vaadin paljon itsenäisyyttä molemmilta? Eli kaiken maailman helmassa roikkujat hiukan ärsyttää, mutta toisaalta lämmin ja avoin rakkauden näyttäminen, sekä hellyys pitää mulla/lapsilla olla touhussa mukana. Mulla meinaan poika on jo kohta 13v., ja kadulla kavereiden kanssa tullessaan mua vastaan (esim. jos oon kauppareissulla), saattaa tulla halaan ja antaan suukon ja sanoa JULKISESTI että rakastaa minua. Musta se tuntuu ihan älyttömän hienolta ja luonnolliselta. Ja samalla tajuan että kovinkaan monen muun lapset eivät näin välttämättä tee, koska kavereiden ilmeet ovat sitä luokkaa että silmät tippuvat ihan just!!  Grin En siis tarkoita että olen täydellinen ja maailman mahtavin äiti, jne, jne.. Mut näin vain meillä. Ja viimevuosina olen selkeästi huomannut ison muutoksen itsessäni, ennen olin myös äidillinen, mutta siinä oli jotain leikkimielisempää mukana. Nyt äitiys on syventynyt ja jaan sen äitiyden tunteen myös muille lapsille. Että vaikuttaisiko se  askendentti leijona siellä.  smitten

Tällaisia pohdintoja täällä... Mut ollaan mitä ollaan, yhtä tärkeitä kaikki.  smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #167 : 19.09.2010 15:47:22 »

Kuulostaa ihanalta, Söpöliini!!! smitten smitten

Minä olin lapsena tuollainen kuin poikasi... mutta omat pojat, huhhuh, tuossa iässä, hyvä että kehtasivat myöntää että tuossa menee äiti. Poikasi on ihanan avoin ja rakastettava. Toivon niin kovasti, ettei jossakin kohtaa niin pahaa virnuilua, että pamahtaa kuin seinä vastaan. Mutta olen tavannut joitakin oppilaita jotka tuossa iässä tulevat halaamaan, jopa poikaa.

Joten kyllä se on siellä luonteessakin, ei pelkästään kasvatuksessa.

Mutta noin se saisi olla kaikkialla!!! smitten  Taas toisaalta, jokaisen tulisi saada olla oma itsensä, mutta niin, että omalla tavallaan PYSTYISI näyttämään rakkautta.

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #168 : 19.09.2010 15:55:41 »

Mulla on Kuu ihan omassa huoneessaan, eli nelosessa, eli Kuun koti on... mun koti! Kuulostaa kyllä oikealta, eli viihdyn kotona ja se on paras paikka maailmassa. Tarkennan vielä, että lapsuudenkotini on paras paikka maailmassa. Eli koti on minulle hyvin tärkeä, edelleen vaikka asun eri paikkakunnalla, haluan viettää lomat lapsuudenkodissa perheen kanssa ja haluaisin joskus oman talon samalle tontille (sijaitsee maalla, tilaa on). Sielä tunnen oloni mukavimmaksi. Mut sitten, koska  kuu on Kaksosissa, en ole TIPPAAKAAN äidillinen tai perus-naisellinen, parisuhteessakin olen se "mies".


Voi kun tuli mieleen vanhat koti-laulut; 'Tiedän paikan armahan...jne. Kuu Ravun huoneessa nelosessa!! Pesänrakentajat kulkevat suvussa; kun itse on saanut kokea turvallisen kodin, haluaa sen rakentaa myös itse ja siihen on hyvät lähtökohdat! Onneksi olkoon!

Itse puoliorpona olenkin melkein kadehtinut sellaisia sukuja, joissa kaikki kokoontuu yhteen. Vanhojen talojen ympärille syntyy melkein puhtoja, jossa kaikki jaetaan ja tehdään yhdessä.

Olen sitten nähnyt kyllä myös sellaista vähän negatiivistäkin sisäänlämpiämistä, jossa esim. muualta tullut aviomies tai vaimo ovat tunteneet syvää ahdistusta sellaisen suvun ympäröimänä.
Mutta myös niitä, jotka sopeutuvat ja saavat ehkä sellaista, mistä eivät tienneetkään.

Kuu-Kaksonenhan voi viitata myös siihen, että vanhassa kodissa on ollut myös vapauden ilmapiiri ja vuorovaikutus lähiympäristön kanssa, mikä on vain tervehdyttävää.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #169 : 19.09.2010 22:46:46 »

No niin!  :Smiley Tässä jotakin Nanna-Kristiinalle!

Skorpioni Kuu kertoo syvämietteisestä äidistä, ehkä hän ymmärtää sinua aika pitkälle. Oletkohan rakentanut elämääsi aika lailla myös äiti-keskeisesti? Tarkoitan että hän näyttelee aika vahvaa roolia elämässäsi. Ehkä senkin vuoksi, että varhaisnuoruudessasi Skorpioni Pluto on vaeltanut yhtymällään Ascendenttiisi ja myös Kuuhusi ja on jollakin muutoksellaan vaikuttanut paljon elämässäsi. Olisiko juuri äiti tullut silloin sinulle tärkeäksi?

Sinun karttasi on yöpuolen kartta, tarkoittaen, että melkein kaikki planeettasi ovat kartan alaosassa ja tekee sinusta ehkä aika vaikeasti lähestyttävän ihmisen, et helposti kerro itsestäsi ainakaan syvimpiäsi. Kuukammarin pidät itselläsi, se on 1-huoneena muutenkin sinun persoonallisuutesi kasvun aluetta. Ja Asc samalle merkille vain sitä vahvistaa. Jotenkin vaikka äiti on taustalla, kasvatat itse itseäsi aika jääräpäisesti etkä helposti anna muiden vaikuttaa elämääsi. Sitä vahvistaa vielä tuo 1.huoneen haltija Oinas, joka on myös sinun Aurinkomerkkisi. Sinulla on sisua, vaikka joskus vaivut johonkin, mitä en osaa nimetä...

Sinulla on siellä myös  kuu aspect_sex mars eli nostat aika äkkiä päätäsi ja toimit, jätät kammiosi ja kukaan ei tiedä mitään huolistasi. Sinulla on Kuusi kanssa myös positiivinen  aspect_tri merkurius eli innostut helposti uusista asioista, haluat oppia, kokeilla jotain uutta.  kuu aspect_opp venus voi osoittaa että on vähän vaikea luottaa rakkaussuhteissa toiseen. Mutta elämä rohkaisee noissa edellisissä kuvioissa ja päättäväisen innokkaassa Oinaassa tapahtuu aina eteenpäin menoa!  Wink


Äiti on minulle todella tärkeä ja hän ymmärtää minua varmasti parhaiten maailmassa  smitten Paitsi että olemme äiti ja tytär voisi sanoa, että olemme myös parhaat ystävät Smiley Äitini on muuten aurinkomerkiltään myös oinas.

Minulle on monesti sanottu, että olen helposti lähestyttävä, mutta jotkut ovat myös sanoneet minua jotenkin pelottavaksi, kummalliseksi tjsp. Jotkut kokevat uhaksi, jostain syystä... Joten aika kaksijakoisesti menee vaikka suurin osa pitää kyllä helposti lähestyttävänä, olen kyllä sinänsä hyvin sosiaalinen, mutta välillä pitää saada olla ihan yksin.

Mutta tuo on totta, en yleensä kerro muille ihmisille syvimpiä mietteitäni. Yleensä ihmiset (aivan käsittämättömissä määrin!) avautuvat ja tukeutuvat minuun, ja olen tottunut olemaan se auttaja, harvemmin omista asioistani puhun, vaikka sulkeutunut en ulospäin missään nimessä ole.
Itse olen kasvattanut itseäni hyvin pitkälle, osaksi varmaan omasta luonteesta johtuen, mutta myös minusta riippumattomista tekijöistä johtuen. Ja jääräpäisyyttä riittää kyllä...

Osaatko yhtään selventää minulle tuota "vajoamista", jotenkin tuntuu, että ehkä tiedän mitä tarkoitat, mutta minunkin on hankala ilmaista sitä mitenkään...

Olen infomaatiofriikki, kirja-addikti, rakastan opiskelua!:) Ja tosiaan teen nopeita ja impulsiivisia päätöksiä... Elämä on ollut aika vuoristorataa. Toukokuu meni yllättäen lähes kokonaan sairaalassa, osaksi teholla, kaikki säästöt meni, duunit lähti, sanoin kämpän irti, luovuin kaikesta omaisuudesta ja nyt asun Saksassa  Grin Eli juu, tipun, nousen, jatkan, kasvan, teen, päätän... Huhhuh.

Rakkaussuhteet ei saa hirveästi luottoa, varsinkaan enää. Toisaalta en ole erityisen mustasukkainen, mutta selkäänpuukotus ja valehteleminen ei mene läpi. Näitäkin asioita jouduin valitettavasti käymään kesällä läpi, ja kärsimään siitäkin suhteesta fyysisesti koko loppuelämän. Shit happens.

Mutta aika hurjan hyvin osaat tulkita:) Löytäisitkö muuten kartastani jotain tiettyä/tiettyjä tekijöitä syyksi siihen, että miksi elämäni on tällaista hurjaa vuoristorataa?

Kiitos Esmiralda smitten
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #170 : 19.09.2010 22:54:16 »

 Hei,--Esmiralda, onpa kiva lukea sinun tulkintojasi, sieltä tulee niin runollista kaunista

 tekstiä,--kertoisitko minullekkin.

  kuu on  (18 ast.) rapua, 11 huoneessa,--jossa majailee myös,  uranus ja venus

  
tallennettu
puhis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #171 : 20.09.2010 10:28:37 »

voisitkohan kertoilla jotain meistäkin??
mulla  kuu  vesimies huoneessa IX jossa on vielä  kalat ja  oinas ja sitten on   kuu  aspect_opp  venus

ja miehelläni tai poikaystävällä Smiley on  kuu  oinas huoneessa VIII jossa on..ei ollukkaa muita, ja sitten on  kuu  aspect_con  merkurius
                       aspect_tri  neptunus
                       aspect_opp  pluto

sitten tarkottaako mitään kun mulla on  keskitaivas samassa huoneessa IX
ja sitten vielä sellanen homma että miehen kuu ei ole ihan sata varma (kellon ajassa on 15 min. epävarmuus) nii se voi olla myös härkä hmmhmm.. muuten samat noi systeemit olis kyllä siellä kartalla.

Tuota niin, ensinnäkin en ole opetellut synergiasta mitään, eli en osaa tuota kytkentää, johtuen ehkä siitäkin, koska miehelläni ei ole synt.aikaa tiedossa enkä ole opiskellut esim. hänen karttansa kanssa sitä. Mutta jos jotakin yritän katsoa...

Sinullahan on laaja Kuukammari! Monessa merkissä...huh sentään kuin suuri salonki! Tai nyt tulee mieleen jokin avara toritunnelma, Kuu Vesimiehen merkissä etsii laajuutta sielulleen, tilaa ja huone 9 on tuollainen korkeamman opiskelun, filosofioiden alue, totuutta janotaan.  Wink Eihän sinulla vain olekin ahtaan paikan kammo, sillä pienissä tiloissa et varmaankaan viihdy. Jo äitisi luona opit, että tilaa pitää olla ja mahdollisuutta kulkea. Tilaa ehkä myös henkisessäkin merkityksessä sillä sinua ei varmaankaan ole rajoitettu ahtaisiin raameihin.

Jos se toritilasi on vielä meren tai järven äärellä, olet onnen pekka, sillä kalat tarvitsevat välillä pulahtamista kylmään veteen selvittääkseen päätään. Tulimerkkiin en nyt puutu. Mutta kaiken lisäksi kun tuota 9.huonetta oikeasti hallitsisi Jousimies, niin sekin siellä torilla hiippailee suurin matkamainoksin ja sinunhan voi silloin tällöin tehdä mieli maailmalle. Varo vain liian kiinnipitäviä kavereita, sillä heitä peloittaa sinun 'laajuutesi' ja he yrittävät sitoa sinua tiukemmin kiinni (  aspect_opp :venus)

Ja se voi ollakin mahdollista, sillä Kuu Oinaasta voi löytyä sellaista energiaa.  Wink kun hänen Kuullaan on jopa oppositio Plutoon, niin hänestä voi löytyä jääräpäisyyttä (Skorpionin huone) ja muutoshalua sinuun asti. Hän voi haluta tehdä helposti elämän sellaiseksi kuin itse näkee hyväksi. Tosin hänessä on vaistonvaraista herkkyyttä aspect_tri neptunus ja sisäistä viisautta  aspect_con merkurius. , jonka avulla ymmärtää sinua ehkä aika pitkälle.  angel  ...jos kuun paikka pitänee kutinsa.

Se että sinulla on Kuun lisäksi huoneessa MC, niin tuossa 'maailman turuilla, torielämässä, on jotakin joka sinua kiehtoo ehkä tulevaan ammattiin asti.  Wink Tai sitten henkinen tila sosiologisesti tai filosofisesti.


Kiitos Esmiralda!
Aika paikkaansa pitävää!  Smiley Olenkin tässä vuosia ettiny henkistä yhteyttä kaikkeen, ja koittanu saada jotain tolkkua psyykkiseen puoleeni  Tongue lueskelen paljon molemmista aiheista. Mutta meditointi on ollu kaikista rauhottavinta, kumpa vaan malttaisin useimmin siihen syventyä.
Ja mulla ON ahtaanpaikankammo.. on se vähän lieventyny vuosien varrella, kun oon oppinu jotenkin rauhottelemaan ajatuksiani. Olen todella mietiskelijä, voisin koko päivän tai päiviä pohdiskella vain, ja aina kun tulee joku pulma niin mietin sen ihan liian pitkälle, mikä ärsyttää jo mua itteeniki  Huh
Onneksi poikaystäväni on ymmärtäväinen  smitten eli onkohan sillä sitten tuo oinas kuussa, otan siitä vielä selvän lähipäivinä. Ai niin ja äitini oli sellane huitshapeli, muutettiin kymmenen kertaa lapsuuteni aikana jopa ruotsista tänne, eikä oikein ollu pysyvyyttä missään muussakaan.. Siskollaki on tuo kuu vesimiehessä.. Ja vielä siitä että olen toisaalta aika takertuva poikaystävääni, mikä sitten pelottaa mua itteeni tosi paljon, tuliskohan toi takertuvuus sitte noista muista esim. jupiter kaloissa, ja ravut auringossa ja nousevassa? Sit tuntuu että yritän keksii jotai tekosyitä, et voisin juosta karkuun tästä suhteesta vaikka tän rakastuneempi en ikinä vois olla.
Kiitos vielä sulle, opin taas ymmärtää itteeni vähän paremmin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #172 : 22.09.2010 13:46:42 »

Nanna-Kristiinalle!

Lainaus
Löytäisitkö muuten kartastani jotain tiettyä/tiettyjä tekijöitä syyksi siihen, että miksi elämäni on tällaista hurjaa vuoristorataa?

Varmasti kartalta löytyy vaikka mitä! Mutta jos alkaisin tutkimaan ja tulkitsemaan, pitäisi selata kirjoja, pähkäillä tuntitolkulla....ei ole helppoa aloittelijalle, ymmärrät varmaan. Joten keskityn vähän palapeliomaisesti johonkin kulmaan. Mutta näen, että itse voit opiskella, kun olet ahkera muutenkin lukemaan.

Sen voin kertoa, että jo oinas-merkkisenä, joka on toimeenpanijana ja aloitteellisessa roolissa koko kartalla, sinulla on monta oppinäkökulmaa. Ja yksi on kärsivällisyys, ajatella ennen kuin tekee. Toinen on se, että ei kaikkia ota itseensä, vaan kuuntelee enemmän ja huomioi monia muitakin näkökulmia asioista. Näin se junan vauhti vuoristoradalla ainakin hidastuu... Tämän tiedän jo oinasystävistäni!  Wink

Hyvää syksyä sinulle!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #173 : 22.09.2010 13:57:34 »

Hei,--Esmiralda, onpa kiva lukea sinun tulkintojasi, sieltä tulee niin runollista kaunista

 tekstiä,--kertoisitko minullekkin.

  kuu on  (18 ast.) rapua, 11 huoneessa,--jossa majailee myös,  uranus ja venus

  

Oi, sinulla on Kuu sosiaalisuuden huoneessa. Toivon, että olet palvelualalla tai sinulla on jo perhettä tai sitten olet se ihana 'täti', joka muistaa kaikkia sukulaisia. Lämpöä ja myötätuntoa ( venus)  sinulla riittää. Vaikka tulee mieleen, että jos olet kovin nuori, se voi vielä kätkeytyä jonkin vauhtipinnan alle, sillä Kuusi on myös Vesimiehen huoneessa ja se voi tehdä sinusta liikkuvamman ja vapautta rakastavamman, ehkä olet jo äidiltä saanut mielenkiintoa ja intoa laajentaa elämääsi, sillä hän on jo ehkä vaikuttanut sinuun omalla värikkäällä persoonallaan.

Samaa vahvistaa myös tuo Uranus. Et varmastikaan kulje laput silmillä, vaan sinun on helppo ymmärtää ja kunnioittaa erillaisuutta ja huomata eri näkökohtia elämässä. Sinulle ei riitä se yksi ajatus jostakin, vaan haluat löytää ulottuvuuksia ja kokonaisuuksia niihin asioihin, joista olet kiinnostunut. Ehkä vanhempana, viimeistään vakisuhteessa ja lasten kanssa sinusta sitten löytyy enemmän tuota 'emoa' ja turvallisen pesän rakentamista. Samassa suhteessa myös oman rauhan löytämistä.

Tulee mieleen kuva Kuunkammarista, jossa on isot avarat ikkunat ja pehmeät sohvat täynnä lämminvärisiä tyynyjä! Ja ovi puoleksi raollaan, jotta kuka tahansa voi tulla sisään!  smitten

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #174 : 22.09.2010 17:10:28 »

Hei Esmiralda!

Kiinnnostavia tulkintoja kuun vaikutuksesta kartalla. Minulla on kuu 14 astetta kalat 12. huone. Pluto, aurinko ja Uranus oppositiossa kuulle. Neptunus ja mars sulkeutuvassa kolmiossa kuuhun. Saturnus ja chiron yhtymä kuulle.

tähtisiipi
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #175 : 22.09.2010 19:11:24 »

Hei Esmiralda, olen vasta  hiljakkoin aloittanut astrologiaan tutustumisen. Voitko kertoa minkälainen kuun huone minulla on.

Olen  aurinko harka 0 astetta, huoneessa 2.
 kuu kalat, juno&kuunsolmu vesimies, merkurius oinas, pallas kalat, huoneessa 1.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #176 : 23.09.2010 16:03:08 »


 Oi,--kaunis kiitos Esmiralda,--täysin totta kaikki, ja vielä niin kauniisti kirjoitettu.

 Olen jo  "entinen nuori",--toinen saturnuksen paluu meni juuri.

 Nuorempana halusin olla vapaa kokemaa ja tekemään, työ oli palvelualalla, ja osittain liikkuvaa.

 Lapset tein yli kolmekymppisenä,--ja nyt vanhempana,--kuvauksesi tyynyistä, isoista

 ikkunoista ym. ym. pitää niin paikkansa,--tuli hyvä mieli lukiessani.   smitten
 
 

 
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #177 : 23.09.2010 18:46:51 »

Voi kiitos teidän palautteesta! Olette niin positiivisen kiitollisia.  smitten  Mikä ilmapiiri siis opiskella!
Vaikka kaikkein parasta opiskelun kannalta on se kriittinen palaute, jota onneksi joku uskaltaa antaa.
Eihän tämä astrologia ole mitään avointa kirjaa lukea, vaan hyvin kompleksikas, monitahoinen ja vaarallisen vaikea.

Mutta jos ajattelen, että Kuu siirtää Maamme vesiä, se liikuttaa niitä uskomattomalla voimalla. Se koskettaa naisen verenkiertoa ovulaatioilla, se herkistää herkkää jopa muurien taakse (oikien tutkittu), niin onhan Kuulla paljon taustavoimaa meidän elämässä.

Kun sen vain oikein ymmärtäisin...Minulla on aina taustalla Alice Baileyn näkemys siitä, että astrolgialla on meille asiaa, mutta emme ole ymmärtäneet kaikkea. Hän kylläkin väittää, että Kuu muokkaa fyysistä olemustamme. Mutta koska Alice puhuu niin hurjan syviä asioita, näen, että tuo 'fyysisyys' tarkoittaa juuri meidän fyysistä persoonaamme, sitä joka tuntee. Sillä tunteet kuuluvat kaikkine äärimmäisyyksineen kasvavalle ihmiselle. Hän joka on 'aikuinen' ja valmis, on vain onnellinen ja rauhallinen. Tunteet eivät vaella hallitsemattomasti siellä täällä.

Huh, ja Kuun pitäisi juuri kertoa tästä ehkä meille hallitsemattomasta tilasta.  Cheesy :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #178 : 23.09.2010 18:59:07 »

Hei Esmiralda!

Kiinnnostavia tulkintoja kuun vaikutuksesta kartalla. Minulla on kuu 14 astetta kalat 12. huone. Pluto, aurinko ja Uranus oppositiossa kuulle. Neptunus ja mars sulkeutuvassa kolmiossa kuuhun. Saturnus ja chiron yhtymä kuulle.

tähtisiipi

Ja jos viittaan edelliseen kirjoitukseeni, niin varmaankin Kalat (jos Rapukin)-merkki ottaa myös herkimmin vastaan Kuun tunnevoimaa. Kalat merkiltään on niin herkkä, myötätuntoinen ja toistenkin tunteita kantava, että vajoaa sitten niissä tunteissa jotka ovat omia ja on vaikea hallita niitä. Toisten surut ovat helpompia ymmärtää.

Joten näen Kuu-Kalojen kuukammarin suorastaan vastaanottohuoneena. Tai jos mennään toiseen äärimmäisyyteen, se on piilohuone, josta et väliin haluaisi uloskaan.

Sinulla Tähtisiipi, huone sijaitsee alitajunnan huoneessa, jota hallitsee myös itse Kalat-merkki. Se on siis tuplaten 'kalamainen' huone. Toivon melkein, että tässä huoneessa olisi akvaario, hitaasti soljuvat kalat, keinuvat merikasvit ja kuplat. Koska se olisi hyvin rauhoittava elementti. Tai sitten kaunis pieni vesielementti, kuten pyörivä pallo vedessä tms. Ainakin...varmaankin sinä viihdyt liikkuvan veden äärellä, koska se samalla rauhoittaa sinun omia liikkuvia vesiä. Ja nostaa pinnalle! Sillä en ihmettelisi jos välillä vajoat jonnekin, missä et tiedä mitä tehdä.

Melkein sanoisinkin, että onneksi ikkunastasi paistaa oppositiona Pluto, Aurinko ja Uranus, kaikki ne planeetat, joilla on voima muuttaa ja liikuttaa energioitasi. Siten mikään ei jää ässehtimään kuin ojaton metsälampi. Oppositiossa sinun on pakko ottaa huomioon ne muutosvoimat, joille et voi mitään (Pluto) ja taas se voima, jota voit käyttää omaksi hyväksesi (Aurinko) ja taas Uranusvoima joka ohjaa sinua uusille raiteille.

Ja kaikiteki kun ja jos uskallat avautua sisimpäsi äänille, niin Neptunus ja Mars ovat siinä kolmioineen auttavana kätenä ja ohjaavat sinua, auttamaan myös muita.  smitten

Joten Kuukammarisi on aikamoinen huone! Poista vanhat pölyt silloin tällöin.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #179 : 23.09.2010 19:26:26 »

Hei Esmiralda, olen vasta  hiljakkoin aloittanut astrologiaan tutustumisen. Voitko kertoa minkälainen kuun huone minulla on.

Olen  aurinko harka 0 astetta, huoneessa 2.
 kuu kalat, juno&kuunsolmu vesimies, merkurius oinas, pallas kalat, huoneessa 1.

Hei Huhtikuinen!

Sinullahan mielenkiintoisesti on Aurinkohuone ja Kuuhuone vierekkäin! KUnpa ymmärtäisin, tietäisin ja osaisin sitä tulkita. Kuin olisit ponnistanut elämään tunnemylläkässä, koskien tietenkin äitiäsi. Ja pian on Aurinko siunannut sinua omalla energiallaan heti perään härkämäisellä varmuudellaan, vahvoilla jaloillaan ja itsepäisyydellään, sillä Aurinkosi on Härän omassa huoneessa.

Onkohan äidilläsi ollut sinuun syvä vaikutus, joko se turva, tai sitten ei, jolloin olet joutunut sisukkaasti etsimään omaa turvallsuutta ihan itse.  Smiley

Kuitenkin 2. huone persoonallisen voimavarojesi huone, kuten myös fyysisesti taloudenpidon alue.
Turvallisuus sekä henkisesti että fyysisesti on sinulle hyvin tärkeä. Kunhan ei Kuukammarisi ovella vain ole isoa munalukkoa! Näyttää että säilöt siellä rikkauksiasi, iso huone isoine arkkuineen!
Jos nyt sentään nuo arkut eivät olekaan kaikkea keräämääsi kamaa (Härkä-Aurinko kerää helposti kaikkea), niin sitten ne ovat symboleita elämääsi koskevista muistoista ja kokemuksista joista et kaikille kerro (huoneen Vesimies), mutta joiden ansiosta ymmärrät aika laajasti elämää, etkä enää hätkähdä pienistä. Tuo Merkurius Oinas (myös omassa huoneessaan)tuo liikkeellelähtöä ja toiminnallisuutta tähän huoneeseen, joten se voi olla myös uteliaan tutkijan huone tai ainakin muutamia keskeneräisiä töitä siellä täällä, sillä oinaksella voi jäädä todellakin jotakin kesken kärsimättömyyden vuoksi.

Tuo Juno ja Pallas Kuukammarissa onkin sitten kuin kauniit energialamput siellä. Siellä on valoisaa ja mukava kohdata kaikkea; ne keskeneräiset työt muistuttamassa omaansa, ja arkkujakin on mukava silloin tällöin avata....ja muistella. Sieltä voi löytää 'ravintoa' energiatyhjiöön, jota välillä Kuu-Kalat helposti potee. Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: