Esmiralda
|
|
« Vastaus #180 : 24.09.2010 17:07:50 » |
|
Lisää Kuu-Kaloja!! Mistäs te yhtäkkiä siihen ilmestyitte? Näin monta! Tulee mieleen korallisaarten kalaparvet, kauniita herkkiä sieluja! Niin haavoittuvia....kuin itse korallit. Sinun Kuukammarisi on kodin keskuspaikka, huoneessa mikä ilmentää kotia, perhettä ja kaikkia ihmissuhteita. Se on kaikille auki, jotka kunnioittavat herkkyyttäsi. Lisäksi tuo huone on Ravun siunaama, joten kotisi varmaan merkitsee sinulle paljon. Voimaa tuohon herkkyyteesi antaa Pallas Athene, jota olen kuullut nimitettävän 'henkiseksi auringoksi'. Joten Kuusi ei lymyä, vaan se loistaa täydellä terällä!! Toki sinulla on siellä salaisuus (Lilith), arkkusi, jota säilytät visusti kammarin komerossa muilta piilossa. Eikä kaikkia aarteita tule muille näyttää. Toivottavasti se on sinulle aarre, eikä ahdistus. Sillä usein ahdistus asuu sen toisella puolella. Jos se on päällä, älä anna sen estää elämästä ( ), sillä jokin päivä sen ymmärrät, myös sen valopuolen. Ei se estä ainakaan toimimasta, kun Marsilla on helppo kolmio, mutta neliö Neptunuksessa ehkä jotenkin liittyy siihen mitä et vielä ymmärrä. Hyvä että se on neliö, sillä Kalat-Kuuna et sorru illuusioihin etkä unelmiin, kuten monet heistä, vaan pysyt selkä suorana. Joku päivä tuo neliö haastaa sinua sitten syvemmälle! Tällaista 'näin' tällain yhtäkkiä. Jos alan järkeilemään näitä, niin sitten ei sanoja löydykään.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
spin
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #181 : 25.09.2010 20:19:11 » |
|
Koen oman kuuni vaikeaksi. Minulla , huoneessa 4, skorpionissa ja vielä kaikenlisäksi komerossa. Huoneessa lisäksi jousimiehessä. Kuuni neliöi . Lisäksi on . Kuuni voi lamauttaa marsini täysin, tai sitten antaa sille hirveän aggressiivisen draivin. Mutta sitä ei voi koskaan etukäteen tietää, laitanko hihat heilumaan vai jäänkö sohvalle makaamaan. Rasittavaa.
|
|
|
tallennettu
|
askendentti leijonamars, aurinkojousimies, venus/neptunus/ kuuskorpioni
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #182 : 25.09.2010 21:26:57 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #183 : 26.09.2010 18:47:25 » |
|
Koen oman kuuni vaikeaksi. Minulla , huoneessa 4, skorpionissa ja vielä kaikenlisäksi komerossa. Huoneessa lisäksi jousimiehessä. Kuuni neliöi . Lisäksi on . Kuuni voi lamauttaa marsini täysin, tai sitten antaa sille hirveän aggressiivisen draivin. Mutta sitä ei voi koskaan etukäteen tietää, laitanko hihat heilumaan vai jäänkö sohvalle makaamaan. Rasittavaa. Hm...onpas sinulla 4.huoneessa tungosta! Tämä huonehan kuuluisi kodille, perheelle, turvallisuudelle ja ihmissuhteille. Ravun hallitsema huone! Ja Kuukin komerossa! Nyt ei tule tarkasti mieleen tuo merkitys, mutta ehkä komero tuossa Kuukammarissa on ihan hyvä, sillä Auringon energiallasi on siellä suuri hallinta. Jousimiehenä se tarvitsee paljon tilaa ja sinun on vähän väliä mietittävä, mitä pitää riisua huoneesta pois, että voisi hengittää kevyemmin. Enimmäkseen oletkin kyllä muualla sieltä huoneesta, matkustelemassa, kylillä, iltajuoksuissa ehkä viihdyt. Etkä mielelläsi kammariisi viekään ketä tahansa, vaan tutkailet kevyemmin ja vähän sivusta kaikkea ja se jonka mukaan otat, onkin sitten aivan jotain erityistä. Valitettavasti huomaat, että tyrkyllä kyllä on sitten liiemmältikin, sillä sinun vetovoimasi on mystinen ja rakastettava ( jA ) joten varo ettet anna turhia toiveita. Kun tuon huoneen Merkuriuskin on taivaita syleilevä tuossa, niin taidat välillä olla lirissä, kun sinun pitää selitellä. Tosiaan, kun lisäksi on tuo Marsin neliö, niin hitsi! Jonka ymmärsin niin, että Mars on myös lähiyhteydessä Ascendenttiisi, kasvunpaikka! Ystävät helposti näkevät sinut leppoisan vastaanottavana, mutta joutuvat ehkä pettymään. Kun viihdytkin väliin yksin ja omissa mietteissäsi. Huomaat, ettet kauan jaksa pintaelämää ja hauskanpitoa, vaan kaipaat syvempää keskustelua ja otetta elämään. Toisaalta sinun on helppo joustaa ( ) etkä hätkähdä elämän muutoksista. On pakko kurkistaa ulos ja katsoa vastapäistä huonetta, mikä on 10 ja Kauriin hallitsemaa, joten jos sieltä välillä käyt noukkimassa vastuuta ja velvotteita, voit saada järjestysapua tuohon ehkä välistä mustavalkoiseen Kuunkammariisi.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
spin
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #185 : 27.09.2010 18:23:59 » |
|
Kiitos Esmiralda! Todellakin, pitää katsoa h.10, jonka kärki oinaassa. Marsini on tarkassa yhtymässä asc ja kolmiossa mc. Huoneeni 6 kärki on kauriissa ja hallitsija saturnus myös huoneessa 6 - eli työtä, työtä ja työtä, mikä pitää kyllä minut maanpinnalla - olen lähes työnarkomaani, ajoittain ihan uupumukseen asti, mutta en kyllä kotosalla ollessani. Todellakin joudun selittelemään sitä, miksi haluan ajoittain käpertyä kotiin, olla ihan yksin. Nuorempana olin todella kova juhlimaan ja töissä varsinainen turboboosteri. Vaikutan kyllä varsin ulospäinsuuntautuneelta, vaikken sitä ajoittain ole laisinkaan. Nykyisin vielä vähemmän. Ajoittain en halua vastata puhelimeen, en nähdä ketään, enkä halua puhua kenenkään kanssa. Voi sitä onnen olotilaa. Voin hyvin maata sohvalla tuntikausia pohtien maailmankaikkeuden olemassaoloa, astrofyysisiä lainalaisuuksia tai opiskella vaikka astrologiaa. Ja keneltäpä nyt tuollaiseen saa ymmärrystä - eli siitä johtuen eteiseen pääsee kyllä moni ( ), mutta todella, todella harva pääsee sisälle :skorpioni:kammariini - eikä paluuta ole sen jälkeen entiseen, ken siitä ovesta käy. Kaikki planeettani ovat karttani alaosassa. Ainoastaan on huoneessa 8 kolmiossa venukseen ja neptunukseen, vaikuttaen sitä kautta myös tietysti kuuhuni.
|
|
|
tallennettu
|
askendentti leijonamars, aurinkojousimies, venus/neptunus/ kuuskorpioni
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #186 : 28.09.2010 20:00:12 » |
|
Kiitos teille, kun jaksatte ja viitsitte kommentoida mielikuvatulkintojani! Se on tärkeää jokaiselle opiskelijalle tai kokeilijalle. Siis jos aurinkomerkki kertoo meille, miten muut meidät kokevat, niin Kuumerkin olemuspuoli on muilta piilossa. Se on kätketty, joskin ihminen joka kokee arkielämää kanssamme, tulee huomaamattaan kosketuksiin Kuu-puolemme kanssa. Ehkä hän kokee jotakin, joka itsellekin voi olla vaikeaa. Siksi kannattaisikin kysyä 'lähimmäiseltä', mitä hän ajattelee sinusta tai miten hän on kokenut sinun tunteesi. Tai näin astrologia uskottelee meille. Kirja-alennuksesta tarttui käteeni Stewart Rossin Kuu-kirja. Siitä löysin tällaisen lauseen: "Jos Kuu on vesimerkeissä, on luotava vankkoja tunnesiteitä muihin ihmisiin'. Siis mitä muuta Kalat-Kuu ihmiset esim. voikaan! :
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #187 : 28.09.2010 20:23:03 » |
|
Värähteleekö tunteesi joskus kuin veden pinta, kun siihen koskettaa? Tunnetko suurta huolta heti, kun jokin ympärillä häiritsee tilaa missä elät, vahingoittaa, huutaa äänekkäästi, syyttää tai yrittää saada epäsopua aikaan. Reagoitko siihen herkästi, ja rynnistät puolustelemaan, sovittelemaan tai jos et siinä onnistu, menee yöunet kun yhä mietit keinoja, millä voisit parantaa tilannetta? Kun Kuusi on Ravun hallitsemassa huoneessa, jonka sisältönä on juuri läheiset ihmissuhteet, tunteet ovat voimakkaita. Vaikka Kuukammarissasi on kaikki kunnossa, kaunista, taulutkin seinillä suorassa ja tuolit sopivasti asetettu pöydän ympärille, jäät vielä miettimään siellä istuvien puheita huokaillen, sillä Vaaka-merkki kuuluu sosiaalisiin merkkeihin ja varmaan jo äidinmaidon kautta olet oppinut ajattelemaan toisia. Kasvusi tapahtuu hyvin paljon toisia peilaamalla, otat oppia heidän kokemuksistaan . Riittää kun toinen lyö päänsä seinään, sinun ei sitä tarvitse tehdä. Aurinkomerkkisi ja Merkuriuksesi haastaa sinua tarkastelemaan kaikkea tätä . Ehkä sinun kannattaa keskittyä välillä ihan omaan elämään ja katsoa mitä itse haluat tehdä eikä sitä mitä muut. Uranus ja Neptunushan sinulle välillä vilkuttaa ja iskee silmää kammarisi ikkunasta. Kannattaa tarttua aivan uusiin asioihin ja unohtaa kotihuolet! Varsinkin, kun tuo Pluto-herra on majoittunut myös tähän kamariin ja tahtoo määräillä elämääsi. Aivan kuin se vaatisi sinulta liian paljon. Onkohan kotonasi joku tai jokin, joka hallitsee liikaa elämääsi. Tai hallitsetko sinä? Oletko liiaksi kiinni tuossa kammarisi turvallisuudessa tai turvattomuudessa ja aristelet muuta maailmaa?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse
|
|
« Vastaus #188 : 29.09.2010 12:27:38 » |
|
Kiitos Esmiralda Oikeassa olet, kuuhuone oli kauan munalukolla kiinni ja kuvasit sen loistavasti. Kotini on juuri tuollainen keskeneräisten asioiden täyttämä (piirustuksia, ompelutöitä ym.). Kriisejä elämässäni on ollut noin 7 vuoden välein, nyt tuntuu jokin on pikkuhiljaa muuttumassa. Odotan mielenkiinnolla mitä on tulossa.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
|
|
|
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #189 : 29.09.2010 17:54:48 » |
|
Kiitos Esmiralda osuvasta katsauksessta kuu´huoneeseen ja sen elementteihin.
Kalat merkiltään on niin herkkä, myötätuntoinen ja toistenkin tunteita kantava, että vajoaa sitten niissä tunteissa jotka ovat omia ja on vaikea hallita niitä. Toisten surut ovat helpompia ymmärtää. Niinpä, välillä tuo herkkyys on niin raskasta ja se vie syvälle tunteiden syövereihin ja ahdistukseen.
Kuukammarin suorastaan vastaanottohuoneena. Tai jos mennään toiseen äärimmäisyyteen, se on piilohuone, josta et väliin haluaisi uloskaan. Totta tämäkin, tuntuu välillä että uppoan jonnekin syvälle tunnesyövereihi joko ystävien tai omiini mutta tämä on se juttu josta innostun.
Toivon melkein, että tässä huoneessa olisi akvaario, hitaasti soljuvat kalat, keinuvat merikasvit ja kuplat. Koska se olisi hyvin rauhoittava elementti. Tai sitten kaunis pieni vesielementti, kuten pyörivä pallo vedessä tms. Ainakin...varmaankin sinä viihdyt liikkuvan veden äärellä, koska se samalla rauhoittaa sinun omia liikkuvia vesiä. Ja nostaa pinnalle! Sillä en ihmettelisi jos välillä vajoat jonnekin, missä et tiedä mitä tehdä. Minäkin toivon akvaariota se olisi ihana, ja liikkuva vesi on ehdottomasti minulle tärkeä elementti. säännöllisesti pitää päästä latatumaan veden ääreen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #190 : 29.09.2010 18:42:25 » |
|
Hei, Esmiralda! Puhuttiin tässä kanssa vähän kuusta ja toivoisimme sinulta jonkinlaista tulkintaa hänen kuustaan Aiemmin kysyinkin jo merkurius kuu yhtymästä, mutta jos pistäisin tähän nyt koko helahoidon
10. huone, samassa huoneessa myös ja
Kuun aspektit: , , , , ,
Kiitos paljon jo näin etukäteen! Ai, Kaksoskaveri! Ehkä jotakin muuttuu kun saan siitä kattavammin tietoa. Kuun huone onkin tavaraa täysi. Kuin suuri varastohuone! Oliskohan hänen Kuuhuoneensa samalla kuin verstas, koska muutenkin 10.huone on työn, uran ja ammatin huone, myös opiskelun huone. Ja siellä huoneessa voi olla aika paljonkin keskeneräisiä töitä tai ainakin varalta kaikkea mahdollista. Härkä-merkki mielellään kerää kaikkea. Oliskohan se kaikki omaksi turvaksi ja jopa muistoksi? Ehkä hän ajattelee, että kaikelle voi olla käyttöä ja sitten joku päivä 'ehkä'. Jotakin voi valmistua harmittavan hitaasti, koska siihen Kuu-Härän myötä tulee tunteet ja pohdinta mukaan. Mutta sieltä löytyy sitten tarvittavaa vaikka kavereille jakaa ( ). Ei kai vain oikea 'Pelle Peloton' ole tässä kyseessä. Kyllä minä yhä näen sellaisen työhuoneen, jossa hänen pitää saada välillä yksin olla ja pähkäillä. Tuo Uranus ja Neptunus-kuviot voisi olla tätä. Eräänlainen keksijäkin hän voi olla. : Ainakin se on paikka, johon hän piiloutuu muulta maailmalta mielellään. Siellä kun kaikki ei suju saumattomasti aina ja . Joten Kuukammari eli tuo 'verstas' on hänelle myös se paikka, missä hän käy läpi kokemaansa, poimii akanat jyvistä ja ottaa oppia itsellensä. Sitten taas jaksetaan muualla! Sillä....10.huone on myös Kauriin hallitsema, ja siellä kutsuu myös vastuu ja velvollisuudet.
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #191 : 29.09.2010 19:33:04 » |
|
Värähteleekö tunteesi joskus kuin veden pinta, kun siihen koskettaa? Tunnetko suurta huolta heti, kun jokin ympärillä häiritsee tilaa missä elät, vahingoittaa, huutaa äänekkäästi, syyttää tai yrittää saada epäsopua aikaan. Reagoitko siihen herkästi, ja rynnistät puolustelemaan, sovittelemaan tai jos et siinä onnistu, menee yöunet kun yhä mietit keinoja, millä voisit parantaa tilannetta?
Oikeudentuntoni on voimakas, varsinkin silloin, kun heikoimpia sorretaan. Yöuniani en menetä, ellei omassa elämässä ole jotain sellaista, johon en löydä ratkaisua tai tunne on epätoivoistakin epätoivoisempi. Kun Kuusi on Ravun hallitsemassa huoneessa, jonka sisältönä on juuri läheiset ihmissuhteet, tunteet ovat voimakkaita. Vaikka Kuukammarissasi on kaikki kunnossa, kaunista, taulutkin seinillä suorassa ja tuolit sopivasti asetettu pöydän ympärille, jäät vielä miettimään siellä istuvien puheita huokaillen, sillä Vaaka-merkki kuuluu sosiaalisiin merkkeihin ja varmaan jo äidinmaidon kautta olet oppinut ajattelemaan toisia. Kasvusi tapahtuu hyvin paljon toisia peilaamalla, otat oppia heidän kokemuksistaan . Riittää kun toinen lyö päänsä seinään, sinun ei sitä tarvitse tehdä. Ajattelen edelleen miltä muista tuntuu, mutten juurikaan mitä he ajattelevat elämästäni. Ja kyllä myönnän miettiväni joskus ihan umpisolmuun asti toisten puheita, että mitä he meinasivat sanoillaan. Täytyy kuitenkin sanoa, että olen sitä tyyppiä, joka pässinpäänä oppii kaiken kantapään kautta. Mitä enemmän kieltää, sitä varmemmin teen juuri niin, kuin kielletään (MC ). Aurinkomerkkisi ja Merkuriuksesi haastaa sinua tarkastelemaan kaikkea tätä . Ehkä sinun kannattaa keskittyä välillä ihan omaan elämään ja katsoa mitä itse haluat tehdä eikä sitä mitä muut. Uranus ja Neptunushan sinulle välillä vilkuttaa ja iskee silmää kammarisi ikkunasta. Kannattaa tarttua aivan uusiin asioihin ja unohtaa kotihuolet! Varsinkin, kun tuo Pluto-herra on majoittunut myös tähän kamariin ja tahtoo määräillä elämääsi. Aivan kuin se vaatisi sinulta liian paljon. Onkohan kotonasi joku tai jokin, joka hallitsee liikaa elämääsi. Tai hallitsetko sinä? Oletko liiaksi kiinni tuossa kammarisi turvallisuudessa tai turvattomuudessa ja aristelet muuta maailmaa? Olen saanut lisänimen Kotinatsi ex-puolisoltani, koska minä olen se, joka määrää missä kaappi seisoo. Tähän on kyllä syynsä, sillä niin moneen ihmiseen olen pettynyt ja olen huomannut, että paras tehdä itse, jos haluaa asioiden menevän niin kuin haluaa. Omaa elämää olen tutkaillut vähän väliä, mutta joitain kotihuolia ei vain psyty unohtamaan tilanteiden pakosta. Suorituskeskeinen elämäntapa hallitsee tällä hetkellä ja saankin siitä stressiä. Haluaisin jonkun näköisen tasapainon tähän toisinaan tempoilevaan ja toisinaan taas hitaasti kulkevaan elämään. Ja myönnän olevani kohtuullisen erakoitunut. Pidän yksinolosta, mutten yksinäisyydestä. Kiitos kovasti siansaksan tulkkauksesta. Pitäisi varmaan alkaa opiskella alkeita, niin voisi joskus keskustellakin siansaksalla sujuvasti.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #193 : 29.09.2010 20:23:00 » |
|
Kiitos, kiitos astroystävät! Joskus kun ottaa järjen käteen, niin tekis mieli tyhjentää kaikki tuo mitä on suoltanut tulemaan. Mutta jotenkin tartun niihin merkkien vibratoihin ja sitten vain tulee jostakin jotakin...visioita! Joskus pelottaa, että jos loukkaan upps... sitä en tahtoisi. Jos menee täysin metsään, niin pitää sanoa!!!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #194 : 30.09.2010 17:56:18 » |
|
Hei, Esmiralda! Kun olet näin ahkerasti jaksanut Kuu-huoneen merkitystä valoittaa, niin mitäs sanoisit mc:n paremman puoliskon Kuu-elämästä? Miehekkeellä 5. huoneessa. Kuu-huoneessa, eli 5. huoneessa myös , joka tekee :lle. Kuun aspektit: Itse kommentoin sen verran, että Vesimies-Kuu vastamerkin, Leijonan, huoneessa tuo kyllä aikamoista paradoksaalisuutta herran tunne-elämään. Välillä on viileän älyllinen, ystävällinen, mutta ärsyttävän etäinen. Välillä taas ylitsevuotavan omistautuva ja huomionkipeä - ja osaa herra kiukutella ja nostaa kohtauksia, jos ei saa huomiota tai haluamaansa Itse olen Kuu-Leijona, niin välillä tuntuu, kuin olisin itseni kanssa naimisissa, vaikka miehellä Kuu onkin vastamerkissä
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
|