Hihii, ihana topiikki
Mä olen oikea kömpelyyden esikuva, moninkertainen Jouska kun olen
Eilen pudotin limsapullon lattialle ja syntyneen paineen ansiosta sisällöt pursusivat paineella ulos, olen monesti törmännyt oveen/tolppaan/toiseen ihmiseen/jalkoihini jne. Ja eilen kolautin myös pääni keittiökaapinoven kulmaan, vähän liiankin usein tulee nuppia kolauteltua ovenkulmiin yms. pään korkeudella oleviin paikkoihin - en osaa väistää, en... :
Jotain vaikutusta pieneen aivokapasiteettiin?
Lisäksi varpaita kolhin tuon tuosta tuolin- tai pöydänjalkoihin (ihme, ettei pikkuvarvas ole tippunut tässä kyydissä pois)...
Mä kerään mustelmia ja kuhmuja aika tehokkaasti...
Tavarat lentelevät käsistä - se on aikamoista sirkusta tämä meikäläisen huseeraaminen, mies katsoo aina ihmetellen vieressä, kun meikäläinen toheltaa. Mies itse on puolestaan niiiiin harkinnallinen ja hillitty toimissaan
Nepparista ja Jupiterista: mulla kartalla
. Lisäksi mulla
1. huoneessa (
ja
) - aloitteellisuus impulsiivista, eikä vaaroja jakseta kartoittaa?
Chironista: mulla
ja
- vaikuttanee kömpelyyteen?
Mun isä on myös tosi kohelo. Hän on
ja muutenkin aika vahva Skorppari. Isällä puolestaan on kaikki asiat aina kadoksissa, tavaroista ei osaa pitää mitään huolta. Lisäksi isällä ei pysy mikään asia koskaan kädessä, tiputtelee kaikki.
Mulla koheltaminen puolestaan kait johtuu enemmän innostumisesta ja varomattomuudesta, kuin varsinaisesta mämmikouraisuudesta.
Appiukko,
, on myös oikea koheltamisen perikuva. Ukko törmäilee ja puuhailee omiaan, mistä yleensä seuraa vain vahinkoa... :