Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkeleille puhuminen... o.O  (Luettu 10934 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« : 24.05.2010 19:55:33 »

Tiedän! Tiedän! Olen tätä kysellyt jo kuinkahan kauan (en oo varma oonko ees kauankaan) mut silti mä en tajua! =_=¨ Kysymykseni onkin yksinkertainen, helposti tajuttava ja siihen toivotaan vastattavan, eli: - Miten enkeleille voi puhua? - Tiedän, että kirjoittamalla, tai ääneen, mutta entäs se vastaaminen? Miten ne vastaavat? Jos tuo otsikko ei sovi, niin en pyydä anteeksi, mutta kadun. Ja tajuan, jos tämä ei sovi tänne ja aihe siirretään. Tai en itse asiassa tajua! Miksi niin teitte/teette? Kiitosja hyvää maailmanloppua! ^__^ Ps.En ole narri, mega riittää... X_X
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #1 : 24.05.2010 23:42:48 »

Olen käsittänyt, että aika harvat kuulevat enkeleiden vastaukset suoraan mielessään, minulle se oli yllätys. Itse keskustelen kyllä ajatuksissani paljonkin enkeleiden, oppaiden ja sielujen kanssa tai ainakin näin olen käsittänyt ja muutama hyvin henkinen ihminen on sen vahvistanut, samoin kanavoin, mutta se ei ollutkaan niin yleistä kuin luulin. Minä vain puhun mielessäni ja sallin vastauksen. Mistä minä tiedän onko se enkeli, en tiedäkään, mutta monesti nuo keskustelut ovat auttaneet, antaneet hyviä vastauksia joko omiini tai autettavien ongelmiin. Ja aina ne ovat hyvästä, joten miksi kieltäisin tai kyseenalaistaisin ne. Kaikkea ei voi selittää. Ja no toiveeni tuppaavat toteutumaan. Kunhan ne ovat puhtaita, hyvää tarkoittavia ja minun parhaakseni. Minä aistin enkelit, näen heitä mielikuvissani ja se riittää minulle. Mutta kaikki siihen ei kykene, älä kysy miksi, ehkä heidän egonsa, pelkonsa, mielensä estää sen. Heillä on vielä käsiteltävää elämässään.

Siksi onkin ehkä vain parempi luottaa siihen, että enkeleitä on olemassa ja heille voi puhua, kertoa huolensa ja he kyllä kuulevat ja auttavat jos vain voivat. Monesti vastaukset tulevat mieleen aavistuksina, omina ajatuksina. Aivan kuin olisi keksinyt ratkaisun ongelmaan ja kyllä, se on monesti enkelien vastaus, jota päiväminämme ei kuule, mutta se nousee alitajunnasta tietoiseen mieleemme ja saamme sen vastauksen omana ajatuksena. Tai saamme vastauksemme unissa tai konkreettisina ohjauksina.

Esimerkiksi rukouksemme, jos rukoilen, että haluan löytää itselleni sopivan kodin, ehkä seuraavalla viikolla näen lehti-ilmoituksen sopivasta paikasta. Tai jos haluan ystävän itselleni ja kerron enkeleille yksinäisyydestäni ja toivon tapaavani jonkun ihmisen parin päivän päästä tapaan kirjastossa mukavan ihmisen ja tutustumme. Näin enkelit vastaavat meille.

Toisaalta olen opettanut ihmisille kyllä ja ei vastauksia. Ihmisellä on luontainen kyky saada enkeleiltä, todelliselta minuudelta tai henkioppailta vastauksia kysymyksiin, kyllä tai ei tekniikka on helpoin oppia. Sitä voi kutsua esimerkiksi suojelusenkeliään paikalle ja kysyy kysymyksen ja toivoo saavansa vastauksen kyllä tai ei. Kun kysymyksen kysyy saa aavistuksen mieleensä sanan ei tai kyllä tai sitten pudistuksen tai nyökytyksen. Tai sitten tunteen, josta tietää vastauksen.

Toivottavasti tämä auttaa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 25.05.2010 00:24:02 »

Minä keskustelen samoin kuin Ulkopuolinen ja välillä naurattaa, että jos menisi tohtorin puheille selittämään näitä kaikkia henkisiä ominaisuuksia, joutuisin varmaan niin kovalle lääkitykselle että huhhuh! 2funny Silti, keskusteleminen suoraan niin, että saa vastauksen jonka kuulee (samoin kuin jos puhuisin nyt teille kasvotusten) on harvinaista. Uskon kuitenkin, että se yleistyy vuosien saatossa ja sehän olisi loistavaa! Ei olisi enää niin hirveästi epätietoisuutta ja hankaluuksia elämässä, kun aina kuulisi korkeimpia neuvoja siitä mitä tehdä.

MegaNarrille vastaukseksi, että enkelit voivat alkuun vastata puheen tai kirjoittamisen sijaan esimerkiksi tuoksuilla, kosketuksilla (sellaisia sipaisuja tai tuulen vireen henkäyksiä) sekä enkelisulilla. Sekä minä että ystäväni saimme alkuaikaan usein enkelisulkia eli valkoisia höyheniä. Sekä isoja että pieniä. Niitä ei tietenkään tipahtanut aina kuin automaatista, mutta joskus, kun jokin asia huoletti sellaisen valkoisen höyhenen saattoi nähdä.

Kärsivällisyyttä! Sitä tämä vaatii! Täytyy virittää mieli tietylle taajuudelle - Ihan käytännössäkin, jos haluaa katsoa elokuvan, joka tulee kanavalta 5, et näe elokuvaa, jos naputtelet kaukosäätimestä numeroa 3 Wink Pitää vaihtaa kanava vitoselle.  Siihen pääsee olemalla kärsivällinen, rauhallinen ja luottamalla, että se vastaus tulee tavalla tai toisella
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3 : 25.05.2010 00:29:51 »

Itse olen joskus meditoidessa pyytänyt apua enkeleiltä. Ja aika usein vastaus on tullut vain sellaisena uskomattomana tunteena. Asiat ja sydän vain täyttyvät valosta ja ei voi olla hymyilemättä. =) Aika usein kun olen ihan jotain asiaa kysellyt niin tullut vain se tunne, että miksi edes kyselen näitä kun tiedän vastauksen jo.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #4 : 25.05.2010 00:39:23 »

Juu meille henkisen tien kulkijoille monelle voisi kirjoittaa suoraan skitsofreenikon paperit, mutta toisaalta miksi, mehän niitä terveimpiä yksilöitä yleensä olemme ja onnellisia. Kyllä se sairauden merkki on se, että asiat menevät huonosti ja ihminen voi huonosti ei se, mitä päänsä sisällä jutustelee. Mutta hei silti noissa valmiissa vastauksissakin täytyy hieman olla skeptinen, olen miettinyt kannattaako aivan kokonaan ohjaukseen antautuminen sittenkään. Tosin joka kerta, kun olen päättänyt toimia toisin olen jälkeenpäin katunut. Silti orjaksi ei kannata ryhtyä, sydäntäkin tulee kuunnella.

Meditaatio on hyvää mielen hiljentymistä, mutta kannattaa pysyä ohjeissa!

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 25.05.2010 09:54:45 »

"Kun sinä puhut Jumalalle, sitä sanotaan rukoilemiseksi.
Kun Jumala puhuu sinulle, sitä sanotaan skitsofreniaksi"

Että näin! coolsmiley
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #6 : 25.05.2010 16:09:43 »

eli minä ajattelen enkeliä, ja "puhun" siten, ja pyydän jotain tapahtuvan "kyllä ja ei" vastaukseen? o.O
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63



Profiili
« Vastaus #7 : 25.05.2010 18:51:42 »

Helpointa on varmasti aloittaa "kyllä"/"ei" -vastausten metsästyksellä. Itselläni on suojelusenkelini kanssa "diili", että kun kysyn jotain, niin "kyllä" tulee kutituksena ja "ei" on pieni kevyt nipistys Wink Skitsoa - joo 2funny Mutta toimii. Itselläni tuo tuntoaisti on kaikkein herkin, että sen tähden ehkä meillä näin.

Päästiin tämän suojelusenkelin kanssa tähän "diiliin", kun pyysin jotain merkkiä, mistä tiedän, että vastaus on "kyllä". Sitten odottelin kaikessa rauhassa, mitä tulee... Tuli kutitus. Kysyin kolme kysymystä, joihin tiesin vastauksen olevan "kyllä" ja sitten kolme kysymystä, joihin vastaus oli "ei". Sitten vielä varmuuden vuoksi muutama kysymys randomisti. Tämä oma suojelusenkelini on aivan ilmeisesti vähän vekkulin kujeilijan sorttinen...

Siitä sitten on kehittynyt hieman muitakin kommunikointitapoja. Joskus tulee aika hupaisia vastauksia - siis muuta kuin kutitusta tai nipistystäkin on tullu jo vuosia. Jokaisella toimii eri tavat. Ei muuta kuin harjoittelemaan. Ja jos ei heti pääse kärryille, niin jatkaa vaan... Kyllä se siitä lähtee. Ensin alkuun voi itsekin ajatella, että se on vain kuvittelua - joskus ehkä onkin, mutta entäs sitten   idiot2
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #8 : 25.05.2010 21:12:03 »

heiluri antaa minun käsitykseni mukaan vastauksia enemmänkin omasta intuitiosta, alitajunnasta ja on joskus epäluotettava, paras on uskoa, että kyllä ne enkelit kuulevat ja toimivat vaikka ihminen ei vastausta saisikaan. Kyllä ei metodi toimii, mutta ihmisestä riippuen mieli noi sitäkin aika lailla hallita.

Harjoittelua, viattomuutta ja uskoa, niillä pääsee eteenpäin.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 27.05.2010 00:16:24 »

Enkelit voivat vastata monin eri tavoin. Toisten ihmisten välityksellä, esim. joku asiasta tietämätön aivan "sattumalta" juuri kertoo tai sanoo sinulle jonkin asian jota olet pähkäillyt ja johon pyytänyt apua/vastausta. Enkelit voivat vastata myös tunteena/ajatuksena, saat vain juuri sellaisen käsittämättömän vahvan tunteen/ajatuksen jostain asiasta, että näin se on ja sinulle tulee siitä tosi varma ja levollinen olo. Enkelit voivat antaa vastauksia myös unissa, tai jos olet erityisen herkkä voit jopa joskus "kuulla" vastauksen. Enkelit saattavat viestiä myös jonkin esineen välityksellä, esim. kirjastossa käydessä jokin kirja kaatuu hyllyssä niin että kiinnität siihen huomiosi. Enkeleiden viestit ovat yleensä hyvin hienovaraisia ja lempeitä, eikä niitä aina edes välttämättä tajua enkelin viesteiksi/vastauksiksi.  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 27.05.2010 06:43:18 »

onko se juuri ENKELIN vastaus silloin, vai muuten vaan "vastaus" kun jotain yhtaikaista tapahtuu tms?
vai oppaan vai kenen? miten sen todistaa? kysy liikaa, niin olet suossa.  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #11 : 27.05.2010 06:54:23 »

Jaaa-a, enpäs tiedä kenellä on milloinkin näppinsä pelissä, käsittääkseni aika usein enkelit handlaavat noita "sattumia" myös keskenään, ainakin tällaisia kokemuksia minulla on, eteenkin tilanteissa, joissa sattumalta tapaa jonkun. Mutta, se ei kai ole tärkeintä kuka oli asialla, pääasia, että saa viestin ja ennen kaikkea tajuaa noteerata sen  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 27.05.2010 07:04:30 »

olen nimittäin keskustellut siitä, että miten oppaat ja enkelit todella auttavat. Mikaelilla on kuulema tiedossa ihmisten sielunsuunnitelma. mutta kun sitäkin voi muuttaa. toiseksi, oppaat pystyy mihin vaan "jos ei puutu sielunsuunnitelmaan". miten pyhä tämä suunnitelma on? kaipa pitää sanoa että kaikki päätyy korkeimmaksi parhaaksi, mitä se nyt kussakin tilanteessa on.

uusi viesti minkä tempaisin jostain oli että oppaat ja enkelit on jäämässä kakkoseksi kun ihmisten pitäisi jo itse osata asiat. mutta kai se ajatus auttajista on kiva.
« Viimeksi muokattu: 27.05.2010 07:07:58 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #13 : 27.05.2010 21:27:02 »

Aika vahva näkemys on mullakin, että oma sielunsuunnitelma voi muuttua vaikka koko ajan.
Ehkäpä sekin liittyy ihmisen tietoisuuden tasoonkin. Eli jos ei ole tarvetta elää enää, niin silloin voi vaikka ihan huvikseen vielä elellä. Jos siis on jo tarpeeksi pitkällä tiedoissaan.

Ja jos taas on ns. "sokeita" omalle korkeammalle tietoisuudelleen, niin silloin se tuo oma sielunsuunnitelmakin on sellainen, mikä ei tule muuttumaan ennenkuin henkilö kykenee tiedostamaan enemmän.

Minä olen tietoinen siitä, että tein elämääni määrittelevän erittäin tärkeän päätöksen vuonna 2002. Silloin se ei tuntunut sen tärkeämmältä - lähinnä oli kyse vain siitä jatkanko silloista koulutustani vai jätänkö sen kesken. Kuitenkin, tuo tekemäni päätös on näin jälkeen päin tarkasteltuna vaikuttanut siihen, että nyt ollaan tässä pisteessä tällaisena. Jos olisin pysynyt silloisessa tilanteessa tiedän, että eläisin nyt aivan erilaista elämää ja vielä aika onnetonta sellaista!

Minulle oli siis kirjaimellisesti varattu kaksi elämänsuunnitelmaa sen mukaan, mihin suuntaan lähtisin, kun risteys tulisi vastaan. Ei oikeaa eikä väärää suuntaa, vain valinta.

Olen erittäin tyytyväinen tekemääni valintaan!
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #14 : 27.05.2010 23:22:44 »

Tuohon otsikkoon liittyen tänään sattui seuravaa.  Ihan arkipäiväinen pikkujuttu, mutta kuitenkin...

Piti käydä kaupungilla, oli kahteen paikkaan asiaa, paikat lähellä toisiaan.  Mietin, mistähän saisi parkkipaikan, sehän se ikuinen ongelma.  Varmaan lähetin johonkin ylös, ehkä enkeleille pyynnön parkkipaikasta.  Näin sieluni silmin, kuinka pankkiautomaatin edestä lähti auto, ja siihen vapautuneeseen ruutuun parkkeerasin.

Ajoin sitten pankkia kohti, ja kas- siitä edestä lähti auto juuri sopivasti, siihen parkkeerasin.
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: