Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pikaisesti apuja  (Luettu 3475 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Pomi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« : 27.05.2010 19:53:27 »

Voisikos joku nostaa kortin tai muulla tavalla auttaa mua?

Ihan hetki sitten mulle tuli tosi huonot energiat. Kamala huoli jäytää sisällä, vatsassa on perhosia, kurkkua kuristaa, sydän lyö raskaasti ja jalat menivät hyytelöksi. Todella, todella paha olla sisäisesti. Pystyykö joku näkemään, tuntemaan, aistimaan tätä? Pystyykö joku poistamaan tämän olon?

Mulle tulee tämmöinen olo aina välillä, välillä sen tunteen osaan kohdistaa tiettyyn asiaan; esim. jollekin käy pian huonosti tms.
Tällä hetkellä tää olo ei kerro mistään erityisesti.

 Sad
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 27.05.2010 21:31:49 »

Minulle tulee kyseenlaisia olotiloja silloin, kun omassa energiassa tapahtuu muutoksia. Yleensä se muutos tapahtuu niin syvällä/korkealla henkipuolen tasolla, ettei siitä saa kiinni - tietää vaan, että jokin on hullusti, mutta sitä ei pysty keskittämään mihinkään tiettyyn. Kovimmillaan tällaiset henkiset rysyytykset ovat aiheuttaneet minulle paniikkioireita, vaikka normaalisti olen peloton ja tuulta päin paahtava Oinas Nainen.

Kun odottaa aikansa, olokin helpottuu. Yritän tuollaisina pahoina kausina nukkua paljon tai sitten soitan ystävälleni, jonka kanssa voidaan puida energiamuutoksia rauhassa.
tallennettu
Pomi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #2 : 27.05.2010 21:45:28 »

Jotain tossa tapahtui, olo meni siis ihan hetkessä todella oudoksi.

Nyt, pikku hiljaa, olo on helpottunut. Jalat toimivat, perhoset ovat rauhoittuneet ja huoli väistynyt.
En sitten tiiä tekikö joku jotain, mutta nyt on rennompi olo.

Mun energiat ovat nyt pienessä ajassa villiintyneet. Liekö siitä johtuvaa, kun olen nyt ihan tietoisesti niitä käsitellyt ja yrittänyt muitakin energioita "saalistaa".  :Smiley

Välillä tosiaan olo menee hetkessä todella hermostuneeksi. Sillon huokailen ja vaellan kämpässä, en pysty olla rauhassa, ku oikeesti tulee syvälle sisään semmoinen fiilis, että jollekin käy tosi pahasti pian. Sad Se ei oo kivaa. Niissä kunnon "kohtauksissa" siitä olosta pois pääseminen kestää ja se hiipuu pois sitten hiljalleen...tosi hiljaa. Koskaan en ole kuitenkaan saanut selvyyttä, että kenelle käy ja mitä.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #3 : 27.05.2010 21:53:37 »

Tuli tästä mieleen, että mulle tulee tuollainen huono ja oksettava olo vaikka se tapahtuva asia olisi hyväkin, se tulee jos se on voimakas se asia. (Kuka muuten edes voi määritellä mikä tapahtuma on huono tai hyvä, ainut minkä voi määritellä on se kuinka voimakas se on.)
Se voi olla joku ihan pieni nopeasti ohi menevä juttu, jolla on vain suuri vaikutus. Välillä ei oikein pidä kirjaakaan siitä että mitä se tunne taas enteili.
Siksi ei oikeastaan voi muuta kuin yrittää nieleskellä se ja toimia niin normaalisti kuin pystyy. Jos sitä jää vellottelemaan ajatuksissaan, se vaan paisuu ahdistavaksi.  Tongue
tallennettu
Pomi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #4 : 27.05.2010 21:56:35 »

Tuli tästä mieleen, että mulle tulee tuollainen huono ja oksettava olo vaikka se tapahtuva asia olisi hyväkin, se tulee jos se on voimakas se asia. (Kuka muuten edes voi määritellä mikä tapahtuma on huono tai hyvä, ainut minkä voi määritellä on se kuinka voimakas se on.)
Se voi olla joku ihan pieni nopeasti ohi menevä juttu, jolla on vain suuri vaikutus. Välillä ei oikein pidä kirjaakaan siitä että mitä se tunne taas enteili.
Siksi ei oikeastaan voi muuta kuin yrittää nieleskellä se ja toimia niin normaalisti kuin pystyy. Jos sitä jää vellottelemaan ajatuksissaan, se vaan paisuu ahdistavaksi.  Tongue

Mitäs kun se tunne on vaan niin paha? Tai enemmänkin semmoinen huoli. Mä en millään pystyis mieltää sitä oloa missään muodossa positiiviseksi.  Undecided

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: