Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkijän lahja - usko koetuksella  (Luettu 4328 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Angel82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 29.05.2010 18:39:45 »

Hei!

Luotettava selvännäkijä kertoi minulle kuukausi sitten, että minulla on aukeamassa uusi "taso" ja enkelit ovat pukemassa päälleni uuden viitan ja tällä tarkoitti selvännäkijän lahjoja.
Hän kehoitti minua harjoittamaan kykyäni pyytämällä ystäviltä harjoituskysymyksiä, joita sitten rauhassa miettisin.
Hän myös itse lähettää minulle harjoituskysymyksiä ja antaa palautetta, en kuitenkaan halua häntä liikaa häiritä, kun hänelläkin varmasti töitä riittää.
En kuitenkaan koe, että mitään muutosta olisi tapahtunut, vaikka osaan kysymyksistä vastaankin "oikein".
Yritän kovasti mietiskellä ja rauhoittua ja uskoa kykyihini, mutta tuntuu kovin vaikealta.. 
Teiltä viisaamilta halusinkin kysellä vinkkejä ja jos joku haluaa lähettää hyvää energiaa luokseni, niin otan sen ilomielin vastaan!  smitten

Sydämin Tiina
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.05.2010 20:30:16 »

No sen sanoisin ensinnäkin, että näkijän kyvyt eivät ole mitään sellaisia, jotka napsahtaisivat päälle tuosta noin vaan ja alkaisi yhtäkkiä vain näkemään jotain ihme valopalloja joka paikassa ja elämä tuntuisi yhtäkkiä tosi erilaiselta. Ei se mene niin (useimmilla ainakaan). Meidän tarkoituksenamme on myös olla fyysisesti kiinni tässä fyysisessä elämässämme johon olemme syntyneet, eikä tarkoituksena ole useimmiten, että tällaiset intuitiiviset lahjat muuttaisivat elämäämme niin radikaalisti, että normaali elämämme jotenkin muuttuisi suuresti.

Nämä näyt ja selvännäkölahjat ovat pieniä oivalluksia, pieniä tuntoja, ajatuksia, pieniä fiiliksiä, pieniä juttuja, joihin pitää vain opetella kiinnittämään huomiota, kunnioittamaan niitä, uskomaan niihin ja toimimaan niiden tavalla. Vähitellen ne kasvavat suuremmiksi ja omaa intuitiota on sen jälkeen jopa vaikea olla kuuntelematta, koska asiat tulevat niin "päivän selviksi" omassa kokemuksessa. Mutta se ei tapahdu heti, vaan se on tie, jota tulee kulkea, siihen tulee kasvaa. Jos meille kaikille heitettäisiin lahjat tuosta noin vain käsiimme, ehkä päämme sekoaisi kokonaan tai emme osaisi käsitellä niitä. Siksi on tärkeää kasvaa näihin asioihin ja antaa ajan kulua ja sekä tietoisesti, että tiedostamatta harjoittaa itsetuntemusta ja intuitiota, mutta tekemättä siitä mitään ongelmaa. Kyllä se tulee kun aika on valmis. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: