Tuossa jotenkin vahvistuu tuo minun tunne,että unella on sanottavaa useampaan asiaan.
Voi itku,tuossa ehdottelin isääsi mukaan tuohon uneen.Se miete vahvistui siihen suuntaan.Mutta olkoon,joku ihminenkö kuitenkin on yrittänyt kouluttaa periaatteella..turhat pois,asenteella,jolloin vain pää jää jäljelle.
Itsellä on unen lapsia,yleensä yksitellen,ilmestyvät jostain,ja niitä koitan hävittää johonkin,yhden työnsin jätemyllyyn.
Silloin kun oli pakko työntää se lapsi jätemyllyyn,oltiin minulle ehdotettu asiaa,johon halusivat mukaan,asia kiinnosti,mutta aika ei riittänyt.Minua hiukan painostettiin,joten tympäysin ja paiskasin sen asian(lapsen)sinne myllyyn,ja sanoin EI.
Ne lapset joista haluaa päästä eroon voivat olla tuonkaltaisia asioita myöskin.
Joskushan joutuu tilanteeseen,että joku asia,työ on aloitettu,ja sitten haluaisi takaisin eiliseen,että saisi peruttua sen mihin on joutunut,joskus asia on kuin delekoitava jollekkin toiselle,kuten sinäkin ehkä teit,kun luovutit lapsen isälleen.
Myös tuo kun tekasee lapsen ja toinen ottaa sen itselleen(tässä lapsen isä)Voi olla joku sinun alulle panema asia,jonka olet sitten jättänyt tehtäväsi tehtyäsi jatko hoitoon,sinne mihin kuuluukin.
Nuo unen teemat ovat kyllä kovasti avartavia,kun jaksat pohtia,taitaa kannattaa. :