Eli mun nousumerkki on
ja tällasia aspekteja löytyy:
9. huoneessa
Tämän uskon lisäävän tuota jouskarimaisuutta siihen "ulkokuoreeni", tuon esiin sitä todellista minuuttani hyvin. Mua luullaan usein jousimieheksi ihan aurinkomerkkini mukaisesti, tähän vaikuttaa tosin moni muukin asia, hallitseva merkkinikin on jouskari.
8. huoneessa
Hmmm... En puhu turhia, oon hiljaa jos ei oo järkevää sanomista. Puhun ja keskityn syvällisesti asioihin, hyvin intensiivinen kommunikoinnissa.. Mutta tuo neliö. Ehkä on vaikea tuoda esiin sitä omaa ajatusmaailmaani varsinkin uusia ihmisiä kohdatessa, vaikutan hiljaiselta ja ujolta ulospäin. Monet ystävät ja läheiset on kuulemma saaneet musta aika hiljasen ja ujon mielikuvan ja sitten ovat tipahtaneet pallilta kun se todellinen jousimies suorapuheisuudellaan ja merkurius skorpparin syväluotauksella onkin saanut suunsa auki paremmin tutustuttuaan.
9. huoneessa (
)
Saturnus tuo ehkä sellaista jalat maassa henkeä ja vastuuntuntoa. Vaikutus varmaan voimakas, koska saturnus on yhtymässä aurinkooni ja vielä sekstiilissä AC:n.
yhtymä MC
Noh, tämä vaan voimistaa vesimiesmäisyyttä. Ainakin ensisilmäyksellä minusta saa hyvin persoonallisen kuvan. Nousuvesimies on ennalta arvaamaton, riippumaton, kiehtova, sekstiili uranus voimistaa näitä piirteitä. Myös MC on sekstiilissä
ja tietysti sitten myös
IC. Itseni ilmentäminen harmoniassa sekä julkisen kuvan/imagon, että kodin/perheen kanssa(?)
yhtymä IC
Mietin, että onkohan tälla aspektilla tekemistä sen kanssa, että monesti juuri tapaamani ihminen avaa sydämensä minulle ja kertoo asioita, joita ei sanomansa mukaan ole koskaan kertonut kenellekään. Että jos khiron-parantaja kaksosissa, kommunikaation merkissä, tekee suotuisaa aspektia
antaa ensi näkemältä sen kuvan, että minulle voi puhua ja minä kuuntelen, toinen saa helpotusta omaan ahdinkoonsa. Näin käy todella usein, monet ystävyyssuhteeni ovat alkaneet näin... Toisaalta olen monta tällaista ihmistä joutunut sulkemaan pois elämästäni, kun omat voimani eivät ole riittäneet aina muiden tukena olemiseen, minun on vaan täytynyt olla se vahva osapuoli, tukihenkilö. Tähän vaikuttaa varmasti kyllä myös
1. huoneessa... ja ehkä kuu 12. huoneessa..