rovatar
|
|
« Vastaus #15 : 04.06.2010 21:10:18 » |
|
Tuosta toisten näkemisestä en tiedä. Kaikilla on omat mielikuvansa. Tosin eräs 'selvännäkijä' kerran katseli meitä naisia ja sanoi, että 'Esmiksest' näkyy selvimmin mitä hän on, ei piilottele. Nauroin. Mutta luulen, että se mikä näkyy ja kuuluu, on ehkä juuri ne elementit, jotka heijastuvat nousumerkistä. Tulen elementit näkyvät ehkä parhaiten, ehkä maankin. Mutta ilma ja vesi on vähän salamyhkäisempiä. Skorpionistahan nyt yleensä ainakin sanotaan ja omalla kohdallani voin myös todeta, etten kyllä kerro itsestäni mitään... tai siis jotain ummet ja lammet tyyliin... mitä nyt kauheassa puheripulissa kokee halukseen kertoa ja saarnata...tai muokata sanomisillaan mielipiteitä... Minä piilottelen...en edes halua paljastaa itsestäni kaikkea..en edes parhaalle ystävälleni. Hän kaiketi kauhistuisi, jos kertoisin mitä todella ajattelen, miten toimin käyttäen hyväkseni alitajuista skorpionitietoisuuttani... Esitän sitä, mitä milloinkin koen tarpeelliseksi. Ei sitä osaa toiselle selittää...ainakaan näin kirjoittamalla, kun ette tunne minua. Minusta ihmiset yleensä sanoo, että iloinen, kaikkien kanssa pärjäävä, rohkea ja niiiin taitava ammatillisesti... tulee kaikkien kanssa toimeen.. mutta uskaltaa myös nousta haasteita vastaan.. ..omanarvontuntoinen.. Jos arvaillaan -merkkiä, minua on lähestulkoon aina luultu Leijonaksi. Merkiksi, jonka kanssa en oikein tahdo tulla toimeen. Ja loppukommentti: Minusta ei ota pirukaan selvää... siis en siihen kykene...
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.06.2010 21:19:25 kirjoittanut rovatar »
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Titania.
Kanta-astroilija
haahuilija
|
|
« Vastaus #16 : 04.06.2010 21:22:39 » |
|
^Mielenkiintoinen ajatus tuo. Mä tuon vähän liiankin suoraan omat ajatukseni ja ideologiani ilmi, saatan olla vähän töks, tasapainoa sen hienovaraisuuden saralla saa aina hakea. Usein tajuan vasta sanojen karattua suusta että voi itku, pitikö toikin mennä sanomaan ääneen. Mutta omaa tunne maailmaani en tuo esiin, en osaa aina edes puhua omalle miehelleni. Paras ystäväni lapsuudesta asti on todennut, että hän tajusi jossain vaiheessa että mua ei koskaan opi tuntemaan oikeesti, koska en päästä ketään niin lähelle... Ehkä se on mun tuli elementii, jonka tuon esiin tosi hyvin, mutta mm. 12. huoneessa, , osuus taas pysyttelee piilossa ja arvoituksena :
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, MC askendentti, kuu Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
|
|
|
Fawnette
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #17 : 04.06.2010 21:33:16 » |
|
Ite oon saanut sellasen käsityksen, että vaikka skoput onkin salamyhkäisiä niin on niillä taipumus suorasukaisuuteen ja pisteliäisyyteen... oman (toivottavasti nykyään jo kuolleen ja kuopatun) piikikkyyteni olen pistänyt 3.huoneen :n piikkiin. Ja joo,, en mäkään ikinä kyllä puhu omista asioistani mitään. (Toisaalta myös 12.h niinkuin sinullakin ja ) :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #18 : 04.06.2010 21:36:38 » |
|
En puhunutkaan askendentista sisäisenä Minänä vaan pelkästään Minänä Mikä on sinun Minä? vai ? Kuka olet? Miten sen määrittelet? Onko minuutesi eri kuin sisäinen minuutesi? Ehkä määritelmät ovat meillä vain erit?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Titania.
Kanta-astroilija
haahuilija
|
|
« Vastaus #19 : 04.06.2010 21:48:03 » |
|
Ite oon saanut sellasen käsityksen, että vaikka skoput onkin salamyhkäisiä niin on niillä taipumus suorasukaisuuteen ja pisteliäisyyteen... oman (toivottavasti nykyään jo kuolleen ja kuopatun) piikikkyyteni olen pistänyt 3.huoneen :n piikkiin. Ja joo,, en mäkään ikinä kyllä puhu omista asioistani mitään. (Toisaalta myös 12.h niinkuin sinullakin ja ) : Juu hyvä pointti. Olen kokenut ehkä niin, että se totuudellinen rehellisyys ja suorapuheisuus ovat jousimiehen heiniä, kun taas skorppari on kyllä myös sanavalmis ja silla tavalla suora, mutta ei kuitenkaan sano välttämättä kaikkea mitä mielessään pyörii, pysyy vähän salaperäisenä. Yksi tuttavani on tällainen skorppari, todella vahva persoona ja hyvin suorapuheinen, mutta hänestä aistii aina, että siellä takana on oikeasti vielä paljon muutakin, mitä hän ei kerro. Ehdottoman salamyhkäinen ja kiehtova tyyppi.
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, MC askendentti, kuu Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #20 : 04.06.2010 21:55:28 » |
|
Olen kokenut ehkä niin, että se totuudellinen rehellisyys ja suorapuheisuus ovat jousimiehen heiniä, kun taas skorppari on kyllä myös sanavalmis ja silla tavalla suora, mutta ei kuitenkaan sano välttämättä kaikkea mitä mielessään pyörii, pysyy vähän salaperäisenä. Yksi tuttavani on tällainen skorppari, todella vahva persoona ja hyvin suorapuheinen, mutta hänestä aistii aina, että siellä takana on oikeasti vielä paljon muutakin, mitä hän ei kerro. Ehdottoman salamyhkäinen ja kiehtova tyyppi.
Just näin. Ei Skorppari kerro, vaan skorpparin Merkurius... jos se on , kyllä lähtee...ja rehellisen suorapuheisesti, silloin kun skorppari niin kokee/haluaa. Jouskari se on joka puhuu rehellisesti ja suoraan, ei skorppari.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #21 : 05.06.2010 14:06:23 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #22 : 11.03.2011 18:35:53 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #23 : 11.03.2011 18:54:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
aeiouyäö
|
|
« Vastaus #24 : 20.03.2011 19:26:44 » |
|
Mulla , , ja . Voi kai sanoa jo aika vahvasti aspektoituneeksi. Uranuksen neliö näkyy ainakin kapinointina kaikkia odotuksia vastaan, mitä muut mulle asettavat.En esimerkikisi voi sietää mitään kommentteja tyylillä "Tytöt eivät istu jalat auki" tms. Neptunuksen neliö sitten taas on onnistunut aikoinaan laskemaan itsetuntoa aika paljon ja tuntemaan alemmuudentunnetta.Välillä on ollut kausia, että olen pelännytkin ihmisiä ihan liikaa.Lapsena muut lapset syrji mua aika paljon, ja ala-asteella mua kyllä ihan kiusattiinkin.Nykyisin tosin olen aika hyvin päässyt tästä yli. Merkuriuksen yhtymä näkyy luonnollisesti sosiaalisuutena, tosin merkurius on 12. huoneen puolella perääntyvänä ja neliössä neptunukseen, että se vähän supistaa vaikutusta. Kuun sekstiilistä en sitten oikein osaa sanoa mitään, en ole sen vaikutusta hirveästi tunnistanut.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone
Kuu Jousimiehessä, 2.huone
Mars-MC-yhtymä leijonassa
Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
|
|
|
suski7
|
|
« Vastaus #25 : 20.03.2011 20:53:49 » |
|
mulla ei ole kuin :pluto:oon ja :venus:een....mun mielestä aurinko kuvaa itseä (skorppari), asc ulkoista olemusta (kauris), mc mitä näytät muille /(ulosanti) ja todellinen MINÄ on east point (itäpiste), sen löytää kun tekee Meridian-kartan ja mistä se 1.huone alkaa on east point...joka mulla on kaloissa. eniten löydän ittestäni kalaa jonka liiallisen herkkyyden kyllä peitän erinomaisesti skorppariauringon taakse. Tosin mulla on myös 0 / ....niin ja . mua on sanottu että töksäytän liian suoraan asiat esille, mä teen niin vain, jos ärsyynnyn jostain ja tätä pidän mc jouskarin aikaansaannoksena....noin muuten mä olen ihan normaalin kettumainen.
|
|
|
tallennettu
|
sun+mer+ven+nep skorppioni asc kauris mon kalat
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #26 : 20.03.2011 21:59:18 » |
|
mulla ei ole kuin :pluto:oon ja :venus:een....mun mielestä aurinko kuvaa itseä (skorppari), asc ulkoista olemusta (kauris), mc mitä näytät muille /(ulosanti) ja todellinen MINÄ on east point (itäpiste), sen löytää kun tekee Meridian-kartan ja mistä se 1.huone alkaa on east point...joka mulla on kaloissa. eniten löydän ittestäni kalaa jonka liiallisen herkkyyden kyllä peitän erinomaisesti skorppariauringon taakse. Tosin mulla on myös 0 / ....niin ja . mua on sanottu että töksäytän liian suoraan asiat esille, mä teen niin vain, jos ärsyynnyn jostain ja tätä pidän mc jouskarin aikaansaannoksena....noin muuten mä olen ihan normaalin kettumainen. Mitä meinaat, 'mitä näytät muille /(ulosanti)'? Voin helposti samaistua näkemykseesi Mitä jos tämä east point on yhteyksissä askendenttiin ja MC? Todellinen minä näkyy tällöin ulospäin?
|
|
|
tallennettu
|
Vain mielikuvituksesi on rajana
|
|
|
suski7
|
|
« Vastaus #27 : 21.03.2011 18:10:29 » |
|
Suljin: tarkotan sitä, että kun itekki mietit millanen olet kotona ja millanen olet työssä, niin oletko samanlainen aina? mä en....mun duunikaverit ei varmaan uskois millanen mörökölli saatan himassa olla, koska duunissa olen se ulospäinsuuntautuva, suorat sanat sanova, näkyvä henkilö ja ilonenkin vielä ja valmis menemään ja suunittelemaan pippaloita jne....eli tolla näytän sen mun mc-jouskarin selkeesti. Kotona mulla on omat rutiinit ja pidän rauhallisesta elämästä tyyliin "kotini on linnani", koti on vain mua varten ja siellä voin möllöttää miten päin haluan. Ymärräx mun pointin? siksi mun mielestä mc kuvaa sitä mitä näytät muille ja millanen on sun ulosanti....meillä itse kullakin on varmasti kuva siitä millanen on ja jos kuulet susta puhuttavan, että siinäpä on itsevarma tyyppi tms et aina tajua että miten ne voi sua semmosena pitää kun sisimmässäsi olet ihan toisenlainen....nyt tää menee jos pilkun viilaamiseen.....?
|
|
|
tallennettu
|
sun+mer+ven+nep skorppioni asc kauris mon kalat
|
|
|
Suljin
|
|