Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousumerkin aspektit  (Luettu 26740 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #15 : 04.06.2010 21:10:18 »

Tuosta toisten näkemisestä en tiedä. Kaikilla on omat mielikuvansa.

Tosin eräs 'selvännäkijä' kerran katseli meitä naisia ja sanoi, että 'Esmiksest' näkyy selvimmin mitä hän on, ei piilottele. Nauroin. Grin

Mutta luulen, että se mikä näkyy ja kuuluu, on ehkä juuri ne elementit, jotka heijastuvat nousumerkistä. Tulen elementit näkyvät ehkä parhaiten, ehkä maankin. Mutta ilma ja vesi on vähän salamyhkäisempiä.  Wink

Skorpionistahan nyt yleensä ainakin sanotaan ja omalla kohdallani voin myös todeta,
etten kyllä kerro itsestäni mitään...
tai siis jotain ummet ja lammet tyyliin...
mitä nyt   merkurius  jousimies kauheassa puheripulissa kokee halukseen kertoa ja saarnata...tai muokata sanomisillaan mielipiteitä...

Minä piilottelen...en edes halua paljastaa itsestäni kaikkea..en edes parhaalle ystävälleni.
Hän kaiketi kauhistuisi, jos kertoisin mitä todella ajattelen,
miten toimin käyttäen hyväkseni alitajuista skorpionitietoisuuttani... crazy2

Esitän sitä, mitä milloinkin koen tarpeelliseksi.

Ei sitä osaa toiselle selittää...ainakaan näin kirjoittamalla, kun ette tunne minua.

Minusta ihmiset yleensä sanoo, että
iloinen, kaikkien kanssa pärjäävä, rohkea ja niiiin taitava ammatillisesti...

tulee kaikkien kanssa toimeen..
mutta uskaltaa myös nousta haasteita vastaan..

..omanarvontuntoinen..

Jos arvaillaan  aurinko-merkkiä,
minua on lähestulkoon aina luultu Leijonaksi.

Merkiksi, jonka kanssa en oikein tahdo tulla toimeen. 2funny

Ja loppukommentti:  2funny
Minusta ei ota pirukaan selvää...
siis en siihen kykene...

Grin

« Viimeksi muokattu: 04.06.2010 21:19:25 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #16 : 04.06.2010 21:22:39 »

^Mielenkiintoinen ajatus tuo.

Mä tuon vähän liiankin suoraan omat ajatukseni ja ideologiani ilmi, saatan olla vähän töks, tasapainoa sen hienovaraisuuden saralla saa aina hakea. Usein tajuan vasta sanojen karattua suusta että voi itku, pitikö toikin mennä sanomaan ääneen. Mutta omaa tunne maailmaani en tuo esiin, en osaa aina edes puhua omalle miehelleni. Paras ystäväni lapsuudesta asti on todennut, että hän tajusi jossain vaiheessa että mua ei koskaan opi tuntemaan oikeesti, koska en päästä ketään niin lähelle... Ehkä se on mun tuli elementii, jonka tuon esiin tosi hyvin, mutta mm. kuu vesimies  12. huoneessa,  merkurius venus skorpioni , osuus taas pysyttelee piilossa ja arvoituksena :Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Fawnette
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 04.06.2010 21:33:16 »

Lainaus
merkurius venus skorpioni, osuus taas pysyttelee piilossa ja arvoituksena

Ite oon saanut sellasen käsityksen, että vaikka skoput onkin salamyhkäisiä niin on niillä taipumus suorasukaisuuteen ja pisteliäisyyteen... oman (toivottavasti nykyään jo kuolleen ja kuopatun) piikikkyyteni olen pistänyt 3.huoneen  skorpioni:n piikkiin.  Grin Ja joo,, en mäkään ikinä kyllä puhu omista asioistani mitään. (Toisaalta myös  kuu 12.h niinkuin sinullakin ja  aurinko vesimies)  :Smiley
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #18 : 04.06.2010 21:36:38 »

En puhunutkaan askendentista sisäisenä Minänä vaan pelkästään Minänä Smiley
Mikä on sinun Minä?  askendentti vai  aurinko ?

Kuka olet?
Miten sen määrittelet?

Onko minuutesi eri kuin sisäinen minuutesi?

Ehkä määritelmät ovat meillä vain erit?
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #19 : 04.06.2010 21:48:03 »

Lainaus
merkurius venus skorpioni, osuus taas pysyttelee piilossa ja arvoituksena

Ite oon saanut sellasen käsityksen, että vaikka skoput onkin salamyhkäisiä niin on niillä taipumus suorasukaisuuteen ja pisteliäisyyteen... oman (toivottavasti nykyään jo kuolleen ja kuopatun) piikikkyyteni olen pistänyt 3.huoneen  skorpioni:n piikkiin.  Grin Ja joo,, en mäkään ikinä kyllä puhu omista asioistani mitään. (Toisaalta myös  kuu 12.h niinkuin sinullakin ja  aurinko vesimies)  :Smiley

Juu hyvä pointti. Olen kokenut ehkä niin, että se totuudellinen rehellisyys ja suorapuheisuus ovat jousimiehen heiniä, kun taas skorppari on kyllä myös sanavalmis ja silla tavalla suora, mutta ei kuitenkaan sano välttämättä kaikkea mitä mielessään pyörii, pysyy vähän salaperäisenä. Yksi tuttavani on tällainen skorppari, todella vahva persoona ja hyvin suorapuheinen, mutta hänestä aistii aina, että siellä takana on oikeasti vielä paljon muutakin, mitä hän ei kerro. Ehdottoman salamyhkäinen ja kiehtova tyyppi.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #20 : 04.06.2010 21:55:28 »

Olen kokenut ehkä niin, että se totuudellinen rehellisyys ja suorapuheisuus ovat jousimiehen heiniä, kun taas skorppari on kyllä myös sanavalmis ja silla tavalla suora, mutta ei kuitenkaan sano välttämättä kaikkea mitä mielessään pyörii, pysyy vähän salaperäisenä. Yksi tuttavani on tällainen skorppari, todella vahva persoona ja hyvin suorapuheinen, mutta hänestä aistii aina, että siellä takana on oikeasti vielä paljon muutakin, mitä hän ei kerro. Ehdottoman salamyhkäinen ja kiehtova tyyppi.

Just näin.

Ei Skorppari kerro, vaan skorpparin Merkurius...
jos se on  jousimies, kyllä lähtee...ja rehellisen suorapuheisesti,
silloin kun skorppari niin kokee/haluaa.

Jouskari se on joka puhuu rehellisesti ja suoraan, ei skorppari.
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 05.06.2010 14:06:23 »

Minulla  askendentti  skorpioni
 aspect_sex  venus  leijona
 aspect_ssx  saturnus  skorpioni
 aspect_squ  uranus  leijona
 aspect_con  neptunus  vaaka orbi alle yksi
 aspect_sex  pluto  leijona
 aspect_ssx  kuunsolmu  jousimies
 aspect_squ  chiron  vesimies

Minusta sanottua: avoin, sosiaalinen, luottohenkilö ja uskottu niin pomoille kuin muillekin, mystinen, salaperäinen en ole kuulemma sitä miltä näytän. Olen myös vaan muka avoin... Cheesy Harvemmin olen oma-aloitteinen ihmissuhteissa, vedän kiinnostavia ihmisiä puoleeni. Uudessa työpaikassa esim. katson ketkä ovat minusta kiinnostavia ja he yleensä sitten tulevat tekemään tuttavuutta. Minulla epäillään olevan röntgen katse tai ainakin luen ajatukset. Ylipäätään tiedän ihmisistä paljon, paljon enemmän kuin kukaan osaa ikinä arvatakaan  police
 smitten smitten
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #22 : 11.03.2011 18:35:53 »

Mulla ASC tekee tosi vähän aspekteja planeetoille Sad  Olen siis  askendentti kauris

askendentti aspect_ssx aurinko
 askendentti aspect_kvi kuu

Ei taida äkkiseltään mietittynä olla kuin nuo...

Sen sijaan asteroidit yms. pisteet ovat vahvasti aspektoituneet Nousuni kanssa:

askendentti aspect_tri Onnenpiste
 askendentti aspect_tri vertex
 askendentti aspect_tri chiron
 askendentti aspect_con juno
 askendentti aspect_con Lilith
 askendentti aspect_opp kuunsolmu (täytyy varmistaa, oliko tuo vielä oppositio - on vähän siinä ja siinä...)

"Harvinaisempia" asteroideja en silmäillyt Tongue  Mutta mitäs sanotte noin vahvasti asteroidipainotuksesta ASC:lle, aika oudolta tuo vaikuttaa, kun ASC on tavallaan planeetoista erillään... Huh
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #23 : 11.03.2011 18:54:59 »

askendentti aspect_sex kuu
 askendentti aspect_tri venus
 askendentti aspect_squ uranus
 askendentti aspect_tri neptunus
 askendentti aspect_sex pluto

Asteroidien tapahtumia askendentille en muista.

askendentti leijona ja sen kyllä huomaa. Ainakin sellaiset ihmiset, jotka minut tuntee. Ja minä kanssa kerään sellaisia ihmisiä ympärilleni, jotka haluavat purkaa mieltään. Vaikkeivat edes tuntisi minua. Minusta löytyvät niin positiiviset kuin negatiivisetkin leijonan piirteet. Ja välillä olen kuin iso kala liian pienessä lätäkössä. Olen kuitenkin opetellut pitämään egoni kurissa, tavalla tai toisella.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #24 : 20.03.2011 19:26:44 »

Mulla  askendentti aspect_con merkuriusaspect_squ uranusaspect_squ neptunus ja aspect_sex kuu.

Voi kai sanoa jo aika vahvasti aspektoituneeksi.
Uranuksen neliö näkyy ainakin kapinointina kaikkia odotuksia vastaan, mitä muut mulle asettavat.En esimerkikisi voi sietää mitään kommentteja tyylillä "Tytöt eivät istu jalat auki" tms.
Neptunuksen neliö sitten taas on onnistunut aikoinaan laskemaan itsetuntoa aika paljon ja tuntemaan alemmuudentunnetta.Välillä on ollut kausia, että olen pelännytkin ihmisiä ihan liikaa.Lapsena muut lapset syrji mua aika paljon, ja ala-asteella mua kyllä ihan kiusattiinkin.Nykyisin tosin olen aika hyvin päässyt tästä yli.
Merkuriuksen yhtymä näkyy luonnollisesti sosiaalisuutena, tosin merkurius on 12. huoneen puolella perääntyvänä ja neliössä neptunukseen, että se vähän supistaa vaikutusta.
Kuun sekstiilistä en sitten oikein osaa sanoa mitään, en ole sen vaikutusta hirveästi tunnistanut.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 20.03.2011 20:53:49 »

mulla ei ole kuin  aspect_tri :pluto:oon ja  aspect_sex  :venus:een....mun mielestä aurinko kuvaa itseä (skorppari), asc ulkoista olemusta (kauris), mc mitä näytät muille /(ulosanti) ja todellinen MINÄ on east point (itäpiste), sen löytää kun tekee Meridian-kartan ja mistä se 1.huone alkaa on east point...joka mulla on kaloissa. eniten löydän ittestäni kalaa jonka liiallisen herkkyyden kyllä peitän erinomaisesti skorppariauringon taakse. Tosin mulla on myös  aurinko 0  neptunus/ venus ....niin ja   kuu kalat.
mua on sanottu että töksäytän liian suoraan asiat esille, mä teen niin vain, jos ärsyynnyn jostain ja tätä pidän mc jouskarin aikaansaannoksena....noin muuten mä olen ihan normaalin kettumainen.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #26 : 20.03.2011 21:59:18 »

mulla ei ole kuin  aspect_tri :pluto:oon ja  aspect_sex  :venus:een....mun mielestä aurinko kuvaa itseä (skorppari), asc ulkoista olemusta (kauris), mc mitä näytät muille /(ulosanti) ja todellinen MINÄ on east point (itäpiste), sen löytää kun tekee Meridian-kartan ja mistä se 1.huone alkaa on east point...joka mulla on kaloissa. eniten löydän ittestäni kalaa jonka liiallisen herkkyyden kyllä peitän erinomaisesti skorppariauringon taakse. Tosin mulla on myös  aurinko 0  neptunus/ venus ....niin ja   kuu kalat.
mua on sanottu että töksäytän liian suoraan asiat esille, mä teen niin vain, jos ärsyynnyn jostain ja tätä pidän mc jouskarin aikaansaannoksena....noin muuten mä olen ihan normaalin kettumainen.

Mitä meinaat, 'mitä näytät muille /(ulosanti)'?
Voin helposti samaistua näkemykseesi Smiley Mitä jos tämä east point on
yhteyksissä askendenttiin ja MC? Todellinen minä näkyy tällöin ulospäin?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 21.03.2011 18:10:29 »

Suljin: tarkotan sitä, että kun itekki mietit millanen olet kotona ja millanen olet työssä, niin oletko samanlainen aina? mä en....mun duunikaverit ei varmaan uskois millanen mörökölli saatan himassa olla, koska duunissa olen se ulospäinsuuntautuva, suorat sanat sanova, näkyvä henkilö ja ilonenkin vielä ja valmis menemään ja suunittelemaan pippaloita jne....eli tolla näytän sen mun mc-jouskarin selkeesti. Kotona mulla on omat rutiinit ja pidän rauhallisesta elämästä tyyliin "kotini on linnani",
koti on vain mua varten ja siellä voin möllöttää miten päin haluan. Ymärräx mun pointin? siksi mun mielestä mc kuvaa sitä mitä näytät muille ja millanen on sun ulosanti....meillä itse kullakin on varmasti kuva siitä millanen on ja jos kuulet susta puhuttavan, että siinäpä on itsevarma tyyppi tms et aina tajua että miten ne voi sua semmosena pitää kun sisimmässäsi olet ihan toisenlainen....nyt tää menee jos pilkun viilaamiseen.....?
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #28 : 21.03.2011 18:26:32 »

Juu ymärrän, kiitos selvennyksestä Tongue
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Tanita79
Vieras
« Vastaus #29 : 05.04.2011 21:58:17 »

askendentti aspect_con kuu
 askendentti aspect_opp mars
 askendentti aspect_squ uranus
 askendentti aspect_tri neptunus
 askendentti aspect_squ chiron
 askendentti aspect_ssx saturnus

askendentti leijona

Kuun yhtymä tuo paljon herkkyyttä ja ulospäin näkyy 'moody appearance', joten naamasta näkyy mielialat buck2, ja siihen ei tuo plussaa marsin oppositio, tiettyä aggressiivisuutta ja impulsiivista suhtautumista.
Uranuksen neliö tuo vapaudenkaipuuta, sitoutumiskammoa. Itselläni olen huomannut erityisesti ahdistavaksi sen että joku yrittää sitoa mut johonkin ja vaikka järjenvastaistakin olisi tilanteeseen nähden, on revittävä itsensä irti crazy2
Neppari varmaan tuo herkkyyttä..
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: