Mun tulkinnat ja havainnot perustuvatkin astelukuihin ja omaan pähkäilyyn niitten perusteella.
En ole aikoihin katsonut valmiita aspektitaulukoita kartoista just senkään vuoksi, että ne antavat kuvioita suurilla orbeilla. Ja tässä tulee se mun matemaattinen ajattelu, suora kulma on suora kun se on 90 astetta eikä 95 :
Toisekseen asteilla on myös numerologinen merkitys. Se vaan alitajuisesti vaikuttaa.
Ja just nää tarkat asteet tuovat sitten niitä asteroideja kuvaan mukaan, milloin mitäkin.
Ja siinäkin joku "johdatus" tai intuitio vaan pistää ettimään ja havainnoimaan juttuja.
Joku Angel-asteroidikin tuli yhen sähköpostin kautta tarkkailuun ja sille löytyikin sitten merkityksiä siihen hetkeen. Tai jonkun paikan mukaan nimetty asteroidi ja hups tulikin siellä syntyneen kartta tulkittavaksi.
Se vaan "toimii".
Asteroideista on mulla valmis (tai montakin) luettelo astro comissa ja sieltä ne tupsahtaa kartalle ja siitä sitten bongaten millon mitäkin.
Siks minä en oikein ymmärräkään täällä näitä kysymyksiä, että
mistä näkee jonkun transiitin kulkemiset tai yhtymät toiseen karttaan, koska jos on kartta tiedossa niin pystyyhän siitä katsomaan asteluvuista kohtaamiset että missä ja milloin. Miks siihen pitäs olla valmiina joku taulukko tai luettelo?
Mulle riittää astro comin planeettaluettelo ja siitä sitten sijoitellen kartoille.
Asteroideista löytyy wikipediasta, netistä jne tietoa.
Jopa youtubessa on tarinoita, jotka hyvin avaavat kyseisen asteroidin mytologiaa tai merkitystä.
Eikä välttämättä nuo perinteiset tulkinnat aina ole just semmosia miten ne käytännössä ilmenevät.
Esmes Junoa en pitäisi vain avioliiton asteroidina.
Sillä on joku
roolin ottamisen paikka tai että missä roolissa joku ihminen tuleekin elämään.
Aviovaimonkinhan voi ajatella
rooliksi.Tai miten usein esim.
onkaan yhteiskartoilla merkittävässä asemassa.
Sen symboli kuvastaa maljan ja miekan yhdistymistä, tuo vinoneliö.
Ja malja ja miekka taas ovat
:n ja
:n yhdistymistä.
Oisko
sitten "henkistä" sukupuoletonta yhdistymistä, ajatustenlukua.
Kirsi Melto on koonnut hyvin kentaureista tietoa, sillain tiivistetysti,
ja siellä on nuo löytöaikojen kartat, joista myös saa jotakin "irti" tähän hetkeen jos niin haluaa.
Esmes
:n löytöasteet "kuun syntyasteissa" lie merkittävä sen roolissa parantaessaan meidän "tunnehaavoja" jne..
Koen olevani aika yksin näitten tutkailussa muttei se sinänsä minua haittaa.
On niistä muutkin kiinnostuneet, mut enemmänkin sais tulla pohdintaa ja niitä
omia näkemyksiä.
Mut asenne näyttäisi olevan se, että sun jutuillas on painoarvoa vasta, kun oot tutkinnon suorittanut ja teet astrologiaa työkses eli suomeks sun tulkinnalla on
rahallinen arvo, se on mitattavissa.
Mut ei sekään mua haittaa, olen vain huomioinut tämmösen esmes SASin toiminnassa.
Niitä kentaureja.
http://www.kirstimelto.fi/