Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kun herää kesken unen  (Luettu 4871 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
maiskuli
Vieras
« : 03.06.2010 20:36:27 »

Kun herään joskus kesken unen ja avaan silmäni(en edes tiedä syytä miksi yhtäkkiä herään) nään valopallon/valopalloja ja joskus jotain muita hahmoja.
Mitähän tämä mahtaa olla?

Sitten joskus kun oon just nukahtamaisillani niin vaikka mulla on silmät kiinni niin nään että joku laskeutuu sänkyni viereen.

Oonkohan mä enää terve järkinen Embarrassed
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 03.06.2010 20:47:08 »

Ihan normaaleja energiahavaintoja, ei mitään hätää  coolsmiley Valopalloja kutsutaan orbeiksi. Orbi on yleensä valkea, keltainen tai joskus punainen.

Sängyn viereen istuva henkilö on mitä todennäköisimmin joko suojelusenkelisi tai sinulle läheinen, kuollut henkilö, joka pitää sinusta huolta ja opastaa sinua.

Kaikki hyvin!
tallennettu
maiskuli
Vieras
« Vastaus #2 : 03.06.2010 20:51:21 »

ok. Hyvä kuulla etten ole pöpi Smiley

ainakin yksi valopallo oli tässä vähän aikaa sitten semmoinen keltaisen-oranssi ja ihan niin kuin siinä pallon sisällä olisi ollut joku kuvio tai hahmo.
No suojelusenkeli on kyllä tervetullut viereeni  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 03.06.2010 21:26:18 »

Suojelusenkeli on läsnä aina ja omanikin istuu usein sängyn laidalle ennen nukahtamista, eteenkin jos minulla on huono päivä, kaipaan energiapotkua tai minulla on jotain, josta haluan keskustella hänen kanssaan Smiley
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

And I'm not fooling no-one.

Profiili
« Vastaus #4 : 05.06.2010 11:10:19 »

No, entäs jos, kun menee nukkumaan, näkee silmiä? Isoja, punaisia, pelottavia, vihreitä.... Yleensäkkin silmiä!
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 05.06.2010 11:26:09 »

Symbolisesti silmä merkitsee yleensä kaikissa kulttuureissa Korkeamman Hengen/Jumalan kaikki näkevää silmää. Symboli sille, että Korkeampi Henki on aina läsnä ja tietoinen meistä ja näin ollen valmiina myös auttamaan Smiley

Punainen on alimmaisen chakran väri. Siihen liittyvät mm. hengissä selviäminen, nälän ja janon tunne, kehon toiminnot, pelot ja seksuaalisuus.
Vihreä on sydän chakran väri. Siihen taas liittyvät kaikki tunneasiat ja menneet elämät.
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

And I'm not fooling no-one.

Profiili
« Vastaus #6 : 06.06.2010 10:41:59 »

ahaa, kiitos, eli on onko siis tervettä nähdä silmiä kun on menossa nukkumaan? o.O
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 06.06.2010 13:45:28 »