Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yleisimmät aurinkomerkit  (Luettu 4496 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« : 04.06.2010 11:02:43 »

Tästä on varmaan ollut keskustelua, mutta en löytänyt mistään. Pahoittelen, jos aloitan turhaan uuden.

Onko missään mitään faktatietoa siitä, mikä on esimerkiksi yleisin aurinkomerkki Suomessa tai vaikka koko maailmassa? Tuntuu, että merkkien yleisyys vaihtelee melkeinpä jo paikkakunnittain. Minkä merkkisiä ihmisiä te tunnette eniten? Entä vähiten?

Minusta tuntuu, että vaakoja on todella paljon. Muita yleisiä ovat rapu ja oinas. Oinas on ainakin helposti selitettävissä, koska se on 9 kk juhannuksen jälkeen  Wink

Harvinaisimpia merkkejä tuntuvat taas olevan skorpioni ja kauris.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 04.06.2010 11:10:54 »

Gynekologi appiukkoni tiesi kertoa, että eniten vauvoja syntyy maalis-huhtikuussa (vai muistanko väärin: huhti-toukokuussa) ja elo-syyskuussa. Joten näillä yleisimmät aurinkomerkit olisivat kalat-oinas-härkä ja leijona-neitsyt.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #2 : 04.06.2010 11:42:26 »

Mun tuttavapiiris on eniten rapuja ja neitsyitä.  Joko  aurinko tai  askendentti.  Kaloja en tunne montaakaan.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 04.06.2010 12:27:06 »

Maalis-huhtikuussa syntyy varmaankin eniten, kaloja ja oinaita.
Ne ovat niitä alkukesän-juhannuksen huumassa aluelle laitettuja lapsosia.
Tai ainakin ennen se oli yleisin aika, nykyään ei liene yhtä lailla. Itse tunnen roppakaupalla kaloja ja oinaita, myös härkiä itseasiassa.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 06.06.2010 23:18:03 »

Minulla on tilasto, kauniisti pylväitä kartongilla, oppilaistani ainakin 11 vuoden ajalta. Olen käyttänyt eri väriä eri luokilta. Mitä siitä totesin? Oppilaanikin ovat aina ihmetelleet, miksi juuri joulukuun pylväs on kaikkein korkein. Se on nimittäin totta!

Eli kaikkein kylmimpänä ja pimeimpänä aikana se 'hetekka on natissut'!  Grin Grin 

Skorpioneja ja jousimiehiä siis!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu