Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apple on a stick  (Luettu 5770 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

And I'm not fooling no-one.

Profiili
« : 05.06.2010 15:44:21 »

Terve, ajattelin kysellä, että onko kukaan mennyt tälläistä juttua pienenä? Siis apple on a stick:kiä? Ei täs kummempaa, mut jos joku on mennyt, ja muistaa runon, niin voisiko kertoa? kiitos! xD
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 05.06.2010 16:57:57 »

Hei Mega! En ole kuullutkaan koskaan tuosta,mutta oletko sinä sitä mennyt?Millaista se on ?Olen kovin utelias,myös sen takia,kun siihen liittyy runokin.
Odotellaampa,jos jollain olisi kokemusta. Shocked
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 05.06.2010 18:01:13 »

Hei vain, sansai! Olen toki mennyt tätä yhden ystäväni kanssa. Se on sellainen aika vaikea "hand clap game". Samalla kun sitä mennään, pitää lausua runoa, oma versioni on tälläinen:

"Apple on a stick, makes me sick, makes my heart beat two-forty-six. Not because your dirty, not because your clean, not because you kissed a boy behind a magazine.
Boys, boys they are so dump, here comes boys with the big fat bums. So, boys, lets start a fight, meet me in a club on saturday night. Close your eyes and count to ten, if you muck up your big fat hen.
One-two-three-four-five-six-seven-eight-nine-ten. You didnt muck up, so your my best friend!"

=D On eri versioita. Tuo on todella hauska! Rakastan sitä! Voin yrittää kertoa ohjeet, jos vaikka kiinnostaisi. =)
tallennettu

And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 05.06.2010 18:12:15 »

Ompa Mega hauskan tuntuinen juttu ! iloisen oloinen. Itsellä ei taitaisi sujua ollenkaan,vaatii vikkeliä älynystyröitä,minulla on todella hitaita jo nuo kyseiset nystyrät,mutta kukaties olisi toisille iloksi ja onhan täällä lapsia monellakin,omani ovat jo vanhoja ukkoja,ja lapsenlapset vauvoja.  Cheesy
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 06.06.2010 09:54:13 »

Terve, onhan tuo kiva, ja vaatii paljon, kun pitäisi runokin muistaa ja kun tuon tekee, lausua se samanaikaisesti. =) Laitanpa ohjeet kuitenkin tänne:

Ensin pidät kädet yhdessä ilmassa ja parin kanssa heilutatte käsiä. sitten taputa käteen keskelle, ylös ja keskelle ja alas. sitten toinen käsi alta ja toisella kädellä lyöt kaksi kertaa jalkaasi ja sitten nostat käden ylös ja napsautat sormia kahdesti. ja yhdellä kädellä teet saman kuin alussa. Se jatkuu näin, mutta kun aletaan numeroita luetella, pitää sulkea silmät, mutta ei ole pakko, jos ei osaa. sitten kun sanotaan: "your my best friend!" kätellään paria.

En ole varma menikö jakeluun, kun olen parempi näyttämään, kuin kirjoittamaan. xD toivon mukaan joku tajusi. =D
tallennettu

And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 06.06.2010 11:39:20 »

Kiitos Mega! Annoit niin hyvät,täsmälliset ohjeet,että menivät jakeluun.Siinähän on minulle samalla hauska,kuin uusi jumppa ohje samalla.Sekosin kyllä välillä sukkiini,mutta opin hiljalleen.Runon lausumista otan mukaan myöhemmin,kun lakkaan hoipertelemasta.
Koira otti osaa tuohon,kuten kaikkeen.Se ei tiedä olevansa koira,vaikkka olen sitä sille jankuttanut.Nyt alkoi hyppiä minun edessä,se ei hypi niinkuin koiran kuuluisi,takajaloillaan.Se hyppii yhtäaikaa kaikilla jaloilla suoraan ilmaan,kuin jossain piirretyssä,niinkuin olisi vieteri jalat.Lopuksi se ryömi taitavasti ison maton alle,keskelle möykyksi ja nyt nikottelee ja aivastelee siellä,kuin osoittaisi mieltään,ettei jaksa katella minua enää..ja mattokin pitäisi imuroida varmaan koiran mielestä..
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 07.06.2010 14:53:03 »

Terve. Ole hyvä! =)

Sinulla on varmaan hauskoja hetkiä tuon koiran kanssa. Todella söpöä! =)
tallennettu

And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #7 : 08.06.2010 01:07:18 »

Hei Mega.On meillä koiran kanssa mukavaa.Se on hieman erilainen,kuin koiran oikeastaan pitäisi.Johtuu todennäköisesti siitä,että sain sen hoitooni viikon vanhana.Emä ei jaksanut hoitaa kaikkia pentujaan ja imettää,yksi oli otettava pois.

Tiesin,että minulla olisi mahdollisuus ja aikaa hoitaa sitä.Syötin kumilla päällystetyllä pipetillä sitä pienin väliajoin,pidin kenguru pussissa,pumpulin seassa,oli sellainen hiiren kokoinen.Oli siinä mokomassa hommaa,kun ei voinut irrota siitä hetkeksikään.
Koira emo opettaa pentujaan omalla tavallaan ja pentu luuli minua emoksensa,siksi siitä tuli hassunkurinen.
Tänään minulla oli hoidossa vähän aikaa 7kk ikäinen tyttö.Kielsin koiraa menemästä lapsen lähelle,kun hän istui lattialla hypistelemässä lelua.Koira meni "katselu paikalle"kääntyi selälleen,jalat törrötti ylös päin,se on se asento,kun se on muka välinpitämätön.Sitten huomasin,että se eteni tyttöä kohden vähä vähältä selällään,pysähtyi ja kuulosteli huomaanko,sitä se teki jonkun aikaa,sanoin sitten,että älä yhtään yritä,niin kurvasi selällään takaisin "katselu paikalle"Haukotteli isolla äänellä loppuajan, jonka lapsi oli täällä.Sitten se ei ole syönyt sen jälkeen,käy vain kolauttamassa ruokakuppia seinään..Huomena se ei muistele menneitä....
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 08.06.2010 09:08:57 »

Hei. =) Ihania kyllä nuo koirat ovat =) Omammekin ovat yleensä sellaisia pieniä riiviöitä, vaikka tyttö onkin ylipainoinen ja poika liian suuri. x) Ne juoksentelevat talossa, kiipeilevät pöydille ja nousevat aina autoon, kun ovi avautuu. =) Ne ovat ihanis, eikä niitä voi olla rakastamatta <3 =)
tallennettu

And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9 : 08.06.2010 10:33:11 »

Olipa hauska kuvaus,nauraa kikatin kippurassa  2funny Eikä tosiaan,niitä voi olla rakastamatta,vaikka riiviöitä ovatkin  crazy2 Kun niitä on vieläpä kaksi,on kaksinverroin hauskaa  2funny
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 08.06.2010 15:57:34 »

=) Ja kyllä ne lenkillä käyvät itsekkin, itse asiassa poika koiramme ärsyttää tyttöä, ja tämä lähtee sen seurauksena mukaan. xD Tytöllä ovat vielä omat aivot narikassa, mutta kyllä ne se sieltä hakee, kunhan jaksaa ja aika on kypsä. xD Pikkuisia pulskia riiviöitä xD
tallennettu

And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: