Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sopiva työ?  (Luettu 4050 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« : 06.06.2010 11:30:47 »

Nyt näin itsekeskeisesti toivoisin, että joku viisas ihminen pystyisi karttani perusteella kertomaan jotain siitä, mikä voisi olla minulle sopiva elämäntehtävä tai mille alalle minulla olisi synnynnäistä taipumusta.

Seppo Tanhuan tulkinta vihajaili jotain mihin sisältyy viestintää ja/tai esiintymistä. Joku aspekti kuulemma tekee minusta sanataiturin.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 09.06.2010 11:16:00 »

Veikkaisin, että Seppo on tarttunut tuohon 1. huoneen  vaaka merkurius:kseen. Viestintää tukevat myös Jupiter Kaksosissa, 9. huoneessa, josta se tekee oppositiota Jousimiehessä, 3. huoneessa sijaitsevaan Saturnukseen. Saturnus on monen muun asian ohella työn planeetta, eikä ole ollenkaan tavatonta, että ihminen tekee juuri Saturnuksen osoittamaa työtä. Viestinnän lisäksi sopisivat esim. kustannusala tai vaikkapa kirjansidonta tai vaikkapa työ kirjapainossa. Kirjastonhoitaja olisi myös yksi mahdollisuus, samoin kielten opettaminen tulisi kyseeseen. Mikään kutsumusammatti ei tällöin välttämättä ole kyseessä, vaan työ koetaan enemmän velvollisuudeksi,  suhteellisen varmaksi tulonlähteeksi tai tavaksi päteä ja hakea arvostusta. Saturnus-ammatilla on myös taipumusta tuoda uralla mutkia matkaan, kaikki ei sujukaan niin kuin unelmissa.

Nyt on kuitenkin muistettava, että olet kuitenkin  aurinko neitsyt, jolla on keskitaivas  rapu:ssa, ja kymppihuoneessa sijaitsevat keskitaivaan hallitsija  kuu niin ikään Ravun merkissä väljässä yhtymässä  venus:seen. Viimeksi mainittu on myös koko kartan hallitsijaplaneetta.

Työssäsi olisi siis tärkeää olla sydämellinen kaunosielu, ehkä jopa ulkoinen esteettisyys ja miellyttävyys olisivat tärkeitä asioita. Oletko kiinnostunut sisustamisesta, muodista tai vaikkapa tekstiilisuunnittelusta? Viimeksi mainittu erityisesti sopisi Neitsyelle, joka kuitenkin Aurinkomerkkinäsi osoittaa luontaisia kykyjä voimakkaastikin. Jonkinlainen ravintoterapeutti tulee myös mieleen, ohjaisit siis ihmisiä terveelliseen elämäntapaan korostaen ruuan ja kuntoilun vaikutusta niin psyykeen kuin ulkoiseen olemukseenkin.

Onhan sitten näitä perusduunejakin, kuten esim. tarjoilija, myyjä tai lastenhoitaja, jotka sopivat ihan hyvin ammateiksi näillä kuvioilla.

Lisäksi on mainittava, että todennäköisesti parisuhde, avioliitto ja äitiys ovat yksi tärkeimpiä elämänkoulujasi, vaikkei näitä perinteisesti ammateiksi lasketakaan.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #2 : 09.06.2010 14:50:52 »

Mistä, Lilli lasket tai näet, mikä on koko kartan hallitsijaplaneetta?  Aihetta on sivuttu joissain keskusteluissa, mutta asia on jäänyt mulle epäselväksi?

Minä olisin kaupannut Violettelle, kun keskitaivas on siellä Ravussa, jotain hoiva-alaa, sairaan- tai lastenhoitajaa.  Onhan se lastenhoitaja tuossa Lillinkin kirjoituksessa mainittu.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 09.06.2010 15:02:14 »

meimi, nousumerkin hallitsijaplaneetta on samalla koko kartan hallitsija. Koska Violettella on Vaaka-nousu, niin Venus on sitten kartan hallitsijaplaneetta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #4 : 09.06.2010 15:56:49 »

Ahaa! Kiitos, Lilli!  Taas uutta tietoa!   Cheesy
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #5 : 09.06.2010 15:59:26 »

Kiitos paljon vastauksesta! Upeaa, kun vastasit Smiley

Olen itsekin miettinyt, etten ole mikään uraohjus, vaan avioliitto ja äitiys ovat olleet minulle tärkeitä aina. Haluan silti tehdä työtä, mutten halua työn olevan koko elämäni.

Muoti kiinnostaa, mutta sisustus ei. Luovuus ja esteettisyys näkyvät taideharrastuksissani, mutten ole ajatellut yrittää taidetta työksi. Äiti on taiteilija ja jouti lopulta iskemään rikkaan miehen tullakseen toimeen Smiley Kirjoja aion kyllä kirjoittaa joskus. En siis ajattele, vaan aion.

Myynnistä, lastenhoidosta ja tarjoilusta on kokemusta. Myyjänä olen hyvä puhumaan asiakkaiden kanssa ja piristämäään heidän päiviään, mutta olen hieman liian epätarkka numeroiden ja rahojen laskemisen kanssa. Neitsyen pikkutarkkuutta ei nimittäin minulle ole suotu. Lastenhoito on mukavaa, mutta uskon, että tulevissa lapsissani olisi ihan tarpeeksi hoidettavaa.

Opettaja on käynyt mielessä, mutta enpä kyllä kirjastontäti osaisi olla Smiley Hoiva-alaa en viitsi harkitakaan, kun se on niin aliarvostettua puuhaa. Lisäksi siinäkin tarvitaan pikkutarkkuutta ja matematiikkaa esim. lääkkeiden annostuksessa. Voisin tehdä kohtalokkaita mokia. Lisäksi työpaikat, jotka ovat täynnä naisia, ovat epäilyttäviä. Toivoisin myös, ettei työ olisi kovin fyysistä. Olen ehdottomasti enemmän teorian kuin käytännön ihminen.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: