Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus kahdeksannessa huoneessa??  (Luettu 3920 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
terra3
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 07.06.2010 17:23:11 »

Hei, olen tutkiskellut karttaani ja mietin olisiko venukseni sittenkin kahdeksannessa huoneessa? Näiden sivujen mukaan se olisi seitsemännessä, mutta törmäsin netissä erääseen sivustoon, jonka mukaan se olisi kahdeksannessa. Planeetta on juuri siinä rajalla, neljän minuutin heitto siirtää sen toiseen huoneeseen. Onkohan nämä asiat kuinka pilkuntarkkoja tällaisissa tapauksissa? tulkintojen mukaan löytäisin itseni mieluummin kahdeksannesta huoneesta. Minkäläinen asema venukselle muuten kasi huoneessa, osaako kukaan kertoa mitä se mahtaisi kertoa?

Olisin kiitollinen kaikista tiedoista ja tulkinnoista  Smiley

Hämmentynyt astroilija  Huh

tallennettu

Sininen lunaarinen yö
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.06.2010 17:54:17 »

no kumman sä tunnet omaks

venus 7:ssa: empaattinen, sinä-keskeinen, huomioi ensin muut
venus 8:ssa: kiihkeätunteinen, mustasukkainen

itse asiassa sama jos luet venus vaa´assa (7) tai venus skorpparissa (Cool.....

www.astro.com siellä on eri huonesysteemejä, kokeile niitä. ja huomaat miten planeetat sijoittuvat.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 07.06.2010 18:12:59 »

Pelkkä Venuksen asema ei myöskään määrää kaikkia piirteitä, vaan esimerkiksi aspektit Venukseen vaikuttavat sen tulkintaan. Eli voi olla, että esimerkiksi Venus on siellä 7.huoneessa, mutta että vaikka Pluto tekee neliötä siihen tai että Venus on Skorpionissa tms. Eli muitakin selityksiä voi olla kuin se huone.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
terra3
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 07.06.2010 20:20:47 »

mun  venus on useimpien karttojen mukaan seiskassa kun taas  pluto on kasissa tehden yhtymää venukseen. voin kyllä tunnistaa itsestäni empaattisuutta sekä kiihkeätunteisuutta mustasukkaisuudesta puhumattakaan. Tunnepuolella oon välillä melko mutkalla ja skaala ulottuu laidasta laitaan. Toisaalta olen kyllä myös aika sinä keskeinen ja välistä ehkä? liikaakin. Osaatko sanoa missä noilla sivuilla voi kokeilla huonesysteemejä on meinaan aika paljon tietoo enkä oikeen meinannu löytää sieltä niitä...

Sininen lunaarinen yö
tallennettu

Sininen lunaarinen yö
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 07.06.2010 21:40:08 »

No sieltähän se tulee sitten se 8.huoneen teema, Pluton mukana. Ehkä noin vielä voimakkaampana kuin muuten.

Kannattaa netistä etsiskellä tietoa esimerkiksi hakusanoilla "Natal chart Venus conjunct Pluto" ja löytyy paljon kaikkea miten se voi esiintyä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: