Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinko Rapu, Nouseva Jousimies -mies  (Luettu 5146 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
ginger
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Exploring the mystery of the deep blue ocean...


Profiili
« : 08.06.2010 21:55:29 »

Hei

onko kellään kokemusta tuosta yhdistelmästä? Ihana rapumies, joka on hellä, huolehtiva ja "äidillinenkin", Smiley mutta sitten useasti tuntuu seikkailu ja matkustaminen kutsua.  :Smiley Onko tuollaisesta miehestä koti-isäksi, vai pitääkö ajatella kotia pyörien päällä liikkuvaksi  Wink

Muut merkit
 kuu vesimies
 mars  leijona
 venus neitsyt

Kertoilkaa kokemuksianne!
Kiittäen Ginger  Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 09.06.2010 10:29:26 »

Ei ole kokemuksia, mutta itse NousuJouskarina tiedän kyllä mitä tylsistyminen ja kyllästyminen on eli vaihtelua pitää olla...  Wink

Rapu on kotikeskeinen,muttei välttämättä kyllä tuosta miehestä koti-isäksi ole, siitä pitänee huolen tuo Vesimies-Kuu.. ja se on varmaan se joka tuota Nousuakin enemmän miehen saa liikkeelle.
tallennettu

Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #2 : 09.06.2010 20:49:10 »

Aivan totta tuo, mitä Emelia jo sanoikin.. Täytyy sinun olla
ainakin valmis jonkinlaista vapautta antamaan ja tarjota
vaihtelua..
Mutta! Mm. aspektit ja huonesijainnit vaikuttavat olennaisesti :Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #3 : 21.06.2010 14:50:20 »

Mieheni on jousimies ja nouseva jousimies ja hän kyllä viihtyy kotona ja on hyväksi todettu koti-isä. Smiley Toki välillä kaipaa vahvasti uusia tuulia/seikkailuja mutta se on sellaista ideat tulee ja menee. :Smiley
Ja tuota hänen menemisviettiään varmasti tasapainottaa  kuu harka 4. huoneessa. Smiley

Itse olen aurinko kalat askendentti jousimies  kuu vesimies ja mulla tuntuu olevan enemmän vaikeuksia tasapaksun arjen sietämisessä. Wink Tosin tuo kalat mulla tekee myös oman osansa, pää on pilvissä.. mutta se jää enempi haaveilun tasolle, kalamaisen saamattomuuteni takia. Siihen vielä askendentti jousimies ja  kuu vesimies .. :Smiley Haluan vaihtelua, uusia asioita.. Kuitenkin kalat hoivavietti tykkää kotielämästäkin. Luulisi että rapu vielä enemmän. Mutta tosiaan, ei voi katsoa vaan yhtä juttua vaan kokonaisuutta. Kyllä kotielämä onnistuu kovemmaltakin menijältä, jos kompromisseihin taipuu ja tykkää itsekin vähän välillä mennä. Sitten jaksaa taas kökkiä kotona. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: