Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jumalan sormi kartalla...  (Luettu 5039 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
terra3
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 09.06.2010 11:03:54 »

Hei!

löytyykö muilta tätä suhteellisen harvinaista kuviota syntymäkartalta ja miten olette sitä osanneet tulkita? jostain luin että kyseessä aika kinkkinen ja karmallinen kuvio jonka merkitys kasvaa vanhetessa kohtuuttoman paljon. mun sormi osoittaa chironiin härässä toiseen huoneeseen ja muodostuu neptunuksen ja chironin sulkeutuvasta kvinkunssista, pluton ja chironin avautuvasta kvinkunssista sekä pluton ja neptunuksen sulkeutuvasta sekstiilistä. olisin kiitolllinen jos joku osaisi tulkita hieman aspekteja tarkemmin.

kakkoshuonehan liittyy mm. omanarvontunteeseen, arvoihin ja varallisuuteen, joten pyytääkö sormeni käyttämään chironia härässä 2. huoneessa? mikäköhän viesti kuviolla mahtaa olla? vastapäätä kasihuoneessa mulla on mm.  kuu skorpioni ja  pluto vaaka

olisi mielenkiintoista kuulla tulkintoja ja kokemuksia kuviosta ja tuntea sen merkitys ihan konkreettisesti miten se itsessäni ja elämässäni ilmenee.

tallennettu

Sininen lunaarinen yö
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 09.06.2010 16:33:56 »

Sinulla on parantajaplaneetat osoittamassa tehtävääsi, ensin parannat itsesi ja siitä saamillasi kokemuksilla on mahdollisuus auttaa muita.
 kuu  skorpioni antaa kykyä intuitiivisyyteen ja kykyä pureutua niihin piilossa oleviin syihin jotka vaikuttavat ihmisten sairauksiin, kuin salapoliisin työtä, ihmiset eivät näe alitajuisia syitä sairauksiinsa, ehkä sinä olet se joka voit nostaa näkyville sen heille?? itse päätät...
 Wink mateve
tallennettu

mateve
terra3
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 09.06.2010 20:39:31 »

Kiitos Mateve!

Juuri viestin kirjoittamiseni jälkeen planeettojen merkitykset kuviossa alkoivat avautua minulle selkeämmin. uskon ettei minun tarvitse edes tietää sen tarkempaa merkitystä vaan se avautuu minulle itsestään ajan kanssa, mutta se mitä mainitsit itsensä parantamisesta tuntuu tukevan sisäistä tietoani ja niin olen sen itse myös kokenut.

Kiitos  Smiley
tallennettu

Sininen lunaarinen yö
keksinpurija
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 27.06.2010 03:18:02 »

Hei, minulla on myös samainen kuva kartassani, tosin en osaa sitä tulkita sen koommin.  Huh Linkkinä kuva näkymästä.  
tallennettu
R1ku
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 01.07.2010 00:36:47 »

Kyllä, löytyy. Seuraavat planeetat ovat omalla kartallani osallisena tuossa Jumalan sormessa:
 venus leijona 6,22
 jupiter kaksoset 5,55
 neptunus kauris 7,26

Ainakin kuulostaa varsin hyvältä, niin ja aikoinaan sen jälkeen kun olin lukenut tuon venus aspect_sex jupiter aspektin tulkinnan, tulin siihen tulokseen ettei sen olemassaoloa minussa voi olla huomaamatta  Cheesy
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Henja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 20.07.2010 13:02:25 »

Täältä (kuulemma Wink myös löytyy tuo jumalan sormi, mutta voi pojat jos ymmärtäisi sen merkityksen paremmin? LÖytyisikö teiltä asiaa tuntevilta tippejä miten tätä sormea voisi paremmin analysoida? Olisi kovin kiinnostavaa Smiley Joku astrologi taannoin sanoi jotta Tarja Haloselta löytyy sama kuvio  Cheesy

14.04.1977
klo 22:56
Helsinki
tallennettu

Aurinko*OInas***Kuu*Kalat***Nouseva*Skorppiooni
Punainen Kristalli Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: