Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toistuvat unet koulusta  (Luettu 5943 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 13.06.2010 17:32:17 »

Siis TAAS koulu-uni!  Angry Olen nähnyt samantyyppistä unta jo monta kertaa (yli 10) ja nyt en muista olenko jo aikaisemmin ottanut asian täällä esiin, mutta jos en niin tässäpä on.

Olen unessa n. 16 - 17 vuotias ja menossa kouluun. Uni alkaa aina niin että on aamu ja pitäisi lähteä kouluun mutta en löydä lukujärjestystä ja olen aina ihan pihalla siitä mitä aineita tulee olemaan ja mitä kirjoja pitäisi ottaa mukaan. Viimeisimmässä unessa oli juuri näin, mutta sen lisäksi en osannut päättää mitä laitan päälleni enkä edes löytänyt kenkiäni.  Sad

Kun olin muuten lähtövalmis, olin jotenkin niin sekaisin koko lähdön kanssa että aina tuli uusia juttuja miksi en voisi lähteä (koulureppu hukassa). Jotenkuten sitten pääsin lähtemään, mutta kun tulin koulurakennukseen, olin ihan sekaisin mihin luokkaan pitäisi mennä ja mikä aine olisi vuorossa...

Siis niin turhauttavaa! En edes tunnistanut luokkakavereitani. Yritin muistella olisiko minulla edes jotain kaveria jolta kysyä mutta en tunnistanut ketään.

Ja sitten kun jotenkuten pääsen luokkaan, alkaa ruokatunti ja olen taas ihan pihalla, mihin pitäisi sen jälkeen mennä.

Olen nyt nähnyt noita unia toistuvasti niin usein, että jokin merkitys niillä on. Mikä? Jos en ihan väärin muista niin eikös ainakin AthaMaarit nähnyt samantyyppisiä unia joskus... ?
« Viimeksi muokattu: 13.06.2010 17:39:24 kirjoittanut K-NRJ » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #1 : 18.10.2010 15:27:14 »

Kesällä kirjoitettu, mut mitäs siitä.. Mä oon kanssa nähnyt noita samanlaisia unia.. Yleensä kun pääsen sinne kouluun, olen ala-asteella (missä olin oikeastikin) ja olen pyjamassa.. Ja sit soi kellot ja mulle tulee kauhea kiire vessaan välkän ajaksi. Muutenkin se on juuri tota teemaa, että luokka, ja aineet hukassa, vaatteet hukassa. Aina myöhässä.. Olo "hiukan " alaston ja ulkopuolinen. Toisaalta kun mietin oikeaa fyysistä koulumaailmaani, niin tunsin noi kaikki tunteet oikeastikin.. kai noi unet mulla on jotain muistoja niiltä ajoilta.  Angry
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2 : 19.10.2010 14:41:06 »

usein kanssa lähössä kouluun ja ei hajuakaan mitä aineita olisi,koska se lukkari on kadoksissa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 19.10.2010 19:45:01 »

Kas, nyt vasta huomasin ketjun Cheesy Ei varmaan ole enää ajankohtainen tulkinta, mutta yleismaailmallisesti koulu symboloi aina elämän koulua. Jos aineet on hukassa eikä tiedä minne mennä, on vähän hukassa elämän suunnan kanssa. Ei oikein tiedä mikä on oppiläksynä (oppiaine), mitä siitä seuraa (lukujärjestys), miten varustautua asiaan (vaatteet hukassa) ja sitten vielä myöhästelee (ei pysy tasapainossa).

Minulla on koulu-unet aina samanlaisia kuin edellä kuvatut, jos niitä näkyy. Yleensä on käynyt niin, että koulu on alkanut tyyliin 3kk sitten eikä minulle ole kerrottu mitään. Kukaan koulussa ei ole huomannut poissaoloani ja minun oletetaan osaavan samat asiat kuin opiskelijat, jotka ovat opiskelleet aineita sen viimeiset 3kk. En löydä lukujärjestystä, en tiedä minne luokkaan mennä jne.

Muistan hämärästi, että viimeksi tällaisessa koulu-unessa suutuin julmetusti siitä, että minulta vaadittiin aivan huipputason osaamista ilman mitään opetusta Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: