Siis TAAS koulu-uni!
Olen nähnyt samantyyppistä unta jo monta kertaa (yli 10) ja nyt en muista olenko jo aikaisemmin ottanut asian täällä esiin, mutta jos en niin tässäpä on.
Olen unessa n. 16 - 17 vuotias ja menossa kouluun. Uni alkaa aina niin että on aamu ja pitäisi lähteä kouluun mutta en löydä lukujärjestystä ja olen aina ihan pihalla siitä mitä aineita tulee olemaan ja mitä kirjoja pitäisi ottaa mukaan. Viimeisimmässä unessa oli juuri näin, mutta sen lisäksi en osannut päättää mitä laitan päälleni enkä edes löytänyt kenkiäni.
Kun olin muuten lähtövalmis, olin jotenkin niin sekaisin koko lähdön kanssa että aina tuli uusia juttuja miksi en voisi lähteä (koulureppu hukassa). Jotenkuten sitten pääsin lähtemään, mutta kun tulin koulurakennukseen, olin ihan sekaisin mihin luokkaan pitäisi mennä ja mikä aine olisi vuorossa...
Siis niin turhauttavaa! En edes tunnistanut luokkakavereitani. Yritin muistella olisiko minulla edes jotain kaveria jolta kysyä mutta en tunnistanut ketään.
Ja sitten kun jotenkuten pääsen luokkaan, alkaa ruokatunti ja olen taas ihan pihalla, mihin pitäisi sen jälkeen mennä.
Olen nyt nähnyt noita unia toistuvasti niin usein, että jokin merkitys niillä on. Mikä? Jos en ihan väärin muista niin eikös ainakin AthaMaarit nähnyt samantyyppisiä unia joskus... ?