Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua epätoivoon?  (Luettu 3895 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
PieniEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38

"I'll always believe in angels"


Profiili
« : 13.06.2010 21:17:21 »

Voisiko joku katsoa tilannettani?
Muutoksia kohti olen ilmeisesti menossa, mutta mulla on niin epätoivoinen olo.
En edes uskalla ajatella, että kaikki menis niin kuin toivoisin, koska kuitenkin petyn  uglystupid2
Jos vaan jollakin olisi aikaa ja jaksamista katsoa, miltä tämä kesä/syksy näyttää. Kiitos  laugh
tallennettu
Vehra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #1 : 14.06.2010 15:45:38 »

katsoin kortit.

Näkisin, että se mikä luo pelkoa ennemminkin kuin itse muutokset, on että joudut itse olemaan aktiivinen. Voimaasi ja vahvuuttasi käytät mieluummin tasapainon luomiseen ja kiinnipitämiseen kuin aktiiviseen asioiden muuttamiseen ja riskien ottoon. Vielä jonkin aikaa taistelet tämän asian kanssa, et millään haluaisi luopua turvasta, mutta tämän taistosi onnistuneena seurauksena saat aidon tuntuman siihen, minkälaista on kun on itsensä ja tahtonsa suhteen järkähtämätön, olematta julma ja jääräpäinen, sellaisia piirteitä kenties itsessäsi pelkäätkin (ja joku saattaa sinua syyttää tällaisesta, mutta tämän asian suhteen se ei ole totta, yritä luottaa siihen). Muista myös, että riskien ottamiseen liittyy väistämättä edäonnistumisen mahdollisuus, se ei tarkoita että oli väärin ottaa riski.
tallennettu
PieniEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38

"I'll always believe in angels"


Profiili
« Vastaus #2 : 17.06.2010 07:37:08 »

Kiitos Vehra!
On totta, että pidän tutusta ja turvallisesta Smiley Mutta tänään olisi työhaastattelu ja toivottavasti tältä jännitykseltä osaan vakuuttaa heidät niin, että ottavat minut töihin Smiley olisi ainakin suuri muutos ja ehkä löytäisin siinä työssä taas palasia itsestäni  smitten
tallennettu
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #3 : 26.07.2010 08:30:11 »

Hei! näkisin että syksystäsi on tulossa valoisampi. Olet alkanut uskaltamaan luopua tutusta ja turvallisesti ja ottanut kenties askeleen uusia tuulia kohti. Olet ns. elänyt pelossa, mutta huomasit että sillätavoin vain jumitut paikallesi. Elämääsi tulee suuri käänne loppusyksystä, mutta se täytyy ottaa positiivisesti.. aluksi se voi saada sinut epäröimään, mutta malttamalla tulet huomaamaan että se olikin erittäin iloinen yllätys.

Voimia sinulle  Smiley
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: