Mieheni on Leijona (Nouseva Vaaka) ja minä Kauris (Nouseva Skorpioni), joten emme ihan ole otsikon mukainen pari mutta silti ajattelin minäkin laittaa lusikkani tähän soppaan!
Olen itse ollu varsinkin nuorempana hyvinkin vapaudenkaipuinen ja oman tiensä kulkija, suhteeni ovat olleet pitempiaikaista sorttia. Valitettavasti myönnettävä on että pettäminen oli minun ongelmani. Jonkunlainen sitoutumiskammo tai sitten vain nuoruuden haihattelu kyseessä.
Olemme nyt seurustelleet ja asuneet samaa kotia vuoden verran eikä pettäminen kuulu enää kuvioihin. Miehestäni olen käsittänyt että hän on ollut aikaisemmin suhteissaan uskollinen, kuten on meidänkin suhteessamme. Meillä puhutaan paljon, keskustellaan asiat juurtajaksaen.. kuin käytäisiin pelisääntöjä läpi.. aina huomaan uudestaan ja uudestaan miten erilainen tämä Leijonani on edellisiin kumppaneihin verrattuna, varsinkin tavassaan pystyä käymään vaikeitakin asioita läpi puhumalla ja nimenomaan
keskustelemalla. Ehkäpä tämä uudenlainen käyttäytyminen pitääkin minut niin kiinni tässä suhteessa.. jos ymmärrätte mitä tarkoitan ja haen takaa... :
Mutta eihän suhde voi pelkkää puhumista olla, eikä olekkaan.. Leijonani on rakastajana huomaavainen, rohkea ja noh... täydellinen. Ehkäpä nouseva skorppari nostaa tässä kohtaa päätään minun puoleltani ja siksi tämä puoli suhteesta toimii niin hyvin yhteen.
Mieheni on hyvin perherakas, erilaisten ihmisten kanssa mainiosti toimeentuleva, sosiaalinen... Mutta samalla asettaa riman korkealle niin itselleen kuin läheisimmilleenkin. Riitoja meille tulee tasaisin väliajoin ja sillon tosiaan ääntä lähtee ja tunnelma on hyvinkin kiehuva. Osaan myös olla hyvinkin jääräpäinen joten riitojen "rajuudesta" emme toki voi pelkästään Leijonaa syyttää...
Yhteenvetona voisin sanoa että suhde Leijonaan on ollut pelkästään positiivinen asia ja hän olemuksellaan tasapainottaa minua todella taitavasti.. lieköhän osaa vain vedellä oikeista naruista oikeaan aikaan..
Toisaalta tunnen hyvin toisenkin Leijona-miehen ja hänen taas on vaikea pysyä yhden naisen miehenä, aina pitää olla vähän jotain säätöä jossain. Ystävänä hän on luotettava mutta jos yhtään mennään ystävyydestä pidemmälle pettymään joutuu... Minulla ei kylläkään ole tietoa siitä miten hän käyttäytyy seurustelusuhteessa, eli millainen on kumppanilleen arjen pyörteissä..
Että tälläinen sepustus minun Jellonastani...