No meillä taas löytyy ko. merkkisijainnit Kuu-merkeistä. Itse olen
ja mies
.
Yllättävän helppoa arki on ollut, vaikka meillä tuo oppositio on muistaakseni ihan asteentarkka. Mussa on paljon Kuu Leijonaa, koska sitoutuminen ja huomionosoitukset ovat mulle erittäin tärkeitä - ja pinna alkaa kiristymään, jos en saa riittävästi huomiota...
Sitten alkaa mökötys. Toisaalta mulla on vahva, vapaudenkaipuinen
-painotus, joten en sinällään hirveän sitovaa tai mustasukkaista sorttia ole.
Sosiaalisissa piireissä mä olen enempi se, joka hölöttää suuna päänä ja viihtyy siellä huomion keskipisteessä. Mies taas viihtyy aavistuksen syrjemmässä (vaikka sosiaalinen luonne onkin), juttelee harkitummin ja hymyilee, kun eukkonsa kälättää kaikki asiat läpi hullunkiilto silmissä.
En sanoisi, että
:t olisivat erityisen kylmiä. Eivät ehkä halua "nolata" itseään sosiaalisissa piireissä näyttämällä koko tunnekirjonsa - itse ainakin vastamerkkinä elän kaikki tunteet voimalla ja tunnepurkaukset (sekä ilon- että surun-) näytetään myös julkisesti, sen kummempia häpeilemättä. Mulla ei varmaan ihan suotta ole temperamenttisen ihmisen mainetta :
Ja kunhan
saa luottamusta kumppania kohtaan, niin tunteiden osoitus muuttuu avoimemmaksi (vaikka mies ei vieläkään erityisesti halua hempeillä julkisesti, omissa oloissa on aika rapsunalle
).
Molemmissa merkeissä on se erityisen tärkeää, että heidät hyväksytään sellaisena mitä he ovat, eikä heitä yritetä tieten tahtoen muuttaa...