Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kookosöljy  (Luettu 34344 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
sidrika
Kanta-astroilija

Profiili
« : 14.06.2010 23:27:15 »

Kyseistä ainetta hehkutetaan tänä päivänä, siis kylmäpuristettu neitsytkookosöljy. Ihmerasva joka parantaa kaikki sairaudet?! Ostin itse purkillisen tänään, lähinnä laihtuminen mielessä, ja aloitin ylivarovaisella annoksella, puoli teelusikallista, rajun puhdistusreaktion pelossa, koska ne ovat kuulemma yleisiä. Oli ainakin todella hyvänmakuista, sitä voisi jo sen takia nauttia ne suositellut 3-4 rkl päivässä  laugh

Onko kenelläkään kokemuksia?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 15.06.2010 21:32:33 »

Saattaa olla terveellistä juu, mutta minulle kookos, sen haju, maku, ihan kaikki on oksettavinta mitä tiedän...  buck2 buck2 buck2 buck2 buck2 buck2 buck2 Sori, tää nyt oli ehkä vähän turha kommentti.  Grin
tallennettu
Maija
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 16.06.2010 22:28:57 »

Hih, olen kuullut, että jotkut eivät voi sietää kookoksen makua  Tongue

Mutta itse tykkään kovasti  Cheesy En ole paljoa perehtynyt laihduttaviin vaikutuksiin, mutta kuullut olen, että siitä olisi painonpudotuksessa hyötyä. Pitääpä tsekata taas mitä siitä tässä yhteydessä sanottin... Itse otan sitä lähinnä vatsan täytteeksi ja käytän muutenkin ruoanlaitossa. Sehän kestää hyvin kuumentamista, eli sopii erinomaisesti paistamiseen.

Käytän iholle kosteusvoiteen asemesta (eipähän sisällä mitään kemikaaleja). Aivan parasta! Ihosta tulee pehmeä ja tuoksukin on miellyttävä. Lisäksi kookosöljy käy mm. kasvojen puhdistukseen ja silmämeikin poistoon. Vedenkestävä ripsari lähtee pois ongelmitta. Itselläni on hyvin herkät silmät, enkä ole koskaan löytänyt silmämeikinpoistoainetta, joka ei olisi aiheuttanut kirvelyä.

Ja koska kookosöljy on antibakteerinen, se on hyvä moneen iho-ongelmaan. Jalkasienikin hävisi sen avulla  Smiley

Eli yleispätevää tavaraa!
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 17.06.2010 19:25:31 »

Kyllä minäkin olen ottanut sitä,silloin kun olen  muistanut.Sehän pitäs olla tosi terveellistä.

Lusikalla vaan suuhun ja äkkiä nielaisee,niin ei kerkiä makustelemaan,muuten se on niin etovaa.

Aurinkovoiteena se on kans hyvä,kokeiltu on.

tallennettu
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 18.07.2010 22:03:14 »

Aaah....kiitos vaan muistutuksesta, mulla loppu neitsytkookosöljy jo monta kuukautta sitte enkä oo tullu ostaneeks uutta purkkia; ihana tuoksu siit tuli kun paistaa pannulla esim kalaa tai mitä vaan - ja pitää seuraavan kerran kokeilla naamaankin. Ihan loistava tuote  smitten
tallennettu

.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #5 : 18.07.2010 22:21:41 »

Ihanaa, kiitti vinkeistä  smitten

ps. Lapsena ollessamme äitee teki suklaa tryffeleitä kookosrasvasta  Tongue nammm!
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6 : 23.07.2010 20:18:07 »

Huomasin,että Koskikeskuksen luontaistuotekaupassa myytiin sulatettua kookosöljyä!Nyt kysynkin,että kumpi on parempaa se kovetettu kookosöljy vai sulatettu?Ainakin rasvana kookosöljy on aivan mahtava tuote! smitten
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 23.07.2010 21:41:11 »

Saako sitä tavallisesta ruokakaupasta/ marketista/-vai luontaistuote kaupasta?

Kuulostaa hyvältä. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 23.07.2010 22:34:52 »

Kookosöljy kylppärin kosmetiikkahyllyllä on ihan must! Afro
Sillä lähtee vedenkestävä ripsari helposti, hoitaa (herkkääkin) ihoa
ja on loistava kosteusvoide silmänalusille ja muulle iholle päästä varpaisiin.
Kuivat hiusten latvat saavat eloa kookosrasvasta.

Aidossa 100% öljyssä ei ole kovin paljoa tuoksua ja sitä voi raikastaa
ja tehoa voimistaa aromaterapauttisella öljyllä.

Inhoan itsekin keinotekoista kookoksen hajua, mutta aito maistuu ja tuoksuu hyvälle
-myöskin jäätelössä. Tongue smitten

Suosittelen kookosöljyä eritysesti tulehtuville ja herkille kynsinauhoille. Afro

Olen kokenut kosmeettisessa käytössä sulatetun öljyn helpommaksi,
mutta voihan sitä itsekin lämmittää palan kovaa öljyä ja käyttää
-tuloksella ei ole eroa käytössä omasta milestäni.

Kookosöljy on loistava atooppisen ja kuivan ja ihon hoitotuote, joka hidastaa ryppyjä,
jopa korjaa niitä. Kokeilkaa myös auringonoton jälkeen!
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 24.07.2010 08:35:27 »

Näillä helteillä mulla on kyllä ollut se kovakin kookosöljy aivan sula Cheesy Se on kyllä ihana tuote...
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 24.07.2010 14:05:30 »

Kookosrouheesta saa loistavaa kuorinta-ainetta ja sillä voi tehostaa normaalin
kuorintavoiteen tehoa.
Voit toki tehdä itsekin. Wink

2 rkl kookosrouhetta
2 rkl hienoa merisuolaa
1 rkl hunajaa
1 tl öljyä, esim. kookosöljyä
1 tl appelsiinin, mandariinin, grepin tai jos oikein puhdistavan haluaa, niin sitruunan mehua.

Noin mittoja!

Tee sellainen mukavalta tuntuva seos ja anna vaikuttaa kuorinnan jälkeen 10-15 min.
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #11 : 27.07.2010 11:36:25 »

Voi tätä täytyykin kokeilla Smiley Mulla on atooppinen iho ja varsinkin talvella oon aina ihan pulassa... Apteekin perusvoiteistakin vaan muutama oikeasti auttaa, mutta luonnontuotteita ois aina mukavampi käyttää.

Löysin googlettamalla tällasen sivun kookosöljystä, ihan kattavasti kerrottu sen eri vaikutuksista ym. Smiley
http://www.meridiaanit.com/kookos/kookos-ravinto.html
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #12 : 27.07.2010 18:11:52 »

Laihtumiseenkinko kookosöljyä voi käyttää? Eikös se ole melkoinen kaloripommi, joka sisältää myös tyydyttyneitä rasvahappoja? Onhan se muuten tosin todella terveellistä.

Itse ostin kylmäpuristettua luomukookosöljyä viime talvena kosmeettiseen käyttöön Ekolo-kaupasta. Voin sanoa, että se on paras kasvovoide ikinä! Jo kuukauden käytön jälkeen tuttavat huomauttivat, että ihoni on jotenkin paremman ja terveemmän näköinen.
   Kookosöljy kosteuttaa loistavasti ja on hyvä kaikille kuiville kohdille kovia kantapäitä myöten. Varsinkin talvella, kun iho ja hiukset tarvitsevat enemmän kosteutta, on kookosöljy loistotuote. Itse olen säilyttänyt öljyä jääkaapissa, koska jossain sanottiin säilyvyyden paranevan kylmässä. Kiinteät hippuset sulavat nopeasti käsissä.

Yksi loistoseikka kookosöljyssä on myös se, että sen käyttö on todella edullista. Purkki maksoi muistaakseni noin 8 euroa, enkä ole puolessa vuodessa käyttänyt vielä puoliakaan, sillä öljy on niin tehokasta, että ihan pieni määrä riittää. On siis vielä taloudellisempaakin kuin tavismarkettien kemikaalimömmöt.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #13 : 29.07.2010 12:41:59 »

Hain eilen purkin kookosöljyä ja nyt on testattu koko vartalon mitalta Cheesy Erityisen iloinen oon siitä, että kynsinauhoissa näky ero melkein samantien. Nyt vielä uudet lakat kynsiin ja on viikonlopuksi kauniit kätöset Smiley Illalla voisin hoitaa jalat, ajattelin että jos laittais öljyt jalkapohjiin ja sit sukat päälle niin saisivat imeytyä sit rauhassa :Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #14 : 29.07.2010 13:04:37 »

Luontaistuotekaupastako sitä saa?  Taidan kans noutaa purkin ittelleni.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: