Soile
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #30 : 01.08.2010 22:18:14 » |
|
Antti Heikkilä mm suosittelee kookosöljyn käyttöä. Hänen ravinto-oppinsa onkin aika mullistava, hänen kirjat "Ravinto ja terveys" ja "Diabeteksen hoito ruokavaliolla" ovat loistavia. Olen ollut Heikkilän suosittelemalla ruokavaliolla puolitoista kuukautta ja olennainen osa ruokavaliota on nimenomaan rasva. Ja paljon sitä Lisäksi proteiinia ja kasviksia. Hiilareita alle 72g/vrk. Ja rasvoista nimenomaan eläinrasvoja, voita ja tuota kookosöljyä sekä myös oliiviöljyä. Mitään muuta ei tarvitse laskea kuin hiilareitten määrä. Kannattaa tutustua. Mukavasti mahtuvat jo monet vanhat vaatteet päälle ja ihana kun saa syödä hyvää ruokaa kerman kera ja ihania kermajuustoja yms yms. Ilmavaivat ovat loppuneet, iho voi paremmin, kaikki on paremmin. Ja mikä parasta, tällä ruokavaliolla voi olla ja kannattaa olla loppu iän
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #31 : 01.08.2010 22:42:06 » |
|
^ Mielenkiintoista. Kauan olet ollut ko. ruokavaliolla? Aloitan huomenna täyspäiväisen, tai no, aloitin jo tänään, puhdistuskuurin tuolla kookosvedellä. Ja jos nälkä yllättää, niin ihan kylmällä rapu-mustekala-simpukkaa öljyssä ja mausteissa-salaatilla yritän pärjätä. Muoks. Joku sana-sokeus vika.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.08.2010 23:02:35 kirjoittanut Tavallinen Telluksen Tallaaja, Universaalinen Uniikki Ihme »
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #32 : 01.08.2010 22:52:37 » |
|
Antti Heikkilä mm suosittelee kookosöljyn käyttöä. Hänen ravinto-oppinsa onkin aika mullistava, hänen kirjat "Ravinto ja terveys" ja "Diabeteksen hoito ruokavaliolla" ovat loistavia. Olen ollut Heikkilän suosittelemalla ruokavaliolla puolitoista kuukautta ja olennainen osa ruokavaliota on nimenomaan rasva. Ja paljon sitä Cheesy Lisäksi proteiinia ja kasviksia. Hiilareita alle 72g/vrk. Ja rasvoista nimenomaan eläinrasvoja, voita ja tuota kookosöljyä sekä myös oliiviöljyä. Mitään muuta ei tarvitse laskea kuin hiilareitten määrä. Kannattaa tutustua. Mukavasti mahtuvat jo monet vanhat vaatteet päälle ja ihana kun saa syödä hyvää ruokaa kerman kera ja ihania kermajuustoja yms yms. Ilmavaivat ovat loppuneet, iho voi paremmin, kaikki on paremmin. Ja mikä parasta, tällä ruokavaliolla voi olla ja kannattaa olla loppu iän Kiitos, tasta rasvasta juuri taallakin puhutaan paljon, myoskin diabetes potilaille ja laiduttajille. Taalla on hyvin kuuma ja kaytan paljon shortseja ja polvihousuja ja jalkani kuivuvat pahasti auringossa-eilen rasvasin ne hyvin kookosoljylla ja mika ihana tulos-pehmeat, sopot jalat ja rusketus tarttuu paremmin-noh, nyt viela 10 vuotta pois iasta ja everthing will be fine!!! Edes kalliit merkkituotteet eivat auttaneet ja tama halpa rasva kumminkin auttoi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #33 : 01.08.2010 23:04:53 » |
|
Äh, puolitoista kk sanoitkin jo. Mulla on oikeasti tänään jotain sanasokeutta. Sanoja jää pois lauseista sekä lukemana, että kirjoittamana.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #35 : 14.08.2010 15:07:20 » |
|
Kiitos
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #36 : 24.08.2010 17:27:46 » |
|
Saaks tätä kookosvettä useimmista luontaistuotekaupoista vai pelkästäänkö netistä ?
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #37 : 26.08.2010 17:47:43 » |
|
Sanovat, että Kookosvesi puhdistaa tehokkaasti elimistöä ja sillä voi pitää loistavia puhdistuskuureja ja ajattelin tuossa Maanantaina aloittaa kokeilun. Siis niin, että pelkkää Kookosvettä ja mineraalivettä, eikä mitään kiinteää ruokaa ja katson, mitä tapahtuu. Tähän asti olen vetänyt ihan janojuomana, ruoan kanssa ja liikunnan jälkeen, ehkä noin litra, puolitoista päivässä. Kieltämättä aineenvaihduntani on nopeutunut, mutta en ole myöskään kovin nälkäinen, mutta en myöskään niin väsynyt, joten siitäkö laihtuminen? Yksi syistä, miksi annoin itseni myöskin aloittaa Kookosveden käytön on se, että olen totaalisen nollatoleranssin laktoosikko ja huoli luustosta ja kemiallisten kalsium-valmisteiden myrkyt huolettaa. Kookosvesi sisältää runsaasti kalsiumia. Miten kokeilu sujui?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Soile
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #38 : 29.08.2010 15:26:18 » |
|
En tiedä onko täällä jo ollut vinkkiä, mutta luin juuri yhdestä kirjasta aromavinkkejä, niin siinä kerrottiin, että ihanaa vanilijaöljyä saa, kun uuttaa kookosöljyyn aitoa vaniljatankoa. Eli ohje oli, että ruskeaan lasipulloon juoksevaa kookosöljyä tai manteliöljyä ja paloiteltu vanilijatanko. 6 viikkoa annetaan uuttua ja sekoitellaan pulloa kääntelemällä päivittäin. Sitten suodatetaan vanilijan palat pois, kuulemma ihana vartaloöljy. Täytyy heti laittaa uuttumaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #41 : 01.02.2011 22:52:45 » |
|
Hyvä kun eksyin taas tänne - täytyykin huomenna käydä Lifesta ostamassa neitsytkookosöljyä. Mä olen paistanu siinä kalaa mut täytyy kokeilla muidenki ruoka-aineiden kanssa ja kosteusvoidekin kun on loppunu niin nyt sitä vois kokeilla naamaan
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
|
|