Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tulkinta-apua pyytäisin...  (Luettu 2839 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 19.06.2010 09:55:27 »

Hei!
En ymmärrä syntymäkartastani juuri mitään, sillä astrologia on suurelta osalta vielä mysteeri mulle... Voisikos joku auttaa tulkinnassa? Varsinkin työkuviot kiinnostavat, mitä kartta näyttää. Kiitos jo etukäteen!  smitten smitten smitten
tallennettu

-Lonelylight-
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1 : 25.06.2010 08:49:43 »

Minä voin taas näillä aloittelijan alkeilla kertoa ihan perusjuttuja.  Mihinkään syvälliseen tulkintaan en kykene, sen tehköön joku muu.

Aurinko ja nousumerkki Ravussa, siitä mulla tulee mieleen lämmin, tunteellinen koti-ihminen, joka voi välillä olla aika oikukas.   Aurinko on 12. huoneessa, josta sanotaan, että se on 'verhottu huone', ts aurinko ei siellä välttämättä pääse paistamaan täydeltä terältä.  Tosin, kun nousumerkkikin on rapu, niin rapumaisuutta sinussa varmasti kyllä on. 12. huone on myös Kalojen huone, ja siellä  aurinko saa kalamaisia piirteitä.  Sitten tuossa nousumerkin tuntumassa on Jupiter, mikä voi muuntaa nousumerkkiä vähän jousimiesmäisempään suuntaan, samassa läjässä melkein Aurinko, ja Jupiter vaikuttaa siihenkin samoin.

Kuu Härässä- ihminen on uskollinen ja vakaa tunteissaan, välillä ehkä jopa jämähtänyt.  Turvallisuuden tunne on tärkeää, ja se voi ilmetä tavaroiden tai ihmisten 'keräilemisenä'.  Cheiron on yhtymässä Kuuhun aikas tarkasti.  Cheiron on 'haavoittunut parantaja' ja Kuuhun yhtymässä se voi kertoa jotain äitisuhteesta.  Tarvitseeko äitisi jonkinlaista hoivaa?  Et pysty hoivaamaan häntä etkä ketään muutakaan ennenkuin olet parantanut omat haavasi.  Sulla voi ilmetä parantajan lahjoja, 'maaginen kosketus'.  Sellainen hoivaaminen ja parantaminen kyllä sopisi kuvioon, kun Rapu on kartalla aika voimakkaana. Uranus oppositiossa (toisella puolella karttaa) kuulle voisi tässä yhteydessä kertoa vapauteen pyristelystä äitisuhteesta. 

Jos sitten sitä työn puolta katsoo MC:n kannalta, voisi ammattisi liittyä kaikenlaiseen uuteen teknologiaan, tai sitten niin, että missä tahansa työssä etsit uusia tapoja tehdä työtä ja tuot uusia ideoita työhön kuin työhön.  Kun olet Aurinko  ja nousuRapu, laittaisin sut kyllä hoiva- tai hoitoalalle, jos minä saisin päättää.  Wink  Mutta sinähän sen itse päätät!

Miltäs kuulostaa?  Mä haluaisin aina kuulla, menikö yhtään kohdilleen vai täysin pieleen!  Cheesy
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 26.06.2010 08:33:45 »

Kiitoksia meimi  smitten smitten
Kyllähän tuossa paljon totta oli! Mutta en ole varma siitä Chironista..luulen ainakin käsitelleeni äitisuhteeni, mutta tokihan siinä oli käsiteltävää, koska hän siirtyi tuonpuoleiseen aika yllättäin emmekä olleet läheisiä silloin. Hänen kuolemastaan on jo 11 vuotta. Pitääpä miettiä tosissaan, vieläkö siinä äitisuhteessa on työstämistä Smiley
Mielenkiintoista, että näit juuri hoivatyön oikeanlaisena- pitääkin alkaa miettimään, mitä kaikkea hoivatyötä voisi opiskella, sillä perus hoitotyö ei ole koskaan kiinnostanut minua.
Kiitos meimi vielä kun tulkkasit karttaani!  Smiley
tallennettu

-Lonelylight-
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #3 : 26.06.2010 10:53:15 »

Olen pahoillasi äitisi poismenosta.  Kyllähän se aina satuttaa, vielä vuosienkin päästä.

Voisi hyvin kuvitella, että Cheiron yhtymässä kuuhun kuvastaa juuri tätä asiaa, kun yhtymä on noin tiukka.  On hyvä, että olet käsitellyt asian, ja olet luultavasti sitten jo parantanut itsesti siitä, niin hyvin kuin se tällaisen asian kohdalla on mahdollista.

Nämä karttojen tulkinnat on mun mielestä aina jänniä juttuja, ja kiinnostaa mua kovasti.  Silloin kun itse täällä foorumilla aloin pyöriä, en tiennyt mistään mitään, eikä kukaan myöskään vastaillut kyselyihini.  Sen takia mielelläni vastailen ja tulkkaan ainakin ihan noita perusjuttuja, että kysyjä pääsisi edes vähän kärryille.  Syntymäkartan aspektit on mulle vielä aika hakusessa, ehkä juuri noita yhtymiä ja oppositioita lukuunottamatta.  Toivottavasti siis joku enemmän asioista tietävä kommentoi niitä ja myös näitä perusjuttuja, mikäli näkee asiat toisin.  Siinä minäkin aloittelijana opin lisää.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: