Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Safareita ja historian havinaa  (Luettu 2628 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Olivia X
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 22.06.2010 20:57:41 »

Heips!

Pari teemaa tuntuu toistuvan nyt unissa ja olisi kiva kuulla minkälaisia johtopäätöksiä teille tulee näistä mieleen.   Huh

Kahdessa unessa olen viime aikoina ollut safarilla. Toisessa matkaa tehtiin milloin missäkin, vedessä veneillä, moottorikelkalla, autiomaassa.. paikat vaihtuivat. Retkueeseen kuuluivat minä, tuntemani henkilö, norsu ja apina. Huolehdin jatkuvasti että norsu ja apina pysyvät matkassa. Missä norsu? Missä apina? hehe.. Samassa unessa olin itäeurooppalaisessa kylpylässä ja noin 11-vuotias. Sielläkin kyselin norsun perään. Joku äitihahmo totesi, että eihän sitä voinut tänne ottaa, mietihän nyt, norsu kylpylässä?

Toisessa safariunessa olin karhuja bongaamassa isomman porukan kanssa. Yksi karhu nähtiinkin ja se oli mielestäni aivan mahtava näky, kaunis ja vaarallinen.

Toinen teema on keskiaika. Hiljattain olen kahdesti herännyt niin, että muistan unessa eläneeni keskiaikaa. Ei mikään kovin miellyttävä tunne, keskiaika ei herätä minussa mitään romanttisia mielikuvia, vaan ennemminkin aika ankeissa tunnelmissa olen havahtunut.

Yleensä en muista nähneeni samasta aiheesta kahta kertaa unta.

tallennettu
Unisee
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 16.07.2010 18:57:41 »

Matkustaminen kertoo vaihtelunhalusta. Norsun ja apinan matkassa pysymisen huolehtiminen kertoo siitä, että haluat auttaa niitä, jotka ovat erilaisia kuin sinä itse. Itäeurooppalaisen kylpylän tapahtumat kertovat siitä, että jokin normi ärsyttää sinua ja haluaisit muuttaa sen. Karhun näkeminen kertoo onnistumisesta jossain asiassa. Keskiaika ja sen ankeus kertovat siitä, että mielessäsi on alitajuisesti harmaita surullisia sumupilviä.
tallennettu

Jos epävarma olet
tunteitasi tutkiskele
jos mietteitä laskettelet
pohtiva oleskele.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: