Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leijonia tänne?  (Luettu 14865 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dissolve
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 03.12.2010 11:41:49 »

Pakko kommentoida sen verran että allekirjoittanut on ihan hulluna Leijonamiehiin smitten Aina kun jossain törmää charmanttiin mieheen, niin noin 80% tapauksissa paljastuu että kyseessä on aurinko leijona - ja tavallaan yksi mokoma on nytkin vähän vienyt sydämeni, vaikka suhteessa ei ollakaan  Cheesy

Hassua että itselläni ei kartalla ole muuta Leijonaan viittavaa kuin keskitaivas, ja sekin ihan hädintuskin Leijonan puolella. 7. huoneen kärki on Oinaassa ja Jousimiehessä on stelliumissa Uranus, Merkurius ja Jupiter, sekä vähän kauempana (27' Jousimiestä) Neptunus. Tulipainotteisuutta siis löytyy kartalta, vaikka olenkin Vaaka-nousuinen Skorpioni ja Kuukin kököttää Härässä. Toisaalta, Leijona, Skorpioni ja Härkä ovat kaikki kiinteitä merkkejä - ja 4.huoneenkin kärki on Vesimiehessä... Smiley

Huomioitava seikka tosin lienee että isäni on Leijona. Liekö enemmän sijaa psykologialla kuin astrologialla?  Wink
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
susanna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 03.12.2010 15:03:03 »

Smiley. Mä olen leijona ja suurin osa kumppaneistani on ollut joko oinaita tai leijonia. Oma poikanikin on oinas ja nykyinen mieheni leijona. Voisin sanoa, että toisen leijonan kanssa elo on haastavaa, mutta silloin kun menee hyvin niin voi taivas..  smitten. Kumpainenkin ollaan varsinaisia "hunajakaivoja" eli kehutaa toisiamme kilpaa ja kilpaillaan myös lahjojen antamisessa ym. Sitten se kolikon kääntöpuoli...kun meillä karjutaan niin meillä todellakin KARJUTAAN  tickedoff.
Myös parhaimmat ja pitkäaikaisemmat ystäväni ovat leijonia kaikki. Jostain syystä vedän puoleeni toisia leijonia vaikka meillä on ystävien kesken paljonkin luonteenpiirre eroja. Noh...leijona on laumaeläin joten kai minä viihdyn omassa laumassani  Wink.
tallennettu
viuhtindu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 07.12.2010 16:01:04 »

niin, eihän pelkkä aurinkomerkki kerro läheskään mitään ihmisestä! : D
tuo on muuten totta, että leijonat tulee hyvin toimeen muiden kanssa, mutta leijonat taas tuppaavat ärsyttämään monia muita ja rankasti, ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin olla avoin ja iloinen ja leikkisä.

olisiko leijonan kaikkein helpoin olla ravun kanssa, tai kun molemmilla on suhde/perhe todella korkealla arvoasteikossa ja koti tärkeä jne? : D
tallennettu

Nousu rapu
Aurinko vaaka 5.h
Merkurius vaaka 5.h
Kuu rapu 3.h
Venus vaaka 5.h
Mars kaksonen 12.h
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 07.12.2010 16:27:32 »

Täällä aurinko- ja nousuleijona Smiley Jousimiehet ja oinaat näyttävät olevan miehiä mun makuuni. Tämän hetken läheisimmät ystävät ovat kaksonen, 2 x leijona ja vesimies. Toinen veljeni on kauris ja toinen oinas -- ja kyllä, voin todeta, että heistä juuri kauris ottaa kupoliin aina toisinaan  2funny Ai niin, isäni on jousimies ja äitini oinas.

Minkälainen on suhde Leijona ystävyksillä?  Smiley Tietenkin sinun osallasi toki hyvä, kun kuuluu läheisiin ystäviin molemmat Leijonat, mutta ajattelin vain, että onkohan yhteishenki hyvä ja semmoinen "voimakas" kahden "kuningattaren" välillä?  Smiley Olisi niin kiva jos omaankin elämääni kuuluisi edes yksi Leijona nainen ystävänä, mutta kun ei niitä vain ole!!  Grin Ainakaan vielä. Ehkä vielä joskus törmään. Voisin vaan kuvitella, että ystävyys toisen Leijonan kanssa olisi hyvässä mielessä "vauhtia ja vaarallisia tilanteita".  Smiley

Ystävyyssuhde näihin molempiin leijonanaisiin on kehittynyt todella hitaasti, eikä varmaan vieläkään kukaan meistä ole avannut sieluaan täysin toiselle. Mutta yhteishenki on tosiaan hyvä, huumori kukkii ja vauhtia riittää! Vesimieheen menee välillä hermot (mutta veikkaan, että kartalta löytyy sitä paljon parjattua kaurista  2funny ).
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
MAFIAPANDA
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #19 : 21.12.2010 02:17:01 »

Minä  aurinko leijona  askendentti rapu  !

Omassa tuttavapiirissäni todella paljon  rapu  ja  kaksoset sekä myös jonkin verran  leijona ja jousimies .  Todella hyvin tulen toimeen  kaksoset kanssa, ne ovat rakastettavan lähellä sydäntä. Parhaat ystäväni ovat juurikin  kaksoset varmaan siitä syystä, että ne on niitä harvoja, jotka lähtee mukaan mun päähän pistoihin.. Grin Muita  leijona  en yleensä voi sietää, sillä munhan pitää olla aina se ykkönen.  coolsmiley ! rapu on ihan ok, niiden kanssa pystyy pitää hauskaa ja olla oma ittensä, toisin kun  kauris ja  neitsyt ! Olen aina jostain syystä tuntenut kitkaa jokaiseen  neitsyt , mitä oon tavannut (tai oikeastaan jonka horoskooppimerkin tiedän  Cheesyoinas  on ollu kivoja ja  vaaka joita oon tavannut on ollut ihailtavan tasaisia persoonia.  vesimies ei hirveesti löydy tuttavapiiristä,  skorpioni vaan yksi, joten mitä siihenkään sanomaan..  Tuun hyvin toimeen kalat ja niiden kanssa on helppoa löytää yhteinen sävel. Johtuisikohan sitten siitä että mulla on  kuu  kalat Smiley Suorastaan jumaloin  harka miehiä!   :Smiley  smitten . harka naisia en ikävä kyllä tuttavapiiristä löydä....  Undecided Siinä ne tais tullakkin!
tallennettu

Aurinko & Merkurius Leijona
Nousu & Mars Rapu
Kuu Kalat
Venus Kaksonen
Uranus Vesimies
Chiron, Kuunsolmu, Pallas Vaaka
Saturnus & Juno Oinas
Jupiter & Neptunus Kauris
Pluto & Ceres Jousimies

Punainen planetaarinen käärme
Sypressi
Tulirotta
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #20 : 21.12.2010 16:14:13 »

Omassa tuttavapiirissäni todella paljon  rapu  ja  kaksoset sekä myös jonkin verran  leijona ja jousimies .  Todella hyvin tulen toimeen  kaksoset kanssa, ne ovat rakastettavan lähellä sydäntä. Parhaat ystäväni ovat juurikin  kaksoset varmaan siitä syystä, että ne on niitä harvoja, jotka lähtee mukaan mun päähän pistoihin.. Grin Muita  leijona  en yleensä voi sietää, sillä munhan pitää olla aina se ykkönen.  coolsmiley ! rapu on ihan ok, niiden kanssa pystyy pitää hauskaa ja olla oma ittensä, toisin kun  kauris ja  neitsyt ! Olen aina jostain syystä tuntenut kitkaa jokaiseen  neitsyt , mitä oon tavannut (tai oikeastaan jonka horoskooppimerkin tiedän  Cheesyoinas  on ollu kivoja ja  vaaka joita oon tavannut on ollut ihailtavan tasaisia persoonia.  vesimies ei hirveesti löydy tuttavapiiristä,  skorpioni vaan yksi, joten mitä siihenkään sanomaan..  Tuun hyvin toimeen kalat ja niiden kanssa on helppoa löytää yhteinen sävel. Johtuisikohan sitten siitä että mulla on  kuu  kalat Smiley Suorastaan jumaloin  harka miehiä!   :Smiley  smitten . harka naisia en ikävä kyllä tuttavapiiristä löydä....  Undecided Siinä ne tais tullakkin!
[/quo

Minä ( leijona nainen siis olen) tulen tosi hyvin toimeen härkien kansa, niin naisien kun miehien. Yksi parhaimmista ystävistäni on  harka nainen. Hän olin menevä, hyvässä mielessä rempseä ja huumorintajuinen, reilu kaveri.  Smiley Itse asiassa  harka miehiä ei tällä hetkellä kuulu paljoa ystäväpiiriini. Vain 1. Toivottavasti joskus tulee enempikin.  Smiley
Onko teillä muilla leoilla minkälaisia suhteita ollut  rapu merkkeihin? Itsellä tällä hetkellä useampi  rapu löytyy lähipiiristä, ja etenkin yksi suhde syventyy ja syventyy koko ajan, mistä olenkin kyllä oikein iloinen.  smitten
tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
Miamy
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #21 : 25.06.2011 23:11:34 »

Yksi leijona-nainen ilmottautuu. Kuumerkki on neitsyt.

Tulen hyvin juttuun jousimiehen, vesimiehen, kalan, toisen leijonan ja skorpparin kanssa.
Vetoa tunnen toisiin leijoniin, oinaisiin, skorppioneihin (tosin joidenkin kanssa ollaan aika nokat vastakkain ja ärsytystä tapahtuu puolin ja toisin). Kalamies on ollut elämässäni pitkään ja juu perusarki toimii mukavasti, mutta välillä tempperamenttinen minäni haluaisi vähän voimakkaamman
merkin rinnalleen.

Paras ystäväni on myöskin leijonanainen. Me olemme todellinen voimakaksikko yhdessä, emmekä oikeastaan "kilpaile" toistemme kanssa. Tosin on meissä erojakin. Ystäväni on ehkä enemmän huomionhakuisempi kuin minä ja ärsyyntyy jos huomio kiinnittyykin minuun. Mutta lojaalisuutemme toisiamme kohtaan on rikkumaton ja voimme luottaa toisiimme 100%.

Leijonamiehenkin kanssa olen yrittänyt suhdetta, mutta se kaatui omaan mahdottomuuteensa. Tulista, kyllä mutta kestävää ei.
tallennettu
elyce
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #22 : 12.08.2011 16:11:56 »

Mä en ainakaan pysty aivan allekirjoittamaan tuota "leijona + jouskari tai oinas" -juttua omalla kohdallani. Olen siis aurinko leijona askendentti vaaka ja kuu kauris.

Ystävinä minulla on selkeästi eniten neitsyitä, vaakoja, kaksosia ja kauriita. Vaa'at ja kauriit selittynevät varmaan nousu- ja kuumerkeilläni, ehkä neitsyet ja kaksoset samoin (jännä että härkiä ja veskareita ei taas ole juurikaan tuttuina). Jouskareitakin on pari, mutta heidän kanssaan tuntuu olevan jotain häikkää, niin ettei homma ihan kauhean läheisesti toimi. Nousu-jouskareita on kyllä, sekä Kuu-veskareita (aurinko-vastamerkkini siis). Pitkäaikainen paras ystäväni lapsena oli vesimies, siis vastamerkkini.

Ensirakkauteni oli oinas, ja sitä en tahdo kokea enää koskaan! Sen sijaan haluaisin uuden ravun Sad Ihastunut olen ollut myös toiseen jellonaan, sekä kauriiseen, joka on kyllä nousu-jouskari, eli ehkäpä muut tulimerkit vetoavat kuitenkin ihastusmielessä. Tuon ravun kanssa taas oli niin että minulta puuttui kokonaan vesi kartaltani ja häneltä taas tuli, ja muutenkin olimme aikalailla toistemme astrologiset vastakohdat Grin Joskus hyvin kauan sitten olin pitkään ihastunut yhteen skorppariin, eli ilmeisesti muiden tulimerkkien lisäksi tunnen vetoa myös vesimerkkeihin.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: