Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Löysin jousimieskuuni!  (Luettu 2533 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« : 24.06.2010 14:31:31 »

Ei se kai ihan hukassa koskaan ole ollut, mutta kun olen kaikenlaisia tulkintoja jousimieskuusta lukenut, on ollut jotenkin vaikeaa hahmottaa sieltä se oma kuu. Jousimies on jotenkin aina tuntunut vieraalta merkiltä, omalla kartalla ei muita planeettoja jousimiehessä, lähipiirissä ei jousimiehiä. Pari on ollut ja heidän kanssaan eivät kemiat oikein ole kohdanneet.

Mutta nyt sitten! Juuri koin pettymyksen ihmissuhteessa ja kun asioita piti selvitellä sain kuuni rysän päältä kiinni. Ehkä se korostui vielä kun vastassa oli niin hidastempoinen tyyppi. Tajusin, miten suorasukainen olenkaan ja kuinka vauhdikkaasti tahdon mennä heti ongelmaa kohti. En koskaan ongelmasta pois päin. Mulla ei ole yhtään kärsivällisyyttä venkoilulle kun tunteet on pelissä. Ja skorpionilla on aina niin paljon pelissä. Ehkä jousimies- ja skorpionilaadulle yhteistä on totuuden etsiminen ja kun nämä kaksi voimaa yhdistyy niin mitään muita vaihtoehtoja ei kertakaikkiaan kelpuuteta. Jousimieskuu kestää totuuden, skorpioni ei kestä sitä, ettei totuutta saisi selville. Pluton voima johtaa siihen, että jos sitä ei toinen suosiolla anna niin sitten se otetaan. Tottakai toiselle totuuden kertominen voi olla vaikeaa. Mahdollisesti häpeää tekoaan tai pelkää reaktiotani. Ei ehkä halua loukata. Mutta mikään näistä ei kelpaa syyksi sille, että totuus lakaistaisiin maton alle. Tajusin senkin, että moni ei ehkä ymmärrä sitä, että se totuus, oli se sitten kuinka "paha" tahansa, on silti aina parempi vaihtoehto. Olen ennemmin hetken todella surullinen kuin, että annan asian painaa mieltäni pitkään.

Nämä ovat aina mahtavia kasvunpaikkoja. Jousimieskuu löytää hyvät puolet synkkyydenkin keskellä, vaikka skorpionipuoli pakottaakin käsittelemään kaiken perusteellisesti ja siitä johtuen joudun aina väilllä aika hämärille poluille. Mutta onneksi se on varmaan se mun kuu, joka johdattaa sieltä pois Smiley

Kertokaa muut kuujousimiehet omista kuistanne! Ja muutkin! Miten teidän kuut pelaa yhteen muun kartan kanssa? Löytyykö täältä muita, joilla olisi skorpionipainotteinen kartta jousimieskuulla? Miten teidän kuut näyttäytyy ihmissuhteissa? Mitä mieltä olette yhteensopivuuksista?
« Viimeksi muokattu: 24.06.2010 17:42:17 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: