Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten väljentää Suur-Ristin paineita?  (Luettu 29543 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 24.06.2010 20:18:24 »

Tuolla Sideman heittää tuhojen enteitä, joten vaihdan vähän tätä näkökantaa.

Kun nuo kamalat kulmat voivat osoittaa paljon hyvääkin. Ja ainahan voi varautua pahimpaan.

Ainakin minä soitin, ja ilmoitin, että en osta erästä hienoa autoa. Kyllä oli rankka paine päälläni. Helpotti kuitenkin.

Ja kävin ostamassa kaksi puuntainta ja yhden syreenintaimen. Sillä just nyt pitää aloittaa jotakin uutta, uskoisin.

Naapurin isännän löysin vallan ihmehommasta, ja voi kun nostatti mieltä. Hän on raivannut vanhan lähteen esille, puhdistanut sen pumpullakin jo kaksi kertaa, kaatanut kaiken ylimääräisen pois ja jopa tasannut puron mutkan siinä. Puron yli hän on juuri viimeistelemässä kaunista kaarisiltaa. Vaatimattomasti hymyillen hän kutsui lähde- ja silta-avajaisiin juhannusaattona makkaroita grillaamaan ja vanhoja muistelemaan. Polun alussa komeilee kyltti Viinapolku.

Tuli vain mieleen, että juuri näin pitää valmistautua Suur-Ristin tulemiseen. Olenkohan taas se yltiöpäinen positivisti!  Grin

Miten te olette siihen valmistautuneet?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #1 : 24.06.2010 20:52:12 »

Tein itsekään päätöksen ja päätin jäädä yksin kotiin juhannuksen vietoista. Siitä tuli vähän nurinaa, mutta pitäähän sitä omia tarpeita kuunnella tällaisen paineen keskipisteessä.  :Smiley Aloitin oman ajan vieton upottamalla sormet multaan ja vaihdoin kaikille viherkasveille uudet mullat. Enpä tiedä mitä tuo biodynaaminen viljely tästä kuunvaiheesta sanoo, mutta nyt vain tuntui aika siltä  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 24.06.2010 21:11:37 »

Minulla osuu Kuun Pimennys juuri sopivaan kohtaan, ettei kotona kannattaisi olla.. mutta minkäs teet.. kotiolot ahdistaa ja vanha äitimuori käy päälle kuin yleinen syyttäjä, mutta..  Olen jo parit itkut itkenyt, nyt päätin että Juhannus meneekin sitten näitä kotinurkkia siivoillessa. Toivottavasti sataa..

Omalla kohdallani risti osuu ihmissuhteiden, pitkien suhteiden ja perinteiden, minän ja pääoman alueelle... En tiedä miten tuota höllentäisi, kun kaikki on jo nyt niin kireällä..
tallennettu

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 24.06.2010 21:28:10 »

Voi, miten ihania tarinoita taalla-juuri noin pitaakin ottaa kaikki paineet-eika vaan voivotella ja todella aina on niin, etta ei niin pahaa-etteiko jotain hyvaakin tule.
Yksi laittaa uutta kasvamaan, toinen siivoaa-etta uudelle tulee tilaa ja ilmapiiri puhdistuu ja Esmis-jatka ihmeessa positiivista asennetta-olette aivan ihania ja sydammen aanta taytyykin kuunnella-Good Omen
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 24.06.2010 21:38:42 »

Juuri noin!  Wink Ehkä minun tehtäväni on muistuttaa jostakin korkeammasta, kun yksi kulma osuu tuonne korkeamman opiskelun alueelle. Ja se yksi korkea on LUONTO! Myös ihmisen oma luonto, kuten Casperiina on ottanut esille. Ja naapurin mies puhdistaessaan luontoa. Eli jos suuren suuri kosminen luonto itse esittää omia vaatimuksiaan neliöillään, niin tartutaan sarvesta härkää, ihan hyvällä!

Emilia, ehkä äitimuorillasi on juuri sitä luontoa, joka sinua jarruttelee ehkä hyvässäkin. Jotakin siellä taustalla piilee.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 24.06.2010 22:15:27 »



Emilia, ehkä äitimuorillasi on juuri sitä luontoa, joka sinua jarruttelee ehkä hyvässäkin. Jotakin siellä taustalla piilee.
Tämä on niin totta.. Kultanikin sen taas minulle sanoi, mutta kun en minä voi tehdä mitään... en raaski..
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 24.06.2010 23:26:21 »



Emilia, ehkä äitimuorillasi on juuri sitä luontoa, joka sinua jarruttelee ehkä hyvässäkin. Jotakin siellä taustalla piilee.
Tämä on niin totta.. Kultanikin sen taas minulle sanoi, mutta kun en minä voi tehdä mitään... en raaski..

Entä sinun oma luontosi?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #7 : 25.06.2010 01:08:42 »

Minua jarruttelevat eläimet. Olen ollut parin päivän sisään monta kertaa ratissa, ja aina tiellä on metsäkauriita, lentokyvyttömiä linnunpoikasia, rusakoita, lehmiä, hevosia ja tänään pisteenä ii:n päälle ja täysin aavistukseni mukaan ajomatkani loppusuoralla viimevuotinen hirvenvasa juosta jolkotti auton eteeni. Hidastin ja se kääntyi, ja toikkaroi hiukan hätäisenä pois, raukka.

Mulla on kierrokset tosi korkealla, ja keinoni saada ne alas on vanha ja epätrendikäs, mutta eipä voi mitään. Eilen illalla punkkua, nyt punkkua, ja hengittelyä. Yksinäisyyttä, että mieli lepää. Ihan hiljaa.

Suurristin sakaroille. Yöttömän yön juhlalle. Punaisena paistavalla täysikuulle.

Tekee mieli valvoa, ja antaa ajatuksien leijua ihan minne vaan.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #8 : 25.06.2010 10:13:34 »

Tein itsekään päätöksen ja päätin jäädä yksin kotiin juhannuksen vietoista. Siitä tuli vähän nurinaa, mutta pitäähän sitä omia tarpeita kuunnella tällaisen paineen keskipisteessä.  :Smiley

Minä tein samanlaisen päätöksen.  Ja nurinaa kuului, mutta so what. Ei oo pakko lähteä mihinkään jos ei taho.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63



Profiili
« Vastaus #9 : 25.06.2010 13:07:23 »

Uranus ja Pluto ovat suosikkejani  Grin Olen aina nauttinut niiden energioista - jos en itse tajua tehdä muutosta, nämä "spick&span" -planeetat hoitavat homman kotiin. Kuu ja Jupiter ovat kanssa suosikkieni listalla.

Odotan siis innolla, mitä uuttaa käynnistyy juhannuksen myötä. Ja mitä kaikkea tapahtuu maailmalla Wink

 aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #10 : 25.06.2010 13:10:04 »

Uranus ja Pluto ovat suosikkejani  Grin Olen aina nauttinut niiden energioista - jos en itse tajua tehdä muutosta, nämä "spick&span" -planeetat hoitavat homman kotiin. Kuu ja Jupiter ovat kanssa suosikkieni listalla.

Odotan siis innolla, mitä uuttaa käynnistyy juhannuksen myötä. Ja mitä kaikkea tapahtuu maailmalla Wink

 aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu


Hyvä asenne.

Käänsin mtv3:lle, josta tulee Just Nyt Suurrististä juttua!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #11 : 25.06.2010 13:12:32 »

Mitenkäs tuo t-ristin/suurristin meininki katsotaan suhteessa omaan karttaan?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 25.06.2010 13:35:46 »

Mitenkäs tuo t-ristin/suurristin meininki katsotaan suhteessa omaan karttaan?

Hei, tuolla toisessa Risti-ketjussa on tästä juttua enemmän, mutta lyhyesti omalla kartalla katso osuuko Johtavien merkkien alkuun mitään ( vaaka  rapu oinas kauris ) ja muutoksia voi odottaa sillä elämänalueella jonka huoneeseen nuo merkit osuvat omalla kartalla.
tallennettu

maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #13 : 25.06.2010 14:18:37 »

Sellaiset on meikäläisen juhannussuunnitelmat, että köllöttelyä, jalkapalloa, uuden kirjan selailua ( suomen tunturikasvio ) ja kevyttä pyöräilyä aamutuimaan. Jos sää sallii, ajattelin pyöräillä sunnuntaita vasten yöllä naapurikunnan puolelle pelto- ja järvimaisemiin ja jos onni on myötä siellä saa sitten kuunnella erilaisia yölintuja. Toivelistalla on ainakin luhtahuitti, kaulushaikara, ruisrääkkä ja luhtakerttunen. Mahdollisia ovat myös pensas- ja viitasirkkalintu ja jos oikein onnistaa, tällaisella retkellä voi nähdä ja/tai kuulla pöllöjä. Raitista ilmaa saa joka tapauksessa eikä se ole vähän se Smiley
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 25.06.2010 14:43:05 »

^ Aah... mä en päässyt vielä kärryille tuosta T-rististä, mutta mulla onkin vapaata pitkään aikaan
ja on unettanut niin mahdottomasti ja kahvitkin on vielä juomatta. crazy2

Vääntäkää rautalangasta ja piirtäkää päälle, pyytää tämä.. buck2

Nikkiä ja Emiliaa tuolta tuolta Suuri Risti-topicista...

Minen hirveesti vouhkais tuosta johtavien suurrististä,
koskapa  saturnus EI OLE missään johtavassa merkissä nyt ristin aikaan,
vaan muuttuvassa merkissä Neitsyessä.
Tutkisin paremminkin t-risteinä,
jossa nyt on kärkenä  uranus jupiter oinas
ja  pluto aspect_opp aurinko.

Elokuun puolella on  jupiteroinas aspect_opp saturnusvaaka
ja silloin t-ristin kärkenä  pluto rx 3  kauris.
Tällöin  uranus on jo taas peräytynyt Kalojen puolelle,
eikä taas johtavan Ravun alkuun tule mitään ristiä muodostavaa silloin.

Minusta vaan on ihan eri asia tulkita  saturnus neitsyt :ttä kuin  saturnus  vaaka:aa,
mut kukin tyylillään..

Niin tässä Suur-Ristissä onkin kyse 25.6-5.8.2010 välisestä ajasta ja Saturnus siirtyy elokuun alkuun mennessä Vaakaan - onkin otettava huomioon että Saturnus käväisi jo viime syksyn puolella Vaa'an merkissä ja jätti sinne omat jälkensä - raskaana ja hitaana taivaankappaleena sen vaikutus ulottuu aika kauas, eli kyllä sen voi ajatella vaikuttavan jo nyt Vaakaan, kun sijainti on vain asteen tai pari Neitsyen puolella.

Mitä syksyllä aloitettiin, aktivoituu nyt uudelleen ja se saanee jonkinlaisen lopputuloksenkin...

Hitaiden taivaankappaleiden vaikutuksen jotkut ulottavat 12 asteen orbin etäisyydelle, tai ylikin varsinaisesta sijainnista, itse rajoitan tuon orbin max. 10 asteeseen riippuen ko. taivaankappaleen sijainnista syntymäkartalla. Mitä hallitsevampi sijainti, sitä vaikuttavampi taivaankappale.

Siis...? crazy2

No jokatapauksessa, -käytännönelämän esimerkkiä- mulla on uusi asunto
ja muutto tässä ihan justiinsa tulossa. Olen ollut ensin työn puolesta kiireinen
ja aikaa mihinkään muuhun kuin nukkumiseen ei juurikaan ole ollut,
joten muutto on viivästynyt pahoin ja aiheuttanut kismaa, -lähinnä muissa.

Kismaa on ollut töissä, jälleen lähinnä ympärilläni, mutta johtuen nopeasta nousukiidosta
uralla. Ymmärrän kyllä, että muutamia veetuttaa, kun on ollut 10 vuotta talossa,
eikä palkka eikä sen kummemmin titteli ole muuttunut ylöspäin ja sitten tulee joku
vasta vähän aikaa talossa työskennellyt blondi, joka saa ylennyksen.

Jotenkin olen kuitenkin onnistunut(?) välttämään sekaantumisen muiden ongelmiin
ja riitoihin, jota ihmettelen itsekin. crazy2

Nyt on ensimmäiset vapaa piiiiiiiitkääään aikaan ja voi poijjaaat että unettaa!
En herää kellon soittoon, saati puhelimeen! Ja se vasta on outoa! crazy2

Olen missannut 2 kertaa peräkkäin uutta asuntoa koskevan miitingin (remppaa hiukan)
ja ko. taloyhtiön isännöitsijä sanoi jo tänään, että soita kun olet täällä,
äläkä edes yritä tehdä uutta sovittua miitinkiä.

Missasin manikyyrin, mutta se nyt ei ole oikeasti tärkeää mulle, mutta manikyristini on näemmä
yrittänyt soittaa pariinkin otteeseen. Tarvitsee näemmä kipeästi rahaa,
eikä halua menettää ainuttakaan asiakastaan.

Tämä sovittujen tapaamisten missaaminen alkoi Torstaina,
kun missasin viimeisenä työpäivänäni ennen vapaata asiakkaan,
kun päivä venyi! Onneksi työkaveri hoiti sen mielellään, mutta silti.. crazy2

Tänään sitten olen ollut kotosalla, en kehenkään edes puheyhteydessä ja tänään
tämän vanhan taloyhtiön omistaja kävi oveni takana jyskyttämässä varsin tylyyn
sävyyn, en avannut, kun olin nukkumassa ja löysin ovestani "Heippa-lapun",
että varasto pitäisi tyhjentää, kun sinne tulee remontti ja ovellani oli joitain
tavaroitani varastosta.

Olisi se nyt voinut soittaa asiasta aikaisemmin.  crazy2
Samainen tyyppi on kiukkuinen mulle tulevasta muutostani, eikä ole kahteen viikkoon
vastannut puhelimeen, kun olen soittanut.
Samaisella miehellä on ollut hiukan muitakin toiveita suhteeni kuin vain asuminen
sen omistamassa taloyhtiössä.
Eww... buck2 juoppo Jouskari. buck2

No sitten vielä sellaista, että muutama ns. "super pariskuntaa" on avioeroamassa,
super pariskuntia siksi, että se eroaminen on niin...
epätodellisen tuntuista heidän kohdillaan. crazy2

Tosin sitten palasin Veskarin kanssa yhteen. Meni sitten kuin ihan itsestään. Kiss

Mulla on menossa 
kuu aspect_opp venusaspect_squ MC  pluto vaakaaspect_squ pluto,   aspect_squ mars, aspect_sex uranus , aurinko  aspect_squ MC  pluto vaaka

Täysikuu jyllää 2.huoneessa.

Mullahan on itsella oma T-risti kartalla  uranus vaaka 11 ja 10. huoneiden välissä,
 venus rapu 8. huoneen kautta ja  oinas chiron 4. huoneen kautta.

So...  Mietin noita Nikin ja Emilian T-risti-tulkintoja mielenkiinnolla.. Kiss
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: