Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka tai mikä?  (Luettu 5751 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Selene Drake
Vieras
« : 30.06.2010 02:07:16 »

Olen aina ollut todella herkkä.
Vaikea selittää mutta tunnen ja näen asoita,
ja viimeaikoina aistimukseni ovat voimistuneet,siis aina välillä.

Olen aina pelännyt iltaisin,pimeää ja..Aistimuksiani.
Tunnen ilmavirtaa,värähtelyä ja välillä näen "vilahduksia"
Tunnen kun se jokin tulee ja menee.
Tunnen siis jonkun läsnäolon,ja se pelottaa ihan sairaasti!
Luulen että minuun yritetään ottaa yhteyttä..Ja kun pelottaa mietin vaan
EI en halua..en ole valmis.
Mitä tekisin?En pysty yksin selvittämään tätä.
Poikakaverini nauraa jos koitan kertoa hänelle,siksi välillä
luulen itsekkin että olen tulossa hulluksi.

Sitten asiasta toiseen.
Mulla on yks vakkari Kirpputori jossa käyn usein,
siellä yhdessä nurkassa tuntuu JOKAKERTA painetta,huonoa energiaa
ja alkaa huimaamaan ja päätä särkemään.Joskus jopa vatsa menee sekaisin.
TIEDÄN että siellä maassa lattian alla on jotain..Ehkä kaivo tai jotain muuta..

Mistä sais tietoa yksittäisistä rakennuksista
ja niiden alkuperästä?? Huh

Kiitos jos vastasit! laugh

« Viimeksi muokattu: 30.06.2010 11:23:21 kirjoittanut Selene Drake » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 30.06.2010 21:18:41 »

Kuulostaa ihan normaalille toiminnalle tuo ilmavirtaus ja läsnäolo. Smiley Yleensä kyse ei tosiaankaan ole mistään pahasta hengestä tai ilkeästä vainajasta, joka tulee kummittelemaan, vaan suurimmassa osassa tapauksista kyseessä on oma suojelusenkeli tai opas. Hyvin usein myös kuollut läheinen, kuten vaikka isovanhempi, katsoo mielellään fyysiselle tasolle jääneiden rakkaidensa perään ja toimii opastajana ja auttajana.

Eli eipä huolta, aivan normaalia. Suosittelen tutkimaan tätä Henkimaailman foorumia lisää ja katsomaan Suojauksen, jos tunnet tarvetta tehdä sitä.

Se, mitä poikaystäväsi ajattelee tästä kaikesta, on loppupelissä yhdentekevää. Kun se on sinulle todellista, se on todellista. Se, että vierustoveri ei voi tuntea sinun hammassärkyäsi ei tarkoita, etteikö sinulla ole hammassärkyä Smiley
Yleensä ihmiset törmäilevät todella paljon henkisiin asioihin, mutta he selittävät ne "sattumina" tai "aistiharhoina" tai eivät kiinnitä niihin mitään huomiota.

Pienet mustat vilistelevät kaverit ovat yleensä täysin harmittomia. Olen kuullut jostain, että paikan energia on hyvä, jos tällaiset pikkuasukit - tai Nokipallerot, kuten olen selittänyt esimerkiksi lapsille näitä pikku kavereita - viihtyvät nurkissa Smiley Niitä voi vilahdella myös valkoisina.

Rakennusten historiaa pääsee varmaan parhaiten tutkimaan internetin kautta. Omiin tuntemuksiin paikoista kannattaa luottaa ja henkisesti herkät saavat usein fyysisiä oireita paikoista, joissa on vahva energia tai negatiivinen energia.

tallennettu
Selene Drake
Vieras
« Vastaus #2 : 02.07.2010 10:52:51 »

Kiitos vastauksista!
Koitan nyt kohdata pelkoni..

Luulempä että kyseessä on edesmennyt mummoni,
on jo pitkään tuntunut siltä..
Miten otan häneen yhteyttä,
Laitanko valkoisia kynttilöitä palamaan,meditoin ja "puhun" hänelle
vaikka kysyn jotain vai miten???

Joskus kun pelottaa ja itkettää joku asia ja makaan sängyllä
niin tulee semmoinen olo kun joku koittaisi lohduttaa,silittää päätä tms Smiley

Oli muuten ihanaa musaa mitä laitoit Electric Sun
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 02.07.2010 21:45:22 »

Minä luulen, että sinulla saattaa jo olla sisäinen, intuitiivinen kutina siitä, mitä mummon kyläilyt meinaavat Smiley Usein se nimittäin on näin, kun ihmiset aistivat kuolleita läheisiään. He eivät kuitenkaan ole varmoja sisäisistä tuntemuksistaan ja usein vasta meedion juttusien jälkeen he uskaltavat todeta ääneen, että "no tuolta minusta onkin tuntunut, mitä kerroit juuri".
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 03.07.2010 10:46:05 »

Kirpparituotteet kannattaa siunata ja pyytää henkimaailmaa puhdistamaan ne entisen omistajan energioista. Yleensä jo esimerkiksi vaatteissa pesu tekee ihmeitä, sillä vesi on hyvin puhdistavaa! Suosittelen myös suolavedellä pesua tai esineiden liuottamista niissä, sillä suola on toinen puhdistava ja pahaa torjuva elementti (käydessäni Japanissa "maaseuduilla" oli jokaisen putiikin oven vieressä ulkona suolakasa pitämässä kaiken ei-tervetulleen poissa) Smiley

Minä hankin 90% kaikesta tarvitsemastani kirpputoreilta tai netin huutokaupoista, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Minusta itsestäni olisi kamalaa ostaa aina uusi tuote ja näin kuormittaa maapalloa lisää, kun kerran pystyn hankkimaan tuotteeni myös kirppikseltä Smiley Yleensä intutuio kyllä sanoo heti, jos tuotteesta tulee huonot vibat, jolloin jätän sen ostamatta.
« Viimeksi muokattu: 03.07.2010 10:47:47 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

And I'm not fooling no-one.

Profiili
« Vastaus #5 : 05.07.2010 17:00:32 »

japanissa muuten myös heitettiin/heitetään suolaa epätoivotun vieraan perään! =D
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Selene Drake
Vieras
« Vastaus #6 : 04.08.2010 12:59:37 »

Moicca taas!

Tulin hieman päivittämään tätä juttuu..

Poikakaverini on usein iltaisin pois,jossain baarissa kaverinsa kanssa,niinkuin
eilen illallakin,olin siis yksin.Joten olen joutunut kohtaamaan pelkojani..mikä on ihan
hyvä asia vaikka vähän pelottaakin.Pelko on jo hieman vähentynyt..

Katsoin siis eilen illalla telkkarii monta tuntia,
Kokoajan joku kulki huoneessa..ärsyttävää kun en pystynyt keskittymään leffaan Undecided
Miten saisin oman rauhan välillä??

Joskus kun lähden ulos tai matkoille,tuntuu ettei tämä "tyyppi"halua minun
lähtevän..Siis jokin vetää aina kotiin.

Koitan aina muuttaa energiaa parempaan pitämällä ikkunoita ja ovia auki ja poltan kynttilöitä ja suitsukkeita..Mutta silti vähän raskas ilmapiiri,johtuuko se "hänestä"vai kenties minusta???
Olen ollut pitkään alakuloinen ja toisinaan hyvin surullinenkin..En ole masentunut mutta....

Äh saikohan tästä nyt mitään tolkkua? Huh

tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 05.08.2010 08:33:26 »

En osaa vastata kysymyksiisi, mutta toivottavasti joku muu...
Minäkin aistin jonkun hengen läsnäolon iltaisin nukkumaan mennessäni. Tuntuu, että kyseessä olisi vanhempi mieshenkilö. Ja minäkin olen pelännyt.
Minulle kuitenkin kerrottiin, ettei henkimaailmaa tarvitse pelätä, ja voin pyytää apua ja parannusta henkimaailmalta. Niinpä olen alkanut välillä juttelemaan ihan ääneen tälle hengelle ja pyytänyt apua jumiutuneisiin hartioihini  smiley6600
Olen myös muistanut kiittää henkimaailmaa ja suojelusenkeliäni niinä kertoina, kun olen tiukasta paikasta selvinnyt säikähdyksellä.  angel
Joskus jonkun läsnäolo tuntuu myös kuumotuksena selässä. Erittäin miellyttävä tunne.
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: