Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 35
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noituus  (Luettu 327686 kertaa)
0 jäsentä ja 180 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #120 : 29.09.2010 07:19:34 »

Kerta puhutte täällä magialla vaikuttamisesta muihin ihmisiin,niin onko mahdollista tavallisen ihmisen vaikuttaa muihin ihmisiin ja heidän elämäänsä?
  En ole koskaan uskaltanut puhua aiheesta,koska tämä on pelottavaa.Lyhyesti sanottuna,olen ajatellut pahaa tai riidellyt jonkun kanssa,jonka jälkeen heti samana päivänä tai seuraavana sille ihmiselle tapahtuu jotakin pahaa...Siis ei mitään pikkujuttuja,vaan ihan kunnon.Ja tätä on sattunut jo miljoonat kerrat. Yleensä olen pahaa jatellut,vihamiehistäni tai ihmisistä joidne kanssa olen riidellyt.
Ja jos toivon esim.menispä sullakin päivä huonosti jollekin,niin se varmasti menee sillä..
  En ole mikään noita,enkä harrasta magiaa.Mutta tämä on pelottavaa ja alan jo pelkäämään itse itseäni,että mistä tämä johtuu ja miksi minun ajatukseni vaikuttavat niin hyvällä kuin pahallakin muihin ihmisiin...

Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia?
No tuolla meidän KV:lla taitaa olla, se on tuolla edellä jo kirjoitellutkin moneen kertaan.

Joillakin harvoilla ihmisillä energia tuntuu olevan melko "löysässä". Ajatusten hallintaa suosittelen, elikkäs ei kostonhimoisia ajatuksia.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #121 : 29.09.2010 11:23:41 »

Toisaalta jos itse haluaa kostoa toiselle sen takia, että toinen on vaikka tehnyt itseä vasaan väärin, niin voiko olla varma, että itse on sen aiheuttanut? Voisiko tämä vastoinkäyminen olla yksinkertaisesti sitä, että toisen huonoista teoista on seurannut huonoa karmaa? Toki siis suosittelen, että hillitsee itsessään niitä kostonhimoisia taipumuksia. =)

Ajatuksena vain. Olen vain miettinyt, että eikö itselle seuraa siitä karmaa aika roppakaupalla, jos toisten niskaan toivoo pahoja asioita. Toisaalta voi miettiä, että ei sitä toista välttämättä niin helposti ajatuksilla tapeta. Miettikääpä vaikka julkisuudenhenkilöitä, joille monet varmasti toivovat pahaa ja jopa kuolemaa. Silti he eivät siitä kupsahda. Ennemminkin uskon, että sellaisia "loitsuja" lähettäneille kapsahtaa kassikaupalla karmaa niskaan ja saavat itsessään tuntea kaiken mitä muille ovat toivoneet. Viha myrkyttää solut ja siinähän tämä vihassa ja kostossa rypevä vain sairastuttaa oman kehonsa jopa hyvinkin vakavasti.

Sitäpaitsi suutuspäissään ihmiset usein miettivät asioita, joita eivät todellisuudessa haluaisi tapahtuvan ja kun tämä asia saattaa tapahtua, he kauhistuvat. Uskon kuitenkin, että pelkkä ohimenevä ajatus on vähän eri asia kuin se, että oikeasti vahvasti haluaa sellaisten asioiden tapahtuvan. Jos kaikki mitä mieleemme pälkähtää toteutuisi sellaisenaan, ei maailma olisi todellakaan sellainen kuin se nyt on. Vaikka väsynyt äiti toivoisi joskus salaa mielessään, että ei olisi lapsia hankkinut, niin se ei tarkoita oikeaa toivetta, sillä hän rakastaa lapsiaan aidosti, eivätkä lapset mihinkään häviä tai kuole sen takia.

Voit esimerkiksi miettiä sitä, että jos itse haluat omana huonona päivänäsi, että menisipä toisillakin huonosti, niin luultavasti itse olet silloin niin happaman ja ärsyyntyneen näköinen ja oloinen, että se saa muidenkin päivän pilalle ilman sen kummempaa loitsimista. 

tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Jannanne
Vieras
« Vastaus #122 : 29.09.2010 12:21:37 »

Ah, kiitos Ratkaisu , kirjoituksestasi. Joskus tosi væsyneenæ ja hermona, kun tuntuu ettæ kaikki hommat leviææ kæsiin, ja lapsi kiukuttelee, niin mielessæni læppææn hæntæ poskelle. En oikeasti tekisi sitæ Smiley Myøhemmin sitten poden huonoa omatuntoa pelkæstææn siitæ ajatuksesta joka vælæhtææ pææssæni sekunnin sadasosan... Ja pelkææn, ettæ lapsi rievulle tulee oikeasti jotain semmosesta satuttamis ajatuksesta. Varmaan vaan itse lyøn varpaani ovenkulmaan sen takia Smiley
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #123 : 29.09.2010 17:47:29 »

Aggressiivinen energia tulee aina moninkertaisena takaisin lähettäjälle, saat tavalla tai toisella itse turpaan jos yrität vaikuttaa (spontaanisti tai tiedostamattakin) muihin ihmisiin negatiivisesti, samoin jos yrität manipuloida ihmisiä saavuttaaksesi jotain.
Ainoa ihminen johon kannattaa yrittää vaikuttaa energeettisesti on oma itse. Muille kannattaa vain antaa anteeksi ja toivoa kaikkea hyvää, näin saat itsekin anteeksi ja runsaasti hyviä asioita elämääsi. (Eikä tämä ole mitään raamatullista "käännä toinen poski"-jeesustelua, vaan kosminen laki, joka sanoo että saat mitä annat, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan jne.)
Huonoa kohtelua ei tarvitse sietää, mutta antamalla takaisin samalla mitalla ruokit negatiivista kehää, joka vaikuttaa sinuunkin entistä negatiivisemmin. Ongelmallisista tilanteista ja ihmisistä kannattaa ottaa etäisyttä, ja mielessä päästää irti ja olla halukas antamaan anteeksi ja jos pystyy niin kannataa tosiaan toivottaa heille hyvää, vaikka itsekkäistä syistä  Wink
tallennettu
tamerlan
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #124 : 29.09.2010 17:51:33 »

Haha Grin Kiitos neuvosta,täytyypä kokeilla..

Tuota juuri tarkoitinkin,että en sisimmissään koskaan haluaisi kellekään mitään "käsien murtumis ja kolari " tapahtumia,vaikka sinä päivänä ajattelenkin henkilöstä vain negatiivistä.Mutta tuo negatiivinen ajatus,vaikka sillä on syynsä jostain syystä alkaa ihmiselle jolle negatiivinen ajatus kohdistui todella tapahtua pahoja asioita ja heti..Ja ne pahat asiat ovat juuri näitä kolareita,pahoja kaatumisia että raajat menee rikki...yms,yms.
   Mutta joo,ehkä tästä edes harjoittelen tuota katumista,heti neg. ajatuksen jälkeen. Smiley
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #125 : 29.09.2010 18:09:24 »

Mun todella hankalalle asuntotilanteelle saa lähettää hyvää ratkaisua edistäviä ajatuksia ja energioita, jos joku haluaa harjoitella hyvän tahtomista ja toivomista toiselle
- ja tämän saat mitä annat- teorian mukaan sitten myös saada itselleen paljon hyvää...  angel

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
23
« Vastaus #126 : 29.09.2010 18:16:01 »

kappas, tapasin just yhden sielukumppanin jota pitää auttaa asuntoasiassa. niinpä, kertokaas näistä saatavista asunnoista et-suomi!

ajattelin tuota toive pentagrammin sisään-juttua (voin olla välikätenä) tai Psalmi 91 (toimi muuten aika isossa asiassa tänä vuonna, tosin teen monenlaisia energiajuttuja). on niitä muitakin.

(päivän numero on muuten 23; 2 9 9 2 0 1 0 , häneen liittyy aina 23 joka on muutenkin kohtalon lukuni..)  

Here's a very simple "spell" that works amazingly well in the right circumstances:
Take a clean piece of paper and a pen. Get your Bible. Read Psalm 91 aloud, and write out your petition on the paper. Be honest to the exact thing you want to happen, or this won't work! Make the sign of the cross on the face of the paper in Holy Oil, or Frankincense Oil. Fold it neatly. Read Psalm 91 again, and place the paper in that page of your Bible. Then let go, and let God. You should see an answer to your petition when the time is right for you to have it. Remember: This is not only a place to post workable spells, this is also a place for those that may need a little "something" to move energy to help a situation.

I think that you need to get a square of green paper and inscribe >  with red ink the following words.  Bring to me with all haste the >  things that I desire, so mote it be.  Then list the main needs that >  you require.  Now fold the paper in half from left to right.  Now >  fold the paper a second time from top to bottom.  Now tie a red >  thread around the paper and keep it under the waxing moon from new >  to full.  The on the night of the full moon take the paper and place >  it in a cauldron or heatproof container and set fire to it.  Take >  the ashes out into the garden or a wooded place and bury them while >  saying the following words.  "I now commit thee to the earth that my >  desires shall be fulfilled, so mote it be"
>  
> Your needs will be hastily fulfilled by using this spell.
« Viimeksi muokattu: 29.09.2010 20:11:12 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sidrika
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #127 : 29.09.2010 19:34:23 »

Kiitos! Teen tässä kaikkea mahdollista, mutta välikädetkin ovat tervetulleita  smitten

Kysyttiin, mitä on parasta noituudessa? Minusta parasta noituudessa on, että on niin paljon enemmän työkaluja kaiken maailman ongelmien hoitamiseksi ja hyvien asioiden edistämiseksi ja se, että voi käyttää luovuutta, mutta noituus myös edistää luovuutta ja inspiraatiota muissa asioissa. Omien rituaalien ja loitsujen kehittäminen on hauskinta. Toisten auttaminen ainutlaatuisella, kyseiseen tilanteeseen itse kehitetyllä loitsulla on kyllä kivaa. Minusta toisten puolesta tehdyt taiat toimivat yleensä nopeammin ja tehokkaammin kuin ne, mitä teen omia tarpeita varten. Joko siinä pyyteettömässä auttamishalussa on joku ainutlaatuinen voima, tai sitten saboitoin tiedostamatta niitä omia juttujani, koska koen etten ansaitse sitä hyvää mitä yritän saada aikaiseksi?

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #128 : 29.09.2010 20:12:36 »

kelaa miten nopeaa.. sain HETI tiedon yhdestä asunnosta! yogayhteisö etsii asukkaita.. lets see. kysele tuttavilta, laita toive paperiin jne.. vaik se Psalmi 91.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #129 : 12.10.2010 10:17:02 »

Minulla on tässä pieni kysymys energian nostattamisesta. Meinaan, nykyään kun nostatan energiaa käteni alkavat nousta sivuilla, ilman että minä niitä nostan, vaan enemmänkin energian toimesta mitä pakkautuu käsieni "alle". Miksi se pakkautuu sinne, teenkö jotakin väärin?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #130 : 12.10.2010 17:31:05 »

Hmm. Minä käytän käsiä energian ohjaukseen, oletko kokeillut osoittaa etusormella ja "määrätä" se ylöspäin, se energia siis? Visualisoinnin pitäisi auttaa tähänkin.

Jaaha, eikös se kohta ole pyhäinmiesten päivä? Itse kävin ostamassa ison kurpitsalyhdyn Tiimarista (oli pakko), mitäs muuta sitä viitsis? Smiley

*A*

Itse teen siis niin, että nostatan energian maasta ylöspäin jalkoja pitkin koko kroppaan - tai ainakin yritän. Kädet lepäävät sivuillani mutta nousevat siitä kun energiaa alkaa pakkautua kylkien ja käsivarsien väliin - melkein kainaloon. En ymmärrä miten sitä voi osoittaa sormella kun se on sellaisessa paikassa. Huh Vai kuuluuko se vain asiaan?

Haa, Samhain tulee. Juhla jota olen odottanut.  Cheesy Itse olen rakentanut rituaalipaikan kivistä tuonne lähimetsään. Kyhäsin hienon kiviympyrän ja joka ilman suuntaan pienemmän kivikasan jossa reunat ovat korkeat - ikään kuin kivimaljat tai kupit. Täytin ne sitten hiekalla. Oli tarkoitus tehdä niihin tuli seuraavassa yö-rituaalissa/loitsussa, mutta päädyinkin sitten ostamaan vaan muistokynttilät jokaiseen. Pitkäkestoisempi ja paloturvallisempi vaihtoehto. Ja ovathan ne kauniita.  Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #131 : 13.10.2010 10:09:05 »

Aaaa, mäkin haluan lähimetsän johon rakennella alttareita! Ihan täällä Haagan alueella ei sellaisia kävele vastaan  Cool Mutta joulun aikaan kotosalla Oulun tasolla pistän kyllä noitapiirit pihaan, äiteekin kysyi multa viime vuonna että onko tuo noitapiiri, ja vastasin että on. Hänhän ei siis ainakaan minun infon mukaan tiedä että tyttö on noita...  Cool

Samhain on kyllä kiva. Kunnon energiat juoksussa.

Voisithan Eilethyia viittilöidä sitä energiaa ihan fyysisesti sinne mihin sitä haluat? Tai jos se sinun energiasi on halipulainen? Smiley

*A*

Ai, minä kun luulin että Haagassa on hyvät metsät. Ainakin joskus kun bussilla on ajellut siellä päin olen katsellut että onpas komeat maisemat. Tai ainakin pohjois-Haagassa, etelä-Haaga on aika ankeaa. näyttää ensivilkaisulta joltain tehdasrämäalueelta.

Olen yrittänyt "painaa" ja ajatella sitä energiaa kroppaan, sinne se kai kuuluisi, mutta ei se mihinkään mene. se luonnollisesti lähtee vasta sitten kun lähetän energian matkaan. Minä lähetän energian niin, että se ikäänkuin sykäyksenä poistuu ruumiista joka suuntaan.
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #132 : 13.10.2010 10:29:41 »

Missæ te ihmiset olette tutustuneet næihin noituus hommiin? mistæ olette saanut tietoa ja oppineet asioita??
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #133 : 13.10.2010 11:55:12 »

Lainaus
Missæ te ihmiset olette tutustuneet næihin noituus hommiin? mistæ olette saanut tietoa ja oppineet asioita?

Shamanismista:
Olen muistanut kolme aiempaa shamaani-inkarnaatiota.
Systeemini ovat sumeita/kaoottisia - sama rituaali voi olla joka kerran erilainen, ne tulevat
intuitiivisesti siinä hetkessä jossa tarvitsen ne. Kaikki muodot, hierarkiat ja järjestelmät häiritsevät minua.

Olen lukenut pari kirjaa shamanismista, mutta en oikeastaan saanut niistä muuta kuin vahvistusta sille, että intuitioni toimia asiassa on oikeassa.

Niinpä yksinkertainen vastaus siihen mistä olen saanut tieto ja oppinut asioita on: Itseltäni, sisältäni.

Käsien nousemisesta ylös:
Tämä mainitaan meditaation aiheuttamien vaikutusten listassa. Ehkä olet ollut meditatiivisessa tilassa?

Pyhistä paikoista / voimapaikoista:
Minun intuitioni ei onneksi ole nirso luonnonpaikkojen suhteen. Kerran rakennettu, mutta sen jälkeen uudelleen villiintynyt alue saattaa sisältää voimapaikkoja ihan yhtä lailla kuin neitseellinen aarniometsä. Asfalttierämaasta niitä sen sijaan on vaikeampi havaita.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Jannanne
Vieras
« Vastaus #134 : 13.10.2010 12:10:58 »

hmm, kiinnostaa hirveæsti, lapsena joskus, kirjottelin lappuihin toiveita ja sitte polttelin niitæ taivaan tuuliin, mistæ lienee keksinyt senkin Cheesy monesti oli vielæ niin ettæ kirjoitin lappuun jonku lupauksen, ettæ minæ tehen vastapalvelukseksi jonkun hyvæn teon niin minæ saan toivomani asian. Smiley Joskus myøs mummoni ystævæ sanoi minua noita tytøksi kun sæikæhdin heidæn aika hurmoksellisia uskonnollisia (helluntalais) menoja. Tosin luulen, ettæ hæn sanoi minua siksi noidaksi, kun sæikæhdin heidæn touhuja, kuvitteli kai ettæ olen joku pahan kætyri tms... Cheesy minulle ne olivat vain niin vieraita asioita silloin enkæ ollu ennen moista næhnyt Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 35
  Tulostusversio  

Siirry: