Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 35
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noituus  (Luettu 327227 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 19.07.2010 11:26:26 »

Androgyyni,  merkurius , egyptiläisten Thot

http://quadratus.files.wordpress.com/2010/03/thot.jpg
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 19.07.2010 11:48:07 »

Niin, eikös se ole myös yleisesti käytetty suojelusesine matkaillessa (luin juuri äsken). Minä käytin sitä eilen kun matkustin junalla takaisin.  Wink

Elämän ja kuoleman symbolista puheen ollen... Pikku rituaalini jälkeen pistin nukkumaan, nukuin muuten ankh kaulassani (jostakin syystä) ja uneksin kuolemasta. Ensinmäisessä unessa minä olin enemmänkin sivusta katsojana. Muistan kolme tyyppiä (en muista olivatko miehiä vai naisia, ehkä molempia) jotka tippuivat taivaasta. Muistan kun leijuimme taivaissa, sen tuulen joka ympärillä piiskasi ja sen sinisyyden. Sitten muistan kun katselin niitä kolmea tyyppiä maassa makaamssa, kallot halki, yhtä luista verimössöä kaikki.

Toisessa unessa tutustuin tyttöön, mustat pitkät kiiltävät hiukset, kalpea iho. Jotenkin minulla oli siinä unessa sellainen käsitys, että hän oli vamppyyri tai ainakin musta maagikko. Paha. Tavallaan hän oli ystäväni, mutta olin myös varma että tyttö suunnitteli tappavansa minut. Minä pelkäsin, yritin kertoa sitä toiselle ystävälleni (joku henkilö jota en tunne valve-elämässä), mutta hän ei uskonut siihen, naureskeli vaan "Älä nyt viitsi" -tyyliin.  Olin lapsuuden kotini huoneessa, oli ilta ja olin varma että sinä yönä tyttö tulisi luokseni ja tappaisi minut. En halunnut nukkua vaan mietin kuumeisesti keinoja, miten voisin estää tytön saapumisen. Sitten heräsin.

Tuli vaan mieleen kun näin kuvan Anubiksesta ankhit kädessään.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2010 11:55:32 kirjoittanut Eileithyia » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 22.07.2010 06:14:16 »

Ei jumankauta noita jenkkejä ja niitten 200 vuotta vanhat lait..  buck2

"Kolmen yön painajaiset", hui kamala mikä uhkaus.  2funny

Sattuiskos kukaan tietämään toimiiko Helsingissä Coveneita tms. Noita/opintopiirejä?

Ameriikan maa on pullollaan fiksuja lakeja. He pitävät huolen siitä että ihmiset saavat varmasti lain mukana ohjeistuksen kaikkeen  police. Esim. ettei kaupan pakaste-altaassa saa harrastaa seksiä  Cool En muista tarkkaan osa-valtiota mutta tuollainen laki löytyy. Mikä on hyvä, ettei vaan käy vahinkoja kellekkään  :Smiley
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #33 : 22.07.2010 17:35:40 »

Lainaus
Mikä on hyvä, ettei vaan käy vahinkoja kellekkään  Roll Eyes

Grin

Oon myös kuullut vastaavanlaisia lakijuttuja tai vaikkapa ohesääntöjä, jotka tulee mikroaaltouunin mukana. Kuten erään valmistajan mikroaaltouunin ohjekirjassa mainitaan: "Ei saa laittaa kissaa mikroaaltouuniin tarkoituksena kuivattaa turkkia."

Olen myös kuullut, että jossain osavaltiossa on laki, ettei henkilö saa omistaa enempää kuin 8 dildoa. One might wonther WHY?

Elämä on. Ja amerikka.

Smiley Vähän off-topic, mutta anyway.

/A

tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 23.07.2010 16:51:15 »

Grin Repesin noille jutuille.

Eräässä pähkinä pussissa muuten luki kerran: Varoitus, saattaa sisältää pähkinää.

2funny

Mutta asiasta toiseen. Oletteko koskaan törmänneet mustaan maagikkoon tai vastaavaan?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #35 : 23.07.2010 21:09:22 »

Mutta asiasta toiseen. Oletteko koskaan törmänneet mustaan maagikkoon tai vastaavaan?

Olen. Mitä haluat kerrottavan? Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 24.07.2010 10:50:58 »

(Kuules jotenkin epäilyttää tuo sun viaton hymys, ettet vaan olis ite yks?  coolsmiley)

No siis kokemuksia noin yleensäkin. Esim. Mistä tunnistaa mustan maagikon jne. Heidän toimintatapansa jne.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #37 : 24.07.2010 13:20:47 »

(Kuules jotenkin epäilyttää tuo sun viaton hymys, ettet vaan olis ite yks?  coolsmiley)

No siis kokemuksia noin yleensäkin. Esim. Mistä tunnistaa mustan maagikon jne. Heidän toimintatapansa jne.

Grin Yhtä paljon (tai vähän) kuin sinäkin tai kuka tahansa muu lähimmäisemme! Grin
Mulle ei ole olemassa mustaa ja valkoista magiaa.
On vain energiaa, joka palautuu moninkertaisena takaisin,
koska energia on kiertokulkua ja monistusta.

Ja mikä on "mustaa magiaa"?
Mun mielestä riittää sen luokittelemiseksi jo sekin,
että inhoaa jotakuta (tunne-energiaa) ja lähettää tälle negatiivisia ajatuksia (energiaa sekin)
ja silti se tulee takaisin lähettäjälleen -hänelle itselleen vtumaisessa tilanteessa,
eikä useinkaan inhokilta, vaan ihmiseltä jolta lähettäjä toivoisi esim. rakkautta.

Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Wink

Olen toki tavannut henkilöitä, jotka ovat tunnustavia mustan magian käyttäjä
ja uskovat siihen ja kykyihinsä.
Viimeksi nyt ennen lomalle lähtöäni, joka antoi mulle sormuksen, kiven ja itse solmitut helmet.

Meidän työpaikalla kävi, pariinkin otteeseen,
etelä-amerikkalainen ihka oikea musta woodoo-mamma,
kun meidän osa työntekijöistä näki kummituksia toimistollamme ja pelkäsi niitä.

Wieniläistalot on niin vanhoja, joten noilla palveluilla tekee rahaa täällä,
joten alan yrittäjiä on paljon. Kiss
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #38 : 24.07.2010 13:41:48 »

Mustaa (ja valkoista) magiaa ymmärtää, kun ymmärtää ihmisen luonnollisen~luontaisen käyttäytymisen, siis tavan selviytyä hengissä tällä Telluksella.

Ensimmäisenä kannattaa alkaa miettimään perusasioita;

Miksi rakkaus lisääntyy, kun sitä tuntee aidosti jotakuta kohtaan ilman vaateita?
Siksi, että rakkauden tunne on elämää ylläpitävää ja sitä lisäävää energiaa
ja ihmisen tarkoitus on elää mahdollisimman pitkään ja lisääntyä mahdollisimman paljon.
Rakkauteen kuuluu myös muiden tukeminen ja auttaminen -> jälleen ihminen selviytyy
laumana ja yksilönä ja menestyy.

Miksi kateellinen ihminen saa nähdä koko ajan, kuinka kadehtimansa ihmiset vain menestyvät?
Siksi, että kateus on auttavaa energiaa, jonka tarkoitus on herättää ihminen
kehittymään itsessään laumansa tai kadehtimansa ihmisen tasolle.

Se on siis hälytyskello siitä, että yksilö on jäljessä kehityksessään,
eikä mikään elämää ja ihmisen menestystä ylläpitävä energia.
Pelkkä herätys.
Jos ihminen käyttää energiansa krooniseen kadehtimiseen, eikä tee itsensä kehitykseksi
mitään, alkaa luonto, luonnollisesti, tukea yrittäjiä (siis niitä menestyjiä) enemmän,
koska niissä on enemmän potentiaalia ihmisen menestymisen ja säilyvyyden kannalta.

Krooninen kadehtja sulkee itse itsensä hitaaseen kuolemiseen ja elämää ylläpitävän energian,
rakkauden ulkopuolelle.

Tosin sekin on luonnollista -kaikkia ei tarvita, etenkään jos ne on kehityskelvottomia yksilöitä,
eivätkä tuota mitään hyvää ihmislajin menestymisen ja pysyvyyden kannalta. Wink

Tässä nyt kaksi esimerkkiä.

Ja so on, kun miettii eteenpäin, niin alkaa ymmärtää molempia magioita
-jopa käyttämään niitä.

Luonto~ympäristö vastaa, kuten sinne huudat. Itse valitset tiesi, miten sen tallaat,
millaisia kiviä ja kuoppia siellä on ja mihin se tie päättyy. Smiley

Luonto monistaa kaikkia muotoja ja elämää, tämähän selvää ja se on energiaa.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #39 : 24.07.2010 14:33:31 »

Ja kun puhutaan magian käytöstä,
niin kaikki vallitsevahan vain lisääntyy luonnonlain mukaan,
siis myös esim. pelko ja varomattomuus, jos esim. pelkää pelkäämistä
ja pelkää varomattomuuttaa ~ onnettomuusalttiuttaan.

Kaikki tunne-energia, mikä ei pidä yllä elämässä ja ihmisenä menestymistä,
jarruttaa sitä elämää ja menestymistä ja huonoa sattuu enemmän kuin menestyville yksilöille.

Tunne-energa, joka ylläpitää omaa menestymistä elämässä ja ihmisenä,
toki säteilee muillekin, mutta se myös lisääntyy sitä kautta ihmiselle itselleen.

Kannattaa siis miettiä todellisia motiiveja tekojen ja ajatusten takana
-silloin on helpompi kehittää itseään parempaan ja suojautua negatiivisuudelta.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #40 : 24.07.2010 15:37:09 »

Ajatus kulkee pätkittäin näin loman jälkeen. crazy2

Ns. noituus perustuu suurimmaksi osaksi kohdehenkilön tunne-elämän manipuloimiseen.
Kun ensin availet henkilön pelkoja ja löydät ne, niin henkilö on helppo saada
pelkäämään jotain hänen pelkoihinsa liittyvää suurempaa asiaa.
Tällöin henkilö itse hoitaa loput "loitsusta", eli toteuttaa sen, mikä on luonnonlaki,
toki omasta valinnastaan, vaikka ei niin uskokaan.

Sama toimii toisinkin päin, eli esim. vaikka jonkun miehen perään vinkuvan naisen
pelkokanavia tukitaan ja sitten voimistetaan sen luontaista itseluottamusta,
ja tyyppi muuttaa käytöstään käytännössä niin, että se epätoivoinen ruikutus
ja roikkuminen miehessä jää ja se mies kiinnostuukin naisesta
-tai kiinnostuu liuta miehiä. Wink

Periaate on vain tunnistaa, miten luonto ja ihmisluonne toimii luonnollisesti
ja olla hyvä ihmislukija -kyky nähdä pintaa syvemmälle, kulissien ja syy syiden taakse
ja olla vakuuttava.

Mä en henkilökohtaisesti usko, että kukaan pystyy lähettämään kenellekään
esim. onnettomuuksia ilman, että on mitenkään informoinut kohdettaan.
Voihan sitä informoida niinkin, että naulaa sen kuolleen koiran/kissan pään sen
kohteensa oveen tai sen woodoonuken tai muun taikakalun.

Jos kohde ei usko moisiin tai ei vain välitä, niin sehän on paras suoja negatiivisilta energioilta.
Loitsu valuu kuin vesi hanhen päältä.

Ajattelen myöskin niin, että kun ihmiset lähettelevät enkelipalloja ja rakkautta kohteelleen,
niin todellisuudessa he useinmiten muuttavat~manipuloivat omaa ajatusmaailmaansa ja käytöstään,
siis energiaansa, ko. henkilöä kohtaan, jolloin elämä ko. henkilön kanssa helpottuu huomattavasti.

Monet ihmiset ovat vain sokeita itselleen ja toisen näkeminen rakkauden ympäröimänä
heijastaa itsetehtyä rakkautta lähettäjälleen itselleen ja siitä se lähtee -miellyttävä oravanpyörä. Smiley

Tottkai, luonnollisesti se toinen aistii rakkauden lähettäjän positiiviset energiat
ja se muuttaa hänen ajatusmaailmaansa ja käytöstään miellyttävämmäksi ja yhteistyökykyisemmäksi.

Toki ne omat itsekkäät "minä-haluan-sinut/sinun-tulee-käyttäytyä-kuten-minä-haluan"-motiivit
on hyvä tunnistaa sen rakkautensakin takana. Wink

Jatkan myöhemmin mietteitäni esim. kaukoparannuksesta sen sellaisesta.
Nyt kaupunglle. )
« Viimeksi muokattu: 24.07.2010 15:39:33 kirjoittanut Kreivi Krapula » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #41 : 24.07.2010 17:13:45 »

Mä en henkilökohtaisesti usko, että kukaan pystyy lähettämään kenellekään
esim. onnettomuuksia ilman, että on mitenkään informoinut kohdettaan.
Voihan sitä informoida niinkin, että naulaa sen kuolleen koiran/kissan pään sen
kohteensa oveen tai sen woodoonuken tai muun taikakalun.

Tästä olen silti eri mieltä, koska kuka sen voi täysin todistaa, ettei jokin kirous ole toteutunut, ilman että kukaan olisi ollut edes tietoinen kirouksen vaikutuksesta.

On kyllä niinkin, että se mikä on toiselle totta, niin toiselle se voi olla täyttä puppua. Loppujen lopuksi jokaisella on se oma totuus, ja kun antaa kaikkien olla omissa uskomuksissaan ja ajatuksissaan, niin saapahan ainakin itse olla jälleen Pyhimyksenä ja Ziisustelijana. angel

Näinpä. Siksi sanoinkin, että en henkilökohtaisesti itse usko moiseen
ja kenenkään henkilökohtaisista uskomuksista ja mieltymyksistä ei voi olla erimieltä
ja kiistellä.
Mulle on yks ja sama, mihin kukin uskoo, en lähde olemaan edes erimieltä,
mutta jos joku uskoo vaikka saaneensa kirouksen yllensä,
joka tuottaa sille painajaisia ja unettomia öitä, niin jos mä en erityisemmin pidä henkilöstä,
niin kai mä ystävällisesti tarjoan lohduttavaa olkapäätä ja hiukan paisuttelen niitä pelkoja sille,
toisin sanoen availen sen omia pelkokanavia ja se suostuu siihen ihan itse
-varmaankin omasta luontaisesta tavasta~rakkaudesta elää ongelmissa,
jonka myöskin voi "kirouksena" langettaa toiselle ja "paha onni" sen kuin vain jatkuu.  angel

Tietenkin teen tätä vain vahingossa ja silkkaa inhimillisyyttäni -kuten suurin osa ihmisistä.
Ei siihen sen kummempia maagikon taitoja tarvita. Wink
« Viimeksi muokattu: 24.07.2010 17:16:47 kirjoittanut Kreivi Krapula » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #42 : 24.07.2010 17:21:16 »

Tästä tuli mieleen, että miettikääs miksi vahvat jääräpersoonat ovat usein aina ulkona
kaikista muiden "kirouksista" ja "rukouksista" ja "siunauksista", oli ne sitten mitä vain? Smiley

Eihän jääräpäistä ihmistä saa muutettua edes laskemaan vessankantta alas,
jos se on ikänsä jättänyt sen ylös ja sanoo seuraavan vessakäynnin olevan
yksinkertaisempaa, kun sitä kantta ei tarvitse veivata ylös-alas. Tongue

Siinä voi harjoitella hyvin noitumista.  Grin angel

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #43 : 24.07.2010 19:01:42 »

Voihan sitä noitua sen toisen veivaamaan sitä pytyn kantta...

http://www.youtube.com/watch?v=UZTLMhpQnbg

..nää herrat on vaan otsikoissa tänään 25 vuotisen huumorikukan kera..
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #44 : 25.07.2010 11:16:57 »

Grin Yhtä paljon (tai vähän) kuin sinäkin tai kuka tahansa muu lähimmäisemme! Grin
Mulle ei ole olemassa mustaa ja valkoista magiaa.
On vain energiaa, joka palautuu moninkertaisena takaisin,
koska energia on kiertokulkua ja monistusta.

Ja mikä on "mustaa magiaa"?
Mun mielestä riittää sen luokittelemiseksi jo sekin,
että inhoaa jotakuta (tunne-energiaa) ja lähettää tälle negatiivisia ajatuksia (energiaa sekin)
ja silti se tulee takaisin lähettäjälleen -hänelle itselleen vtumaisessa tilanteessa,
eikä useinkaan inhokilta, vaan ihmiseltä jolta lähettäjä toivoisi esim. rakkautta.

Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Wink

Olen toki tavannut henkilöitä, jotka ovat tunnustavia mustan magian käyttäjä
ja uskovat siihen ja kykyihinsä.
Viimeksi nyt ennen lomalle lähtöäni, joka antoi mulle sormuksen, kiven ja itse solmitut helmet.

Meidän työpaikalla kävi, pariinkin otteeseen,
etelä-amerikkalainen ihka oikea musta woodoo-mamma,
kun meidän osa työntekijöistä näki kummituksia toimistollamme ja pelkäsi niitä.

Wieniläistalot on niin vanhoja, joten noilla palveluilla tekee rahaa täällä,
joten alan yrittäjiä on paljon. Kiss

No siis mustalla magialla tarkoitan sitä, että magian avulla TARKOITUKSELLISESTI aiheuttaa pahaa toiselle. Tottakai ihmiset nyt heittelevät toisilleen mitä sattuu, mutta tuskin tosissaan toivovat mitään pahaa tapahtuvan. Se on ihan luonnollista että konflikteja sattuu ihmisten välillä, mutta niissä ajatuksissa on energiaa (yleensä) hyvin vähän eikä se aiheuta mitään (varsinkin kun suurin osa ihmisistä on kiinni fyysisessä maailmassa eivätkä ole auki energioille). Muutenhan täällä yksi jos toinenkin katoilisi tai ajelisi päin puuta.

Mutta siis ne ihmiset jotka tosissaan keräävät mielettömät määrät energiaa oikeasti vahingoittaakseen tai manipuloidakseen toisia. Ne jotka tekevät sen tarkoituksella ja harkitusti. Ne ovat minun mielestäni mustia maagikoita.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 35
  Tulostusversio  

Siirry: