Ajatus kulkee pätkittäin näin loman jälkeen.
Ns. noituus perustuu suurimmaksi osaksi kohdehenkilön tunne-elämän manipuloimiseen.
Kun ensin availet henkilön pelkoja ja löydät ne, niin henkilö on helppo saada
pelkäämään jotain hänen pelkoihinsa liittyvää suurempaa asiaa.
Tällöin henkilö itse hoitaa loput "loitsusta", eli toteuttaa sen, mikä on luonnonlaki,
toki omasta valinnastaan, vaikka ei niin uskokaan.
Sama toimii toisinkin päin, eli esim. vaikka jonkun miehen perään vinkuvan naisen
pelkokanavia tukitaan ja sitten voimistetaan sen luontaista itseluottamusta,
ja tyyppi muuttaa käytöstään käytännössä niin, että se epätoivoinen ruikutus
ja roikkuminen miehessä jää ja se mies kiinnostuukin naisesta
-tai kiinnostuu liuta miehiä.
Periaate on vain tunnistaa, miten luonto ja ihmisluonne toimii luonnollisesti
ja olla hyvä ihmislukija -kyky nähdä pintaa syvemmälle, kulissien ja syy syiden taakse
ja olla vakuuttava.
Mä en henkilökohtaisesti usko, että kukaan pystyy lähettämään kenellekään
esim. onnettomuuksia ilman, että on mitenkään informoinut kohdettaan.
Voihan sitä informoida niinkin, että naulaa sen kuolleen koiran/kissan pään sen
kohteensa oveen tai sen woodoonuken tai muun taikakalun.
Jos kohde ei usko moisiin tai ei vain välitä, niin sehän on paras suoja negatiivisilta energioilta.
Loitsu valuu kuin vesi hanhen päältä.
Ajattelen myöskin niin, että kun ihmiset lähettelevät enkelipalloja ja rakkautta kohteelleen,
niin todellisuudessa he useinmiten muuttavat~manipuloivat omaa ajatusmaailmaansa ja käytöstään,
siis energiaansa, ko. henkilöä kohtaan, jolloin elämä ko. henkilön kanssa helpottuu huomattavasti.
Monet ihmiset ovat vain sokeita itselleen ja toisen näkeminen rakkauden ympäröimänä
heijastaa itsetehtyä rakkautta lähettäjälleen itselleen ja siitä se lähtee -miellyttävä oravanpyörä.
Tottkai, luonnollisesti se toinen aistii rakkauden lähettäjän positiiviset energiat
ja se muuttaa hänen ajatusmaailmaansa ja käytöstään miellyttävämmäksi ja yhteistyökykyisemmäksi.
Toki ne omat itsekkäät "minä-haluan-sinut/sinun-tulee-käyttäytyä-kuten-minä-haluan"-motiivit
on hyvä tunnistaa sen rakkautensakin takana.
Jatkan myöhemmin mietteitäni esim. kaukoparannuksesta sen sellaisesta.
Nyt kaupunglle. )