Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 35
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noituus  (Luettu 327257 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #45 : 25.07.2010 20:14:17 »

Hmmm, eikä mikä tahansa esim. kateuden/mustasukkaisuuden pistosessa tehty teko ole tahallinen
ja tarkoituksella tehty? idiot2

Kuka sitä nyt noituu ketään tarkoittamatta ja ilman syytä? Huh

Kyllä mä kirouksia langettavia noitia enemmän varon ihan tavallisia ihmisiä
ja niiden negatiivisia tekoja, ilkivaltaa ja sabotaasia elämässäni.  :Smiley Tongue
Tavalliset ihmiset ovat paljon noitia ja shamaaneja sun muita vaarallisimpia olentoja
ja niitä on huomattavasti enemmän. angel
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 28.07.2010 14:34:47 »

Mitä mieltä muuten olette semmosesta jutusta, jos vaikka parantaa jotain henkilöä, vaikkei tämä toinen edes olisi tietoinenkaan siitä. Niin onko se silloin sitä mustaa magiaa, koska ei ole tämän henkilön lupaakaan mennä vaikka lähettelemään parantavia energioita?

No ei se minusta ainakaan mustaa magiaa ole. Eihän parantaminen ole vahingoittamista eikä edes manipuloimista (saada toinen tekemään jotain esim. Rakastumaan itseensä). Vaikka toinen ei olekkaan siitä tietoinen, ei siinä minusta ole mitään väärää että yrittää auttaa. Sittenhän toisen puolesta rukoileminenkin olisi jo mustaa magiaa.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #47 : 28.07.2010 14:36:51 »

Mitenkäs vietitte täysikuuyön? Smiley Itse kävelin yhden aikaan pihalla sääskensyöttinä ja katselin just niin kauan kun nahka kesti...

En mitenkään, yritin nukkua, heräilin. Tänään oli onneksi akupunktio ja sen jälkeen nukahdon tunniksi. Jospa tämä tästä.

Asiasta toiseen, harrataako kukaan astraalimatkustamista kenties? Vinkkejä otetaan vastaan.  Cool
« Viimeksi muokattu: 01.09.2011 21:38:09 kirjoittanut *Aminthir* » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 29.07.2010 14:41:04 »

Mitä mieltä muuten olette semmosesta jutusta, jos vaikka parantaa jotain henkilöä, vaikkei tämä toinen edes olisi tietoinenkaan siitä. Niin onko se silloin sitä mustaa magiaa, koska ei ole tämän henkilön lupaakaan mennä vaikka lähettelemään parantavia energioita?

No ei se minusta ainakaan mustaa magiaa ole. Eihän parantaminen ole vahingoittamista eikä edes manipuloimista (saada toinen tekemään jotain esim. Rakastumaan itseensä). Vaikka toinen ei olekkaan siitä tietoinen, ei siinä minusta ole mitään väärää että yrittää auttaa. Sittenhän toisen puolesta rukoileminenkin olisi jo mustaa magiaa.

Kun sitä olen miettinyt, että jos jollain henkilöllä olisi vaikka jokin sairaus, niin se voi olla hyvinkin sitä sielun valintaa, ja silloin tulee mietittyä että puuttuuko siinä kenties jonkun sielunvalintaan, jos vaikka lähettäisikin jotain parantavia energioita.
Ajattelen sitenkin, että sairaudetkin ovat opettamassa ihmisiä, niin kaikenlainen luvatta tekeminen tuntuu vähän arveluttavalta.

... Tuo manipulointi on kyllä ainakin sitä mustaa magiaa, mutta eikös toisen parantelukin ole sitä manipulointia, vai miten on?

Minä en usko että parantavien energioiden lähettely tai muutenkaan auttaminen vahingoittaa toisen sielunsuunnitelmaa, jos henkilön ei ole tarkoitus parantua hän ei parane. Tuskinpa sinäkään jäät pohtimaan että haluaakohan tuo nyt tulla pelastetuksi tai kuulukohan tuo nyt tuon sielun suunnitelmaan jos näet ihmisen makaavan kadulla tajuttomana ja verissä päin. No voihan olla että henkilö on yrittänyt itsemurhaa mutta jälkikäteen hän saattaa olla kiitollien siitä että pelastit hänen elämänsä. Silloin kun ihminen tarvitsee apua, on minusta typerää alkaa spekuloimaan jotain sielunsuunnitelmista tai muista rajatietoon liittyväista asioista koska koskaan ei voi tietää mikä kuuluu suunnitelmiin ja mikä ei. Tai edes mikä on totta ja mikä ei. Onko edes sellaista kuin sielun suunnitelma. Ihmisen tehtävä on elää elämänsä niinkuin parhaaksi näkee ja toisia auttaen. Tehdä sen minkä pieni yksilö voi tällä planeetalla, auttamisesta ei ketään voi rankaista.

Minä en vieläkään ymmärrä mikä korrelaatio on parantamisen ja manipuloimisen välillä sinusta?  idiot2 Nehän ovat kaksi aivan eri asiaa. Manipulaatio on hyväksikäyttöä yksilön omien tarpeiden ja päämäärien saavuttamiseksi. Parantaminen auttamista, toisen hyväksi toimimista.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #49 : 30.07.2010 20:36:25 »

Sitä vaan joskus tulee mietittyä, jos joku henkilö vaikka on maansa myynyt eikä apukaan kelpaa, niin turhaan sitä silloin yrittää loppuikäänsä auttaa.
Tiedän tapauksen jossa yritin olla mahdollisimman hyvin avuksi, mutta jos ne energiat menee ihan hukkaan, niin antaa sitten olla.
Ehkä sitä jotenkin kyynistyykin tiettyä henkilöä kohtaan, jos tämä ei ymmärrä että toinen haluaisi vain auttaa.

Ja toisekseen ajattelen sitenkin, että jos ei osaa pyytää apua, niin tuskin sitä silloin tuleekaan(ainakaan yleensä).
Sille ei oikein voi mitään, että voisin sivusta katsella kaikenlaista.. ja pakko se on katsellakin(esim.sodat yms.. yms..).
Ja ihmetellä, että tuollaistako sitä tapahtuu. idiot2

Tottakai, jos on jokin hengenhätä, niin silloin auttaa mitä osaa ja kykenee, mutta mielestäni se on eri asia kuin jokin mielenterveydellinen juttu, tai vaikka pitkäaikainen sairaus.
Sillä jos ihminen vaikka pitkän sairauden masentamana ei edes haluaisikaan mitään apua, niin on siinä miettimistä, että kunnioittaako toisen mielipidettä, vai yrittääkö vaikka jotain henkiparannusta.

Ja tarkoitan juurikin sitä, että onko silloin manipulointia, jos tekee toisen ajatusten vastaisesti.
Jos vaikka ihminen haluaisi omasta tahdostaankin uskoa, että kaikki on pelkkää p*skaa paitsi ei tietenkään k*si, niin onko silloin manipulointia se toisen henkilön parantaminen uskomaan, ettei mikään muu olekaan sitä p*skaa, kuin s*nta.

Ehkä vain pyrin ajattelemaan jotenkin ihmiskunnan ulkopuolisena, kun ei aina ole osannut toivoa parempia aikoja.
Mutta sain sellaisen käsityksen tekstistäsi E, että ei ole väärin poistaa sairauksia ja pimeyttä ihmisistä, vaikka puuttuisikin toisen ihmisen henkilökohtaisiin ajatuksiin.
Ja kun alan uskomaan siihen itsekin, ettei ole väärin parantaa ketään hänen tietämättään, niin ehkäpä opin kaukoparannustakin. Smiley

Ei tarvitse ihmetellä, jos ajatukseni ovat joskus mitä ovat, sillä olen monesti säikähtänyt, että onko omat ajatukseni joihinkin juttuihin vaikuttanut, niin sitä alkaa miettimään monenlaisia juttuja.
Vaikka en kyllä ainakaan muista, että olisin koskaan ajatellut sellaisista henkilöistä mitään, jotka eivät ole koskettaneet mitenkään.
Hyvä juttu, että saa erillaisia kantoja asioihin, niin sitä voi taas otta opikseenkin. Smiley

No nyt minä ymmärrän mitä haet takaa, ja heität kyllä ihan hyviä pointteja.  Smiley Jos ihminen menettää elämän halunsa jonkun sairauden, omaisen kuoleman tai muun syyn takia ja haluaa kuolla, voimmeko pitää hänen päätöstään täysissä järjenvoimissa suunnitellulta? ei parantamisessa tarvitse mieleen kajota, voi vain yleisesti lähettää parantavaa energiaaa/poistaa negatiivisuutta jotta tällä henkilöllä on helpompi olla ja jotta hän pystyy selkeämmin ajattelemaan haluaako hän todella kuolla vai ei.

Tietysti tulee tapauksia jolloin ihminen torjuu avun ja vaikka kuinka yrittää ei kelpaa ja silloin on kai vaan annettava olla. Ainakin tuli yritettyä ja siitä ei voi tuomita että olisin jättänyt henkilön kylmästi edes yrittämättä.

Eutanasia on ikuisuus kysymys. Jos esim. tuskallisesta sairaudesta kärsivä vanhus haluaa kuolla koska ei hän ei enää kestä elää kipujen kanssa sekä lääkkeiden jotka tuovat vain hetken helpotuksen ennen kuin kivut taas palaavat. Jos kiistaton fakta ja tosiasia on se että henkilö kärsii enemmän eläesssään kuin kuolemassa on hänen minusta annettava kuolla. Jos toivoa ei enää ole, ollenkaan. Se on sitten eri asia jos on olemassa toivo, silloin minusta pitää taistella, toisten tehtävä on tukea tässä kamppailussa jotta elämä saisi taas voiton. Tässä esim. Parantavasta energiasta on suuri apu.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #50 : 31.07.2010 11:38:50 »

Miten on muuten teidän sapatinviettojen? Sunnuntainahan on yksi "noita"sapatti tulossa, ensimmäinen elonkorjuun päivä.

En tiedä, huvittais juhlia joidenkin kanssa, mutta kun minulla ei ole pakana saatikka sitten noita/wicca kavereita eikä kyllä muitakaan kavereita lähimaillakaan täällä. No, minä ostin pähkinä pussin sunnuntaiksi. Sillä mennään.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 01.09.2011 21:38:49 kirjoittanut *Aminthir* » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #51 : 31.07.2010 18:36:15 »

^ No ja, kun multa on varastettu tai vääryydellä pois jotain otettu,
niin kyllä mä sen sitten moninkertaisena olen ja saan takaisin
-tosin joutuu välillä hiukan odottelemaan, mutta onhan tässä aikaa. :Smiley

Niinkin on käynyt, aika usein itseasiassa, että kun joku varastaa
tai keplottelee mun kanssa, niin niiltä on varastettu enemmän ja keploteltu enemmän.

Ja tähän ei vaikuta mun (tietoiset) tekemiset ja ajatukset mitenkään.
Jotenin mulle vain näytetään aina nämä seuraukset, aina mä kuulen tai näen
ennemmin tai myöhemmin, että tyypille on huonosti käynyt
-ehkä opetusmielessä itselleni tai muuten vain.  Huh

Tosin kyllä toimii toisinkin päin -mun hyväntekijät ja kannustajat ja niin,
saavat jostain syystä aina menestystä ja hyvää osakseen moninkertaisena. Huh

Muutaman kerran on käynyt niinkin, että olen välttänyt silmin nähden todenäköisen
onnettomuuden, kun jotain on otettu pois
-esim. kerran pöllittiin mun laukku, jossa oli mun lauttalippu eräälle saarelle
kaukomailla ja kappas, ko. pikkupurtilo upposi ja siinä kuoli 8 ihmistä.

Tämän olen kertonut aikaisemminkin, jo vuosia sitten täällä,
kun Tsunami tapahtui, olin lentämässä silloista miesystävääni Phuketiin katsomaan,
joka jo oli siellä ja kappas, silloinen työnantajani teki erittäin vtumaiset oharit
ja mun piti lentää Lontooseen heti Joululoman jälkeisenä ensimmäisenä arkipäivänä,
joten 2 viikon loma Phuketissa ei tullut kuuloonkaan.

So.. angel

tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #52 : 03.08.2010 08:35:53 »

No ja, kun multa on varastettu tai vääryydellä pois jotain otettu,
niin kyllä mä sen sitten moninkertaisena olen ja saan takaisin
-tosin joutuu välillä hiukan odottelemaan, mutta onhan tässä aikaa. Roll Eyes

Tassahan toimii karman laki-se kylla on taysin totta-mika sinulta tai minulta on vaaryydella otettu-saamme sen moninkertaisena takaisin ja vaarintekia saa karsia-eli Suomeksi:
"Mita kylvat-sita niitat"
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #53 : 07.08.2010 22:09:30 »

Lukekaan 60-luvulta oleva opus: Alitajuntasi voima... Niin tajuatte, että luotte jokaisen tapahtuman ihan itse ilman mitään noituutta. Ihminen osaa sen ihan luonnostaan. Ja testattu on. Afro

Totta.  Wink

Alitajuntaa pitää osata ymmärtää. Suurin osa ihmisistä, jotka esim. kateuksissaan
kiroaa jotakuta, alitajuntaisesti toteaa ko. kateutensa kohteen itseään paremmaksi
(miten muuten voi edes kadehtia?) ja se on niin ja amen, noidu siinä sitten vaikka kuinka ääneen
ja iske voodoo-nukke neuloja täyteen. Tongue

Myöskin, joillain ihmisillä on tapana sotkea keskenään ihastus+omistushalu/toisen hallinta
rakkauteen ja kun ne sitten noituu sitä toista ihmistä itselleen ja kuitenkin
alitajunnassa ne haluaa omistaa/hallita sitä toista ihmistä, niin miten siinä voi hyvin käydä
tai edes toivotulla tavalla?

Ihmisen alitajunta tulee aina läpi ihmisestä.
Siksi kait kaikista paras rakkaustaika on, kun ei aidosti ole kiinnostunut kenestäkään,
kun viihtyy niin hyvin itsekseen, niin johan pörrää tyyppiä ympärillä.
Heti kun toiset haistaa susta yksinäisyyden pelon ja siitä johtuvan epämukavuuden,
niin johan saat yksin olla.

(Asiaa voisi miettiä fysiologisestikin.
Erilaiset adrenaliinit haisee erilaiselle ja kait eri tlanteet, asenteet ja ajatusmaailma
säätelee adrenaliinin tuotantoa? Tongue )

Pitää olla hyvä itsensä tuntija, tarkoittaen juurikin niitä omia pimeitä ja hävettäviä puolia,
kun sitä alitajunnan voimia tuo tietoisuuteen.
Siksi mä en usko, että kaikista on noitumaan hyvin.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #54 : 08.08.2010 10:43:12 »

Olen samaa mieltä Annaelenin kanssa, suurimalla osalla ihmisistä se yhteys alitajuntaan on kumminkin hukassa ja päällä on ego ja kasvatus siihen ettei ole muuta kuin tämä materiasta koostuva maailma.

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #55 : 08.08.2010 14:13:43 »

^ Selvensit hyvin, mitä tarkoitan. Merci.  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #56 : 09.08.2010 19:53:49 »

Uskon niinkin, että jos tilaamme hyvää maailmaan, niin sekin alkaa toteutumaan. Mutta saattaa siinä tietenkin mennä oma aikansa, mutta tarpeeksi moni kun alkaa ajattelemaan hyviä juttuja, niin negatiivisuuskin on voitettavissa. Smiley

smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #57 : 09.08.2010 21:53:09 »

mitä täsmälleen haluatte saada aikaan? elämään helpotusta, mielenkiintoa vai ihan oikeesti kirota jonkun tms? onko tämä ajanvietettä vai jotain muuta?  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 10.08.2010 13:19:49 »

rukouksen ja magian ero on tunnettu.

no siis, TUNTUUKO wiccalainen jumaluus jotenkin erilaiselta kuin newagelainen, kristitty tai muslim-jumaluus? kun Jumaluus on aina jollain tavalla "läsnä"-- onko joku muuten tutkinut Jeesuksen erikoiskykyjä, esmes vesi viiniksi, väen ruokkiminen, samat jutut Ammalla..  maito puddingiksi, kalaa vedestä; aika samanlainen kuvaus.

mielestäni kaikki on energiaa, yhtä-kaiken-kanssa olemista. nyt esim kun mietin rahaa, en osaa määritellä onko se ajatuksen voimaa, magiaa, vai kenties Jupiter kakkosessa joka on tuonut rahaa vaikken ole ollut palkkatyössä (teen muuta projektia juuri nyt) ja bisneksiä hitaasti (toiveet toteutuu paraikaa muuta reittiä, esim paikka auringossa), olen törsännyt ja matkaillut
paljon, festaria ym.  hämmästyin miten vähän rahaa vapaavuosi lopulta vei! -

ja kun raha kuuluu laittaa kiertämään, niin lahjoitan esim WWF. eräs päivä mietin just lahjoituskohdetta, niin tulivat naaman eteen.
« Viimeksi muokattu: 10.08.2010 13:50:44 kirjoittanut ^Atrox Fortuna^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #59 : 14.08.2010 05:40:23 »

en tosiaan tarkoittanut sinua enkä useinkaan tällä palstalla olevia, vaan vertailen henkisiä tyyppejä ja materialisteja ympäröivässä maailmassa.

no, tarkoitin yksinkertaisesti sitä, että miten ihmiset jumaluuden kokevat? tuntuuko energia jotenkin, tai jonkin maagisen olennon läsnäolo? nehän eivät tunnetusti ole kovaäänisiä hip hop artisteja. transsitilassakaan olo ei kuvaile tunnetta tietystä jumaluudesta.

voidaan jatkaa myös yv.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.08.2010 05:47:38 kirjoittanut ^Atrox Fortuna^ » tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 35
  Tulostusversio  

Siirry: