Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 35
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noituus  (Luettu 327435 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #60 : 14.08.2010 09:00:41 »

Annaelen, minua alkoi kiinnostaa tuo Jumala ja Jumalatar ja niiden hyvät ja pahat puolet. Osaisitko lyhyesti selventää mitä nämä ovat? Jotenkin alkoi kauheasti kiehtoa.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #61 : 14.08.2010 16:53:57 »

mietin vaan miltä pitäisi tuntua tuon jumaluuden wiccassa.. onko se edelleen uskonasia / tiedän että toimii, mutta se tuntuma henkiolennoista, no minulla sama aina, ei tunnu oppaat tai kuulu (joku muu kanavoi), eli uskon varassa.

Niin.. Nykyään (sen Isis session jälkeen) tuntuu siltä, että joku itseasiassa on läsnä ja kuuntelee. En tiedä kuvittelenko vaan, mutta joskus olen yrittänyt kristittyjen jumalaa eikä tuntunut mitään. Minulle ristit tai kirkot ei oikein tunnu missään muutenkaan. Tosin, katolisessa rukousnauhassa on jotain helkatin kiehtovaa, en tiedä. Ne ovat niin kauniitakin. Voi olla että tulee jostain aiemmasta elämästä jossa rukousnauhalla on voinut olla minulle jokin erityinen merkitys. Olen nykyään muutenkin paljon herkempi asioille, Kiina tuntuu nyt puskevan joka kolosta. Jo muutaman viikon ajan erinäiset Kiina teemat ovat toistuneet. Tänään taisi olla varsinainen hupentuma kun astuin sisään kirja antikvariaattiin, huomasin että siellähän oli jokin Kiina juttu meneillään. Paljon kirjoja vanhasta Kiinasta ja myyjä puhui siinä puhelimeen. Ja kappas vaan, puhe oli Kiinasta. Kiina sitä ja Kiina tätä. Ja minun korvissani soi miehen ääni.

Tänään ostin pienen lohikäärme patsaan, se tuntui kutsuvan ja jotenkin minusta tuntuu että se on elävä.  Smiley Myös sellainen ihana iso lohikäärme peili olisi tarkoitus ostaa.. En ole koskaan ennen pahemmin piitannut kiinalaisista tavaroista ja designista vaikka kauniita ovatkin. Olen jo ostanut kauniin kiinalaisen silkkimekon kirpparilta ja Ylang Ylang tuoksyöljyä. Nähnyt todella kauniin aasialaisen naisen jossa oli jotain tutun oloista, muistutti jotakuta, en aivan muista ketä ja missä ja milloin. Katsonut Mulan elokuvan uudestaan, ei ollut tarkoitus mutta se koukutti. Loistavaa huumoria.

No ajattelinpa nyt sitten tutustua tuohon Kiinaan vähän tarkemmin.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #62 : 15.08.2010 10:50:59 »

hyvä, mielenkiintoista, kun en itse osaa jaotella jumaluuksia ollenkaan. paitsi että onhan kristinuskossa tosiaan hyvä ja paha jaoteltuna ja jumaluus on miespuolinen?? jumalatarkultti on ikivanha, ennen miesvaltaisia uskontoja.. näin on.

http://jumalasuomi.tripod.com/sutova.htm

http://fifi.voima.fi/voima-artikkeli/2010/numero-6/morsian-vamppi-aiti-maa

http://anandaseva.fi/artikkelit/muinaiset-matriarkaatit

(minun joogaopeni juttuja)

Varhaiset matriarkaatit

Aikana 45 000 - 8 000 eKr oli matriarkaatti eli äidinvaltainen järjestys vallitsevin yhteiskuntamuoto maailmassa. Ns. atlantinen sivilisaatio, johon myös vanha Eurooppa kuului, oli pääasiassa matriarkaalinen aina n. 10 000 vuoteen eKr, jolloin alkoi sen vähittäinen muuttuminen patriarkaaliseksi.

Matriarkaatin alkuvaiheessa ihmiset elivät pienissä heimoissa metsästäjinä ja keräilijöinä. Asutus oli harvaa, maata oli paljon eikä kilpailua syntynyt. Heimojen vahvuus oli niiden jälkikasvussa, lasten lukumäärässä ja terveydessä. Niinpä äidinrooli oli merkittävä. Avioliittoa tai parisuhdetta ei ollut, ja äidit johtivat heimoja. Lapset tiesivät, kuka oli heidän äitinsä, mutta isästä ei ollut tietoa eikä asia ketään kiinnostanut. Naista, joka synnytti monta tervettä lasta, alettiin suuresti kunnioittamaan; ja lastenlasten syntyessä kunnioitus isoäitiä kohtaan vaan lisääntyi.

Jumalattaren valta alkoi vähentyä ja jumalien lisääntyä. Ajan myötä matriarkaaliset yhteiskunnat alkoivat rappeutua ja sodankäynti levisi. Sotajoukot ryöstelivät kaupunkeja. Säästyneihin kaupunkeihin perustettiin voimakkaita armeijoita, tarvittiin sotaväkeä ja vahvojen sotapäälliköiden roolista tuli tärkeä. Metsästäjistä tuli nyt sotilaita ja Jumalatar jäi kaupungin muurien sisälle. Hänen valtansa alkoi vähentyä naisten vallan vähetessä.

minua on kait vainottu aiheesta männävuosisadoilla ja kun tutustuin kirkkoon korkeimmalta tasolta, siis tapasin kirkkoherroja ja rovastin, ei oik. siellä ollut mitn. no kaikkea sitä unohtaa. kristinuskovaisia ihmisiä sinänsä on ihan ok, -julkkiksiakin.

onkohan muuten hindulaisuudessa "noituutta" kun käytetään sanaa "energia".

tai sitten tuo korkeampi luominen, kun aikoja sitten kuulin että "energian ohjauksella" luodaan. veikkaan että Raamatusta on tosiaan jätetty paljon pois koskien Jeesuksen kykyjä jne. Pyhä
Henki-energia muuten on se Äiti-energia kristinuskossa; vrt Amma; vrt Jumalatar noituudessa!
olisko samasta voimasta kyse???

jumalatarenegia on samaa kuin Gaia? mutta kun itse olen tuli ja ilma, olenko enemmän jumala-
energiaa?

Näistä Jumalatar on jonkin verran voimakkaampi, sillä hän on kaiken olevaisen äiti, myös rakastajansa Jumalan synnyttäjä.

**Papisto polttaisi päreensä!  Grin
« Viimeksi muokattu: 10.09.2010 09:13:43 kirjoittanut ~Bellatrice~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #63 : 15.08.2010 19:48:01 »

Jännä, minulla on myös näitä kokemuksia, että joku on vahvasti läsnä, joku hyvin puhdistava energia.

Mutta vielä jännempää, että muutama vuosi sitten palasin takaisin kirkkoon (erotakseni siitä jälleen) ja olin niin peloissani tapahtuneista, että kävelin keskellä päivää kirkkoherran virastoon. Käskivät minun mennä läheiseen kirkkoon käymään, ja minähän menin.

Pääsin papin vastaanotolle, juttelin siellä aikani ja hän kutsui minut illalla jumalanpalvelukseen ja ehtoolliselle. Minähän menin.

Kun polvistui ottamaan ehtoollista, minut valtasi mielettömän voimakas energia, niin kirkas (näin sen sisäisesti) että olin pyörtyä. Aloin itkeä, ja kädet täristen otin ehtoolliseni vastaan. Koskaan enkä missään en ole moista kokenut en ennen enkä sen jälkeen.  smitten

smitten angel Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #64 : 15.08.2010 21:10:18 »

niin mutta kirkko on ollut pitkään maskuliininen.

naisellista on pyhä Henki ja äiti Maria.

jumalatar on naisellinen.

Gaia ja noidat.  Wink
« Viimeksi muokattu: 15.08.2010 21:35:32 kirjoittanut ^Cerunnos^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 16.08.2010 08:01:23 »

ja tästähän taas riittää materiaalia, ei niin että tarvitsisin näitä tietoja kovasti. luultavasti kristillisyyteen voi hurahtaa yhtä lailla kuin idän oppeihin tai gnostismiin tms. järki käteen.. mystiikka vaan on osa elämää; uskontaisteluihin ei itselläni tarvetta. Voihan sitä uskoa vaikka
joulupukkiin, joka tuo kaikkea kivaa..

http://www.ageac.org/fi/ageac_fi/tutkijoiden-mielipide/jumalan-maskuliini-feminiini-olemus/

Maskuliininen ja feminiininen tietoisuus

Maskuliininen Feminiininen

+muoto +sisäinen elämä
+toiminta, tekeminen +oleminen, olotila
+rakenne +sisältö
+osiin jakaminen +kokonaisuus
+päämääräsuuntautuneisuus +prosessista kiinostuneisuus
+aktiivinen +passiivinen
+äly +tunne
+analyysi, pilkkominen +sulautuminen yhteen
+interaktio +integraatio
+toimintana näkyvä rakkaus +lempeys-hellyys
+kohti keskustaa +keskeltä ulospäin
+tiivistyminen +laajeneminen
+lineaarinen +säteily
+tietoisuus tunkeutuu sisään +tietoisuus harmoniassa
+voidakseen muuntaa aineen liike kohti +pyhän aineen/maan kanssa liike
päämärää sulkee sisäänsä kaiken
+Jumala kaikki näkevänä silmänä +Jumala elämän antajana
+Teologinen pappi, joka selittää +Parantajapappi, joka säteilee

Tasapaino
- elävä ruusuristi, missä maskuliininen ja feminiininen puoli rikastuttavat ja täydentävät toisiaan
- Aurinkograali, joka luo ylösnousemuksen ja elämän
- persoonallisuus, joka on sielun valon täyttämä ja toimii sielun johdatuksessa

(Lähde: Asger Lorentsen; Nordens Stjerne -lehti, ilmestynyt Tanskassa 7/1999)

http://www.netikka.net/mpeltonen/gnost.htm

Gnosis  on siis jumalmaailmasta peräisin olevaa salaista tietoa olevaisen rakenteesta ja ihmisen asemasta siinä. Gnostilaisuuden mukaan alussa oli vain täydellinen olento, johon sisältyi kaikki mahdollinen vastakohtineen. Siten hän oli sekä kaiken Äiti että Isä tai paremminkin Äiti-Isä. Jostain syystä hänessä heräsi halu luoda eli tehdä jumaluutensa tiettäväksi jakamalla olemustaan ja saattamalla olemassaoloon jotain, johon voi kohdistaa jumaluuttaan, huolenpitoaan ja rakkauttaan.
  Hänessä eriytyi ensin Henki ja Poika. Sen jälkeen eriytyminen jatkui ketjureaktion tavoin synnyttäen aiooneja, eräänlaisia androgyynejä valo-olentoja.

Vaikka Amunin sanotaan luoneen maailman ja itsensäkin, hänellä oli kuitenkin äiti, johon hän erään egyptiläisen uskomuksen mukaan yhtyi joka yö tämän suun kautta, voidakseen seuraavana aamuna syntyä uudelleen ja nousta aurinkona taivaalle. Tähän tarvittiin tosin vielä avuksi pappien uhritoimituksia. Jotkut uskontotieteilijät näkevät tässä yhteyksiä kristilliseen kolminaisuusoppiin. Feministiteologit korostavat, että patriarkaalisessa katolisessa kirkossa äiti-jumaluuden sijaan tuli sukupuoleton pyhä henki.
  Gnostilaisuudessa Henki edustaa naiseutta, joka voi olla yhtä aikaa äiti, neitsyt ja puoliso. Nainen voi olla myös viisaus, Sofia, josta käytetään myös muita nimiä kuten Prouneikos tai Ennoia. Pohjimmiltaan gnostilainen jumaluus on kuitenkin ykseys (vrt. kolminaisuusoppi), jossa mieheys ja naiseus muodostavat täydellisen, sopusointuisen kokonaisuuden. Tämä yhteys, joka aluksi heijastui kaikessa luodussa, särkyi seksuaalisuuden astuessa kuvaan saaden aikaan hengen ja aineen maailman eriytymisen toisistaan.

Kristinuskon alkuaikoina se oli vain yksi uskonto muiden joukossa. Vielä toisella vuosisadalla palvotuin jumaluus oli Isis, jota palvottiin monilla eri nimillä, kuten Afrodite, Artemis, Demeter, Hera ja Persefone. On luultavaa, että taistelu gnostilaisuutta vastaan vaikutti jossain määrin myös kolminaisuusopin hyväksymisen taustalla. Tällöin gnostilaisen Isä-Äiti -jumaluuden sijaan tuli kristillisemmältä kuulostava Isä-Poika -jumaluus, johon myöhemmin lisättiin vielä kolmas osapuoli, Pyhä henki. Isis, Astarte tai gnostilaisen jumaluuden feminiininen osapuoli korvattiin tekemällä Mariasta Jumalan Äiti.

http://www.nic.funet.fi/~magi/metsola/arkisto/wicca/historia.html

Länsimainen okkultismi

Länsimaisen okkultismin kenties keskeisin lähde on gnostilaisuus, joka vaikutti erityisesti roomalaiskatolisen kristinuskon kehitykseen yli 1000 vuoden ajan. Uusnoituudessa ei yleisesti tunnusteta tätä perintöä, osittain koska gnostilaisuus on lähinnä kristillinen lahko, mutta se on melko selvä.

Gnostilaisuus on ensimmäisillä vuosisadoilla juutalaisuudesta syntynyt mystinen oppi, joka sai paljon vaikutteita muinaisesta persialaisesta, kreikkalaisesta ja egyptiläisestä mystiikasta ja mytologiasta, aivan kuten kristinuskokin. Kristinuskon synnyttyä gnostilaisuus sulautui siihen tehokkaasti. Roomalaiskatolinen kirkko kuitenkin reagoi tähän vaikutukseen hyvin kielteisesti, mikä suurelta osin vaikutti kirkon tiukkojen dogmien eli kristinuskon selkeästi määrittelevien uskonkappaleiden muotoilemiseen. Kirkko sai silti taistella pitkään raastaakseen gnostilaisen harhaoppisuuden keskuudestaan. Käytännössä kaikki tunnetut harhaoppisiksi tuomitut salajärjestöt, kuten temppeliritarit, ruusuristiläiset ja myöhemmin vapaamuurarit perustivat mystiikkansa vahvasti gnostilaisuuteen. 1200-1600 -lukujen noita- ja harhaoppivainot tukahduttivat suurimman osan näistä suuntauksista.

Vaikka keskiaikaiset salaopit olivatkin käytännössä kuolleet tultaessa 1900-luvulle, ehtivät ne antaa oman osansa uusnoituuden synnylle.
« Viimeksi muokattu: 16.08.2010 08:04:25 kirjoittanut ^Cerunnos^ » tallennettu

Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #66 : 29.08.2010 17:12:49 »

Nyt kun on keskusteltu Jumalattaresta niin entäpäs, miten koet sitten tämän Jumala-puoliskon? Tunnetko sen läsnäolon etc..? Wiccassahan kunnioitetaan näitä kahta (tasapuolisesti kuulemma), mutta silti kaikkialla on vaan puhe Jumalattaresta ja se pisti minut vähän miettimään että onko Jumala sittenkään osallisena wiccassa vai onko se vaan kulissi johon ripustetaan tasa-arvon verhot mutta verhon takana ei jumalasta tietoakaan.  Huh
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #67 : 30.08.2010 11:04:04 »

Puhe on yleensä Jumalattaresta tosiaan tuon kristinusko-konnotaation takia, ei se kulissi ole vaan ihan terve erottautumiskeino Smiley

*A*

Niin, se on hyvin ymmärrettävää että Jumalatar on kaikkialla tämän murrosvaiheen takia, tasapainoa haetaan jne.

Mutta onko kellään mitään varsinaisia kokemuksia Jumalasta? Tarkoitan nyt sitä, että niinkuin Ann - Aminthir, sinä kuvailit miten Jumalatar näyttäytyy sinulle eri muodoissaan, haluaisin tietää onko kenelläkään myös Jumalasta tällaisia kokemuksia? Olen lukenut monen Wiccan vastaavanlaisista Jumalatar-kokemuksista, mutta en yhdenkään Jumala-kokemuksista vaikka he kumminkin väittävät häntäkin palvovansa.

Itse minulle tuo Jumala on sen verran mysteerio. Tunnistan itsessäni kyllä feminiisen sekä maskuliinisen energian (ne jakautuvat minussa aika tasapuolisesti), mutta luonnostani tunnen Jumalattaren(t) lähemmäksi itseä. Jumalasta tai Jumalista en saa oikein mitään viboja, ainut johon tunnen jonkinlaista vetoa on Anubis (ja sekin varmaan siksi että se näyttää minun lapsuuden koiraltani  Grin).

Henkilökohtaisesti en välittäisi vaikka Jumalatar tulisi ja ottaisi koko maailman taas haltuunsa, palauttaisi sen sellaiseksi kuin se oli silloin joskus. Mutta se vaihe ihmiskunnan kehityksessä on jo ohi ja nyt on kai löydettävä se kultainen keskitie...
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #68 : 31.08.2010 10:59:57 »

Se on muuten jännä, että kun poltan hopeaa ja kultaista kynttilää Jumalattaren ja Jumalan symboleina rituaalissa, niin lähes aina sen kultaisen kynttilän, eli Jumalan, savu ikään kuin hipaisee mua poskesta ennen kuin haihtuu pois. Se on jotenkin tosi hellyyttävää.  smitten

Cheesy Oi, varmasti. Itse kun en ole (vielä ainakaan) nähnyt kumpaakaan hahmossa, vaistoan toisinaan jonkin läsnäolon mutta en varsinaisesti ole nähnyt. No, ei kai ole vielä aikakaan. Muutama yö takaperin minulla oli taas selkouni. Olin kävelemässä pitkäaikaisen ystävättäreni kanssa kun muistin tämän tosiaan vain olevan unta ja että tässä nyt, olen oman alitajuntani herra, voin tehdä mitä vaan. Niinpä kutsuin Isistä näyttäytymään (minä halusin tietää mikä minulla on kun en nuku kunnolla), käännyin ja näin ystävättäreni hahmon vilaukselta muuttuvan tummaksi pitkähiuksiseksi naiseksi kun hän kääntyi ja hävisi - savuna ilmaan voisi sanoa.

Tai katosi tuuleen.

Oli se sitten vain alitajunnan temppu tai ei, mutta ne eivät ilmeisesti vielä halua näyttäytyä minulle. Sillekkin on kai oma aikansa sitten. Tilasin BookPlussalta Donald Lewis-Highcorrellin kirjan Witch School First Degree - ajattelin että ei kai ole pahitteeksi opiskella itsensä wiccaksi vaikken sitä alunperin aikonutkaan (tähän mennessä olen vain tolskannut energioiden kanssa). Kuitenkin, eihän siitä mitää haittaakaan ole ja haluan tutkia senkin vaihtoehdon. Mielenkiinnolla odotan mitä siitä seuraa.  Smiley

Vaikka mitäpä merkitystä silläkään lopulta on, jos se vain jotenkin auttaa ihmisen pienissä ongelmissa.
Onko millään muulla merkitystä kuin omalla totuudella, joka sekin saattaa kyllä muuttua.

Tuo oli hyvin sanottu.  Smiley

"Harrastaako" kukaan muuten "scryingia" eli siis.. No kyllä te tiedätte mitä on "scrying". En löydä sille sopivaa suomenkielen termiä. Minä tässä yksi päivä höyryttelin kasvojani ja olin syventynyt kuplien tanssiin kattilassa kun vesi yhtäkkiä alkoi väristä ja pyöriä ja meni ihan mustaksi. Kaikki meni mustaksi, kattila ja vesi. Mietin, että jos olisin antanut sen jatkua, olisinkohan nähnyt jotakin.  Huh Who knows. Ainakin luulen olleeni puoliksi transsissa.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #69 : 01.09.2010 15:00:03 »

Tarkoitatko kenties samaa, että tuijottaa peiliin kunnes kasvot alkavat muuttua joksikin muuksi? Kännimän! Kännimän! Kännimän! Cheesy

uglystupid2 2funny No vähän niinkuin just näin.

No itselle nimenomaan noita on naispuolinen ja velho miespuolinen - johtuu kai sitten siitä että olen Harry Potter - sukupolvea ja niistä on jäänyt päähän että se on nimenomaan noin. Myös smurffeja on syyttäminen, siinä kun on velho ja se on miespuolinen.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #70 : 01.09.2010 22:05:48 »

Itse en siis noituutta harrasta, mutta olen ymmärtänyt, että rituaalit ovat nimenomaan se keino ja väline, jolla pääsee käsiksi omaan sisimpään, intuitioon ja näkemykseen paremmin kuin muuten. Rituaalit yleensäkin ovat myös osittain kunnioitusta omaa lahjaa ja maailmankaikkeutta kohtaan, siis ainakin luulisin näin. Vaikka varmaan monet asiat voi tehdä ilmankin rituaaleja, niin luulen, että rituaalien käyttäminen voi monella tehostaa vaikutusta ja omaa keskittymistä. Korjatkaa asiasta enemmän tietävät jos näen asian väärin.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #71 : 02.09.2010 09:39:12 »

Tuli mieleen tuosta nais-mies-näkökulmasta, että näin miespuolisena on tullut ihmeteltyä, miksi naisille kaikenlainen draama on niin tärkeää.(Toki nyt tässä yleistän ja provosoinkin ehkä.)
Mutta juuri se puukolla selkään lyöminen ihmetyttää, että jokin kilpailu-asetelma on aina. Ja taas miehillä se on sellaista poikamaista vekkulia kisailua, mitä ei yleensä oteta tosissaan. Vaan se hauskanpito on se tärkein juttu. Kenties tohvelin sankarin soutajien on välillä pakko päästä pois sieltä ahtaasta paikasta.(Tämä ei ollut sitä K-18 kamaa Wink)

Mutta jätkäporukalla on hauska ottaa muutama(liikaa) ja puhua vaikka paskaa, tai jotain muuta vitsailua elämästä ja kuolemasta ja kaikkea siltä väliltä. Ja nauraa räkäiset tukehtumiset vielä päälle, niin siitäkös se hupi vasta tuleekin kun voi nauraa omille onnettomuuksille. Grin

Tässä mielessä ainakin naiset saisi ottaa miehistä opiksi, vaikken tiedä onko se kuinka tarpeellista kuitenkaan. Mutta kun ei ota liian vakavasti elämää, niin se on aika nastaakin. Smiley

Mitä ootsä MIES?!  Shocked Luulin naiseksi kokoajan.  Grin

No joo, kyllä suurin osa naisista tuntuu olevan just tuota että otetaan kaikki niin vakavasti. Minä itse Jousimiehenä en sitä ymmärrä, nauran aina ja kaikelle. Me ollaan oman kaveriporukan kanssa juuri tuollaisia "miehiä" niinkuin kuvailit.  Cheesy Menee norminaisilla yleensä yli ymmärryksen.

Miehet on siitä kivoja että niille voi sanoa suoraan eikä ne loukkaanu, päinvastoin.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #72 : 07.09.2010 12:44:33 »

No naisilla varmaan fyysista väkivaltaa ei niin paljon esiinny, enemmänkin seläntakana supisemista ja juonittelua sekä selkäänpuukotusta. Mutta onhan niitä poikkeuksiakin varmasti.

Miten noidat teillä yleensä uusi vuosi? Pidättekö Samhainia vuodenvaihteena vai menettekö massan mukana eli perinteisesti vietätte uutta vuotta silloin kun suurin osa ihmisistä sitä juhlii?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #73 : 08.09.2010 07:44:52 »

tässä ketjussahan voisi jakaa tietoja, taikoja jotka on toimineet (olisi tästäkin ketjusta joku hyöty  Grin=). Itseni piti havahtua kun tulee veromätkyjä, onko siis tienattu liikaa.. käytin siihen The secretistä löytämääni "taikaa" eli kirjoittaa vain laskun loppuun, että se onkin saman suuruinen shekki! sellaisen shekinhän voi tehdä muutenkin, eli pitää rahan liikkeessä.

sitten on olemassa Juno-taika  juno , jota käytetään kun laskuja tulee. Siihen liittyy myös Jupiter  jupiter .

jos joku on sinulle velkaa, siihen löytyy taika; on toiminut ainakin itsellä. Tai jos sinulla velkaa, miten rahaa tulee nopsempaan sen maksamiseen (minulle 2 tahoa velkaa t odotan rahaa). tuohon liittyy pienen lahjoituksen tekeminen muille.

keskustelin tuossa noista toiveista ja haluista, siis kuka ei haluaisi kaikkea ja helposti? jotkut kieltävät kaiken ja istuvat meditaatiossa.  Grin aina minulla nämä ääriesimerkit mielessä raha-henki-akselilla.. pelko ja rakkaus toimivat tässäkin. jos pelkää, ei tutki. uskotko, että ansaitset hyvää ja parasta?

(jos kyseessä on vain energian liikuttaminen, ei tarvita mitään muiden manipulointia tms
satuilua, mitä tässäkin ketjussa on mainittu.. yleensäkään ei pidä kohdistaa toiveita tiettyyn henkilöön, vaikkapa rakkausmagiassa, vaan itselle sopivaan tilaisuuteen; tuossa asiassa taas
saattaa auttaa se, että pyytää suojelusenkeliä kommunikoimaan jonkun sopivan henkilön enkelin kanssa ja järjestämään tapaaminen)

usea ei tiedä että enkelitkin on annettu ihmisten käskettäviksi.. että enkeleitä saa vaatia tekemään asiat (minulle tulossa enkelivisiitti..)- koska tämä ehkä liittyy ihmisten mielissä enkelilankeemukseen, sitä pelätään.. mutta toisaalta jos yhdistää kaiken mitä on sanottu, että olemme luojia, voimme vaatia enkeleitä toimimaan.. niin mikäs on ollessa. pitää vaan tajuta tosiaan se karman laki.

tänään on  merkurius taikojen päivä, huomenna  jupiter sitten  venus jne
« Viimeksi muokattu: 08.09.2010 08:02:33 kirjoittanut ~Bellatrice~ » tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #74 : 08.09.2010 08:06:58 »

Mietin vaan sitä, että eikö noituuteen nämä rituaalit kuulu olennaisesti, eli jos niitä ei harjoita niin harjoittaako silloin noituutta?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 35
  Tulostusversio  

Siirry: