Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 35
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noituus  (Luettu 327592 kertaa)
0 jäsentä ja 153 vierasta katselee tätä aihetta.
dodobien84
Vieras
« Vastaus #90 : 16.09.2010 20:22:17 »

Itseasiassa edelliseen viestiin palatakseni. Näin enneunen eräästä toisesta henkilöstä puolisen vuotta sitten. Näin tarkemmin ajateltuna miljöönä oli tuon kummitteluna olleen kämpän olohuone. Tämä uusi henkilö pisti asioita "säilytyslokeroon", eli olohuoneen lasikaappiseen hyllyyn. Tässä "paremmassa" enneunessa pidin jonkinlaista asetta (leegosotalaiva) kädessäni jota katsoin surullisena. Uusi henkilö tuli eteeni, vei huomioni ja istui eteeni.

En enää pitele aseita unimaailmassa käsissäni.

Tiedät kyllä kuka olet. Kiitos siitä.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2010 20:25:15 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #91 : 21.09.2010 17:42:35 »

Onkos Syyspäiväntasauksen viettämisen suhteen suunnitelmia, arvoisat noidat?  Smiley Taitaapi osua täysikuulle taas.  Wink
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #92 : 21.09.2010 17:48:52 »

Ihanaa; mulla on juurihoidon purku juuri (heh) tänä päivänä. Samana päivänä miehen ensi-ilta. Mahtaa olla mystisiä menoja siellä... Hmm. Toivottavasti ei liian mystisiä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #93 : 21.09.2010 18:59:30 »

Tämä ei välttämättä liity Maboniin nyt mitenkään, mutta pakko jakaa tämä ihana kappale joka on ehdottomasti yksi lemppareistani:

http://www.youtube.com/watch?v=xleo0Hpsxvg
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #94 : 21.09.2010 23:09:33 »

Osaako joku neuvoa, miten uusi, meille sopiva ja hinnaltaankin sopiva vuokra-asunto löytyisi kiireellisesti maagisin keinoin? Kyseessä on hätätilanne, kaikki sovinnaiset keinot on jo otettu käyttöön ja alan olla epätoivoinen.
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #95 : 22.09.2010 10:32:57 »

Kiitos, Aminthir  smitten

Aloitan tänä iltana, huomennahan on täysikuu!
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #96 : 24.09.2010 11:53:05 »

Lainaus
Olettekos kokeilleet sammuttaa kynttilää pelkästään tuijottamalla?
No joo, kuulostaa taas varmaan sekapääkäyttäjän hommilta, jossa ei taaskaan sitä päätä ja häntää..

Olen shamaani, mikä on vain yksi nimitys noidalle. En ole kokenut millään tavoin hyödylliseksi kokeillakkaan sammuttaa kynttilää ajatuksen voimalla, kun kerran kädetkin toimivat. Mitä hyötyä minä siitä saisin, paitsi ehkä sen, että taas pitäisi egoa laittaa ankarasti takaisin omaan huoneeseensa, kun se siitä innostuisi että 'jee, mä olen tosi kova shamaani!'

Synkronismi on se miten asiat saadaan tapahtumaan. Tilaan haluamiani asioita/tapahtumia universumilta ja yleensä myös saan mitä tilaan. Vasteajat ovat myös nopeutuneet rajusti värähtelyjen noustessa, parhaimmillaan toimitus on jopa samana päivänä.

Synkronististen tapahtumien tilaamisessa on kaksi pääsääntöä:
1) Vain lopputuloksen voi tilata, ei saa asettaa mitään ehtoja sille miten sinne pääsee.
2) Aikatauluja ei voi asettaa, voi vain tilata asian, ei sitä milloin se tapahtuu.
Tällä meiningillä toimii oikein hyvin.

Kaipa sitä voisi tilata synkronistisen ilmavirran sammuttamaan sen kynttilän, mutta en edelleenkään näe että moisesta olisi mitään hyötyä muille kuin egolleni. Ego on hyvä renki, mutta huono isäntä. Pidän sen tiukasti omassa huoneessaan, missä se viettää aikaa lukemaalla Käytöksen Kultaista Kirjaa ja juttelemalla parhaan kaverinsa, sisäisen skeptikkoni kanssa.  Grin
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #97 : 24.09.2010 12:28:36 »

tähän liittyi tuo Rob Scheinfeld-kirjakeskustelukin.. kun on niin monta metodia saada asiat, pitää miettiä mitä käyttää ja mitä haluta. just sain taas kutsun yhteen presidentti-delagaatiojuttuun ja kutsuja sinne tänne matkajuttuihin, pörssitietoja jne. ehkä se on.. sitä. ystäviä kans.. taiteen parista ottivat yhteyttä ja kehuivat erinomaisuudellaan.

kuka meistä on vaatimattomin..  Cheesy

ai niin Eklektikko, millä hinnalla tilaisit ton?

http://www.frenchentree.com/france-holiday-rentals/PropertyImages/15991.jpg
« Viimeksi muokattu: 24.09.2010 12:48:09 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #98 : 24.09.2010 13:25:28 »

Niistäminen tai tukahduttaminen auttaa, tai sitten vanha kunnon tuikkujen poltto jotka palaa illassa itsekseen loppuun Smiley

Mitä ihmettä tarkoittaa kynttilän niistäminen?  idiot2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #99 : 24.09.2010 14:26:23 »

Lainaus

Pikemminkin minulle pitäisi maksaa aika tavalla, että suostuisin edes lyhyen aikaa asumaan moisessa hirvityksessä.  Wink  Makuni on aika lailla suuntautunut yksinkertaiseen ja askeettiseenkin. Jurtta olisi kiva, mutta Suomen ilmastossa hankala. Olen aiemmassa shamaani-inkarnaatiossa asunut sellaisessa, jotenkin tykkään niistä kovasti. Vaihtoehtona voisi olla pyöreä yksihuoneinen talo, sellaista olen joskus piirustellut.

Kaupunkishamaanina olen kuitenkin piintynyt kerrostaloasuja, ajatus oman pihan hoidosta ei innosta yhtään. Nykykämppä tyydyttää. Mutta jos lottovoitto tms. tulisi (en ole kylläkään sellaista tilannut), niin sitten suunnittelisin ja rakennuttaisin tosiaan pyöreän talon joka on yhtä ainoaa tilaa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #100 : 24.09.2010 15:04:09 »

Kiitos A. Mä olen tuota puhaltelemista harrastanut. Hushus, onnet menkää pois  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #101 : 24.09.2010 19:33:59 »

Olettekos kokeilleet sammuttaa kynttilää pelkästään tuijottamalla?
No joo, kuulostaa taas varmaan sekapääkäyttäjän hommilta, jossa ei taaskaan sitä päätä ja häntää..
Mutta jos kokemusta, niin mielelläni kuulisin niistä.. Siksi tuli mieleen, kun monesti kun katson palamattoman kynttilän sydäntä, niin siinä jotenkin näkyy sellainen jokin "energialiekki", että onko jälleen näössä jotain vika-vikkaa, vai onko kenties jotain aura-juttua, vai mistä siinä oikein on kyse?
Vai voiko ihminen kenties pelkästään visualisoimalla ja tuijottamalla vaikka nyt kynttilää, niin saamaan siihen liekin syttymään, ja myöskin sammumaan sen liekin?

Voi se tietenkin olla pelkästään omaa mielikuvituksen tuotettakin, mutta kun kaikenlaiset yliluonnolliset jutut jotenkin kiinnostaa. Smiley

Olen, mutta vielä ei onnistu. Smiley Homma on nimeltään Pyrokinesis ja lisää löytyy googlaamalla. Kineettiset taidot harjoittaa mieltä mukavasti, koska niihin tarvittava tahdon voima ja keskittyminen tulee olla suuri, että sellainen toimii. Useimmat saavat päänsärkyä jälkikäteen.

Minä olen aina puhaltanut kynttilän sammuksiin, enkä "niistänyt"  eikä sillä ole ollut mitään vaikutusta loitsuihin. Jos ei itse usko puhaltavansa onneaan pois niin niin ei myöskään käy.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #102 : 25.09.2010 09:17:40 »

EK no, se oli vain yksi esimerkki, ei ehkä paras sellainen. kyllä minulle kävisi viikon verran, tosin nyt kun on jo allas ulkomailla, se riittää toistaiseksi. pyöreässä talossa tulisin.. ? en viihtyisi. Kööpenhaminassa muuten on olemassa talo, jossa on kaksi siilon muotoista osiota kiinnitettynä toisiinsa, ja pohjaympyrä on jaettu asuntokaistaleisiin. toinen pyörylätalo myös jaettu sisältä normaaleihin asuntoihin (pankin rahoittama). vanhoissa arvotaloissa on tyyliä, toinen vaihtoehto on moderni luksus - jos malttaisi pitää asumisen messukunnossa  Grin - no välimuoto taitaa olla mukava sisustus, valkoista ja puuta ja matkamuistoja - tämä onkin jännää kun miettii mitä itse kukin näistä asioista haluaa.

muistakaa kiitollisuus. ensin ajattelin että onpas rasittavaa, mutta sitten ajatus oikeasti kääntyi niin että näen kaiken mistä olla kiitollinen!!

KV, puhut ja teoretisoit kovasti, mitä konkreettisia asioita haluaisit ilmentää?? ihan siis sellaisia omia toiveita.  Smiley

PS hassu juttu, kun löysin noita matkakuviani, löytyi myös mainos jossa pari on kuin minä ja tuo viimeinen söpöläinen. yleensä ensin löydetään kuva ja laitetaan aarrekartalle, en ollut edes laittanut vielä..   Smiley
« Viimeksi muokattu: 25.09.2010 09:34:11 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #103 : 25.09.2010 12:27:19 »

miksi pitää sytytellä ja sammutella kynttilöitä ajatuksella? eikös sellaiset konkreettiset asiat olisi mielenkiintoisempia ja toteutuvatkin, esim asuminen, matkat, ystävät, uudet työt, ja kaikenlainen kiva meininki? itse en tarvitse mitään kikkailuja sinänsä tai yliluonnollisia kokemuksia, vain se että asiat tapahtuvat helposti.  Cool

sinulla on paljon energiaa - ainakin kirjoittaa - koetas valita joku oikea asia, johon näet voivasi vaikuttaa.
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #104 : 25.09.2010 12:32:31 »

miksi pitää sytytellä ja sammutella kynttilöitä ajatuksella? eikös sellaiset konkreettiset asiat olisi mielenkiintoisempia ja toteutuvatkin, esim asuminen, matkat, ystävät, uudet työt, ja kaikenlainen kiva meininki? itse en tarvitse mitään kikkailuja sinänsä tai yliluonnollisia kokemuksia, vain se että asiat tapahtuvat helposti.  Cool

sinulla on paljon energiaa - ainakin kirjoittaa - koetas valita joku oikea asia, johon näet voivasi vaikuttaa.

Samoilla linjoilla. Samaa asiaa oikeastaan aikanaan pyrin nostamaan esiin kun tuolla ruumiistairtautumis topicissa kyselin, että mikä on sen funktio. Tavallaan ymmärrän halun selittää itselleen tapahtuneita asioita, mutta en oikeastaan ymmärrä tarvetta kalastella itselleen yliluonnollisia kokemuksia. Mieluumminhan kannattaisi laittaa energiansa johonkin aidosti hyödylliseen.

Toki siis omaa aikaansa saa minun puolestani kuluttaa vaikka sen kynttilän edessä, mutta löytyyhän noita kehittävimpiäkin loitsimismuotoja. =D
« Viimeksi muokattu: 25.09.2010 12:52:29 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 35
  Tulostusversio  

Siirry: