Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 35
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noituus  (Luettu 327588 kertaa)
0 jäsentä ja 150 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #135 : 13.10.2010 12:16:28 »

Missæ te ihmiset olette tutustuneet næihin noituus hommiin? mistæ olette saanut tietoa ja oppineet asioita??

Onhan noita kirjoja kirjoitettu vaikka kuinka monta, kirjastosta saa lainaittua. Myös Googlettamalla löytää paljon materiaalia. Wiccahan onse ensinmäinen juttu jonka kautta imee itseensä materiaalia, vaikken wiccaksi itseäni luokittelekaan. MUOKS: Niin  aj käytännön kauttahan sitä oppii parhaiten, tekemällä.

Ekletikko: Juu, todennäköisesti olin meditatiivisessa tilassa sillä energian nostatushan vaatii ajatusten keskittämisen.
« Viimeksi muokattu: 13.10.2010 12:18:06 kirjoittanut Eileithyia » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #136 : 24.10.2010 09:14:21 »

No, minulle SE on 31. päivä.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #137 : 24.10.2010 16:15:15 »

Mä sain vuosia sitten kaveriltani lahjaksi Wiccan käsikirjan, enkä ole sitä vieläkään saanut luettua loppuun.  Grin

Minä vähän vierastan näitä rituaaleja ja kalenterijuhlia. Johtunee ehkä siitä, että olen laiska tekemään mitään kummallista. Perinteistä jouluakaan en vietä, koska se ei ole ollut mitenkään erityinen minulle. No ehkä juhannus tai mittumaari voisi olla sellainen ja uusi vuosi voisi olla niitä juhlia, mitä voisin viettää. Välikausijuhlista en välitä. Näinä kahtena juhla-ajankohtana voisin jopa kunnostautua rituaalien suhteen.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #138 : 15.11.2010 19:58:23 »

Täällä on nykyään niin hiljaista. Siis tässä ketjussa. No miten meni Samhain kaikilla?

Itsellä kiirettä uuden asunnon löytämisen kanssa. Edelleen. Olen hakenut jo ainakin 20 eri asuntoa eikä ole tärpännyt.  Angry No minä yritän ainakin luottaa siihen että jossain se itselle täydellinen asunto vielä on, toivottavasti on luontoa kanssa lähellä että voi taas rakentaa omat uhr- eikun rituaalipaikan.  Wink
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #139 : 15.11.2010 22:04:41 »

Tuo kolmen sääntö on vähän sama kuin ut:n kultainen sääntö eli kohtele muita niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan. Ja kyllä mä olisin noiden "herjojen" kanssa varovainen. Ne tulee oikeesti pilkkana omaan nilkkaan. Koettu on.  Sad

Pyhäinpäivä/Samhain meni. En edes kynttilöitä muistanut poltella. Vaikka piti.

Sain viimein maalattua muutamia viisikantoja (koristeita) valkoisiksi ja voinkin alkaa ripustella niitä makuuhuoneeni ikkunaan. Muissa ikkunoissa jo on omat pentagrammit.

Kertokee mulle, miks pitää olla niin paljon erilaisia rituaaleja, joita ainakin mun kaltaisen lahopään on vaikea muistaa.
 crazy2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
~Karuna~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #140 : 15.11.2010 22:26:50 »

Kaikenlaiset suojaukset ovat tavallaan ajanhukkaa, mutta antamalla itselleen anteeksi menneisyytensä, ei tuo mitään negatiivista tulevaisuuteen vaan vapautua aivan kokonaan niistä ikiaikaisista peloistaan. Ja SE on jotain sellaista, jolla voi luoda turvallisin mielin sitä tulevaisuuttaan, kun minkään valtakunnan pelko ei sellaista luomistapahtumaa sabotoi tai vääristä ajatuksellisesti muutenkaan.  Smiley

Totta on tuokin, että kaiken, minkä kohdistaa toiselle, joutuu itse moninkertaisena kokemaan. Jotenka se ikivanha sanonta siitä, että tee toiselle se, mitä itse tahtoisit kokea, on opetuksenamme kultaakin kalliimpaa.  Smiley
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #141 : 16.11.2010 00:23:28 »

Kertokee mulle, miks pitää olla niin paljon erilaisia rituaaleja, joita ainakin mun kaltaisen lahopään on vaikea muistaa.
 crazy2

Voihan niistä rituaaleista luopua...  coolsmiley

Kaikenlaiset suojaukset ovat tavallaan ajanhukkaa, mutta antamalla itselleen anteeksi menneisyytensä, ei tuo mitään negatiivista tulevaisuuteen vaan vapautua aivan kokonaan niistä ikiaikaisista peloistaan. Ja SE on jotain sellaista, jolla voi luoda turvallisin mielin sitä tulevaisuuttaan, kun minkään valtakunnan pelko ei sellaista luomistapahtumaa sabotoi tai vääristä ajatuksellisesti muutenkaan.  Smiley

Totta on tuokin, että kaiken, minkä kohdistaa toiselle, joutuu itse moninkertaisena kokemaan. Jotenka se ikivanha sanonta siitä, että tee toiselle se, mitä itse tahtoisit kokea, on opetuksenamme kultaakin kalliimpaa.  Smiley

smitten

Hei noista pentagrammeista... Juu juu, tiedän niiden oikean alkuperäisen tarkoituksen ja sen, että ne ei ole tarkoitettu mihinkään pahaan jne. Kertokaa kuitenkin minulle, miksi minulle silti tulee niistä aina negatiiviset "vibat", enkä todellakaan haluaisi sellaisia kuvioita omaan kotiini tai muutenkaan lähelleni?...  Huh Onko se niiden "mustattu" maine ja niiden käyttö väärin ja vääriin tarkoituksiin syynä kenties? No jokatapauksessa, kukin tavallaan, mutta tämän kotona on vain kristalleja ikkunoiden läheisyydessä...  angel
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #142 : 16.11.2010 18:41:59 »

Threefold law;sta: Minusta se on lähinnä pelotuskeino jolla pyritään estämään noitaa käyttämästä voimaansa väärin, sillä moni joutuu varmasti sellaisen kiusauksen eteen ennemmin tai myöhemmin. Jotkut ottavat sen kirjaimellisesti, jotkut pitävät tuota kolmosta vain viitteellisenä lukuna ja että se mitä teet palaa sinulle takaisin niin monta kertaa kuin on tarvis. Minä itse puolestani uskon vain siihen, että toisen satuttaminen tieten tahtoen jää kyllä karma rekisteriin ja maksat siitä sitten enemmin tai myöhemmin. Yleensä seuraavassa elämässä.

Herjojen heittoja kannattaa varoa mikäli oma energia on tosi herkässä, niinkuin ymmärtämäni mukaan KV:lla on. Mutta tuollaisia ihmisiä on tosi harvassa ja ei mulla ainkaan herjan heitot ole saaneet yhtään mitään aikaiseksi. Sellaisestakin on ollut puhtetta, että jospa sitä ei olekaan itse aiheuttanut sitä pahaa (vaikkapa auto-onnettomuutta) sille toiselle vaan olikin vain alitajuisesti poiminut sen hänen aurastaan. Kohtalo on kohtalo ja se mitä on määrä tapahtua tapahtuu ja sen minkä ei pidä tapahtua, ei tapahdu. En usko että toisen sielunsuunnitelmaan voi noin vain vaikuttaa ellei sitäkään oltu jo ennalta määrätty.

Rituaaleista: Eihän niitä ole pakko tehdä jos ei halua. Minä itse henkilökohtaisesti teen niitä koska pyrin parempaan yhteyteen luonnon, sen kiertokulun, elämän, universumin jne. Kanssa. Minä olen utelias ja haluan koettaa mitä kaikkea voin löytää sieltä. Ja minusta rituaalit ovat kauniita. Nautin niistä.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #143 : 16.11.2010 19:42:34 »

Ai niin ja KV: Samhain on siis kelttiläinen nimitys Halloweenille, pakanoiden uudelle vuodelle.
Ja mitä siihen asuntoon tulee niin eihän se ole minun päätettävissäni saanko sen hakemani kämpän vai ei, olisin kyllä mieluusti ottanut niistä jokaisen, vaikkei ne täydellisiä olleetkaan. Olen hakenut asuntoa nyt kohta neljä kuukautta tuloksetta. En haluaisi pummailla kovin pitkään enää, enkä halua viettää talveani kadulla. "Täydellisellä" tarkoitin sitä, että ehkä jossain on se minulle tarkoitettu asunto.  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #144 : 16.11.2010 20:57:48 »

Ja voihan se toisaalta olla ettei pentagrammit ole yhtään "sun juttu" eikä se pääse sitten puhuttelemaankaan Smiley

Näinhän se on. Kiitos muutenkin selvennyksestä.  angel
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #145 : 16.11.2010 22:47:40 »

Minun pentagrammini ovat kahdella kärjellä seisovia, eli niistä löytyy 4 elementtiä ja viides on se henki.

Minä en taas vähään aikaan ole ollut kristallieni kanssa tekemisissä. Yleensä pidän kristalliani (vuorikidettä) kaulassa nahkanauhassa. Mutta nyt en ole pystynyt pitämään edes rippiristiäni (kultariipus). Tuntuu siltä, kuin tukehtuisin, jos kaulassa roikkuu jotain. Samoin en pysty pitämään rannekelloa, enkä rannekoruja tai sormuksiakaan. Energian pitää virrata vapaasti.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #146 : 18.11.2010 11:14:49 »

aika naurettavaa muuten että hyvän ja pahan rituaalin ero olisi pentagrammin kulma. koomista.
on se vähän enemmänkin, eli hyvä tai paha aie. en itse ymmärrä mitään muihin kohdistuvaa, kun love magiassa ei kutsuta tiettyä henkilöä ja raha tulee rahana, ehkä välillisesti jonkun firman kautta muttei siis henkilö.

hassua, tein just rahamagian ja taas next day rahaa. se on kyllä merkillistä. tein sen auttaakseni toista eli pitää sitten lahjoittaa kans.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #147 : 18.11.2010 12:06:44 »

Tuo rahamagia olis ihan käytännöllistä, ainakin mun tilanteessa. Taidan kokeilla visualiasointia ensin.

Smiley
tallennettu

Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #148 : 20.11.2010 16:21:48 »

Niin ja oletkos E ajatellut, että täydellinen asunto löytyy jostain aivan muualta? Tai jos ei ole vielä edes valmiskaan?

No olen kyllä miettinyt juu, mutta kun parin viikon sisällä olen tyhjän päällä. Että silleen. Pakko sitä on jonnekkin mennä asumaan ellei halua viettää talvea kadulla. Turha tähän tilanteeseen on liittää mitään henkimaailman juttuja tai sitä onko valmis vai ei ja jäädä pyörittelemään peukaloita. Kun realiteetti on kuitenkin se että kahden viikon päästä minulla on joko oltava uusi asunto tai sitten olen kadulla. Vituttaa vaan tää, kun kuitenkin pitäs töissä käydä. Vetää yhdeksän tunnin öitä ja sitten kuitenkin rampata asuntoesittelyissä.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #149 : 21.11.2010 12:38:13 »

Niin, jo olis kyllä aikakin.. Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 35
  Tulostusversio  

Siirry: