Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 35
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noituus  (Luettu 327576 kertaa)
0 jäsentä ja 141 vierasta katselee tätä aihetta.
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #150 : 30.11.2010 19:03:59 »

Täältä mainiolta astrosivustoltamme löytyy monenmoista okkulttia asiaa, mutten muista nähneeni kirjoituksia shamanismista. Siinähän päästään surffailemaan omassa alitajunnassa rummun äänen johdattamana. Itse olen harrastellut jo muutaman vuoden, ja toiminta on saamassa uusia muotoja kun alamme tehdä rituaaleja joissa mielen voimat valjastetaan toteuttamaan toiveitamme.

Onko muita jotka ovat jo ehtineet perehtyä samoihin juttuihin. Itse asustelen täällä Lounais-Suomessa, ja tapaisin mielelläni lisää muitakin asiasta kiinnostuneita. Nykyinen piirimme käsittää puolisen tusinaa aktiivia.

tallennettu

panta rhei - kaikki virtaa
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #151 : 01.12.2010 11:05:38 »

Enemmän minäkin itseni shamaaniksi luen kuin noidaksi. Olen jopa unissani tehnyt shamaani matkan, mitä en valveellaollessani pystynyt tekemään. En vain päässyt kallionkolosta sisään, vaikka kuinka yritin.  Grin

Tai no enpä nyt tiedä miksikä itseni luettelisin, kun työskentelen enkeleiden kanssa, käytän wicca-symboleja ja olen kiinnostunut shamanistisesta parantamisesta verenseisautusloitsuineen yms. Mutta tätä kaikkea teen siis intuitiivisesti, enkä mitenkään tietoisesti tekemällä joitain rituaaleja, paitsi tietysti suojausta ja maadoitusta.

Kaikkia näitä kuitenkin yhdistää luonto ja sen kunnioitus, luonnon kanssa yhdessä eläminen sopusoinnussa.

Huomasin kuinka vaikeaa minun oli elää kaupungisn keskustassa, koska siellä vaelsi niin paljon välitilan henkiä. Jotkut tulivat häiritsemän untani ja konkreettisesti nykivät minua pyjamani housunlahkeista, että heräisin. Se oli aika karmivaa.

Kaikista hulluinta tässä hommassa on, kun olen yrittänyt "viisaammilta" tai vanhemmilta ihmisiltä hakea apua tuolla reaalimaailmassa, niin he vastaavat, että tiedän itse.   Shocked Tai sitten olen kohdannut pelkkää kyräilyä. Ihan kuin olisin tehnyt jotain kyseisille ihmisille. Tai ihan kuin he eivät haluaisi kertoa minulle ja näin ollen panttaisivat tietojaan.
Tiedänhän minä, että tieto on valtaa, mutta eikö tällälisissä tapauksissa valta vääristä tietoa, jos sitä ei halua hyvästä sydämestään jakaa?
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #152 : 01.12.2010 11:13:16 »

mitä yleensä saa easysti ilman noituutta??  angel tietysti varottava itsensä kanssa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #153 : 01.12.2010 11:48:51 »

Noituus, magia, shamanismi... Varmasti erilaisia asioita mutta silti lähellä toisiaan. Joskus mietin itsekin että mistä saisi rummuttajan että pääsisi kokeilemaan... Smiley Itse asiassa sain shamanismin puolelta hyviä parannusvinkkejä, kun joskus asiaa tutkin ystävää auttaakseni.

Täällä päin Suomea olisi rummuttajia  Smiley osa meistä tosin asustelee tällä hetkellä Helsingissä.

Tätä Astoa lueskellessani olen huomannut, että väkeä on ympäri maata, Helsingistä Lappiin, ja kaikkea siltä väliltä, mutta Turku loistaa poissaolollaan. Ketään ei näytä olevan täältä päin, ja viimeksi kun täällä on ollut astrologinen tapahtuma, siitä on melkein vuosi aikaa.  Sad
tallennettu

Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #154 : 01.12.2010 14:16:05 »

Enemmän minäkin itseni shamaaniksi luen kuin noidaksi. Olen jopa unissani tehnyt shamaani matkan, mitä en valveellaollessani pystynyt tekemään. En vain päässyt kallionkolosta sisään, vaikka kuinka yritin.  Grin 

Huomasin kuinka vaikeaa minun oli elää kaupungisn keskustassa, koska siellä vaelsi niin paljon välitilan henkiä. Jotkut tulivat häiritsemän untani ja konkreettisesti nykivät minua pyjamani housunlahkeista, että heräisin. Se oli aika karmivaa.

Neuvo: Kun seuraavan kerran yrität shamaanimatkaa, tee se veden läpi, älä kallionkolosta! Kuvittele, tai etsi luonnosta oikea vedentäyttämä hiidenkirnu jonne sukellat. Sukella niin kauan, että saavut Aliseen.
 Tai kokeile toista suuntaa! Näe mielessäsi valopatsas! Voit kuvitella sen valon nousevan Alisesta vedentäyttämän hiidenkirnun kautta läpi Keskisen Yliseen.

"Pyjaman"?? Nukutko sinä vaatteet päällä?  2funny
tallennettu

SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #155 : 01.12.2010 14:57:39 »

Nukun minä vaatteet päällä ja kuljen läpi vuoden villasukissa. Minua palelee jatkuvasti, kiitos huonon ääreisverenkierron. En saa untakaan, ellei hartiat ja jalkaterät ole lämpimässä. Muutenkin olen "kylmäverinen", enkä siedä kuumuutta. Saunaa siedän hetkisen.

Unessa matkani oli maan alla olevassa luolassa, jossa oli lampi. Olin veneellä, jossa ei ollut airoja. Siellä tapasin delfiinin, joka muuttui krokotiiliksi minun kuristaessa sitä ja viimein se muuttui erääksi mieheksi, ystävättäreni petolliseksi ex-kihlatuksi.

Tästä on siis aikaa. Tapahtui joskus 1997-98.

Karsastan noita rummutusjuttuja henk.koht syistä. 
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #156 : 01.12.2010 22:59:03 »

Hierontakin muuten auttaa verenkiertoon, jos jotain maanläheisempää lähestymistä kaipaa. Smiley

Mistähän sellasen hierojan löytäisi... Vai tuleks hieroon?  Wink No joo vitsi vitsi... Grin
tallennettu

eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #157 : 02.12.2010 15:36:56 »

Asiasta puujalkaan: uusimmassa Sielun Peili lehdessä oli juttu "Magian lait osa kyläyhteisön arkea" ja se oli aivan huippu.
Ekaa kertaa elämässäni luin karhunhäpäisijöistä, eli karhunpyllyttäjistä  Grin. En epäile ettei toimis, mut niin vahvat mielikuvat sain ettei tosikaan  2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #158 : 02.12.2010 21:12:45 »

Viime yönä oli lämmin nukkua, vaikken ollut niinkään pukeissa kuin normaalistai. Koko päivän on ollut lämmin... olenkohan tulossa kipeäksi...  Grin

Karhunpyllyttäjä... en halua edes mainita, mitä mieleeni tuli assosiaatona tuosta termistä.... hyi.  crazy2
tallennettu

SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #159 : 02.12.2010 21:43:34 »

Kylmettymiä ei saa hieroa, koska kylmä veri ei saa joutua sydämeen. Se vahingoittaa sitä. Veri siis lämpenee matkallaan kehon ääreisosista sydämeen, mutta jos kylmien kehonosien verenkiertoa nopeuttaa hieronnalla, voi seuraamukset olla huonot. Ja tulehdukset todellakin lähtevät leviämään, jos niitä alkaa hieroa.

Täytyy varmaan tänään kokeilla itsehoitoa tähän päänsärkyyn. Jos vaikka energialla lähtisi, kun akupainanta ei auttanut.  :Smiley
tallennettu

Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #160 : 09.12.2010 12:24:45 »

Nonnii, no nyt tarvis rahaa ja vähän ÄKKIÄ. 5000 euroa tänne kiitos.  knuppel2 Olikos niistä jo rahaloitsuista puhetta? Tai KV, kun sinulla tuntuu nuo toivomukset toimivan niin toivoisitkos mulle tuon viisitonnia.
Edellisen kämpän seinässä oli jotain jonka takia se pannaan uusiksi ja minähän sen tietysti maksan.  Tongue

tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #161 : 10.12.2010 16:21:08 »

Ehdotan, että Keskiyön vahinko perustaa samantyylisen auttamisketjun, kuin mitä täällä on näitä tulkinta, kaukohoito yms., rahan ilmentämiseen kaikille halukkaille.  2funny Täällä on nimittäin muitakin, jotka tarvitsee nyt äkkiä rahaa.  crazy2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #162 : 10.12.2010 19:58:15 »

Kyllä kannatti polttaa niitä vihreitä kynttilöitä,...

Mitäs minä saan jos poltan punaisia kynttilöitä?   Tongue  Cheesy  smitten
tallennettu

Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #163 : 11.12.2010 10:28:35 »

Kyllä kannatti polttaa niitä vihreitä kynttilöitä,...

Mitäs minä saan jos poltan punaisia kynttilöitä?   Tongue  Cheesy  smitten

Intohimoa, rakkautta, itsevarmuutta? Mihin itse liität punaisen värin?

Juup, itse poltin (näin alkutoimiksi) myös vihreää kynttilää, johon olin hieronut basilika-öljyä. Myös käteni hieroin kauttaaltaan samaan aineeseen. Laitanpa sitten tuon Jade-kivenkin tästä kaulaan.

Itse kerran toivoin kaverilleni rahaa. Istuimme metrossa ja kaverini tili oli lähes nollilla ja hänellä oli vuokra ja pari henkilökohtaista vuokraa maksamatta. Tein siinä takaraivossni sitten loitsunpoikasen. En uskonut, että se ottaisi niin nopsaan tulta alleen ja ajattelin tehdä myöhemmin illalla "kunnon" loitsun mutta kata tuntia myöhemmin kun osuimme paluumatkalla taas samaan metroon hän kertoi että jostain pölähtänyt hän tililleen kasa rahaa (tukea hän ei saa niin paljoa, sitä paitsi hän oli jo tuhlannut tukirahansa).  Ehdotin että ehkä hänen vanhempansa olivat asialla, mutta hänestä sekin tuntui hyvin epätodennäköiseltä. Perhe kun on; A: köyhä, B: Vanhemmat eivät ole koskaan ennenkään rahaa laittaneet ja jos olisivatkin tämän jutun takana niin olisivat kyllä ilmoittaneet.

:Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #164 : 12.12.2010 15:11:22 »

Antaa tulla sitä rahaa vaan että pääsen opiskelemaan heti ens vuonna  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 35
  Tulostusversio  

Siirry: