Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 35
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noituus  (Luettu 327501 kertaa)
0 jäsentä ja 78 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #165 : 12.12.2010 17:41:38 »

No KV; Saatko mitenkään tulemaan mulle sen verran rahaa (5,000?) että pystyn maksamaan sen seinän?
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #166 : 12.12.2010 19:03:05 »

Mun mies on alkanut ottaa nää mun hourupääjutut sitten ihan tosissaan. Se siis on nyt vakuuttunut, että meidän hullu naapuri on tehnyt sille jonkin "tulpan" lähettämällä huonoa energiaa/kiroamalla.  Tongue

Tää meidän naapuri on siis tyyppi, johon olen yhden kerran todistetusti onnistunut käyttämään magiaa. Silloin se heräsi sieltä harhakuplastaan hetkeksi ja lopetti ahdistelun. Sota ei ole vielä varmastikaan ohi, tällä tyypillä kun viiraa ihan selvästi päässä edelleen. Hankalaa on se, että tämän ihmisen uskonkäsitys edustaa tällaista shamanistisempaa suuntausta, eli varmasti voi ihan tietoisesti harrastaa miestäni kohtaan jotain kiusantekoa, kun uskoo näihin hörhöjuttuihin.  Lips Sealed Suojat päälle!  knuppel2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #167 : 12.12.2010 20:21:08 »

No KV; Saatko mitenkään tulemaan mulle sen verran rahaa (5,000?) että pystyn maksamaan sen seinän?

HMM.. Sehän näissä magioissa onkin jännää, kun ei osaa sanoa toimivuutta.. Paitsi vasta sen jälkeen kun jotain on toteutunut.
Vielä kun itse en tee mitään rituaalejakaan, niin jotenkin täytyy ne ajatukset olla aina keskittynyt siihen minkä haluaa toteutuvan.. siis silloinkin kun tekee jotain aivan muita hommia siinä sivussa, vaikka elelee ihan normaali elämää + rutiinijutut..
..sillä tavalla ovat monet jutut vain toteutuneet, eipä siinä oikeastaan mitään sen kummempaa salatiedettä ole koskaan tarvinnutkaan..
Pelkkä vahva päätös on riittänyt tapahtumien toteutumisiin..

Mutta selitykset sivulle 7 ja itse asiaan..

Eli kokeilumielessä teen sinulle sen rahamagia-jutun, mutta kun tämä taitaa olla ensimmäinen kerta kun toinen ihminen pyytää tekemään rahamagia-systeemejä, niin ei ole mitään kokemusta asiasta..
Ei ole rahamagia koskaan toiminut omalla kohdalla vielä koskaan, ainakaan siten kuten on itse ajatellut toimivan.
Mutta jos toimii kohdallasi, niin tietenkin haluaisin kuulla että olen sitten onnistunutkin.

(..no jos sen verran tässä paljastan, niin jossain vaiheessa oli kyllä sellainenkin ajatus, että voisin kokeilla tehdä jotain magiaa myös muillekin ihmisille.. tämän foorumin kautta.. Wink)

Juu, älä kuule ota mitään paineita.  Smiley En minä suutu vaikka mitään ei tapahtuisikaan. Ihan kokeilumielellä ollaan.

Eihän se magia periaatteessa mitään rituaaleja tarvitse, jos muutenkin pystyy saavuttamaan sen tietoisuuden tillan mistä loitsut lähtee. Itsekkin tuntuu helpommalta joskus ilman. Kaverin tapauksessa en tehnyt mitään rituaaleja sen kummemmin.
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #168 : 12.12.2010 20:30:00 »

Nonnii, no nyt tarvis rahaa ja vähän ÄKKIÄ. 5000 euroa tänne kiitos.  knuppel2 Olikos niistä jo rahaloitsuista puhetta? Tai KV, kun sinulla tuntuu nuo toivomukset toimivan niin toivoisitkos mulle tuon viisitonnia.
Edellisen kämpän seinässä oli jotain jonka takia se pannaan uusiksi ja minähän sen tietysti maksan.  Tongue

Miten ihmeessä yks seinä voi viistonnia maksaa, ellet sitten ole sitä moukarilla pa***si pistäny?  Shocked
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #169 : 12.12.2010 20:30:30 »

Vaikuttais joltain lemmenloitsujen lähettelyltä, jos siis ahdisteleekin..
Onhan nämä hourupääjutut semmosia, että äkkiä tulee leimatuksi, mutta onko sen väliä loppujen lopuksi?

Hahhah, kyseessä on mies, joka voisi olla ikänsä puolesta meidän isämme. Voin vannoa, että tässä ei ole mitään lempeä mukana.  2funny

Kun tutustuttiin aluksi, kaveerattiin kovastikin. Moni kaveri tunsi tyypin lapsuusajoiltaan, ja varoitteli meitä et sitä kaveria pitäisi varoa. Me oltiin avarakatseisempia ja ajateltiin, et tää on tällainen henkisempi omantienkulkija. No se sitten yhdessä vaiheessa sekosi, suuttui meille, alkoi kiristää rahaa ja mustamaalata mieheni firmaa. Kun oltiin läheisiä niin päästiin sen verran tutustumaan tän tyypin mielenmaisemiin, et on todella pahoja traumoja lapsuudessaan kokenut, hakkaa vaimoaan, moraalikäsitys on aikamoisen kaksijakoinen... Nyt esimerkiksi kun se oli yhdessä vaiheessa olevinaan niin hyvää pataa ja ihan tosissaan uskoi, että kaikki voisi olla taas ystäviä keskenään, kun ei tajua, mitä kiusaa on meille tehnyt.  idiot2 Sitten kun mun mies ei vastannut sen kaveeraustekstareihin, niin sai ilmeisesti taas lisää vettä myllyynsä.  crazy2

Tiedänhän minä, että paras tapa vastustaa pahaa, on lisätä hyvää. Helpommin sanottu kuin tehty.  Wink
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #170 : 12.12.2010 20:36:08 »

Nonnii, no nyt tarvis rahaa ja vähän ÄKKIÄ. 5000 euroa tänne kiitos.  knuppel2 Olikos niistä jo rahaloitsuista puhetta? Tai KV, kun sinulla tuntuu nuo toivomukset toimivan niin toivoisitkos mulle tuon viisitonnia.
Edellisen kämpän seinässä oli jotain jonka takia se pannaan uusiksi ja minähän sen tietysti maksan.  Tongue

Miten ihmeessä yks seinä voi viistonnia maksaa, ellet sitten ole sitä moukarilla pa***si pistäny?  Shocked

Samaa ihmettelin.  idiot2 Oletko tehnyt asunnossa kynttilätaikoja ja sytyttänyt paikan vahingossa tuleen?  coolsmiley  Wink
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #171 : 12.12.2010 21:31:15 »

Pimeissä jutuissa taas on se vaara, että tulee kovat itse-syytökset jos vaikka sattuisi toimimaankin.. No empä osaa sanoa, miten kukainenkin tuntee ja ajattelee tai yleensäkin toimii, mutta omalla kohdalla on joskus tullut tehtyä suurempiakin erehdyksiä, jotka vasta jälkeenpäin on ymmärtänyt että on ne tosiaan tainneet tehotakin.

No hätä, ei ole mun juttu toi pimeyden kanssa työskentely. Mä kuulun niihin, joilla on jonkinlainen sisäinen tarve toimia vain hyvin tarkoituksin, ja uskon myös wiccan tapaan, että paha tulee moninkertaisena takaisin. Ja sen muuten näkee tästä hullusta naapurista kilometrin päähän, ei nimittäin ole mitenkään hyvävointisen oloinen niiden kierojen ajatustensa kanssa. Sairastuttaa ihan itse itseään lisää. Lips Sealed
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #172 : 13.12.2010 16:36:07 »

5000. Niin, no ainakin sinne päin. Pitäähän minulla vielä sen jälkeen jäädä käteen sen verran että pystyn maksamaan vuokrani sun muut kulut. Tonneista nyt kuitenkin oli puhe. Seinään tosiaan oli ilmestynyt rasvatahroja ja kun kyseessä kerta olivat tapetit, ne on vaihdettava. Minulla ei ole tietoa siitä kuinka paljon tapettien vaihtaminen maksaa mutta luulisi ainakin tuon 5000 riittävän.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #173 : 13.12.2010 17:02:19 »

5000. Niin, no ainakin sinne päin. Pitäähän minulla vielä sen jälkeen jäädä käteen sen verran että pystyn maksamaan vuokrani sun muut kulut. Tonneista nyt kuitenkin oli puhe. Seinään tosiaan oli ilmestynyt rasvatahroja ja kun kyseessä kerta olivat tapetit, ne on vaihdettava. Minulla ei ole tietoa siitä kuinka paljon tapettien vaihtaminen maksaa mutta luulisi ainakin tuon 5000 riittävän.

Nyt kyllä joku vedättää sua ja pahasti.  Tongue
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #174 : 13.12.2010 17:31:23 »

Asunto on isäni, joten tämä on minun ja hänen välinen asia. Saakoot tonninsa ja pitäkööt kämppänsä.
tallennettu
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #175 : 13.12.2010 17:59:53 »

(..no jos sen verran tässä paljastan, niin jossain vaiheessa oli kyllä sellainenkin ajatus, että voisin kokeilla tehdä jotain magiaa myös muillekin ihmisille.. tämän foorumin kautta.. Wink)

Tiedätkös, olen kokeillut muutama vuosi sitten tuota. Netin keskustelupalstalla kehotin ihmisiä pyytämään apua terveydellisiin ongelmiinsa. Menin sitten metsään tekemään omia juttujani puiden kanssa, ja annoin niiden lähettää parantavaa energiaa noille henkilöille joiden nimet olin ensin laittanut paperilapulle. Nimimerkkejä, ei oikeita nimiä...eikä osoitteita. Ja ihan uskomattomia juttuja tuli vastaan. Paras tapaus oli nainen joka sai nyt otettua aurinkoa rannalla mitä ei ennen ollut voinut tehdä iho-ongelmien vuoksi. Toinen hyvin sairas tapaus tuli entistä sairaammaksi ja lopetti kokeilun. Monta kiitosta sain, toki niitäkin oli joihin kaukoparannus ei tehonnut.

Omat telesuggestiiviset voimani eivät ole noin hyviä kuin sinulla, joten jos suinkin voit tai tahdot kokeilla kykyjäsi minuun, niin mielelläni ottaisin avun vastaan. Rahaa en oikeastaan tarvitse, sitä on riittävästi (vaikkei lisä pahasta olisikaan  Wink ) Sopivaa ihmistä etsin. Lemmentaioista ei silti ole kyse vaikka sille tarvetta olisikin. Tarkennan hieman asiaa.

Minäkin siis osaan jotain, ja minulla on muita ihmisiä mukana omassa pikku piirissäni, mutta uusien sopivien okkultismista kiinnostuneiden mukaan toimintaan saaminen takkuilee. Heitä on kyllä, mutta löytäminen vaikeaa. Hyvin monilla jo omat piirinsä missä käyvät. Eli tämä olisi pyyntöni: Jos soisit maagisen ajatuksesi minulle sopivan ihmisen löytämiseen, henkilön joka edelleen tuntisi muita samankaltaisia. Voisi ehkä olla naispuolinen, muttei välttämättä.  Smiley

tallennettu

panta rhei - kaikki virtaa
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #176 : 13.12.2010 18:29:58 »

Asunto on isäni, joten tämä on minun ja hänen välinen asia. Saakoot tonninsa ja pitäkööt kämppänsä.

Tapettirulla maksaa n.15-70 e riippuen kuinka arvokasta paperia seinälle haluaa.
Yhden 30 m² huoneen seinälle menee maksimissaan 3 rullaa kohdistuksilla, jos ei ole ikkunoita ja ovia seinällä, joten yhden 30m² huoneen tapiseeramiseen voi varata 8-9 rullaa tapettia.
Liisteri maksaa 15-20 e. Työ yhden päivän, sen voi teettättää tai tehdä ite.

Sun on täytynyt tuhota asuntoa enemmän mitä kerrot tai sitten joku kusettaa. Ihan rasvatahroista moista remonttia ei saa aikaan.
En kyllä antaisi kenenkään kusettaa edes tunnekuohussa, vähiten oman isäni.
tallennettu
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #177 : 13.12.2010 19:02:41 »

Hmm.

Miksi pyytää muiden magia-apua jos kerran tässäkin threadissa hengaa? Jos omat taiat ei toimi niin sitten pitää tehdä loitsut jotta oma kyky kasvaa. Niin minäkin tein kun oli tenkkapoo.

Itse en anna enää kenellekään sitä valtaa että tekisi magiaa puolestani, pyytämättä tai pyytäenkään, varsinkaan jos en tiedä hänen motivaatiotaan. Olin tässä puolisen vuotta sitten erinäisien muka-auttavien loitsujen kohteena joista tuli kylkiäisinä vaikka ja mitä muuta. Olisin hyvin varovainen ennen kuin pyydän muilta, varsinkaan voimakkailta, magian käyttäjiltä yhtään mitään, oma taika paras taika koska motivaatio on aina selvillä.

Ihminen herkästi kuvittelee, että muut on samankaltaisia kuin itse on. Koska olen aina rehellinen muita kohtaan, niin sinisilmäisesti oletan toisten olevat rehellisiä myös minua kohtaan, vaikka jo kokemus kertoo toista.

No, ollaan taas sinisilmäisiä ja luotetaan Keskiyön Vahinkoon, ei se kirjoittelunsa perusteella kovin pahalta noita-akalta vaikuta  angel

Ja tuosta itsensä kehittämisestä! Ainakin minun kohdallani tuntuu olevan seinä edessä, yrityksistäni huolimatta ei mitään kykyjä ole tullut elämäni aikana. Parantajan kyvyn olen saanut, mutta sellaisen saa kuka tahansa vaikkapa reikivihkimyksellä.  Angry
tallennettu

Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #178 : 13.12.2010 19:07:47 »

Tapettirulla maksaa n.15-70 e riippuen kuinka arvokasta paperia seinälle haluaa.
Yhden 30 m² huoneen seinälle menee maksimissaan 3 rullaa kohdistuksilla, jos ei ole ikkunoita ja ovia seinällä, joten yhden 30m² huoneen tapiseeramiseen voi varata 8-9 rullaa tapettia.
Liisteri maksaa 15-20 e. Työ yhden päivän, sen voi teettättää tai tehdä ite.

Sun on täytynyt tuhota asuntoa enemmän mitä kerrot tai sitten joku kusettaa. Ihan rasvatahroista moista remonttia ei saa aikaan.
En kyllä antaisi kenenkään kusettaa edes tunnekuohussa, vähiten oman isäni.

Minä en ole tuhonnut asuntoa yhtään sen enempää. Tongue Isän mukaan vahingot olivat tonnien arvoisia (no, hän todennäköisesti liioitteli raivonpuuskassaan mutta silti). Vaikkei näin todella olisikaan niin hän saa silti ne kaipaamansa tonnit, pääasia että on ulkona elämästäni sen jälkeen (tähän liittyy syvemmällä tasolla paljon enemmän kuin vain se seinä).
tallennettu
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #179 : 13.12.2010 23:15:32 »

Mielelläni kokeilen tehdä taikoja, että löytäisit sopivan henkilön. Smiley

Mutta se tässä onkin, kun ei ole täyttä tietoa ja varmuutta, että toimiiko magia silloin kun joku pyytää sitä tietoisesti tekemään? Ja kuinka vahvoja ne telesuggestiiviset voimat edes ovatkaan?
Vaikka paljon onkin toteutunut juttuja, niin pitäisi nyt saada sellainen jatkuva tila päälle, että tiedostaa aivan täysin kaikki magiat sun muutkin jutut. Sellaista jotain turvallisuuttakin tässä etsin.

Mukavaa, että viitsit yrittää! Ilmoitan varmasti siitä täällä jos juttu on onnistunut. Cheesy

Epäily on normaalia ja suotavaakin. Minkään alan fundamentalismi ei ole täysjärkisen asennetta. Itselläni on rationaalinen ajattelutapa, ja siihen mahtuu myös epäilyä. Luonnonvoimistahan tässä perimmältään on kysymys, ja vielä on paljon mitä emme tiedä tai ymmärrä.

Voisit joskus kokeilla muuttuuko mikään jos jätät kaiken epäilyn maagisiin voimiisi taka-alalle, ja toimit kuin kaikki olisi ehdottomasti totta ja toimivaa. Alkaisiko oudot 'sattumukset' tulla entistä yleisemmiksi.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 35
  Tulostusversio  

Siirry: