Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 35
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noituus  (Luettu 327606 kertaa)
0 jäsentä ja 163 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #180 : 14.12.2010 12:00:13 »

miätin tota tapettijuttua, eihän tartteis ko repiä vanhat pois ja maalata ko seinä. jos ny joka seinällä ei likaa oo. sehän onny muatia tehosteseinät. Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #181 : 14.12.2010 14:23:18 »

tekisin ja teen kyl magialla kaikkea muuta kuin kylmää lunta! kuumuutta ja kuumaa menoa..   coolsmiley  >> voi tehdä rahamagiaa tai tilanteen-laukaisumagiaa / energian purku--

ei kait jotkut tosissaan halua tuottaa kylmiä ilmanaloja, miksi ihmeessä?? 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #182 : 14.12.2010 23:34:26 »

^^eiks kaiken järjen mukaan meidän pitäis kuitenkin olla samassa tilassa loitsimassa? Muutenhan tässä käytetään viittätoistakymmentä eri metodia ja ne sitten parhaimmillaan kumoavat toisensa. Että noitapiiriä kokoon... Wink

Hyvä ajatus, mut kun ollaan ympäri Suomea, niin tapaamiset jäisi vähiin.   Sad
tallennettu

panta rhei - kaikki virtaa
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #183 : 15.12.2010 21:55:26 »

HEH! Nebulosalle semmosia terveisiä, että saatat löytää tämän foorumin kautta itsellesi sellaisen kaivatun henkilön, joka on kiinnostunut samoista jutuista mitä itsekkin olet..
Kun itse tulin tänne foorumille, niin päätin ottaa itselleni eukon täältä, ja olikin vähän aikaa jotain ihme suhde-hässäkkää päällä.. Cheesy

Että kenties sieltä päin Suomea löytyy henkilöitä.. vieheitä veteen vaan..
Asioilla on tapana aina järjestyä, kun on valmis tekemään niitten eteen itsekin..

Sait siis sellaisen vision! Sepä olisi hienoa! Kertakaikkiaan fiiniä!  Cheesy  Minullehan maailmankaikkeus ja olemassaolo on energioiden myllerrystä, ja okkultismi menetelmä niiden kartoittamiseen ja hyödyntämiseen. Juuri sen kaltaisia hengenheimolaisia kaipaisin piiriini.  Cool

Myös Aminthirin ehdotus noitapiirin kokoamisesta on hyvä, kunhan löytyisi se maantieteellinen keskipiste minne kaikki voisivat tulla. Paras paikkahan olisi täällä Turussa joka on universumin  keskus, mutta kun joillain on se kumma käsitys, että Turku olisi jotenkin syrjässä.  2funny

tallennettu

kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #184 : 16.12.2010 16:32:07 »

Nyt tarvittais noitamaisia keinoja apuun, että mun auto lähtis käyntiin. Tuossa vielä illemmalla ajattelin käydä kokeilemas....
Että jos jollain on harmitus-energiaa, niin kuvittele ohjaavasi se autoni akkuun. Ja jos puuskututtaa, niin puhaltele sinne jonnekin moottorin suuntaan.
Ja kädet ja varpaat saa laittaa ristiin + muuta mitä ikinä keksitkin!
 Wink
tallennettu
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #185 : 16.12.2010 17:25:42 »

Nyt tarvittais noitamaisia keinoja apuun, että mun auto lähtis käyntiin. Tuossa vielä illemmalla ajattelin käydä kokeilemas....
Että jos jollain on harmitus-energiaa, niin kuvittele ohjaavasi se autoni akkuun. Ja jos puuskututtaa, niin puhaltele sinne jonnekin moottorin suuntaan.
 Wink

Nyt ehdotan, että siirryt käytännön magiaan, ja pyydät jota kuta antamaan akkukaapeleilla virtaa oman autonsa akusta sinun autosi akkuun. Sitten vaan starttaamaan ja ajopeli pelittää jälleen.  Wink

Ja tänne Turkuunhan on sieltä vain rapiat 40 km eli 20 min. uutta nelikaistaista pikitietä pitkin... Pistän jo sumpin tippumaan.  Tongue
tallennettu

kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #186 : 16.12.2010 17:48:36 »

Wink

Nyt ehdotan, että siirryt käytännön magiaan, ja pyydät jota kuta antamaan akkukaapeleilla virtaa oman autonsa akusta sinun autosi akkuun. Sitten vaan starttaamaan ja ajopeli pelittää jälleen.  Wink

Ja tänne Turkuunhan on sieltä vain rapiat 40 km eli 20 min. uutta nelikaistaista pikitietä pitkin... Pistän jo sumpin tippumaan.  Tongue
Vai kaapelit... Mua ärsyttää KAIKKI autoasiat, mä haluan vain ajaa ja joskus tankata. Työkaverit (miehet) kehotti vaihtaan akun, tuosta ei kuulemma enää mitään virkaa ole. No tottahan mä nyt yhden akun tuosta noin vaan vaihdan, haen ensin fillarin tarakalla jostain ja suit sait sukkelaan vaihto... Et jos se nyt lähtis vaan vielä käyntiin, voisin sitte vaikka ajellakin sinne Turkuseen. Sitten keväämmällä tökkään sen huoltoon ja sanon et tehkää taas kaikki ja katsastakaa samalla + vaihtakaa se akku...
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #187 : 16.12.2010 19:46:28 »

smitten
Kiitosta vaan kanssakulkijat lämpöisistä ajatuksista, niin se auto rakas hurahti käyntiin!  smitten
(toivottavasti vielä loppuviikollakin  angel )
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #188 : 17.12.2010 09:08:42 »

smitten
Kiitosta vaan kanssakulkijat lämpöisistä ajatuksista, niin se auto rakas hurahti käyntiin!  smitten
(toivottavasti vielä loppuviikollakin  angel )

Cheesy
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #189 : 17.12.2010 11:10:04 »

Älä ystävä kallis jätä akun vaihtoa kevääseen.  Talvipakkaset vie viimeisetkin mehut huonosta akusta, ei siinä noituuskaan auta. Nimimerkillä kokemusta on.  Viime talvena auton akku alkoi nikotella, ja ajoin heti alan liikkeeseen.  Silloin onneksi oli jo pahin akunvaihtorumba ohi siltä talvelta, ja pääsin heti ajamaan sisään.  Akku vaihdettiin ja vielä laturin toiminta varmistettiin, ennenkuin naisautoilija päästettiin tien päälle.  Koko lysti maksoi muistaakseni alle kuuskymppiä, ja auto kehräsi tyytyväisenä ihan eri äänellä.  Ja autoilija kans.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #190 : 17.12.2010 15:53:05 »

Olen kuullut energiaparantajista jotka ovat ladanneet auton akkuja ki-energialla. Itselleni tapahtui muutaman kerran, että kännykän akku latautui "itsestään" lähes tyhjästä täyteen lähettäessäni kaukoenergiaa. Muulloin sellaista ei ollut tapahtunut eikä myöhemminkään.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #191 : 19.12.2010 18:38:30 »

energiaahan se akkukin! hauskoja stooreja. mutta tosiaan autot on tänä talvena pulassa. mutta tuosta ilmaston muuttamisesta, JOS menossa joku ilmastonmuutos ja Europessa kylmää, meissä lie ensinnäkin mekanismi joka selviää tästä (5d) ja toiseksi, älkää nyt lisää lunta pyytäkö.. vai lisääkö se onnea ja yhteisyyttä vai raivoa??

PS KV äläpä yleistä eri kansallisuuksia, et taida tuntea yksilöitä? eivät he ole samoja kuin stereotypiat eivätkä pidä niistä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #192 : 19.12.2010 19:11:21 »

Kertokaapas onko mitään tapahtunu? Siis ne omat magiani teille muille henkilöille.. :Smiley

Ainakaan vielä ei ole tiedossani, että ketään olisi tullut. Miten ja kuinka ahkerasti olet työskennellyt? Pitäisikö keskittyä aina erikseen näihin juttuihin. Oma aikansa rahamagialle, toinen aika henkilön löytämiselle?
tallennettu

Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #193 : 19.12.2010 19:46:09 »

Mua kiinnostaa tämä noituus hyvin paljon, mutta olen aina
ihmetellyt noita tarkkoja rituaaleja sun muita.. idiot2

Eikö asiat voi tehdä omalla tavallaan? Noituus on kuitenkin
omasta mielestäni kuin toiveita, joita sitten edes autetaan
mm. niillä rituaaleilla niin eikö kova tahto ja usko riitä ja
eikö jossain metsässä vaeltelun sijaan voi kirjottaa vaikka
lapulle asioita, joita toivoo tapahtuvaksi ja suunnata joka
päivä tietyksi ajaksi ajatukset niihin toiveisiin?

Pohdin vain, että eikös se voisi olla yksinkertaisempaakin..
Itse kun uskon tuohon ajatuksen voimaan niin vahvasti..
Korjatkaa, jos olen väärässä - ja myönnän, että en ole
lukenut koko ketjua läpi Tongue
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #194 : 19.12.2010 19:57:22 »

Mua kiinnostaa tämä noituus hyvin paljon, mutta olen aina
ihmetellyt noita tarkkoja rituaaleja sun muita.. idiot2

Eikö asiat voi tehdä omalla tavallaan? Noituus on kuitenkin
omasta mielestäni kuin toiveita, joita sitten edes autetaan
mm. niillä rituaaleilla niin eikö kova tahto ja usko riitä ja
eikö jossain metsässä vaeltelun sijaan voi kirjottaa vaikka
lapulle asioita, joita toivoo tapahtuvaksi ja suunnata joka
päivä tietyksi ajaksi ajatukset niihin toiveisiin?

Pohdin vain, että eikös se voisi olla yksinkertaisempaakin..
Itse kun uskon tuohon ajatuksen voimaan niin vahvasti..

Korjatkaa, jos olen väärässä - ja myönnän, että en ole
lukenut koko ketjua läpi Tongue

Kaikki riippuu henkilökohtaisista kyvyistä jotka usein ovat synnynnäisiä. Magiassa on kyse alitajunnan telepatiasta jolla suggestiot saadaan lähtemään liikkeelle ja vaikuttamaan toisissa ihmisissä. Ensin se ajatus -tahto- pitää saada siirrettyä tietoisesta mielestä sinne alitajunnan puolelle, eikä se ole helppoa. Lahjakas henkilö saa sen noin vain sujautettua sinne, tavallinen ihminen joutuu työstämään lujasti mitä ihmeellisimpien kommervenkkien ja rituaalien kanssa.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 35
  Tulostusversio  

Siirry: