Kerronpa teille eräästä lemmentaiasta jonka aikoinaan tein.
Olin hengaillut erään 'Kirsin' kanssa pienen aikaa, mutta passiivisuuteni takia tulin jätetyksi, vaikka tyttö tykkäsi minusta kovin, ja puhui jopa muuttamisesta yhteen. Jo samana iltana Kirsi löysi uuden kaverin, 'Repen'. Sydänsurut iski, halusin tyttöni takaisin, ja päätin turvautua magiaan. Tein pidemmän aikaa tiettyjä rituaaleja joissa kuvittelin ja manasin jonkun Repestä kiinnostuneen 'Lissun' havittelevan häntä. Jostain syystä näin Lissun heti tietyn oloisena ja näköisenä. Jos taika onnistuisi, kaikki tulisivat onnellisiksi. Lissu saisi Repensä, ja minä Kirsin.
Menin sitten eräänä iltana tuttuun tanssiravintolaan, samaan missä olin Kirsini menettänyt toiselle. Näin heti ovella sisään astuessani kolme henkilöä istumassa samassa pöydässä. Kaksi tunnistin Kirsiksi ja Repeksi, ja kolmas, naispuolinen henkilö jonka yhdellä vilkaisulla huomasin saman näköiseksi ja oloiseksi brunetiksi kuin sen jonka olin "nähnyt" maagisia rituaaleja tehdessäni. Lissu!
Ex-heilani Kirsi syöksyi välittömästi minut nähdessään luokseni, ja vaati, että hakisin heidän pöydässään istuvaa naista tanssimaan.
Tietysti kaikki voi olla sattumaa, mutta ihmetyttää silti. Miksi näin sen vieraan naisen samanlaisena joksi olin hänet mieltänyt omissa rituaaleissani. Miksi ex-heilani vaati että veisin naisen tanssimaan. Tiesikö Kirsi, että tuo nainen yrittää vaivihkaa vampata Repen häneltä, ja siksi hänet on saatava etäämmälle ja kiinnostumaan jostain toisesta. Lisäksi Kirsin kiehnaava käytös Repeä kohtaan oli epätavallista, olin nähnyt heidät pari kertaa ennekin.
Noihin aikoihin lopetin noituiluni. Ymmärsin, ettei suhteestamme olisi tullut kuitenkaan mitään, ja vähiten onnellinen olisin ollut minä. Liian tuittupäinen luonne tuo Kirsi. Asia jäi silleen, ja on edelleen vuosien jälkeen. Ja hyvä näin!
Outoja juttuja joita on mahdoton todistaa edes itselle saati muille.