Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 35
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noituus  (Luettu 327376 kertaa)
0 jäsentä ja 87 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #300 : 16.01.2011 09:14:56 »

kv; oot hauska; kaikki nää ongelmat joista täällä puhutaan, kuitataan aika nopeesti omiksi luomuksiksi Rob Scheinfeldin lukijoiden parissa, ja niistä pääsee pois kun tajuaa luojavoimansa.. on toki muitakin opettajia, joita olen tuntenut jo ties miten kauan.. olisiko kyse siitä kohoamisesta korkeampaan ulottuvuuteen? kanavoinneissakin on jotain perää.

kyl minulla vaan on tuo energian ohjailu tuonut aika lailla toivottuja tuloksia. ja loput selittyy vaikka sillä että luo tiedostamatta hassuja "nega"kokemuksia, jos ei halua sellaisia, ne tipahtaa veks. sallimiseen se kai liittyy, että mitä sallii ja että huvittuu "negasta" koska eihän me oikeasti rajattomina olentoina voida kokeakaan negatiivista.

miehet tosiaan jaksaa paneutua koneiden sielunmaailmaan..  Grin
« Viimeksi muokattu: 16.01.2011 09:26:28 kirjoittanut ^^Zirnitra^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #301 : 18.01.2011 08:46:12 »

annaelen, toivottavasti et viittaa minuun, mut se vaan on niin, että joko kaikki on illuusiota tai mikään ei ole. kaikki lähtee siitä mitä itse ensin toiselle sanot.

en koe esim musiikkia ja taidetta pyhempänä kuin rahaa; heillehän maksetaan rahalla, sitä on jumalointi.. tai sitten vain palkkatyö.. tai miten kukin.  Wink

olen huomannut jo monen vuoden aikana, että minuunkaan ei enää tehoa mitkään rajoittuneet sanat, siksipä on paras pitää tieto itsellään ja leikkiä. varsinkin kun privassa tapahtuu, ei jaksa vääntää henkeviä. kuka tietää kaiken? aloitin just yhdellä uudella spiritual foorumilla ja ylläpito (amerikk. kirjailija) oli samaa mieltä, aletaan siellä party zone!  Grin
« Viimeksi muokattu: 18.01.2011 08:48:26 kirjoittanut ^^Zirnitra^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #302 : 19.01.2011 03:06:49 »

olenkin tässä ihmetellyt, että olisikohan Ändi Maccoi koskaan tippunut sieltä parvekkeelta edes alas asti, jos ei olis roikkunut niin paljon kultaharkkoja kaulassaan? Kas siinäpä jälleen sitä pohdinnan aihetta, jos ei ole parempaakaan tekemistä.. :Smiley Kyllä se tuo maan vetovoimakin joskus maadoittaa.. ehkä jopa hieman raadollisellakin-kivuntuotto-huipussaan-tavalla.

Ja jos joku sitten provosoituu teksteistäni, niin kertokaa toki minullekin mitä se niinkuin edes meinaakaan?

jaa no, sen verran vois pienes pierus provosoitua, että Andy asu tuolloin muuten naapurissani, ainakin tuon jonninverran kuuluisuutta saaneen Lauttasaaren partsilta tippumisen aikaan. hassuinta tässä on se, että se muutti nykyisen vuokraemäntäni ja ystäväni taloyhtiöön lähellä Viiskulmaa hetkeksi, kun joku niiden kaveri asu samassa rapussa. Ja niin, nykyine vuokraemäntä muutti vuosia sitte Suomen rajojen ulkopuolelle ja vuokras sitten tän asunnon mulle täältä Suomen rajojen ulkopuolelta. Näin se maailma on pieni.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #303 : 20.01.2011 05:45:19 »

Tutkailin tuossa kivijuttuja ja silmiin osui tieto krysokollasta että se laittaa puhumaan totta.  Huh Toki se on myös muusikoille mainio kivi kun se suojaa kurkkua.
Opetustehtäviin ja mihin tahansa esiintymistehtävään sopii hyvin sitriini. Se tekee hieman kirpeäksi kommentoijaksi mutta ei ainakaan itsellä ole johtanut suurempiin katastrofeihin.  Karneoli on myös hyvä seuralainen uraa edistämässä.
Olen myös huomannut esiintymistilanteissa olevan suurta hyötyä keltaisesta topaasista. Se rauhoittaa esiintymisjännitystä.

No tuo kirpeä kommentointi vois yhdistää siihen totuuden puhumiseen Grin Mitähän nuo meinaa kun ilmestyn paikalle taskut täynnä kiviä... Wink

*A*
   Kiviä taskuun vain ja siihen käy kivi,kuin kivi.

Ite tallustan luentosaliin kumisaappaat jalassa,koira on mukana.Heräävät heti.Ovat valppaina.Huhu kulkee jo edellä,että SE ei sitten tykkää nyökyttelyistä.Enkä tykkääkkään.
Kunnioitan perinteitä,mutta uutta (verta)kehiin,on minun mottoni.Jos siellä ei kuulu kommentteja ja vastaväittämiä,sanon minä,että hel..ttiäkö minä täällä paasaan,kun kaikki on  niin selvää pässinlihaa.Alkaapa siellä sitten kuhina.Mielipiteitä löytyy ja minä nautin.Syntyy keskustelua.Keitto kiehuu , pippurit pataan,suolaa perään.

Aina on sellaiset fiilikset,etten puhu mitä he haluavat minun puhuvan.Puhun mitä ite haluan sanoa.On uskallettava laittaa itsensä likoon ja muistettava,että voi rähjääntyäkkin,ja mitä siitä sitten.   Tsemppiä,ota oma tila haltuun ,räjäytä,anna palaa,leisku ja loimua.   Shocked
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #304 : 20.01.2011 11:25:50 »

Myönnä ,että voit olla väärässä,mutta tee selväksi,että toinenkin voi olla väärässä.
Laitan loitsun,hiukan suomennettuna,pari sanaa muutettuna.Tuhmain päät=Tyhmäin päät.

AUKI KUULIMET KUULEMAHAN,
                  TUHMAIN PÄÄHÄN TAPPURATA.
                  VÄLÄHYTÄ VÄHÄISILLE,
                  POHJAN-AKKA KO PUHHUU.

Hoe tuota,niin että se on selkäytimessä ja olet varma,että olet Pohjan-Akka,jolle ei pärjää kukaan.  Raivokas korostus=POHJAN-AKKA KO PUHUU.

tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #305 : 20.01.2011 11:56:18 »

No niin siitä vaan sitten mittelöihin.Ole Pohjan-Akka pohjosesta.Harjoittele peilin edessä,huido käsillä,raivoa ,kerro itelles kuka oot.Kiroile.Näytä mistä tulet ja mistä olet tehty.Pakkasista,jäästä,lumesta,Merikosken kuohuista,revontulten räiskeestä,tähtitaivaasta,merentuulesta,kaarnamyrskyistä.              knuppel2
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #306 : 20.01.2011 23:39:47 »

UK:

Että melkein sitten tunnet hänet? Cheesy
Joo, Andy Mckoy on loistava kitaristi.. ja mitä nähnyt julkisuudessa häntä, niin ei vaikuta huonolta jätkältä.. varmaan niin paljon kaverilla kokemuksia, jotka ovat opettaneet jotain sellaista asennetta, ettei liian vakavasti tarvitse elämää ottaa. Smiley

Itse nostan kaikille hattua jotka on huomannut elämässä sen huumorintajuisuuden, että täällä voi pitää myös hauskaakin.. angel

Hatun nostolla en suoranaisesti tarkoittanut tuossa avatar?-kuvassa näkyvää länkkäri-hattua, mutta kuitenkin.. :Smiley

No melekein. Tuli sitä jonnin verran tehtyä tuttavuutta metelin vuoksi ja niin, hississä ja rappukäytävässä.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #307 : 21.01.2011 14:45:46 »

Kukaan satu tietämään Karmannopeutus-loitsua?
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #308 : 21.01.2011 15:45:11 »

Pakana ajoilta ei taida olla,vaikka silloin palvottiin,uhrattiin ja lahjottiin esi-isiä,niin karma-käsitettä ei tunnettu,muuta kuin kuluvassa elämässä esim; "minkä taakseen jättää sen edestään löytää"tyyliin.Hokemia oli paljon.Silloin kuolleet menivät manalaan,tuonelaan.

Kansan perinteestä ei myöskään muistu mieleen mitään,joka vastaisi karma-käsitettä,joka ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin sellaisenaan ,entisiltä loitsuajoilta.Huom.luterilaisuus kulttuurissa.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #309 : 21.01.2011 19:32:58 »

Kukaan satu tietämään Karmannopeutus-loitsua?

Ei tule mieleen, mutta minä varmaan etsisin jotain karmallisia värejä ja kiviä alttarille ja esittäisin ihan toivomuksen siitä, että se mikä pitää oppiman tulkoon eteeni. Mutta toisaalta, karmahan toteutuupi silloin kun me ollaan siihen valmiita, eikä yhtään aikaisemmin. Kuten mulle aina jaksetaan ylhäältä muistuttaa, varo mitä toivot.

*A*

No, olen tässä noin puolen vuoden ajan käynyt karmaläksyä läpi.  knuppel2 Tunnen että ihan loppusuoralla ollaan mutta haluaisin vain vähän vauhdittaa tätä prosessia..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #310 : 22.01.2011 10:43:51 »

en oikein usko karmaan enää.. uskon omien kokemusten luomiseen.  angel
tallennettu

Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #311 : 22.01.2011 12:43:04 »

en oikein usko karmaan enää.. uskon omien kokemusten luomiseen.  angel

Sama asia?
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #312 : 24.01.2011 12:00:27 »

äärijoogassa ei saisi kiintyä mihinkään tai haluta mitään koska se luo karmaa, no mitä ihmettä täällä sitten tehdään jos mitään ei saa olla, luonnossako vaan istutaan ja meditoidaan. hm.>
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #313 : 24.01.2011 19:52:09 »

niin no minun käsitykseni mukaan meillä luojina kuuluu olla kaikki, ei niin että onni riippuisi siitä. mutta toisaalta jos kaikkea pidetään harhana, eivät he sitten mitään haluakaan - entä arvostavatko?
tallennettu

sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #314 : 26.01.2011 14:48:52 »

Muutamissa uskontokunnissakin suomessa on vaarallista kiintyä mihinkään esineisiin ja mihinkään maaliseen.Esineet jotka alkavat käydä rakkaaksi on hävitettävä jne.
Kaikki mikä on uhkana rakkauteen jumalaa kohtaan on hävitettävä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 35
  Tulostusversio  

Siirry: