Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 35
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noituus  (Luettu 327725 kertaa)
0 jäsentä ja 187 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #315 : 26.01.2011 15:29:45 »

says who? me olemme itse jumalia.. siksipä meikää ei kukaan määräile..  angel > eli tuostahan seuraa etten palvo muuta kuin Itseä, mutta luon mitä kulloinkin luon.
« Viimeksi muokattu: 26.01.2011 15:32:21 kirjoittanut ^^Bebhionn^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
dodobien84
Vieras
« Vastaus #316 : 06.02.2011 17:40:56 »

Nyt intuitio sanoo että tartten piiitkää lomaa. Väsyttää niin penteleesti koko ajan. Loitsut taas ilmoille; kali kali kali om om om!

Hui hai hösseliksi siis: http://www.youtube.com/watch?v=i1VM6qifxUE
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #317 : 07.02.2011 14:24:32 »

Muutamissa uskontokunnissakin suomessa on vaarallista kiintyä mihinkään esineisiin ja mihinkään maaliseen.Esineet jotka alkavat käydä rakkaaksi on hävitettävä jne.
Kaikki mikä on uhkana rakkauteen jumalaa kohtaan on hävitettävä.

Ne kristityt aina jaksaa väittää että wiccat + muut "luonnonuskovahörhöt" palvovat materiaa, vaikka itse ne kumartaa sitä Raamattuaan - pelkkää säälittävää kirjaa - ja meillä kun ei ole edes senkään vertaa.  2funny

Yksi pakana nakkasi kerran aika osuvasti takaisin että laitetaan tuo teidän Raamattunne tuonne ulos tuuleen ja sateeseen ja katsotaan kuinka kauan se siellä kestää. Meidän Raamattumme ovat tuuli ja sade.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #318 : 07.02.2011 19:07:28 »

Tämä maailma on niin monenkirjava kaikkien uskomusten ja uskontojen osalta.Osaltani olen oppinut kunnioittamaan kaikkea,mikä ihmisille on tärkeää.Siinä on ollut suureksi avuksi omaisten ja tuttavieni lukemattomat uskontokunnat.Mielenkiintoista on ollut.Itse "luonnonuskovahörhonä"anelin aikoinaan anoppiani tulemaan lasteni kastetilaisuuteen,kun aikuisena halusivat liittyä evenkelisluterilaisiin.Ei tullut helluntalais uskonsa vuoksi,hyväksyin ratkaisunsa.Oma äiti ei sietänyt koko asiaa.jne.
Omien lastenlasteni kastetilaisuuteen en ole päässyt pakanana.
Nyt sitten seurustelen papin kanssa.Hän rukoilee,minä loitsuan.   2funny
Olen ottanut suurella mielenkiinnolla vastaan näitä asioita.
Ukkojumala on ollut alusta asti ihmisillä,milloin missäkin muodossa,minulla on se sama Jumala.
Ihmisten keskelä on aina käyskennellyt henkiä,joita voi enkeleiksikin kutsua.

Toisinaan olen ottanut Jumalan kanssa kovia matseja,mutta toiseksi olen jäänyt.
Määrään itse elämästäni,mutta rajansa on silläkin ,sanoo hän.
Pieni olo on monet kerrat,niin pieni,että pitäisi  katsoa suurennuslasilla  itseään ,eroittaakseen kaiken keskeltä sen pienen pisteen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #319 : 08.02.2011 13:18:53 »

tuli mieleen muuten.. kun on nuo aikakirjat ja muut astraalilukemiset.. onko se noituutta? ei ole? mikä kaikki on okkulttia?

kun asioita tapahtuu energiatasolla ja niistä jää luettava jälki jonnekin? niin pääseekö siihen käsiksi itse jollain keinolla, vai onko oltava näkijän puheilla? jos energiajälkiä haluaa muuttaa.

sielutaso ja noituus? yhteydet ja tukosten puhdistamiset??
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #320 : 10.02.2011 04:39:22 »

Suomalaisillahan on jo perimässään puhdistautumis keinonsa.Sauna.Sitä ei vain mielletä tietenkään samanlaiseksi,kuin mitä se on aikojen alussa ollut tarkoitukseltaan.

Saunassa synnytettiin.Se oli ainut rauhallinen paikka.Taloissa oli yleensä monenlaista väkeä.Lapsi pestiin ja synnyttäjä pestiin.Usein pesiä oli se läheinen,joka pesi samalla synnytyksen kehomuistot pois.Pakana kaudellakin toimitus oli Pyhä.

Vihta oli tärkeä.Sillä läiskyteltiin monet pahat asiat pois.Lapset vihdottiin hellin käsin,pehmeni selkäsaunojen muistot.

Vainajat pestiin maanpäällisistä ennen manalaan menoa.

Itselleni sauna on tärkeä.Lojun siellä selälläni pitkän tovin,sitten läiskytän vihdalla.Kyllä siinä poistuu muutakin,kuin hikeä.

Sauna on muutenkin lämmin tunnelmainen.Saunan paikalla on ollut vuosisatoja sauna.Museovirasto tonki maata,kun tonki muutakin.Hyviä energioita  joka tapauksessa ,ja niitä uskon olevan kaikissa saunoissa..Ja eikun saunomaan   Wink
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #321 : 13.02.2011 04:42:42 »

Lainaus
kyllä aukeaa lävet ja alkaa näkyjä näkyä.
   2funny   Semmoista se on.

Kesäisin vihdon nokkosvihdalla.Liottelen,ettei polttele.Vähän se on veltonletkeä,mutta ah`niin ihana.
Sillä on vanhakansa varmistellut,ettei tule kulkutaudit talvella.Estivät myös ryppyjen tuloa.
Saunomiseen on liitynyt yllättävän paljon rituaaleja,sitä puhdistautumista.Myös kuppausta.Pahat veret on poistettu.
Täällä kylällä on 91vuotias kuppari,taitava onkin ja käy laskettelemassa pahat veret  keväisin ja syksyisin.Laskettelee loitsut siinä samalla,mutta niin, etten saa selvää siitä.Yhden kerran kysyin,niin löi saunakauhalla takaraivoon.En kysy aivan pian uudelleen.Tämä mummo ei tule kuppaamaan,jos kiukaassa on ostokiviä.Vuosia sitten tuli ja häipyi,kun näki ne lohkotut kivet,sanoi niitä pahansilmiksi.

Olen keräillyt rannoilta sinertäviä kiviä,niitä sanotaan täälläpäin `sinikoiksi`,ovat mukavan tuntuisia,sileitä ja melko pyöreitä.Mummo oli mielissään.

Koitan kaivella sen saunamagia ketjun sieltä uumenista jostain.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #322 : 13.02.2011 10:56:31 »

Sellainen kortin katsoja pitäisi olla joka kylällä,mustan kissan kanssa,omituisten esineiden keskellä.
Kummituksia on mielinmäärin vanhoissa suvuissa kulkeneissa taloissa,täällä ainankin.

Minunkin maillani on "Hiisi" elikkä Pyhälehto,jonka kirkko hävitti  aikoinaan.Siinä on uhri paikka,johon jotkut marjastajat heittävät muutaman marjan ohikulkiessaan.Siellä vilisee kummituksia vanhemmalle väelle.Eivät oio lehdon poikki,niin on sitkeässä perinnetieto.

Mesimarjoja ei poimi kukaan lehdon reunoilta.
Karpalot saavat olla viereisellä suolla rauhassa.Sinne veivät vammaisena syntyneet lapsensa,suonsilmään,ennen kristinuskon tuloa.Itkevät kuulema siellä vielläkin.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #323 : 13.02.2011 12:20:29 »

Minkähänlainen uhripaikka siellä on ollut.Tavallisimmin uhrit ovat olleet ruokaa.Toukokuussa on uhrattu UkkoJumalalle,kaikkea syömistä,ja pidetty juhlat.Siinä lähellä voisi olla Hiisi alkuinen paikan nimi.
Ne paikat voisivat olla myös hyviä energioineen.Itse koen ne hyvänä.Elelen hyvässä sovussa kummitusteni kanssa.Sanonkin,että täällä on kodinhaltioita,jotka pitävät mökistä huolen,kun joku kysyy.Minulla näin,mutta olen vanha luupää.    uglystupid2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #324 : 14.02.2011 13:03:25 »

sauna ei ollut aivan vastaus aiheeseen, mutta tein kyllä paljon erilaista energiatyötä ja pam, tilanne näyttää purkautuneen aika simppelisti. menen itse varmaan aina niin pitkälle etsiessäni ratkaisuja, jotka on inhimillisissä tilanteissa aika yksinkertaisia.. että miksi yhteydet ei pelaa. sinänsä hauska miettiä sielutasoa, jos ei ole nokia connecting people..>
tallennettu

johannatuuli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #325 : 14.02.2011 17:29:54 »

Sauna on kyllä mainio paikka. Kävisin mieluusti useamman kerran viikossa, mutta nyt pääsee vain kerran viikkoon... Mutta sitten sitä pitääkin saunoa ihan kunnolla. Saunassa heitän löylyä reilusti ja venyttelen ja vanuttelen jalkona, selkää ja käsiä. Poistuu kehosta jännitykset ja ikävät fiilikset. Kerran tässä ihan spontaanisti luikahti loitsu hankalan elämäntilanteen parantamiseksi.  Smiley Paljon löylyä päälle ja kyllä tepsi.
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijona
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #326 : 15.02.2011 18:27:48 »

ystävänpäivä yllätti kivasti, en tiennyt olisko loitsuja tarvittu, siihen ne ainakin lopahti.>  Grin
tallennettu

m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #327 : 19.02.2011 18:19:24 »

Sen koristelen noitaesineillä ja pihalle istutan yrttejä sen kun jaksan. Siellä kivasti mökissä kökötän enkä odota keneltäkään mitään.

Oletko katsonut Pasilaa? Repomies-aksentilla tuli meinaan.  Grin

Pitääpä munkin kaivaa se saunamagia-ketju esiin, heräsi kiinnostus.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #328 : 19.02.2011 19:23:18 »

Joo, se on vaan niin että ihmiset tuntuvat ajattelevan sinua joko jonakin Siskoni On Noita - friikkinä joka luulee olevansa joku Piper TAI sitten jonkin sortin Wicker Parkin tapaisena tyyppinä.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #329 : 21.02.2011 09:12:49 »

Löytyi loitsu.En tiedä miltä ajalta on peräisin.!500luvulla naisista ja lapsistaei juuri ole ollut merkintöjä,jos ei ole ollut aatelinen.
Verottaja laski talon väeksi vain 15täyttäneet miespuoliset.Heidät merkittiin Jousiksi.Katsottiin vain montako Jousta talossa on.
Loitsussa toivotaan Jousta,siis poikaa ja Pellava on tyttö,jota ei yleensä toivottu.
Ehkäpä loitsu on jostain niiltä ajoilta.Lopunhan voi jättää pois.

Pehmyä vaimon vakkahinen,
                                     sato sarasta ylötä.
                                     (Jousen tulla,
                                      Pelavaisen mennä)
                                      Pahnuun pareita panna.

Olisiko tuo `pahnut`tarkoittanut lapsipahnuetta,johon toivottiin terveitä poikia,jotka isä hyväksyisi,ja katsoisi kelvolliseksi elämään.

Ei se PCO ole nykymaailmassa lapsen saannin este,olenpa sen nähnyt.Lääkäreitten lörpötyksiä.
Kovaotteinen vanhankansan hieronta munasarjojen kohdalta alaspäin,johdinten mukaan,koko hieronnan päätteeeeksi.Olen niitä tehnyt.
Naureskelivat jotkut isäksi tulevat,että "sansai hieroo ja se sen ukko tekee temput,ja se on siinä"   buck2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 35
  Tulostusversio  

Siirry: