SanctAstra
|
|
« Vastaus #360 : 03.05.2011 13:03:31 » |
|
Casperiina, kyllä sä voit ihan suoraan sanoa, ainakin niille ihmisille, joiden kanssa työskentelet lähikontaktissa jatkuvasti, että voisivatko edes vähentää käyttöä tai keksiä jotain muuta. Allergiset reaktiot hankaloittavat sun työntekoa. Ei kannata odottaa sitä pahinta mahdollista reaktiota. Joustoa pitää olla. Ja jotta aihe saadaan kytkeytymään tähän ketjuun, niin kokeile sitä valkoista valoa ja voit myös visualisoida vaaleanpunaista universaalin rakkauden valoa työkavereihin ja liittää siihen sellaisen ajatuksen mukaan, mikä auttaisi työyhteisöä ymmärtämään hajusteyliherkkyyksiä. Ihmisten hajuaisti nimittäin turtuu hajuihin ja sitten niitä pitää lutrata entistä enemmän, jotta haistaa. Luonnollinen vanheneminen myös heikentää aisteja.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Eklektikko
|
|
« Vastaus #361 : 03.05.2011 13:51:01 » |
|
Pitäisköhän mun soveltaa tätä valon kanavoimista ihmisiin, jotka aiheuttaa mulle allergiahaittoja hajuvesillään ja tupakalla. Työpaikalla ei esimerkiksi kehtaa vaatia kaikilta, että mitäs jos siirtyisitte hajusteettomaan kosmetiikkaan. Että jos sitten se valo saisi näiden myrkkyjen käyttäjien nenät turpoamaan samalla tavalla kuin itselläni. 2funny Mikäs siinä, jos haluat haaskata energiaasi ja mahdollisesti aiheuttaa itsellesi lisää nenänturvotusta kolminkertaisesti aiempaan verrattuna: Kaikki mitä yrität lähettää muille tuleekin sinulle itsellesi kolminkertaisena. Saat siis triplana kaiken ikävän mitä lähetät muille. Jos sensijaan lähetät rakkaudellista energiaa, se menee perille ja saat myös sen itse triplana. Valon lähettäminen on rajoitettua: Voit lähettää neutraalia valoa johonkin kohteeseen, mutta et voi määritellä mitä se tekee, sillä se vain valaisee asiat niin että ihmiset eivät voi olla huomaamatta niitä. Sen jälkeen on heidän vapaan tahtonsa alainen asia tekevätkö he sille jotain, siihen sinä et voi vaikuttaa. Jos yrität määritellä miten se valo heihin vaikuttaisi, tuo määritelmä suodattuu pois eikä pääse ollenkaan perille. Vapaan tahdon laki menee kaiken muun ylitse, et voi puuttua toisten vapaaseen tahtoon.
|
|
|
tallennettu
|
DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
|
|
|
Casperiina
|
|
« Vastaus #362 : 03.05.2011 15:49:53 » |
|
Mikäs siinä, jos haluat haaskata energiaasi ja mahdollisesti aiheuttaa itsellesi lisää nenänturvotusta kolminkertaisesti aiempaan verrattuna: Kaikki mitä yrität lähettää muille tuleekin sinulle itsellesi kolminkertaisena. Saat siis triplana kaiken ikävän mitä lähetät muille. Jos sensijaan lähetät rakkaudellista energiaa, se menee perille ja saat myös sen itse triplana.
Mä nyt vähän kärjistin, pahoittelut huonosta huumorintajustani. Mulla on vielä vähän töitä tehtävänä tän asian kanssa, kun joudun altistumaan kaikenlaisille häiriötekijöille. Suurin on varmasti itseni kanssa, ja miksi edes olen allerginen. SanctAstra, mun työpaikalla vilisee "kaikkea tärkeää tyyppiä", ei valitettavasti olisi kovinkaan korrektia puuttua näiden hajusteiden käyttöön. Sitten vielä julkiset kulkuneuvot on oma ongelmansa. No mä yritän keskittyä luomaan itselleni parempaa ympäristöä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eklektikko
|
|
« Vastaus #363 : 03.05.2011 16:19:02 » |
|
Auttaisikohan hajuallergiaan energeettiset suojat? Siis ihan ne suojat joita me rajatietoilijat muutenkin eri tarkoituksiin teemme ympärillemme, siis että kuvittelisit vain ympärillesi sellaisen helmenvalkoisen kehän, johon kaikki mitä et halua vastaanottaa, pysähtyy.
Värähtelyjen nousun ansiosta kaikenlaiset asiat ovat tulleet mahdollisiksi, voisihan tuotakin kokeilla. Itse en onneksi ole hajuallerginen, mutta kyllä rupeaa yrjöttämään jos jollakulla on oikein tuhdisti hajusteita. Se on joskus yrjöttävämpi haju, kuin ketjutupakoitsijan haju.
|
|
|
tallennettu
|
DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
|
|
|
Casperiina
|
|
« Vastaus #364 : 03.05.2011 16:43:57 » |
|
Joo, mä vetäsen kuvun niskaan! Kyllähän mä olen tätä ajatellut, mutta ei ole sitten tullut vielä ihan "selkärangasta" tuo suojautuminen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #365 : 03.05.2011 17:05:52 » |
|
Et pysty tekemään mitään, mikä loukkaa toisten ihmisten vapaata tahtoa. Et pysty yksin kutsumaan yhtään mitään asteroideja tänne. Voit kokeilla huviksesi ihan mitä huvittaa, mutta ainoa johon voit vaikuttaa on sinä itse. Eli jos jotain yrität, voit odottaa tapahtumia jotka koskevat vain ja ainoastaan sinua itseäsi. Planeettamme lähes 7 miljardin ihmisen vapaa tahto on jotakin, johon sinun yksi ainoa vapaa tahtosi ei voi vaikuttaa tipan tippaa. Lisäksi uskon, että reippain määrin kykyjä ei anneta ennen kuin on kypsynyt siihen asteeseen että osaa käyttää niitä vastuullisesti, rakkaudellisesti ja toisten vapaata tahtoa kunnioittaen. Ja yhtään kenelläkään ei ole kykyä yksin kutsua tänne edes pienenpientä asteroidia. Tästä on yksi poikkeus: Vapaa tahto on niin pyhä, että vapaalla tahdollaan voi myös luovuttaa vapaan tahtonsa pois. Yksi yksittäinen ihminen, joka jostain syystä uskoo (virheellisesti) että voit vaikuttaa häneen, tällä uskomuksellaan luopuu osasta vapaata tahtoaan sinun osaltasi. Sinun on siis mahdollista vaikuttaa tällaiseen ihmiseen, mutta varoituksen sana: Karmaa kertyy aina, kun ryhtyy sähläämään toisten ihmisten vapaan tahdon kanssa. Perheemme (siis se opassoppa, jolla ei ole maallista hahmoa, mutta jonka ihmiset usein hahmottavat enkeleinä, oppaina jne) ei koskaan kauhistele mitään. He rakastavat sinua juuri sellaisena kuin olet ja hyväksyvät ehdoitta kaikki tekosi. Tämä johtuu siitä, että he eivät ole fyysisen maailman harhassa, joten heille ei ole olemassa dualismin harhan käsitteitä hyvä/paha, oikein/väärin tms. Ihan sivusta kommentoin, että tämä on hieno ja todella ajatuksia herättävä kirjoitus. Kiitos! Ainakin pakanallisissa uskonnoissa on kolmen laki eli saa kolminkertaisena takaisin sen mitä antaa. Olen itsekin yrittänyt tuota valon lähetystä, mutta kerran sitten huomasin törmänneeni seinään tämän kyseisen henkilön kohdalla, jolle valoa yritin lähettää. Siitä tajusin, että vaikka tarkoitukseni olisi miten hyvä niin väkisin en voi pakottaa ottamaan vastaan mitään mitä toinen ei halua. Siis hyvääkään, jos yritän sillä saada aikaan jotain mitä toivon. Se oli silloin hämmentävää, mutta hyvä opetus. Minkäänlainen manipulointi ei siis saa kuulua hyvään ja rakentavaan magiaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #366 : 03.05.2011 18:24:56 » |
|
Juu, no yritän tietysti ensiksi puhua sille ja jos se ei auta niin vuokraemännälle (tosin vuokra-emäntä taitaa olla juurinnyt ulkomailla). Polttamisesta sisällä ollaan myös puhuttu, että se häiritsee, mutta silti ilmeisesti polttelee. Minun huoneeseeni savu ei tule, mutta muiden tämän kerroksen asukkien huoneisiin kyllä. Minä en tosiaan ymmärrä, miten joku voi olla niin piittaamaton ja itsekäs, ettei tajua että tuommoinen mekkalointi keskellä yötä häiritsee muita? Ensin se vie mun tavaroita ja nyt meluaa keskellä yötä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eklektikko
|
|
« Vastaus #367 : 04.05.2011 07:58:06 » |
|
Varmaan tämäkin sellainen ikuisuusaihe, mihin jokaisen täytyy itse oivaltaa ne omat vastaukset, kun eikös juurikin toisen vapaan tahdon puuttumiseen ole sellainen omien ajatustensa pakkosyöttäminen? Wink On se silti varmaan vaikeakin elää, jos ei sorru manipuloimaan tietämättäänkin ihmisiä. Mutta jos sillä on pyrkimys hyvään, niin se suotakoon meille ihmisille. Roll Eyes Pakkosyöttöä olisi, jos sitoisit toisen tuoliin kiinni ja pakottaisit kuuntelemaan. Ja sitten vielä valvoisit että noudattaa ajatuksiasi ja rankaisisit, ellei noudata. Kenenkään ei ole koskaan pakko kuuunnella ketään, eikä ketään taideta pakottaa tänne foorumillekaan lukemaan viestejä. Tokihan me kaikki pyrimme vaikuttamaan toisiimme esimerkiksi keskustellessa ja väitellessä, mutta pakottamistahan se ei ole, koska jokainen valitsee itse ketä uskoo ja mitä ajattelee. Minun mielestäni karmaa tuottava toisen vapaaseen tahtoon vaikuttaminen sisältää jotain seuraavista: - väkivalta tai sen uhka - taloudellisilla asioilla kiristäminen - muilla asioilla kiristäminen tai uhkailu (...kerron hlölle X että teit asian Y...) - rakkauden menettämisen uhalla kiristäminen - valehtelu, epätodet väitteet En sitten tiedä jos millään ajatuksilla ei olisi mitään vaikutusta mihinkään, niin miksi ihmiset ovat edes kauhistelleetkaan asioita? No ehkäpä kaikki pelotkin ovat täysin turhia ja niistähän kyllä täytyykin vapautua. Joskus aiemmin tuli heti mieleen jos joku kielsi jotain tekemästä, että mitä vaaraa tai mitä väliäkään millään sitten lopulta onkaan? Jos olen tällä foorumilla kertonut, ettei kannata yrittää esim. energeettisin keinoin vaikuttaa toisten vapaaseen tahtoon, ei se johdu siitä että olisi mitään pelättävää. Mutta se on vähän kuin sanoisi ihmiselle: "Hei, sinun ei kannata lyödä itseäsi vasaralla polveen, se sattuu aika lailla." Kohteen vapaa tahto on loukkaamaton niissä asioissa, mutta se joka yrittää vaikuttaa toisiin tällä tavoin, voi kokea ikäviä asioita. Olen halunnut kertoa, ettei kannata aiheuttaa itselleen ongelmia ja lisäksi vielä pettyä kun ei onnistunutkaan vaikuttamaan siihen toisen tahtoon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sidrika
|
|
« Vastaus #368 : 04.05.2011 13:37:49 » |
|
Miten koulukiusattua teiniä voisi auttaa maagisin keinoin (kaikki mahdolliset maalliset keinot ovat jo käytössä)?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eklektikko
|
|
« Vastaus #369 : 04.05.2011 14:01:11 » |
|
Minulla on hankalia ihmisiä varten tarkoitettu bon-shamanistinen loitsu, mutta täytyy ensin etsiä se papru mihin olen sen kirjoittanut. Laiten sen tähän ketjuun siis lähitulevaisuudessa.
Valon kanavointia suosittelisin kuitenkin: Valoa niille kiusaajille, kaikille jotka sitä näkevät ja ennen kaikkea koulun henkilökunnalle, joiden tehtävä olisi asiaan puuttua. Vapaan tahtonsa mukaan edelleen sitten toimivat, mutta heidän on paljon vaikeampi silloin kieltää itseltään näkemäänsä, kun se tulee kirkkaasti valaistuksi.
Voimia! Meidän modernin koululaitoksemme kehittivät USA:ssa teollistumisen alkuaikoina tehtaidenomistajat, joiden ongelmana oli miten saataisiin tasalaatuista työvoimaa tehtaisiin liukuhihnalle. Eräs teoria koulukiusaamisen hiljaisesta hyväksymisestä on, että se hyväksytään tarkoituksellisesti, jotta nämä 'poikkeavat' saadaan syrjäytetyksi ennen kuin pääsevät häiritsemään työelämää. Siitä sitten maksetaan kouluampumisina.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #370 : 04.05.2011 19:36:33 » |
|
Miten koulukiusattua teiniä voisi auttaa maagisin keinoin (kaikki mahdolliset maalliset keinot ovat jo käytössä)?
Oletteko harkinneet koulun vaihtamista..?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eklektikko
|
|
« Vastaus #371 : 05.05.2011 07:11:06 » |
|
Tässä tämä bon-loitsu, jonka lupasin. Tämä on kirjasta, joka löytyypi kirjastosta, mutta jonka nimeä en nyt valitettavasti muista. HUOM: Loitsun täytyy tehdä se ihminen, jota kohdellaan epäkunnioittavasti. Jos siis lasta kiusataan, lapsen täytyisi itse tehdä tämä.
Virratkoon sinulle kaikki siunaukset. Virratkoon sinulle tietoisuus itsestäsi. Otan takaisin voiman, jonka olet ottanut minulta, se on minun ottaa takaisin, se on minun oikeuteni. Tulkoon sinulle nyt rakkaus ja hyvä onni. Nyt kun puhun, et ole enää ongelma minulle! Hankala energiasi sulaa viisauteen. Sinä tarkastelet minua kunnioittavasti.
Loitsu luetaan ääneen kolme kertaa, minkä jälkeen taputetaan käsiä yhteen kuuluvasti kaksi kertaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sidrika
|
|
« Vastaus #372 : 19.06.2011 09:17:00 » |
|
Löytyykö jostain tiettyihin ihmisiin kohdistettu mutta silti kajoamaton rakkaustaika? Vierastan tosissani toisiin ihmisiin kohdistettuja taikoja, mutta nyt on tilanne, jossa potentiaalinen tosirakkaus saattaa jäädä toteutumatta koska tiellä on liikaa esteitä (molemmat osapuolet ovat kuitenkin vapaita); menneisyyden taakkoja, pelkoja, sabotointia eri tahoilta, epävarmuutta ja väärinkäsityksiä. En lähtisi missään nimessä manipuloimaan osapuolia energeettisesti mutta heitä ympäröiviin olosuhteisiin voi ehkä yrittää vaikuttaa ja heidän välistä kommunikaatiota selkeyttää? Kaksi ihmistä nousee erityisen voimakkaasti esteiksi: toinen sekä nykyhetkessä että menneisyydestä käsin, toinen vaikuttaa vain menneisyydessä, saako heidän energioitaan jotenkin neutralisoitua ketään vahingoittamatta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eailu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #373 : 20.06.2011 21:50:03 » |
|
Mie pikkusen huutelen vieraisiin pöytiin.. Sidrika auttasko "tilanteen selkiyttämistaika" mitään? Jos ei varsinaisesti rakkauteen puuttus? *pohtiipi hän, joka ei yhtään oikeaa loitsua osaa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #374 : 21.06.2011 08:58:14 » |
|
Vaikea sanoa, kun ei tiedä tarkkaan minkä sorttisesta tilanteesta on kyse. Esim. Jos kyse on siitä, että exät eivät osaa irtipäästää niin siinä tapauksessa kyse olisi irti päästämisestä. Tällaiseen tilanteeseen esim. seuraavanlainen loitsu: Ota kaksi valkoista kynttilää edustamaan osapuolia ja sekä yksi musta kynttilä. Aseta valkoiset kynttilät toisiaan vastapäätä vaikkapa ikkunalaudalle ja musta kynttilä niiden väliin. Olisi sielä hyvä, jos valkoisen kynttilän lisäksi olisi vielä jotakin mikä kuuluu exälle. Sytytä valkoiset kynttilät ja lausu nämä sanat (tai keksi omat): Se mitä kerran oli ei ole enää Molemmat elämme nyt eri elämää Sä hyväksy se ja hyvästi jää Ei enää tarvitse kiinni pitää Paljon rakkautta ja valoa tiellesi, missä kuljetkin Niin käyköön minullekkin Jumalatar meidät siunatkoon, Hyvästi ja näin tapahtukoon! Sytytä musta kynttilä ja siirrä kaksi valkoista kynttillää hieman kauemmaksi toisistaan. Anna niiden palaa hetki ja sammuta ne sitten. Toista tämä joka ilta vähenevän kuun aikana aina mustaan kuuhun asti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|