Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 35
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noituus  (Luettu 327506 kertaa)
0 jäsentä ja 83 vierasta katselee tätä aihetta.
Karhunkantaja
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #390 : 02.09.2011 13:11:28 »

Sain BTW eilen "valmiiksi" yhden bodhranin, teollinen kehä, kalvo puuttui. Tänään pitäisi siihen vielä keppitikkutseba loihtia ja toimittaa paketti omistajalleen.

Itselläni on hirvirumpu, jossa on todella siperialainen fiilis, mäntykehä ja käsin työstetty nahka, "ykkösrumpuna". Ja toinen "ykkösrumpuni" on karhunnahkainen, amerikkalaisvalmisteinen ja sotii siis täysin suomalaista traditiota vastaan. angel Mutta on minulle täydellinen!

En välttämättä tarvitse niitä "noituuksiini", mutta pidän niistä kovasti. Shamanistisesta perinteestä poiketen harvemmin työskentelen transsissa, pääsen omaan tahtotilaani muutenkin. Teen myös amuletteja, joihin ohjaan energiaa. Harvemmin itselleni teen/saan mitään, melkein kaikki tulee muille.  Smiley

Käytännössä taikani tapahtuvat tahdon tasolla, en siis juurikaan tee rituaaleja tms. Fokuksen kanssa on vielä oppimista! Olen sen sentään oppinut, että sitä saa, mitä tilaa. Täsmälleen.  Grin
tallennettu
Karhunkantaja
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #391 : 04.09.2011 15:51:24 »

Ei rummun rakentamisessa ole paljoa mystiikkaa. Otetaan kehä ja otetaan nahka ja kiinnitetään ne toisiinsa. Noin karkeasti ottaen...

Mentorini järjestää rummunrakennuskursseja, jotka eivät ole pelkkää banaalia höttöä, vaan niillä on myös henkinen puoli hoidossa.

Itse koen olevani rummuntekijä ehkä eniten, peili, kanava... Ja rummuilla pääsee hyvin, hyvin kauas aikojen alkuun.
tallennettu
joas
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #392 : 04.09.2011 17:26:21 »

Miten muuten onnistuu rummun rakentaminen ilman eläinmateriaaleja?
tallennettu

Aurinko, nousumerkki, Merkurius ja Uranus Jousimiehessä
Kuu Vaa'assa
Venus ja Mars Vesimiehessä
Jupiter ja Neptunus Kauriissa
Saturnus ja Pluto Skorpionissa
Kuun Solmu Härässä
Karhunkantaja
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #393 : 05.09.2011 06:04:22 »

Onnistuuhan se. Michael Harnerkin paukutti mennen synteettisellä rmmulla, jota ensin lämmitti hiustenkuivaajalla. Kattilan kansikin toimii... ilmapallon kuoresta muksut tekivät ihan toimivia pieniä rumpuja, lakatusta/maalatusta/liimatusta kankaasta on joku laittanut kalvon.

ei sillä ole kaikille suurta merkitystä, mitä materiaaleja on käytetty (minulle henk.koht. on silläkin), vaan sillä, mitä rumpu edustaa ja mitä siihen on ladattu.
tallennettu
joas
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #394 : 05.09.2011 11:03:59 »

Onnistuuhan se. Michael Harnerkin paukutti mennen synteettisellä rmmulla, jota ensin lämmitti hiustenkuivaajalla. Kattilan kansikin toimii... ilmapallon kuoresta muksut tekivät ihan toimivia pieniä rumpuja, lakatusta/maalatusta/liimatusta kankaasta on joku laittanut kalvon.

ei sillä ole kaikille suurta merkitystä, mitä materiaaleja on käytetty (minulle henk.koht. on silläkin), vaan sillä, mitä rumpu edustaa ja mitä siihen on ladattu.

Kiitos suuresti vastauksestasi! Tähän mennessä olen löytänyt ohjeita vain nahkapohjaisiin, täytyy perehtyä lisää näihin vaihtoehtoihin.
tallennettu

Aurinko, nousumerkki, Merkurius ja Uranus Jousimiehessä
Kuu Vaa'assa
Venus ja Mars Vesimiehessä
Jupiter ja Neptunus Kauriissa
Saturnus ja Pluto Skorpionissa
Kuun Solmu Härässä
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #395 : 05.10.2011 23:57:49 »

Ja kyllä sekin on mietityttänyt, kun kuulin että ajatukseni olisi vaikuttanut ihmisten kuolemiin, vaikka en olisi tuntenut mitään vihaakaan joitain henkilöitä kohtaan. Paremminkin päinvastoin.

Mistä tai keltä sä noin kuulit? Siis ei tietenkää ihmisen nimeä tarvi sanoa. Mut millä perusteella? Millä perusteella se siis pytyi väittämään jotta sun ajatukses vaikutti ihmisten kuolemiin? En nimittäin usko jotta jos ei edes tunne vihaakaan niin sitten muka voisi aiheuttaa kuoleman, ja tietämättään vielä.

tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #396 : 06.10.2011 00:36:01 »

Ja toisaalta kun lähden kohta viidennelle kymmenelle, niin alan kohtapuoliin uskaltaa lukea ufoista, mutta vain päiväsaikaan. Shocked

Jestas, mä olen luullu jotta sä olet nuori poika, joku kaksvitonen korkeintaa kolkyt. Shocked Cheesy Mutta oletkin vanhempi kuin minä. Neljäkymppiä rikki.

Ööh...vai tarkottiko jotta nelikymppiä rikki sullakin, niin vissiin. Ei jtta viiskymppiä. No ei tarvi sanoo, sun ikäs mulle kuulu...Mut joka tapaukses luulin sua "lapseksi"...  2funny
« Viimeksi muokattu: 06.10.2011 02:47:34 kirjoittanut Kalevanneito » tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #397 : 06.10.2011 00:40:22 »

Taisi muuten intuitioni ollakin väärässä tuon ET-lehden kohdalla, sillä en taidakaan kuulua aivan kohderyhmään, kun olin jo tilaamassa sitä, niin koin jonkin oivalluksen oloisen tunnetilan, ettei se taida kertoakaan noista ufoista..

Heh, nyt vasta tajusin vitsin...Mietin miksi ET-lehti ufoista kertois...??  Sehän on ilmiselvää idiot2
tallennettu

James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #398 : 06.10.2011 01:48:23 »

Kun sitä olen miettinyt, että jos jollain henkilöllä olisi vaikka jokin sairaus, niin se voi olla hyvinkin sitä sielun valintaa, ja silloin tulee mietittyä että puuttuuko siinä kenties jonkun sielunvalintaan, jos vaikka lähettäisikin jotain parantavia energioita.
Ajattelen sitenkin, että sairaudetkin ovat opettamassa ihmisiä, niin kaikenlainen luvatta tekeminen tuntuu vähän arveluttavalta.

Eikun mun mielestä mustaa magiaa on se jos aiheutta tahallaan pahoja asioita toiselle. Tai semmonen "astraalihäirintä". Ei parantaminen mustaa magiaa ole. Ja emmä en usko jotta sä voit kenenkään sielunsuunnitelmaan vaikuttaa tai sitten se vaikuttaminenkin on kirjattu siihen sielunsuunnitelmaan.

Asiasta toiseen, harrataako kukaan astraalimatkustamista kenties? Vinkkejä otetaan vastaan.  Cool

Joskus joidenkin toisten avustuksella matkaillu ainakin jossain satumetsässä  Cheesy jossa oli joko lapsia tai menninkäisiä. Ja istuskelin jonkun puun?? kasvin?? lehdellä ja toisella lehdellä oli joku otus ja siinä vilkuilimme toisiamme. Cheesy Tää tapahtui siinä "tilassa". Ei uni ei valve. Mutta vinkkejä en osaa antaa kun mua opetettiin siinä irtautumaan ruumiista.

tallennettu

James Russell Lowell
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #399 : 06.10.2011 08:29:07 »

Jos ihmisen sielunsuunnitelmaan kuuluu sairastaa jotakin, niin se hoito (huom: minä en paranna, minä hoidan, tässä on vissi ero) vain sitten ei mene perille tai lähetetty energia menee muuhun käyttöön kuin ko. sairauden hoitoon.

Emme me muutenkaan voi hoitaessamme päättää mihin tarkoitukseen se lähetetty energia menee. Se menee sinne, minne hoidettavan keho haluaa sen menevän, sinne missä sitä eniten tarvitaan, ihan riippumatta siitä mihin me olemme sitä mukamas lähettävinämme.

Aina jos lähetän hoitoa ilman lupaa, lähetän sen lisämääritteellä 'ellei ole sallittua mennä tälle ihmiselle, menköön Itämereen.' Niin hoito ei sitten mene hukkaan ja Gaiaa on lupa hoitaa ilman eri kysymistä. Itämeri raasu on maailman sairain meri, eli sinne kyllä kelpaa lähetellä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #400 : 07.10.2011 11:45:58 »

Niin, eikait toiselle parantavien/hoitavien energioiden lähettely voi koskaan tehdä pahaa, koska jos ihminen ei jostain syystä ota sitä vastaan, niin ne menee sitten jonnekin muualle tai palautuu sitten takaisin. Meissä ihmisissä kun löytyy niitä betonisuojauksin varustettuja ihmisiä jotka ei usko mihinkään, niin silloin heillä on jo sellaiset suojaukset, ettei energiat pääse tulemaankaan läpi. Jos siis ne on niitä korkeita energioita, vaikka ainahan aivan kaikki suojauksetkin voidaan murtaa, mutten tiedä onko sellaiset jutut mitenkään kannattavia juttuja?
-------------
Mulle ei ole noilla termeillä niin väliä, että hoidanko vai parannanko, koska lopputulos on kuitenkin ratkaiseva. Wink
Ja kun yhden kerran aktivoi itsensä sellaiseen tilaan, että energia menee vain jos on hyväksi ihmiselle, mutta muutoin se energia menee sitten seuraavalle jonossa olijalle, tai luontoon/planeettaan. Sen takia noita aktivointeja voi tehdä, ettei joka kerralla tarvitse erikseen tehdä mitään monimutkaisia rituaaleja ja juttuja. Mutta jokainen tekee kuten itselle parhaiten sopiikin. angel

Ei, kaikkia suojauksia ei todellakaan voi murtaa. Itse asiassa mitään suojauksia ei voi murtaa, jos ne on vain kunnolla tehty ja tekijä itse uskoo niihin. Tämä johtuu siitä, että planeetallamme vallitsee vapaan tahdon periaate: Missään tällaisissa hengellisissä/engergeettisissä/rajatiedollisissa asioissa meidän vapaata tahtoamme ei voi rikkoa.

Hoitamisen ja parantamisen erosta:
Parantaminen parantaa, hoitaminen hoitaa. Huomaatko eron? Siinä on melkoinen ero lopputuloksessa. En minä kehtaa väittää parantavani yhtään ketään, kun minä en tee mitään muuta kuin annan hoitaessani energiaa, jolla hoidettavan keho parantaa itse itsensä - jos parantaa, se nimittäin riippuu hänen sielunsuunnitelmastaan. Lisäksi, jos käyttäisin sanaa parantaa, voisi hoidettavalle tulla odotus siitä, että hän parantuu. Siihenkään minä en voi millään tavoin vaikuttaa ja sen vuoksi olen tarkkana että käytän sanaa 'hoitaa.'

Se on myös parempi vaihtoehto kaikenmaailman skeptikoiden takia: Jos menen väittämään parantavani, niin minun pitäisi sitten myös saada aikaan parantuminen, tai muuten niillä skeptikoilla on ihan oikeastikin oikeus arvostella minua ja aivan oikein oikeus kutsua minua huijariksi. Koska esim. hoidettavan sielunsuunnitelmaan liittyvien asioiden vuoksi en voi edes määrittää mihin hoidettavassa se hoito menee, tai mitä se hoitaa, niin en todellakaan halua käyttää sanaa parantaa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #401 : 07.10.2011 14:51:28 »

Joo minä täällä lainailen vanhoja tekstejä kun nyt vasta bongasin tämän kiinnostavan ketjun. Minä olen kiinnostunut ja tunnen vetoa wiccaan ja uusnoituuteen/noituuteen. Samoin muinaissuomalaiseen uskoon. Kelttiläisyys myös kiinnostaa kovasti. Shamanismi myös. Mutta se on nyt jäänyt vaan tämän kiinnostuksen tasolle jotta en loitsi tai mitenkään muutenkaan harrasta aktiivisesti. Pentagrammi kaulakoruna ja korviksina mulla on ja yhdessä ikkunassa. Muutama kirja wiccasta. Olen kiinnostuneena lukenut näitä juttuja ja varsinkin näitä loitsuja ja rituaaleja mitä teette.

Joku kun tuolla kysyi jotta miten näette jumaluudet. Mulle on sekä Jumala että Jumalatar, ne on samat eri uskonnoissa eri nimillä ja oisin myös sitä mieltä jotta näissä uskonnoissa joissa on useita jumalia ja jumalattaria nämä kaksi vain ilmiintyy monena. Tai sitten noi muut jumalat on jotakin henkiolentoja, "alijumalia". (Ellei ne sit kaikki jumalat ole Dänikenin uhvomiehiä. Cheesy) Sitte tuo persoonallisuus. Mä en tiedä onko se Jumala/Jumalatar persoonallinen vai ottaako tämä elmänvoima, energia vain välillä tämmösen muodon? Se oli aika hyvä selitys se jonka joku sanoi jotta on kaksi vastavoimaa jotka sitten sisältyy siihen korkeimpaan voimaan.

Magia ei mun mielestä sinällään ole mustaa tai valkoista, vaan siitä tulee sitten jompaa kumpaa sen perusteella mihin sitä käytämme. Mitäs mulla vielä. Joo kun täällä joku puhui jotta magilla voi vaikuttaa toisen mieleen tai tekoihin niin se on mun moraalini vastaista, mä pidän sitä vääränä. Se on mun mielestä jo melkein mustaa magiaa. Olen samaa mieltä kuin joku, että jos esimerkiksi tekee lemmentaian niin sitä ei saa kohdistaa tiettyyn ihmiseen vaan just jotta luetteloi minkälaisilla ominaisuuksilla varustetun miehen haluaa.
tallennettu

James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #402 : 07.10.2011 16:58:55 »

Omien lastenlasteni kastetilaisuuteen en ole päässyt pakanana.
Nyt sitten seurustelen papin kanssa.Hän rukoilee,minä loitsuan.   2funny

Vanhojen nostelija täällä päivää... Siis eikö sua päästetty siihen kastetilaisuuteen kun oot pakana??? Mistä se pappi sen tiesi vai oletko niin pieneltä paikkakunnalta ja avoimesti pakana? Avoimella meinaan jotta kun ei kai se välttämäti päällepäi näy mikä on? Ja siis voiko olla niin jottei pakanaa päästetä tuommosiin juttuihin??? Sehän on väärin. Kai kastetilaisuuteen saa tulla vaikka ois hindu, budha, islamisti.... vai eikö? Vai oliko se joku näitä pikkuryhmiä, helluntailaiset, jehovat vai kastaako ne aikuisen ja kastaako jehovat ollenkaa?

Toi oli hauska toi hän rukoilee, minä loitsuan. Se sun pappis  Cheesy siis ihan hyväksyy sun elämänkatsomukses eikä yritä käännyttää? Evlutti pappi vissiin? Mitä hänen työkaverinsa tuumaa vai tietääkö ne vaimonsa loitsuavan?  Cheesy
tallennettu

James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #403 : 07.10.2011 21:38:27 »

Mulla sama homma, tosin niiden kirjojen toimesta. Aloitin tosin kirjasta Avalonin usvat, joka kuuluu samaan sarjaan ja sijoittuu kronologisesti taaksepäin pakana-aikaan, mutta suosittelen lukemaan nuo kaksi ensiksi sillä ne on kirjoitettu ensiksi. Minua viehättävät myös vanhat naiskeskeiset kulttuurit ja papitaryhteisöt.  Smiley

Petyin, koska elokuva oli niin kökkö kirjoihin verrattuna.

Joo kirja Avalonin usvat on huippu. Oli elokuvakin ihan hyvä mutta ei tokikaan vedä vertoja kirjalle. Lukeekohan Eileithyia tätä enää? Kun kysyisin jotta saitko sen Avalonin usvat kirjan itselle jostain? Mä nimittäin haluaisin sen itselle. Olen kirjastosta lainannut. Mut haluan itselle. Ne muut ei ole niin hyviä mut ihan luettavia, mun mielestä. Tuo usvat o huippu, luin ekan kerran joskus seiskaluokalla ja kolahti ja lujaa.
tallennettu

James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #404 : 07.10.2011 22:04:40 »

Eräs meedio mulle kertoi noista jutuista. Kuulemma ainakin erään syöpää sairastavan ihmisen kohdalla niin on käynyt, kun olin silloin surullinen ja huolestunut hänestä. Ehdottelin että eikö kannattaisi jotain ihmeparantajaa, mutta se aika oli sellainen että harvat ymmärsi näitä henkisiä juttuja. Jollain oudolla tavalla kuitenkaan syöpä ei ehtinyt mitenkään vaikealle tasolle, kun tämä ihminen kuoli jo alkuvaiheessa. Siksi silloin huolestuin tästä henkilöstä, kun vähän aiemmin eräs toinen henkilö kuoli kärsimällä kivuliaaseen syöpään, niin siitä sitten johtui kun ajattelin, ettei niin enää saa toista kertaa tapahtua.
[/quote]

Mä en kyllä usko jotta sä hänen kuolemansa tuolla aiheutit. Eikä mun mielestä ole edes asiallista sanoa noin jotta aiheutti muka jonkun kuoleman. Jos noin olis käyny niin mun mielestä sen pitäisi varoitella jotenkin vähä epäsuoremmin kun pamauttaa jotta toisen kuoleman aiheutit...Mulle tulis ainakin paniikki ja kammo enkä uskaltaisi ajatella mitää ja syyllisyys. Sehän on normaalia jotta on huolestunu ja surullinen jos jollakin tutulla on syöpä.
tallennettu

James Russell Lowell
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 35
  Tulostusversio  

Siirry: