Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 35
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noituus  (Luettu 327609 kertaa)
0 jäsentä ja 165 vierasta katselee tätä aihetta.
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #405 : 07.10.2011 22:30:45 »

Tuota noin, miten tämän sanoisin ettet Kalevanneito loukkaantuisi mitenkään.. Lips Sealed
Sansain viimeisin inkarnaatiohan päättyi tässä aiemmin joskus loppukesästä. Rauha hänen sielulleen. angel

Enhän mä nyt loukkaannu vaan vähän järkytyn jotta onpas surullista. No rauha hänen sielulleen. Enhän mä olisi voinu sitä tietää jos et olisi sanonu jotta hyvä jotta sanoit.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Karhunkantaja
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #406 : 24.10.2011 16:23:25 »

Jumaluudesta ja tyhjyydestä ja noituudesta Feri-traditiolla on hyviä opetuksia.  Smiley Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #407 : 26.10.2011 19:14:09 »

Joo Kolilla tavatkaamme.  angel Wink
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #408 : 26.10.2011 21:45:53 »

Joo täällä yks Noita-akka myös tulossa Kolille. Tosin kyllä tuo Saanakin kiinnostais...
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #409 : 28.10.2011 19:54:15 »

Eihän tää oo se sama josta aeimminkin on ollu puhetta...?
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #410 : 28.10.2011 23:16:09 »

Mitäs menaatte samhainina?
tallennettu

James Russell Lowell
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #411 : 29.10.2011 11:33:39 »

Voi mokoma Angry
No, joskos siitä nyt sitten pääsisitte Wink

Informoi sitten tuloksista, kun on sen aika Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #412 : 29.10.2011 16:34:19 »

Minä meinaan tehdä pienen rituaalin ja puhdistautumisen missä pyrin pääsemään eroon tavastani tuhlata energiaani ja tunteitani ihmisiin joilta selkeästi ei saa mitään takaisin. Nyt tuli päätepiste tälle...
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #413 : 30.10.2011 17:31:18 »

Haaha, Ellun kana..!  Cheesy Ellu, Elli, Ella.. Miten  vaan.  Grin

Mikä ihmeen fetissi-loitsu? Mikä se semmoinen on?  Cool
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #414 : 30.10.2011 19:20:31 »

Nyt tuli kerta kaikkiaan raja vastaan erään työpaikkahäirikön kanssa. Hän on siis katkera, koska ei saanut vakipaikkaa meiltä, ja nyt hän levittää meistä pahoja sanoja ja ajatuksia jo kansainvälisellä tasolla. Aivan älytöntä. Odotapas kun saadaan tuo sapatti päällensä, niin heitän täältä sellaiset binding-loitsut niskaan että hyvä jos tyypillä niska taipuu sen jälkeen Wink

En ymmärrä ihmisiä jotka saa kicksinsä toisten mustamaalaamisesta. Jos joku haluaa heittää lisäapua mun taialle, niin otan ilolla vastaan. Pitää saada loppumaan tämä typeryys ja täyttää se valolla.

*A*

Pakko sanoa että tyypit jotka tahallaan mustamaalaa toisia ihmisiä, niin saa mulla sellaisen kiehumisreaktion aikaan.. Se on vaan niin vaikea hyväksyä saatikka ymmärtää, että jotkut pönkittää omaa egoaan sillä, että puhuu paskaa toisten selkien takana. Angry
Olen kyllä ottanut joskus pieneen käsittelyyn ilkeiden tyyppien sieluja ja tehnyt selväksi, että nyt ne vaan loppuu tuollaiset käyttäytymiset. knuppel2
Vaikka olen senkin huomannut, että pelkkä "valokylpykin" toimii niin meneepähän jutut ainakin korkeamman suunnitelman mukaisesti. angel
Että on se aina kuitenkin parempi keskittyä positiivisiin juttuihin. Smiley

Nimenomaan, juuri ja ainoastaan olisi "oikein" ja hyväksi lähettää sitä valoa ja rakkautta. Silloin se juuri menee aina korkeamman suunnitelman mukaisesti eikä saa mitään haittaa ja hallaa aikaiseksi niin itselle kuin sille toisellekaan.  smitten angel
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #415 : 31.10.2011 09:57:21 »

Siis fetissiksi sanotaan sitä ihmismuotoista tsydemiä joka tehdään loitsua varten langasta, vahasta tms. Eli ei mitään nukkefetissiä mulla oo Cheesy

*A*

2funny

Miten mulle ei ole tullut vastaan että sitä sanottaisiin fetissiksi? Miksei vain "nukke" tai "figuuri"?.  Huh Smiley No jaa. Aina oppii uutta.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #416 : 31.10.2011 22:45:39 »

Ihan pakko miettiä, että mahtaakohan nuo Rapsuttimen kuolemaan liittyvät tapahtumat ihan kuitenkaan pitää paikkaansa?
Vähän niinkun sopii epäillä  vaikka Elviksen, Kurtin, Marilynin, Ja Jacksoninkin kohdalla  Wink
Kyseessä ollut kuitenkin suuri, vaarallinen ja äärimmäisen salaperäinen keisarinnan pervertikko rakastaja, (?) että aivan varmasti hänen ympärilleen kerääntyy  jos jonkinmoista legendaa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #417 : 01.11.2011 14:15:20 »

Onko voodoo enää voodoota, jos se onkin positiivista, vai käsittääkö voodoo vain kaikkea "pahaa"?
Voinko esimerkiksi silittää tai halata voodoonukkea, ja näin saada tuon halattavana olon tunteen aikaan jollekin henkilölle?
tallennettu
ptv
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #418 : 01.11.2011 17:43:38 »

http://www.lehto-ry.org/voodoo.html

Tässä aika monelta kantilta asiaa.
tallennettu

Aurinko ja kuu vesimies, nousu kaksonen,
punainen rytminen taivaanvaeltaja
Kuuhilda