Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 35
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noituus  (Luettu 327611 kertaa)
0 jäsentä ja 165 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #420 : 02.11.2011 21:19:31 »

Kyllä Jesse on elänyt. Tämä on tieto  Cool  Grin Samanlainen kuin se tieto, joka minulla oli lapsena; tiesin että jälleensyntyminen on totta. Olin nähnyt siitä jotain unessa, ja olin varma.
Mulla on paljon noita tummosia juttuja, jotka vaan tiedän.

Minä mietin tuon Suomen mediapeittelyn äärellä, että mahdetaanko noitumista, magiaa, tai miksi sitä nyt sanotaankaan; käyttää kuinka yleisesti kulissien takana?  Siis ajatus on villi, tuli tuolta jostain uranuspäästäni, mutta minusta se on oikein mielenkiintoinen  Smiley
Olisikohan tuollainen jonkin ison uutisen näkymättömäksi tekeminen kenties kuinka mahdollinen toimenpide? Shocked

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #421 : 03.11.2011 12:50:16 »

Homma muuttuu aina vaikeaksi, kun ihmisestä tehdään symboli. Kyllä minäkin uskon, että Jeesus on elänyt, mutta en puolestani usko hänen jumalallisuuteensa. Hän oli vain fiksu jätkä, jos opetti puoliakaan siitä, mitä Raamatussa seisoo. Sama homma Rasputinin kanssa: kyllä ukko olemassa oli, mutta eri asia, oliko hän tosiaan aivan sekopää seksihullu vai oikeasti henkinen ihminen, joka mustamaalattiin. Hänhän mm. auttoi pikkuprinssiä verenvuototaudin kanssa.

Historia on täynnä näitä esimerkkejä: Mozart, Beethoven, Jeanne d'Arc, Michael Jackson, miksei jopa (herne pois nenästä, tämä on esimerkki) Hitler. Julkinen persoona ja privaattipersoona ovat aivan eri asioita, ja historia usein muistaa vain ensimmäisen.

*A*

Kompati komp^
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #422 : 11.11.2011 22:57:20 »

Ei kai se kiusaaja sinuun osaa yhdistää?

Mutta hienoa  smitten smitten
Onneksi olkoon teidän koko työporukalle!

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #423 : 12.11.2011 09:46:43 »

Tovotaan, että kostotoimet jäävät, ja apu menee hyvin perille.

Pieni jäpjäp-koira smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #424 : 19.11.2011 09:02:24 »

Minä tarvitsisin nyt jotain apua...ex-ei vieläkään ole lopettanut kyttäämistäni, ja haluaisin auttaa häntä siirtymään eteenpäin!
Olen toki tiennyt, että hän kyttää, mutta nyt saa riittää. Ongelma vain pahenee!
Olen pyytänyt tuolta ylhäältä, ja lähettänyt hänelle rakkautta, mutta kai voin tehdä jotain muutakin?

Jos joku osaa neuvoa, tai kertoa, mistä voisin löytää tietoa... Huh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #425 : 19.11.2011 11:45:15 »

Energiasiteet on katkottu, ja juuri siitä syystä luulen, että tämä tilanne on nyt kärjistynyt...yrittää vielä pitää kiinni kynsin ja hampain.

Uutta rakkautta en tohdi hälle toivoa..hänen itsensä ja ertyisesti sen rakkauden kohteen takia...

Eli tuo binding-spell.
Mutta jonkinlaisissa tekemisissä täytyisi kuitenkin pysyä, lapsen takia.
 Huh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #426 : 19.11.2011 18:44:46 »

Binding estää hänen vahingollista energiaansa vahingoittamasta sinua, eli hän ei voi enää toimia sinua vastaan. Luulen silti, että se rajoittuu vain siihen, varsinkin jos teet sen selväksi, että kaikki vahingollinen sidotaan, mutta kaikki rakentava otetaan vastaan, varsinkin jos se koskee lasta.

^OK.
Eli siis, mitä ja miten?
 Huh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #427 : 19.11.2011 20:04:18 »

Tuo tuntuu selvältä ja järkevältä toimitukselta.

Mutta nyt sitten herää kyllä  kasa kysymyksiä..

Millainen taikaympyrä tarkalleen täytyy olla ? Mistä myrrhaa ( Mikäli käsitin sanan oikein) saa, ja onko se välttämätöntä?
Mitä vaatimuksia nukella on?

Ja sitten itse loitsu.
Jos sanon tarkalleen mitä haluan, riittääkö se, vai minkälaisia konsteja siinä on?

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #428 : 19.11.2011 23:52:40 »

No niin, minä tein ihan yksinkertaisen tempun.
Olisi ehkä kannattanut odottaa keskiyötä, mutta meni jo.
Kuu on ainakin oikeassa vaiheessa, joskos se riittää.

Kirjoitin pari pontevaa lausetta paperille ja lausuin sen ilmoille.
Sitten poltin paperin, ja tein maadoituksen.
Aluksi puhdistin itseni " ladatulla" juomavedellä.

Voimaa on kuin pienessä pitäjässä, siitä se ei jää kiinni.
Henkilö jolle tämän tein, on semmoinen katulamppujen sammuttelija, että hän on varmaankin vastaanottavainen...ja varmasti myös juovuksissa tällä hetkellä, sekin lie homman perillemenon kannalta vain hyvä.

Jollei toimi, niin sitten täytyy turvautua järeämpiin konsteihin  Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #429 : 20.11.2011 00:41:49 »

Eli ei mitään niin ihmeellistä siis Smiley Eiköhän tuommoinen onnistu.

Muistin juu lisätä loppuun että toivon hälle hyvää..taisi olla että kaikkea hyvää...toivottavasti ei aiheuta mitään kummallista.

Toivottavasti auttaa. On hälläkin helpompaa, jos ei enää minun perään kärvistelisi. Minusta nyt puhumattakaan.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #430 : 20.11.2011 09:59:15 »

Enhän minä sitä rakkautta lähetäkkään, vaan universumi smitten

Vai onko vaara että toivoessani hälle rakkautta elämään hän saa tuntemuksen minusta ja rakkaudesta? Shocked

Oli muuten eilen ihan tuolla puunlatvojen yläpuolella kuoleva punainen kuunsirppi...onkohan se taikuuksien kannalta merkittävä?
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #431 : 24.11.2011 00:05:19 »

Mitenkäs työpaikkaloitsu kannattaisi tehdä?
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #432 : 25.11.2011 19:46:12 »

Mua kiinnostaa nyt hirveesti suomenkansan lailut ja loitsut. Nehän olivat sellaisia laulumaisia.  Smiley Minäkun tykkään laulaa ja jotenkin laululla on mulla energiatasoa nostattava vaikutus.  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #433 : 28.11.2011 19:11:22 »

Melankolisuus ja tää tietynmoinen melankolisuuden kaipuu johtuu ainakin siitä, ettei me puhuta täällä tunteista. Tottakai sitä kaipaa vaikka alakuloa uhkuvia biisejä tai mitä vaan, että pääsee jollain tavalla purkamaan näitä kipeitä ja raskaita tunteitaan.
Mörököllikansa. Nykyisin on kyllä tultu ulospäin seurallisiksi ja small talk onnistuu ja hymyillään, mutta ei se eurooppalainen ulkokuori ole tätä kansaa vielä sisältä muuttanut..sitä mörökölleyttä kun on huolella monta sukupolvea rakennettu, niin ei siitä aivan hevillä mihinkään pääse.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #434 : 28.11.2011 19:42:26 »

Hevi loppuu sitten kun me päästään tästä ikuisesta melankoliasta eroon Smiley Niin kauan me ollaan oiva hevi maa ja päästään hevillä vaikka mihin Cheesy

Ei lemmenloitsuja mulle...minä en tohtisi semmosia, kun jos vaikka onkin sitten väärä tyyppi, johon olen loveen langennut, eikä semmonen joka sen olla pitäs. Voihan tuo maailmankaikkeus kattoa, että mulle on hyväksi vielä yksi kakkiainen, vaikkei se ihan välttämätöntä olisi ja sitten löydän itteni taas jostain allikosta...ennemmin oottelen että tulee omaan tahtiinsa.
Rukoillut olen kyllä Smiley
Hyvin sitä pomppii loitsuamisesta rukoukseen, ei mitään ongelmaa  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 35
  Tulostusversio  

Siirry: