Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noituus  (Luettu 327245 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #480 : 14.12.2011 19:27:52 »

Hahaaa!
Hällä, joka minua on tässä vainoillut, on nyt asunto, työ ja morsmaikku uudelta paikkakunnalta  smitten smitten
Kaiken kukkuraksi on menossa naimisiin  :Smiley Tämän tosin kertoi sen jälkeen kun oli vannonut minulle ikuista rakkautta, että tiedä näistä nyt sitten, mutta ihanaa joka tapauksessa  smitten

Ja voi telepatia..ajattelin juuri tyyliin, että ehkä me katselemme uudelleen hänen kanssaan seuraavassa elämässä, jos vaikka on kumpikin opittu jotain, ja puhelimeen napsahti viesti että ; " ehkä sitten seuraavassa elämässä"
« Viimeksi muokattu: 14.12.2011 19:43:57 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #481 : 14.12.2011 23:18:35 »

Hienosti toimii  smitten
tallennettu
Edla-Elvira
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #482 : 06.01.2012 01:04:20 »

Hei, enpä ny keksiny parempaakaan paikkaa tästä puhua niin täällä ollaan. Eli  mulla on ollu rankka vuosi ja eilen heikolla hetkellä menin sitten äitini luoksen juomaan kahvia ja vihaamaan maailmaa. No siinä ihmettelin karmaa ja mitäköhän on edellisessä elämässä tullu tehtyä kun äitini kysyi haluaisinko enkelikorttien kanssa neuvotella.. No lähmäsin siinä tapani mukaan kortit ja keskityin tekemiseen, ei onnistunut niin kuin pitäisi ja kortit eivät esiintyneetkään "erin värisiniä" ja uhmasin kohtaloa, otin osoittimen käyttöön ja sillä sain löydettyäkin kortteja. MUTTTA, ja helvetin iso mutta, sain kaksi vai kolme korttia jotka kaikki puhuttelivat selkeästi vanhempaa naista. Korteissa kerrottiin jo edesmenneen rakkaan olevan vielä mukana kaikessa ja jopa enemmän elossa kuin tämä vanhempi rouva itse ( siis tämän rouvan keksin lukemalla nämä kortit) toisessa kortissa puhuttiin menetetyistä lapsista. Ja itsehän olen 22-vuotias ja lapseton. Lapsikortin kohalla mulle tuli mieleen samantien keskenmenot. Mutta tässä haluankin kysellä mitä asialle voin tehdä?

Tämän jälkeen päätin puhaltaa kortit tyhjäksi kaikesta ja ja puhdistus vaikutti toimivankin, seuraavat kortit (KAIKKI) kehottivat minua jatkamaan henkistä ja hengellistä matkaani ja kertoivat minun pystyvän auttamaan sillä tavalla muita ja itseäni. kortit tulivat kyllä oikeaan osoitteeseen muutenkin. Jotain kokemuksia tai vastaavaa. Olen pikkasen hukassa. Ja en tiedä mistä aloittaa.
tallennettu
nepparinen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #483 : 01.02.2012 12:48:15 »

Tänään ilmestyneessä Meidän perhe -lehdessä on juttu "Äiti on noita", joka kertoo wiccaäidistä. En ehtinyt vielä lukaista, mutta silmäilin, ja mielenkiintoiselta vaikutti.  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #484 : 01.02.2012 13:02:38 »

Hienoa  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #485 : 12.02.2012 11:51:07 »

Grin Grin
Go go Girl!!
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #486 : 12.02.2012 11:58:06 »

Noituisitko koko kerrostalon jossa asun? Täynnä bilehileitä koko paikka, alaovea pidetään auki, piirrellään seiniin, tumppeja käytävillä, luhtikäytävilläkin roskia, paikkoja särjetään parin kuukauden välein ja muuta hauskankivaa. Smiley Minulla on niin surkeaa karmaa ja tuuria ja sattuma ei minusta pidä enkä törmää yhteiskuntakortteihinkaan, ettei varmaan pari kirousta haittaa sen muutaman vuoden minkä täällä asun.   Grin
... oikeasti.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #487 : 12.02.2012 21:43:02 »

Kiroukset...  Huh  Shocked Ettekai sentään ketään ihan oikeasti kiroa?  Undecided  angel
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #488 : 13.02.2012 09:21:24 »

No on se nimellä kirous, mutta voi sitä sanoa vaikka herjaksi tai kepposeksikin. Koska se idea on tärkeämpi kuin se kirous: jos et tee näin, niin kiroan sinut puolen metrin nenäkarvoilla. Sielu tajuaa tämän ja tekee vaistomaisesti, ettei tule nenäkarvoja. Minä en koskaan tuon isommilla asioilla uhkailekaan Smiley

*A*

Sitähän sanotaan, että kaiken mitä lähettää toisille saa itse takaisin kolminkertaisena. Niinpä sitten repesin kertakaikkiaan, kun sain vision siitä, mitä ne vastalahjana kehittyvät 1,5 metrin nenäkarvat voisivat olla.  Grin 2funny

Heti ryhdyin pohtimaan että ne pitäisi laittaa nutturalle tai jotain, ettei niihin kompastu.  Cheesy

Muttajoo. Minä en lähetä ikinä mitään muuta kuin positiivisia, ihan siltä varalta että tuo uskomus pitäisi paikkansa. Ongelmatapauksille lähetän valoa, jotta he eivät voi välttyä huomaamasta omia tekojaan. Se on nimittäin karmallisesti neutraali teko: Minä vain lähetän sitä valoa jotta ihminen itse näkee tekonsa, mutta sellainen ei puutu vapaaseen tahtoon. Ihminen ehkä sitten näkee selkeämmin omat tekonsa ja niiden vaikutukset, mutta päätöksen siitä miten toimia jatkossa hän tekee edelleen itse omalla vapaalla tahdollaan.

Tämä itse asiassa tuntuu toimivan aika hyvin: Kun yläkerran raskas-kantapäinen naapuri ravaa yöllä hermostunutta ympyrää (tapahtuupi joskus) lähetän hänelle valoa kohdistaen sen ennen kaikkea hänen jalkoihinsa ja korviinsa - että hän kuulisi paremmin omien askeltensa metelin. Yleensä ravaaminen loppuu aika pikaiseen valolähetyksen jälkeen.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #489 : 04.03.2012 17:34:07 »

Olen minäkin funtsinut että onko nämä jutut mitä harjoitan, nyt sitten noituutta vai ei. Tosin jos näin on, siinä tapauksessa yli puolet Aasian väestöstä harjoittaa noituutta, mukaanlukien poliitikot, pörssimeklarit ja yritysjohtajat. crazy2

Ilmankos siellä oleskellessa tulikin kotoisa olo kaiken sen... taikuuden keskellä. :Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #490 : 06.03.2012 19:56:49 »

Minä haluaisin edes joskus päästä johonkin yhteisrituaaliin mukaan, MUTTAKUN kaikki on jossakin piilossa. Coveniin pääsystä ei kai ole toivoakaan, ainakaan lähiaikoina ja itse koen, että jonkin sortin noitapiiri ehkä riittäisikin. MUTMUT.. Tulkaa esiin toverit!  coolsmiley

Kun musta on paljon kivempi toimia ryhmässä kun yksikseen.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #491 : 07.03.2012 12:31:41 »

No mulle ainaskin ryhmässä toimimisessa on kyse siitä että pääsee kommunikoimaan muiden kanssa ja oppimaan uusia tapoja toimia one. Kun Ja pitämään hauskaa. ;-) uskoisin myös olevani paljon keskittyneempi ryhmässä ja saavani jotakin aikaiseksi. Yksinään open laiskempi.. Älä oo ami  tommonen  jurnu vaan  tuu mukaan vaan!:-D
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #492 : 08.03.2012 12:20:32 »

Pakko päteä: ei positiivista konfliktia ole. Konflikti tarkoittaa aina erimielisyydestä liikkeelle lähtevää yhteenottoa jossa, jos ei yritetä mitätöidä toista osapuolta, pyritään jopa tuhoamaan toinen osapuoli. Ja tuli mieleen että Einstein sanoi aikanaan, ettei ongelmia ei voi ratkaista samalla ajattelutavalla jolla ne syntyivät.

On todella tärkeää, kenet valitsee "mentorikseen". Itse ainakin olen seurannut elämässäni vääriä ihmisiä ja oppinut kyllä niistäkin kokemuksista jotain, mutta eittämättä olisi ollut helpompaa löytää oikeita opettajia saman tien sen sijaan, että kulki väärien opetusten perässä. Itsenäinen tiedonhaku on mielestäni aina aliarvostettua, kuinka paljon sitä ikinä arvostikaan (kunhan ei tee siitäkään fundamentalistista).

Ryhmä, kommuuni tms. voi antaa tunteen toimimisen tarpeesta. Minä ainakin kaipaan useasti seuraa että saisin energiaa tekemiseeni. Treenaankin naapurissa - en ainoastaan siksi että sieltä saan hyvät välineet käyttööni, vaan myös siksi koska tunnelma ja tietyin ajoin ihmishenki on siellä siihen sopiva. Tulee sellainen yltiömaskuliinin suorittamisen tarve. Grin

On mukava kun kokemuksia voi valottaa eri näkökulmista, mutta ei ole tosiaankaan mukavaa että joku lähtee vahvoilla uskomuksillaan valottamaan kenenkään muun elämää ikään kuin se (hänen uskomuksensa) olisi yleinen totuus. Olisi hienoa käydä keskustelua tai etsiä vastauksia enemmän tyyliin:
   Henkilö X on kokenut jotain ja selittää oman kantansa A. Henkilö Y osallistuu keskusteluun, selittää näkemyksensä B, ja etsii yhtenevyyksiä ja erittelee erilaisuudet näkemysten A ja B välillä. Henkilö Z tekee saman näkemykselleen C suhteessa näkemyksiin A-B.
   Sen sijaan valitettavan usein käy:
   Henkilö X on kokenut jotain ja selittää oman kantansa A. Henkilö Y osallistuu "keskusteluun", selittää näkemyksensä B, ja yrittää korvata sillä näkemyksen A. Henkilö Z tekee saman näkemyksellään C suhteessa näkemyksiin A-B.
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #493 : 08.03.2012 17:20:00 »

Konflikti on erilaisten mielipiteiden/asioiden yhteentörmäämistä - yhteentörmäämistä kuten näin vertauskuvallisesti sanoen ihminen ja juna vastakkain jossa jommankumman on täysin pakko voittaa ja toisen suistuttava raiteilta/murskaantua. Vastustuksen, erimielisyyden tai yhteensopimattomuuden tilan törmäys. Ihan terminologisesti: positiivista konfliktia ei ole olemassa, se on sama kuin olisi positiivista riitelyä. Siksi pistin tämän pätemisen piikkiin.
   En tahdo olla mikään ilonpilaaja, mutta kieli ei ole taidetta. Sitä ei voi vääntää solmuun, kiertää, sillä ei voi kaarrella merkitysten ohitse ja sitä ei voi pakottaa uuteen muotoon oman tahdon mukaan. Kieli on työkalu, ja sanoja voidaan verrata rakennuspalikoihin. Vaikka samalla sanalla olisi eri yhteydessä eri merkitys, saman sanan useampi merkitys on kukin määritelty.

"Lähden iskemään naisia." - "Iskeköön salama sinua." - "Iskeä silmää."
Sosiaalinen lähestyminen, fyysinen väkivalta ja termistä "silmänisku" johdettu verbi. Jokainen asiayhteydessä kiinni. "Lähdenpä tästä iskemään asioita yhteen." Edelleenkään tahdo olla ilonpilaaja, mutta niin että siksei. Pat ai nou vat juu ment.  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #494 : 08.03.2012 17:47:29 »

Mä olen ihan eri mieltä Cheesy
Mun mielestä kieli ehdottomasti on taidetta, ja sitä voi väännellä ja käännellä just niin kun itte parhaaksi näkee, luoda uusia sanoja ja uusia käyttömuotoja jo olemassa oleville. Semmosesta syntyy kielen rikkaus  smitten
Ja sitäkin mieltä olen, että positiivista riitelyä on olemassa. Kaiken riitelyn pitäisi olla sellaista, niin siitä tulisi jotain hyvää mutta valitettavasti niin ei aina ole.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35
  Tulostusversio  

Siirry: