Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unettomuus, apua!  (Luettu 13467 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
dodobien84
Vieras
« Vastaus #15 : 13.08.2010 18:57:05 »

Unettomuus kertoo pahoista vaikeuksista.

Huomaan nykyisin kun juttelen jonkun pirteä oloisen ihmisen kanssa pidemmän aikaa jotain syvällisiä, niin niitä rupee monesti nukuttamaan jossain vaiheessa. Esim. nyt sukuloimassa ollessa olen vähän kuunnellut minkälaista kakkaa sitä on elämässä valunut alaspäin mitä kullekkin, ja yrittänyt siinä sitten vähän ratkaista noita kuvioita noille. Ylättäen on unetkin sivukorvalla kuunnellen muuttunut iloisiksi ja vanhakin nuortua.

Ei sen tartte olla kuin jonkun kannustava sana. Siinä lähtee sitten unetkin ilman lääkkeitä paranemaan. Lääkkeet turruttaa, EI paranna.

Olen itsekin tullut pitkän matkan univaikeuksista ihan makeisiin enneuniin. Oli univaikeuksia, alkoholia ja haulikonpiippua leuan alla. Ajatus että mikään ei vaikuta mihinkään.

Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Niinkuin muinaisaikaiset kallioseinimiin piirretyt spiraalikuviot. All is One. Kaikki on yhtä.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 13.08.2010 22:59:01 »

Nyt on käyty läpi akupunktiot ja psykiatri-lääkärit ja vahvemmat aineet mutta vieläkään ei mitään apua. Minä todella TOIVON että tämä johtuu vaan tuosta sängystä joka on oikeasti sohva..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 14.08.2010 06:30:49 »

siis unettomuushan on perusoire nykyisin henkisesti herkillä, liittyy planeetan energiamuutoksiin. en itsekään halunnut näitä oireita ja kyllästyin kanavointeihinkin. piti todella ottaa energiahoitoja ja neuvoja apuun:

-jos ei tule uni, anna olla ja valvo
-pyydä enkeleiltä nukutus, se on auttanut aika hyvin, että vain pyytää nuijanukutuksen
-meditoi ennen unta kaikki huolet pois, ajattele että kaikki selviää ja olet turvassa
-hengitä sisältä likaa ulos ja valo sisään kaikkeudesta
-anna itsellesi anteeksi virheitä.. nekin voivat nukuttaa tai aiheuttaa pahoja unia: huonojen uutisten ja katastrofien seuraaminen; usko että kaikki on hallinnassa (korkeammalta taholta)
ja lakkaa seuraamasta 3d maailman kuohuja (sitä näkyy olevan)
-maadoittuminen, esim suklaan syömistä suositti yksi hoitaja!

minulla uni on parantunut ja ongelma ei niin akuutti, muutenkin on energiaa. mutta tosiaan koin olevani ihan puhki uupunut ja kannoin maailmankin ongelmia itsessäni, missä vaiheessa tajusin

-lopettaa auttamisen, koska ihmiset eivät tajua lopettaa neuvojen pyytämistä
-ottaa etäisyyttä sielukumppaneihinkin, joilla on ongelmia, että ne eivät pyöri mielessä

unettomuus voi pakottaa isoon pysähtymiseen. toivon, että se on ohi sinulla pian. minulla kyllä
tuli valtava väsymys, energiahoito auttoi koska esim pään alue oli alkanut "kuumentumaan"
energiamuutoksista. sanoivat, että dna ta muutetaan, who knows. nyt on kyllä olo kuin olisi tullut "tunnelin läpi" ja on jotenkin eri taajuudessa, vaikea selittää. mutta rankkaa, sillä asioiden piti olla aika ok, tosin oli eräs iso ulkoinen stressi menossa.

lukaise kanavointeja niin huomaat, mistä voi olla kyse.

itse näin pitkästä aikaa pahan unen, kuolonkolari, aloin analysoida mistä johtuu, siitä että
ajelin kovaa autolla, en jotenkin pysy rajoituksessa, mutta niin ne muutkin menee 130 km
tunnissa baanalla; tulkitsen unta vielä, kun luki että se liittyy johonkin Itsen osaan,- angel
« Viimeksi muokattu: 14.08.2010 06:54:39 kirjoittanut ^Atrox Fortuna^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 14.08.2010 18:23:08 »

siis unettomuushan on perusoire nykyisin henkisesti herkillä, liittyy planeetan energiamuutoksiin. en itsekään halunnut näitä oireita ja kyllästyin kanavointeihinkin. piti todella ottaa energiahoitoja ja neuvoja apuun:

-jos ei tule uni, anna olla ja valvo
-pyydä enkeleiltä nukutus, se on auttanut aika hyvin, että vain pyytää nuijanukutuksen
-meditoi ennen unta kaikki huolet pois, ajattele että kaikki selviää ja olet turvassa
-hengitä sisältä likaa ulos ja valo sisään kaikkeudesta
-anna itsellesi anteeksi virheitä.. nekin voivat nukuttaa tai aiheuttaa pahoja unia: huonojen uutisten ja katastrofien seuraaminen; usko että kaikki on hallinnassa (korkeammalta taholta)
ja lakkaa seuraamasta 3d maailman kuohuja (sitä näkyy olevan)
-maadoittuminen, esim suklaan syömistä suositti yksi hoitaja!

minulla uni on parantunut ja ongelma ei niin akuutti, muutenkin on energiaa. mutta tosiaan koin olevani ihan puhki uupunut ja kannoin maailmankin ongelmia itsessäni, missä vaiheessa tajusin

-lopettaa auttamisen, koska ihmiset eivät tajua lopettaa neuvojen pyytämistä
-ottaa etäisyyttä sielukumppaneihinkin, joilla on ongelmia, että ne eivät pyöri mielessä

unettomuus voi pakottaa isoon pysähtymiseen. toivon, että se on ohi sinulla pian. minulla kyllä
tuli valtava väsymys, energiahoito auttoi koska esim pään alue oli alkanut "kuumentumaan"
energiamuutoksista. sanoivat, että dna ta muutetaan, who knows. nyt on kyllä olo kuin olisi tullut "tunnelin läpi" ja on jotenkin eri taajuudessa, vaikea selittää. mutta rankkaa, sillä asioiden piti olla aika ok, tosin oli eräs iso ulkoinen stressi menossa.

lukaise kanavointeja niin huomaat, mistä voi olla kyse.

itse näin pitkästä aikaa pahan unen, kuolonkolari, aloin analysoida mistä johtuu, siitä että
ajelin kovaa autolla, en jotenkin pysy rajoituksessa, mutta niin ne muutkin menee 130 km
tunnissa baanalla; tulkitsen unta vielä, kun luki että se liittyy johonkin Itsen osaan,- angel


Minulla ei ole edes televisiota, joten siitä ei ole kyse että liikaa rankkoja uutisia olisi päässyt häiriköimään tajuntaa. Olen pyytänyt enkeleiltä apua mutta turhaan. Meditoinkin säännöllisesti joka päivä 10-20 minuuttia.

Minä ikään kuin tulen tietoiseksi siitä hetkestä kun nukahdan ja se taas kiskaisee minut hereille.
tallennettu
johannatuuli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #19 : 14.08.2010 21:00:15 »

Heippa!
Olen ollut aina huono nukahtamaan. Ihan vauvanakin kuulemma valvoskelin iloisena iltakymmeneen saakka. Teininä illat olivat aktiivisinta aikaani, jolloin ajatus luisti ja keksi vaikka mitä tekemistä. Vanhemmiten on ollut pakko opetella menemään nukkumaan aiemmin kun nuo työajat vähän vaihtelee. Unensaanti on ollu ongelmallista mulle jo kauan. Ennen kun asuin pikkuisessa soluhuoneessa tein lähes kaikki asiat opiskelutehtävistä tv:n katseluun ja hengailuun sängyllä. Sitten luin jutun jossa kerrottiin ett sänky pitäisi pyhittää nukkumiselle (ja rakkauden teoille Smiley). Joskus luen kirjaa sängyssä, mutta muuten menen sänkyyn vasta kun on unen aika.

Treenaus illalla ei oo ainakaan mulle toimiva vaihtoehto. Jos käy lenkillä tai muualla riehumassa ysin jälkeen, menee ainakin kahteentoista asti että kroppa rauhottuu. Treeni saa myös ajatuksen liikkeelle ja kroppa käy vähän ylikierroksilla.

Valoisat kesäyöt on ihania jos ei tarvii mennä nukkumaan aikasin Smiley
Mut jos uneen on päästävä ennen yhtä, laitan pimennysverhot eteen. Nykyään ihan pakko käyttää kesäisin.

Ja henkilökohtaisesti paras tapa saada unta on mennä nukkumaan piikkimatolle. Sain sellaisen lahjaksi viime jouluna ja useimpina öinä se on käytössä. Köllähdän matolle nukkumaan ja usein uni tulee jo ihan muutaman minuutin kuluttua. Sitten jossain vaiheessa herään sen verran että laitan maton pois ja jatkan rentoutuneena uniani. Smiley Love it.

Sellaisia keinoja mulla on käytössä unen saannin helpottamiseksi. Tietenkään ne ei ihan aina toimi. Joskus edelleen pyörin sängyssä tunteja hereillä, vaikka haluaisin nukkua. Plaah. Mutta useimmiten toimii. Onneksi.
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijona
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Kaksoset
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 15.08.2010 10:48:05 »



Ja henkilökohtaisesti paras tapa saada unta on mennä nukkumaan piikkimatolle. Sain sellaisen lahjaksi viime jouluna ja useimpina öinä se on käytössä. Köllähdän matolle nukkumaan ja usein uni tulee jo ihan muutaman minuutin kuluttua. Sitten jossain vaiheessa herään sen verran että laitan maton pois ja jatkan rentoutuneena uniani. Smiley Love it.


Piikkimatolle? Ei ainakaan kuulosta kovin rentouttavalta touhulta.  2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 15.08.2010 11:47:08 »

kokeile NLP terapiaa, sen kummempaa neuvoa en tiedä, on myös unihäiriöklinikoita. NLP jonkun parantajan tekemänä hyvä, lisäksi enkelinukutus auttanut itselläni.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 15.08.2010 17:44:17 »

kokeile NLP terapiaa, sen kummempaa neuvoa en tiedä, on myös unihäiriöklinikoita. NLP jonkun parantajan tekemänä hyvä, lisäksi enkelinukutus auttanut itselläni.

NLP, enkelinukutus? En ole kuullutkaan.  Huh Kerro ihmeessä lisää!  Cool
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 15.08.2010 19:50:59 »

no jos ei terva, viina, sauna, gaga tai hip hop niin..

NLP terapeutteja löytyy vaikka googlaamalla.. olisko astron listalla, tiedän Kirsi Helinin.

enkelinukutus, taisit itse sanoa että pyysit enkelit nukuttamaan eikä tehonnut? on se minulla ollut
yksi tekijä.. opas, enkeli, olento johon luotat, pyydä että nyt vaan saat unen. piste-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 16.08.2010 06:03:26 »


enkelinukutus, taisit itse sanoa että pyysit enkelit nukuttamaan eikä tehonnut? on se minulla ollut
yksi tekijä.. opas, enkeli, olento johon luotat, pyydä että nyt vaan saat unen. piste-

Ai, luulin että tuo Enkelinukutus oli vielä erikseen joku.

Niin, olen itkenyt ja pyytänyt apua mutta turhaan.  Sad
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: