Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auringonpimennys 11.7.10  (Luettu 15770 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #15 : 05.07.2010 11:28:10 »

Jaa jaa. Kuunpimennys nyt ensinnä sai aikaiseksi irtisanomislapun..voiskohan käydä niin onnekkaasti että saisin hakemani työn koska auringonpimennys osuu sillä 10 asteen orbin sisällä Mc:lle. Pitää kaikkia tassuja ylhäällä. Muuten seuraa Grande Katastrooffi jos ei uutta duunia löydy. buck2 Yleensä on hommaa pukannut kun esim  mars ylitti Mc:n
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #16 : 11.07.2010 13:46:34 »

Minulla on kuunsolmu ravussa 18 ja 58 astetta 10 huoneessa.
Noususolmu ravussa laskusolmu kauriissa.
Niin kuu on Oinaassa 8 huoneessa 20 ja 22 astetta .
Odotan kovasti uutta työtä alkavaksi.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 11.07.2010 15:13:48 »

Täällä on Kuu 17-asteessa ja isä joutui tänään yllättäen sairaalaan kovien kipujen vuoksi. Mitään ei löytynyt, itse epäilen syyksi stressiä ja muuttuvaa elämäntilannetta. Huolestutti kovasti, mutta nyt isä on kotona hyvässä hoidossa.

Itse kävin shoppailemassa itselleni kauan haluamani kengät -40% alennuksella. Jotain kivaa tässäkin päivässä.  Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
tulevaisuus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #18 : 11.07.2010 16:43:02 »

Heippa!
Auringonpimennys 19 astetta ravussa, mulla MC 15 astetta ravussa ... Olen kyllä huomannut,
että helteistä huolimatta työmotivaatio ollut korkealla viime viikkoina...

Mitähän muuta tuo lähes konjunktio MC:hen tarkoittanee?
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 11.07.2010 18:40:25 »

Heippa!
Auringonpimennys 19 astetta ravussa, mulla MC 15 astetta ravussa ... Olen kyllä huomannut,
että helteistä huolimatta työmotivaatio ollut korkealla viime viikkoina...

Mitähän muuta tuo lähes konjunktio MC:hen tarkoittanee?

Itseasiassa tuossa omassa viestissäsi on kaikkein keskeisin osio.. mutta se voi tuoda tullessaan myös uraan ja ammattiin/ työhön liittyvän muutoksen, joka voi vaatia myös muuttoa toiselle paikkakunnalle tai saat kokonaan uuden työkaverin/ yhteistyökumppanin.
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 11.07.2010 23:26:16 »

Täytyy myöntää ett ei oo ihan paras fiilari just nyt.. lisää infoa löytyy sekä kotisivuiltani et FB -sivustoltani..  Tongue
tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #21 : 11.07.2010 23:58:35 »

Luin Emelia blogistasi tämän tekstin:

"Nyt kannattaakin kaivella kalenteria tai päiväkirjaa ja miettiä mitä tapahtui Tammikuun puolessavälissä edellisen Pimennyksen aikaan, sillä tulevan Auringon Pimennyksen tapahtumat ovat jatkoa sille. Mitä / mikä alkoi Tammikuussa saa nyt jonkinlaisen päätöksen."

Tsekkasin omasta blogistani, mitä tuolle 15.1 kuului, valitettavasti en ollut kirjoittanut tuona päivänä mitään, mutta 17. päivä kirjoitin ensimmäisen yleisen kanavointini, jossa annoin hyvinkin selkeitä ja toimivia ohjeita omaan elämään. Kirjoitin visualisoinnista, elämänhallinnasta ja muutoinkin arjesta, valinnoista. Hmm. Mielenkiintoista.

Tässä teidän iloksenne pätkä tuosta tekstistä:
"Ja se onni on jokaisen tavoiteltavissa, mutta sen onnen eteen on tehtävä töitä, on päätettävä sallia onni omaan elämäänsä, uskoa, että se on mahdollista. Sillä maailmassa on harvoin mahdottomia asioita, kunhan vain ihminen kykenee pitämään realiteetit huomiokyvyssään. Elämä on täynnä valintoja, elämässä voi valita mitä itselleen haluaa ja kun uskoo tuohon valinnanvapauteen tulee saamaan kaiken sen, mitä sydämessään kokee oikeaksi."

Katsotaan mitä minä kirjoitankaan ylihuomenna. Sitä odotellessa. Mutta aivan samalla tavalla oli silloinkin edellispäivänä jo hieman alamaissa olo, pettynyt ja kaipasi elämäänsä jotakin uutta. Niin on nytkin, kärsimätön ja empty.

No jo olisi aikakin, että alkaisia tapahtua ja olenhan tuon eteen kyllä tehnyt jokusen verran valmistelutöitä.

tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 12.07.2010 00:08:39 »

Kiitos Ulkopuolinen.. <3 Puit juuri sanoiksi sekä oman tämän hetkisen fiilikseni että viimeisen puolen vuoden sisällön..  smitten

Minunkin oloni on hieman tyhjä ja surullinen, mutta katsotaan huomenna uusin silmin..  Wink
tallennettu

tulevaisuus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #23 : 12.07.2010 13:12:04 »

Emelian viestiin viitaten: "Itseasiassa tuossa omassa viestissäsi on kaikkein keskeisin osio.. mutta se voi tuoda tullessaan myös uraan ja ammattiin/ työhön liittyvän muutoksen, joka voi vaatia myös muuttoa toiselle paikkakunnalle tai saat kokonaan uuden työkaverin/ yhteistyökumppanin."

Oijoi, pari uutta yhteistyökumppania näkynyt, toinen tosi hyvä, toinen vähän köyhempi Smiley Odottelen
vielä sitä upeaa työtarjousta tai projektia ulkomaille, se sopii erinomaisesti ... Smiley

Luin jostain, että tämä auringonpimennys saattaa vaikuttaa jopa vuoteen 2014 asti niin, että se aktivoituu taas uudelleen, kun jokin tärkeä planeetta menee sen saman karttakohdan ohi ...
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #24 : 13.07.2010 11:38:27 »

Ei välttämättä tapahdu mitään heti. Joillain tapahtuu, mutta auringonpimennyksen teho, varsinkin osuessaan akseleille ja solmuille voi vaikuttaa puoli vuotta, tai seuraavaan pimennykseen asti.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #25 : 13.07.2010 22:10:20 »

Mulla Auringonpimennys osui 7. huoneeseen ja samoihin aikoihin alkoi tuntumaan siltä, että nyt suhdetta olisi työstettävä, olemme jymähtäneet paikoillemme buck2

Mitään merkittäviä transiitteja ei kait ole ilmassa, no jotain kumminkin:

 aurinko aspect_tri jupiter
 aurinko aspect_inc venus
 aurinko aspect_opp juno
 aurinko aspect_opp mars

Jepulis, eli olisi tosissaan otollinen aika jonkun uuden aloittamiselle tuon Jupiter-transiitin mukaan Smiley  Vaikka onkin väljä aspekti. Kvinkunssi Venukseen - ei ihme, että suhteessa hiertää joku ja vielä väljähkö oppositio Marsiin, energiat vaan jylläävät!

Ja olihan siellä myös erittäin väljä  aurinko aspect_squ pluto - vahoo! knuppel2 Plutoenergiaa, mii laikii Cheesy  Eli ei liene mikään ihme, että tekisi mieli nostaa jokainen, joka yrittää estää mun energioiden virtaamista, roivelista seinälle - vahvat energiat olleet läsnä ja fiilis on raivokkaan energinen Shocked

Meinaako tuo oppositio Junoon, että on aika tarkastella roolia suhteessa naisena tms? Kun en noihin asteroideihin ole sen kummemmin perehtynyt Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #26 : 12.08.2010 01:53:54 »

Ihmeellinen kesä - jopa Suomessa voi viihtyä, ja luonto näyttä parhaat puolensa. Kaikki hakemani duunit ovat menneet sivu suun, mutta sitten sellaisia keikkahommia on tupsahdellut, joista jo vähän aloin luopua toivosta. Outoa. Tämä kaikki piti olla jo vuosi sitten. Tämä ajanhallinta nyt ei mene putkeen - ei oikein tiedä missä ajassa elää ja välillä tuntuu että on vuosi '85 - kauan on aikaa siis Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: